Воени авиони

Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.713
Поени од реакции
42.298
руски беа, 21, 23, 27
најчесто се призаемени ради страотни проблеми и дефекти кои ги паѓаат секојдневно од небото.
Руските авиони се познати по несигурност и склоност кон дефекти, а посебно како шо поминуваат години стануваат се понебезбедни за летањеи стануваат прескапи за одржување.
Американците тука имаат високи стандарди, така да ако руските авиони имаат 100 дефектии несреќи на 100.000 часови лет кај американците таа бројка е од 1,5 дефект/несреќа на 100.000 часови лет кај легендарниот Б-52 па до 4 дефекти/несреќи на 100.000 часови лет кај Ф15 и Ф16.
alooo, tie bea napraveni od HAL, indiska firma po licenca, i bez nikakvi standardi na kvalitet isto ko kineskite J-7. I amerikancite imaat defekti i padovi da ne nabrojuvam kolku b-29, b-52ki ima sruseno radi takvi stvari

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Accidents_and_incidents_involving_the_Boeing_B-52_Stratofortress
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
alooo, tie bea napraveni od HAL, indiska firma po licenca, i bez nikakvi standardi na kvalitet isto ko kineskite J-7. I amerikancite imaat defekti i padovi da ne nabrojuvam kolku b-29, b-52ki ima sruseno radi takvi stvari

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Accidents_and_incidents_involving_the_Boeing_B-52_Stratofortress
не не збораме за купени од русија Мигови не за индиски копии, инаку најголем проблем со Индиското воздухопловство е што имаат западен - амерички начин на тренинг и обука на пилоти кои захтеваат интезивна и напорна и за пилот и за авион обука а имаат многу слаби руски авиони кој не издржуваат толку експлоатација и со тек на време стануваат се понебезбедни
Најмногу дефекти и несреќи баш се случуваат при обуки и тренинзи и тоа на млади пилоти, така да мислам дека индија има забрането млад пилот да управува со некои Мигови кои се покажаа како екстремно непоуздани и склони кон несреќи.
Имаше и еден пример кога се појавија проблеми со мотори на Миг 27, па ја приземјија цела флота на тие летала 4 мееци дау тврдат шо е тоа шо им ги паѓа тие модели на Миг, и од ко установија шо е проблем и го отстранија, дозволија да летаат повторно и неколку дена пак Миг 27 им се акна од земја и после ги приземјиа 12 месеци авионите пошто не знаеа шо е причината на толку многу дефекти и несреќи.
Тоа е многу лошо кога имаш воено воздухопловство кое мора да го држиш приземјено скоро 2 години поради необјасниви несреќи и дефекти.
Арно имаат индијците и авиони од западно порекло на кои можат да се потпрат со сигурност и доверба
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.713
Поени од реакции
42.298
не не збораме за купени од русија Мигови не за индиски копии, инаку најголем проблем со Индиското воздухопловство е што имаат ападен - амерички начин на тренинг и обука на пилоти кои захтеваат интезивна и напорна и за пилот и за авион обука а имаат многу слаби руски авиони.
Најмноги дефекти и несрежи баш се случуваат при обуки и тренинзи и тоа на млади пилоти, така да мислам дека индија има забрането млад пилот да управува со некои Мигови кои се покажаа како екстремно непоуздани и склони кон несреќи.
Имаше и еден пример кога се појавија проблеми со мотори на Миг 27, па ја приземјија цела флота на тие летала 4 мееци даутврдат шо е тоа шо им ги паѓа тие модели на Миг, и од ко установија шо е проблем и го отстранија, дозволија да летаат повторно и неколку дена пак Миг 27 им се акна од земја и после ги приземјиа 12 месеци авионите пошто не знаеа шо е причината на толу многу дефекти и несреќи.
Тоа е многу лошо кога имаш воено воздухопловство кое мора да го држиш приземјено скоро 2 години поради необјасниви несреќи и дефекти.
Арно имаат индијците и авиони од западно порекло на кои можат да се потпрат
на пример кои? освен миражи некои стари немаат ништ западно, знам дека имаат супер модерни су-30мки, кои сеа после новата надградба ќе станат уште подобри.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
на пример кои? освен миражи некои стари немаат ништ западно, знам дека имаат супер модерни су-30мки, кои сеа после новата надградба ќе станат уште подобри.
Oвоа може да биде поучно па и @Zoran MKD нека види, имено неколку дена пред Индиско пакистанската војна во 1971, на 22 Ноември 4 индиски “Гнат“ авиони (британско производство) пресретнаа 4 пакистански сејброви и соборија 3 од нив, после 2-3 дена почна и формално индиско пакистанската војн каде англиските Гнат-ови имаа најмногу успеси и беа примарен ловечки авион на индиските сили.
И денес е така, како примарен ловец во индија се води Мираж, ова остало руско мигојни, сухојни се кко втора линија на одбрана
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Oвоа може да биде поучно па и @Zoran MKD нека види, имено неколку дена пред Индиско пакистанската војна во 1971, на 22 Ноември 4 индиски “Гнат“ авиони (британско производство) пресретнаа 4 пакистански сејброви и соборија 3 од нив, после 2-3 дена почна и формално индиско пакистанската војн каде англиските Гнат-ови имаа најмногу успеси и беа примарен ловечки авион на индиските сили.
И денес е така, како примарен ловец во индија се води Мираж, ова остало руско мигојни, сухојни се кко втора линија на одбрана
Da Gnat e za da zane mladinata neshto gago jastreb G 2
Cudesija
da ne se nadmudruvame , AIR superiority e Su-30
ne zaboravaj deka ima i kup zapdni delovi avionika toj e branotelot
da sme iskreni.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.713
Поени од реакции
42.298
Oвоа може да биде поучно па и @Zoran MKD нека види, имено неколку дена пред Индиско пакистанската војна во 1971, на 22 Ноември 4 индиски “Гнат“ авиони (британско производство) пресретнаа 4 пакистански сејброви и соборија 3 од нив, после 2-3 дена почна и формално индиско пакистанската војн каде англиските Гнат-ови имаа најмногу успеси и беа примарен ловечки авион на индиските сили.
И денес е така, како примарен ловец во индија се води Мираж, ова остало руско мигојни, сухојни се кко втора линија на одбрана
e како така кога активни мигови и сухои има преку 500 парчиња а миражи околу 40? и не е бројката на паднати авиони дека се руски туку мизерната изработка на тие авиони, тоа индијци кога прават авиони, додуша у овие 40 години малце го усовршиле занаетот
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Da Gnat e za da zane mladinata neshto gago jastreb G 2
Cudesija
Jастреб Г-2????
хахахахахахх

То Гнатчето беше врвен авион на Индиското воено воздухопловство, имаа 8 ескадрили од тие авиони кои забележаа најмногу победи во војните со пакистан, имаше историски битки против пакистански авиони, во една еден пилот на гнат беше против 6 пакистански сејбра, погодил два пред да биде соборен а и највисокиот медал во индиските воздухопловни сили - го доби пилот на Гнат.
[DOUBLEPOST=1474043585][/DOUBLEPOST]
e како така кога активни мигови и сухои има преку 500 парчиња а миражи околу 40? и не е бројката на паднати авиони дека се руски туку мизерната изработка на тие авиони, тоа индијци кога прават авиони, додуша у овие 40 години малце го усовршиле занаетот
за индиски копии немам ни податоци како се држат, ова е се за купени руски ловци.
А бројката не значи и квалитет или “важност“
 
Последно уредено:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
руски беа, 21, 23, 27
најчесто се призаемени ради страотни проблеми и дефекти кои ги паѓаат секојдневно од небото.
Руските авиони се познати по несигурност и склоност кон дефекти, а посебно како шо поминуваат години стануваат се понебезбедни за летањеи стануваат прескапи за одржување.
Американците тука имаат високи стандарди, така да ако руските авиони имаат 100 дефектии несреќи на 100.000 часови лет кај американците таа бројка е од 1,5 дефект/несреќа на 100.000 часови лет кај легендарниот Б-52 па до 4 дефекти/несреќи на 100.000 часови лет кај Ф15 и Ф16.
... се мајтапиш нели???, а бе и ти ко Грујо , ама по американски...:sneaky::sneaky:[DOUBLEPOST=1474047216][/DOUBLEPOST]
руски беа, 21, 23, 27
најчесто се призаемени ради страотни проблеми и дефекти кои ги паѓаат секојдневно од небото.
Руските авиони се познати по несигурност и склоност кон дефекти, а посебно како шо поминуваат години стануваат се понебезбедни за летањеи стануваат прескапи за одржување.
Американците тука имаат високи стандарди, така да ако руските авиони имаат 100 дефектии несреќи на 100.000 часови лет кај американците таа бројка е од 1,5 дефект/несреќа на 100.000 часови лет кај легендарниот Б-52 па до 4 дефекти/несреќи на 100.000 часови лет кај Ф15 и Ф16.
... се мајтапиш нели???, а бе и ти ко Грујо , ама по американски...:sneaky::sneaky:
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
... се мајтапиш нели???, а бе и ти ко Грујо , ама по американски...:sneaky::sneaky:[DOUBLEPOST=1474047216][/DOUBLEPOST]
... се мајтапиш нели???, а бе и ти ко Грујо , ама по американски...:sneaky::sneaky:
Така велат индијците:

Indian Air Force (IAF) has lost a total 30 fighter aircraft and 10 helicopters in crashes in last three years which left 26 defence personnel including 13 pilots dead, government told the Lok Sabha today.

In written reply to a question on incidents of air crashes in IAF, Defence Minister A K Antony said, "During the last three years, from 2008-09 to 2010-11, 30 fighter aircraft and 10 helicopters of Indian Air Force (IAF) have crashed."

Antony informed the House that these crashes include 16 fighter aircraft of the MiG-21 series.....



India lost another MiG-21 fighter, the fifth to have crashed this year. That's over 71 percent of Indian warplanes lost this year. Over the last half century, India has bought 976 MiG-21s, and over half are gone, mostly because of accidents


Of the five aircraft that crashed in the last 12 months, three of the losses were attributed to equipment malfunctions: a bomb fuse misfired on an Su-30; a fan blade failed in the recently overhauled engine of a MiG-27; and a MiG-21 suffered a pump failure. Human error caused the crash of a Jaguar fighter and a Chetak (Alouette III) helicopter....

И тако даље и тако даље....
 
А

Атлантист

Гостин
Што е проблемов со Рускава авиоиндустрија што ја нема во цивилниот сектор, каде се Тупољев, Иљушин, па и Антонов кој е Украински а во минатото ги имаше доста?

Аерофлот
https://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot

AircraftIn ServiceOrdersPassengersNotes
BWETotal
[URL='https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family']Airbus A320-200
66—20—120140One in retro livery[130]
8—150158
Airbus A321-20022—28—142170
Airbus A330-2005[not in citation given]—34—207241
Airbus A330-30017[not in citation given]—34—268302One in Skyteam livery[131]
Airbus A350-900—22[107]TBA
Boeing 737–80017—20—138158[132]
Boeing 777-300ER143[133]3048324402
Boeing 787-9—22[134]TBA
Irkut MS-21—50[135]16159175[136]
Sukhoi Superjet 100-952924[citation needed]12—7587Two in Skyteam livery[131]
Total170125
[/URL]
Авиакомпанија „Сибирь
https://en.wikipedia.org/wiki/S7_Airlines
Aircraft In Service Orders Passengers Notes
C Y Total
Airbus A319-100 20 — — 144 144 VP-BTN in oneworld livery[31]
Airbus A320-200 19 3[32] 8 150 158
Airbus A320neo — 3 8 156 164 Russian launch customer, EIS 2017[33]
Airbus A321-200 6 4 — 219
220 219
220
Airbus A321neo — 5 8 195 203 Russian launch customer, EIS 2017[33]
Boeing 737-800 19 6 12 148 160 Operated by Globus Airlines
One in oneworld livery[34]
8 164 172
12 156 178
Boeing 767-300ER 2 — 18 222 240 To be phased out in 2017. Replaced by Airbus A321neo[35]
Total 66 14

Трансаэро:
https://en.wikipedia.org/wiki/Transaero


Небесныј Экспресс
https://en.wikipedia.org/wiki/Sky_Express
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703


Фоланд Мидге, подоцна Гнат е авионче за склапање , ко оние Ревел или Мачбокс што беа...Англичаните никогаш не си го купија за РАФ , ама затоа го продадоа на Индија , Финска , а Југославија купи два комада за мустра... :)
Во англија леташе двосед како тренер , дури и нивнната акробатска екипа ги користеше дооолго , додека не ги заменија со Хокеровиот Хок... Се на се индијците ги табачеа со него пакистанците од две причини..: сакале нејќеле мораа да летаат на нив, пенил-не пенил-пари-сам-дал.... а пакистанците беа пацери до тука бидува , па и со двокрилци од прва светска војна индијциве исто ќе ги табачеа...[DOUBLEPOST=1474052634][/DOUBLEPOST]
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.713
Поени од реакции
42.298
Што е проблемов со Рускава авиоиндустрија што ја нема во цивилниот сектор, каде се Тупољев, Иљушин, па и Антонов кој е Украински а во минатото ги имаше доста?

Аерофлот
https://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot

AircraftIn ServiceOrdersPassengersNotes
BWETotal

Airbus A320-20066—20—120140One in retro livery[130]
8—150158
Airbus A321-20022—28—142170
Airbus A330-2005[not in citation given]—34—207241
Airbus A330-30017[not in citation given]—34—268302One in Skyteam livery[131]
Airbus A350-900—22[107]TBA
Boeing 737–80017—20—138158[132]
Boeing 777-300ER143[133]3048324402
Boeing 787-9—22[134]TBA
Irkut MS-21—50[135]16159175[136]
Sukhoi Superjet 100-952924[citation needed]12—7587Two in Skyteam livery[131]
Total170125

Авиакомпанија „Сибирь
https://en.wikipedia.org/wiki/S7_Airlines
Aircraft In Service Orders Passengers Notes
C Y Total
Airbus A319-100 20 — — 144 144 VP-BTN in oneworld livery[31]
Airbus A320-200 19 3[32] 8 150 158
Airbus A320neo — 3 8 156 164 Russian launch customer, EIS 2017[33]
Airbus A321-200 6 4 — 219
220 219
220
Airbus A321neo — 5 8 195 203 Russian launch customer, EIS 2017[33]
Boeing 737-800 19 6 12 148 160 Operated by Globus Airlines
One in oneworld livery[34]
8 164 172
12 156 178
Boeing 767-300ER 2 — 18 222 240 To be phased out in 2017. Replaced by Airbus A321neo[35]
Total 66 14

Трансаэро:
https://en.wikipedia.org/wiki/Transaero


Небесныј Экспресс
https://en.wikipedia.org/wiki/Sky_Express
https://en.wikipedia.org/wiki/Irkut_MC-21

https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
 
А

Атлантист

Гостин
Ок 2 авиона, од кој овој на Иркут сеуште е прототип. Што е со другиве 99% и тоа на домашен пазар? Што така се изнакупувале Боинг и Ербас, нешто не штима за супериорнава авиоиндустрија кога е во прашање цивилен сектор каде важат пазарни законитости.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom