Верувате ли во Господ? Дали постои?

Veruvam Li Jas Vo Gospod ???


  • Вкупно гласачи
    994

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Да токму така... Секоја болест од Бога а за спасение на човекот. Човекот ќе се спасува преку болести и страданија. Ова го пишуван од духовно гледна страна.
Епа за мене тоа не е спасение, кој сака нека се "спасува" слободно! :toe:
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Бог постои....да ама кој е Тој или Тоа ?
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
702
На прашање како на темава, не можам а да не го поставам следново прашање: За кој Бог станува збор поточно? (Има повеќе, нели?)

А, со самото вакво прашање, веќе било каков кредибилитет кај сите религии во светот (ако некогаш и го имале), исчезнува. Бидејќи сите пропагираат за постоење на само еден и вистински Бог.
Wicca е призната религија и не тврди дека има само еден вистински Бог и дека нивниот пат е единствен. Има исто така уште пагански религии што прифаќаат повеќе Богови и Божици. Или ти за религија ги сметаш само најголемите - христијанство, ислам, јудаизам?

Кога некој ќе каже Бог, одма се мисли на јудео-христијанскиот. Можеби темава би била подобра ако се збори за Виша Сила?
 

Мортидо

занаетчија дете
Член од
15 февруари 2009
Мислења
1.874
Поени од реакции
1.087
Со кој бог, поточно?
Еден е Бог,и Тој е и машко и женско,и добро и зло,и мајка и татко,Тој е СЕ!Не се заплеткувајте во термините.Ако Бог/Аллах/Севишниот итн ГО именувам со ’’тој’’,’’него’’,’’нему’’ и сл. тоа не значи дека под поимот ’’бог’’ се подразбира ентитет од машки род.Терминот е само јазична основа на поимот,а поимот е разумската форма на познанието.Бог не може да се опише со зборови,залудно е.Може само да се спознае,да се доживее,почувствува.И секој го доживува на свој начин.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Еден е Бог,и Тој е и машко и женско,и добро и зло,и мајка и татко,Тој е СЕ!Не се заплеткувајте во термините.Ако Бог/Аллах/Севишниот итн ГО именувам со ’’тој’’,’’него’’,’’нему’’ и сл. тоа не значи дека под поимот ’’бог’’ се подразбира ентитет од машки род.Терминот е само јазична основа на поимот,а поимот е разумската форма на познанието.Бог не може да се опише со зборови,залудно е.Може само да се спознае,да се доживее,почувствува.И секој го доживува на свој начин.
Tokmu taka. Vo Islamot,Sozdatelot ima 99 iminja toa se negovite atributi. Toj e nasekade prisuten so negovite atributi,Toj e;
1. Allah - Allah je Onaj, osim koga drugog Boga nema
2. Er-Rahman - Blagi
3. Er-Rahim - Milostivi
4. EI-Meliku - Vladar
5. EI-Kuddusu - Sveti
6. Es-Selamu - Čist od mana
7. EI-Mu'minu - Koji potvrđuje obećanja
8. EI-Muhejminu - Koji daje sigurnost
9. EI-Azizu - Koji sve pazi i prati
10. EI-Džebbaru - Snažni
11. EI-Mutekebbiru - Silni
12. EI-Haliku - Stvaralac
13. EI-Bari'u - Koji divno stvara
14. EI-Musavviru - Koji likove daje
15. EI-Gaffaru - Koji mnogo prašta
16. EI-Kahharu - Koji nadvladava
17. EI-Vehhabu - Koji mnogo poklanja
18. Er-Rezzaku - Koji obilnu opskrbu daje
19. EI-Fettahu - Koji sve rješava i otvara
20. EI-Alimu - Koji sve zna
21. EI-Kabidu - Koji steže
22. EI-Basitu - Koji pruža
23. EI-Hafidu - Koji spušta
24. Er-Rafiu - Koji diže
25. EI-Muizzu - Koji uzvisuje
26. EI-Muzillu - Koji ponizuje
27. Es-Semiu - Koji sve čuje
28. EI-Besiru - Koji sve vidi
29. EI-Hakemu - Sudac
30. EI-Adlu - Pravedni
31. EI-Latifu - Dobri
32. EI-Habiru - O svemu obaviješteni
33. EI-Halimu - Blagi
34. EI-Azimu - Veliki
35. EI-Gaffuru - Koji prašta
36. Eš-Šekuru - Koji je zahvalan
37. EI-Alijju - Visoki
38. EI-Kebiru - Veliki
39. EI-Hafizu - Koji čuva
40. EI-Mukitu - Koji pazi i uzdržava
41. EI-Hasibu - Koji obračun svodi
42. EI-Dželilu - Veličanstveni
43. EI-Kerimu - Plemeniti
44. Er-Rekibu - Koji motri na svaki pokret
45. EI-Mudžibu - Koji molbe prima
46. EI-Vasiu - Koji milošću i znanjem sve obuhvata
47. EI-Hakimu - Mudri
48. EI-Vedudu - Koji voli
49. EI-Medžidu - Slavljeni
50. EI-Baisu - Koji proživljuje
51. Eš-Šahidu - Koji je o svemu svjedok
52. EI-Hakku - Vrhovna Istina
53. EI-Vekilu - Sveopći Staratelj
54. EI-Kavijju - Moćni
55. EI-Metinu - Čvrsti
56. EI-Velijju - Zaštitnik
57. EI-Hamidu - Hvaljeni
58. EI-Muhsi - Koji i sitnice obuhvata i broj im zna
59. EI-Mubdiu - Koji je početni Stvaralac
60. EI-Muidu - Konačni proživitelj
61. EI-Muhji - Koji život daje
62. EI-Mumitu - Koji smrt daje
63. EI-Hajju - Živi
64. EI-Kajjiimu - Koji sve obdržava
65. EI-Vadžidu - Imućni
66. EI-Madžidu - Slavni
67. EI-Vahidu - Jedini
68. Es-Samedu - Kome se svako obraća
69. EI-Kadiru - Svemoćni
70. EI-Muktediru - Koji sve može
71. EI-Mukaddimu - Koji unapređuje
72. EI-Mu'ehhiru - Koji zapostavlja
73. EI-Evvelu - Prvi
74. EI-Ahiru - Posljednji
75. Ez-Zahiru - Jasni
76. EI-Batinu - Skriveni
77. EI-Valiju - Koji upravlja
78. EI-Mutealiju - Svevišnji
79. EI-Berru - Dobročinitelj
80. Et- Tevvabu - Koji kajanje uslišava
81. EI-Muntekimu - Koji ne ostaje dužan
82. EI-Afuvvu - Koji oprašta
83. Er-Reufu - Samilosni
84. Maliku-I-mulki - Gospodar svih svjetova
85. Zul-Dželali ve-I-Ikrami -Najveličanstveniji i Najčasniji
86. EI-Muksitu - Sveopći djelitelj pravde
87. EI-Džami'u - Koji sve okuplja
88. EI-Ganijju - Koji je bogat
89. EI-Mugni - Koji daje bogatstvo
90. EI-Mani'u - Koji oduzima bogatstvo
91. Ed-Darru - Koji stvara štetu
92. En-Nafi'u - Koji stvara korist
93. En-Nuru - Sveopće svjetlo
94. EI-Hadi - Koji upućuje
95. EI-Bedi'u - Stvoritelj (Prapočetak svega.
96. El-Baki - Vječiti
97. EI-Varisu - Konačni nasljednik svega
98. Er-Rešidu - Upućivač na dobro
99. Es-Saburu - Strpljivi, Koji ne hiti sa obračunom


Ke zabelezite deka nekoi iminja se povtoruvaat,toa e zaradi fontot na zborovi.
 

Мортидо

занаетчија дете
Член од
15 февруари 2009
Мислења
1.874
Поени од реакции
1.087
Tokmu taka. Vo Islamot,Sozdatelot ima 99 iminja toa se negovite atributi. Toj e nasekade prisuten so negovite atributi...
Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.

Тоа е најдобро да се објасни со аналогија.Човекот е човек.Но човекот зеде плуг - и постана орач,не престанувајќи да биде човек.Почна да сее - тој е сејач,почна да кова - тој е ковач,свири на гитара - тој е гитарист,чита книга - тој е читач.Орач,сејач,читач - тоа се хипостаси на еден ист човек.

Така се и сите богови хипостаси на Севишниот Апсолут.Разликата е во тоа,што човекот не може истовремено да обавува повеќе работи и да биде истовремено и орач и бравар и пекар,додека Севишниот Апсолут може.

--- надополнето ---

и да надополнам...

Севишниот не е Апсолутно добро.Тој обединува се’:и добро и зло,и љубов и омраза,и живот и смрт,и градење и рушење,и се’,целиот Космос,сите богови(неговите атрибути).Тој е Апсолутен.Тој е над поимите добро и зло.Доброто и злото за Него се само субличности,Негови средства за управување.За Севишниот злото е неизбежен елемент без кој не е можен хармоничен развој.Но Тој го следи односот на доброто и злото и циклично ја регулира таа состојба.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.

Тоа е најдобро да се објасни со аналогија.Човекот е човек.Но човекот зеде плуг - и постана орач,не престанувајќи да биде човек.Почна да сее - тој е сејач,почна да кова - тој е ковач,свири на гитара - тој е гитарист,чита книга - тој е читач.Орач,сејач,читач - тоа се хипостаси на еден ист човек.

Така се и сите богови хипостаси на Севишниот Апсолут.Разликата е во тоа,што човекот не може истовремено да обавува повеќе работи и да биде истовремено и орач и бравар и пекар,додека Севишниот Апсолут може.

--- надополнето ---

и да надополнам...

Севишниот не е Апсолутно добро.Тој обединува се’:и добро и зло,и љубов и омраза,и живот и смрт,и градење и рушење,и се’,целиот Космос,сите богови(неговите атрибути).Тој е Апсолутен.Тој е над поимите добро и зло.Доброто и злото за Него се само субличности,Негови средства за управување.За Севишниот злото е неизбежен елемент без кој не е можен хармоничен развој.Но Тој го следи односот на доброто и злото и циклично ја регулира таа состојба.
Подобро неможе да биде кажано! Јас само би додал дека Апсолутот не е нешто одвоено од неговата креација, туку таа е нешто слично на негатив од фотоапарат....таа е просторна, тој не е, таа е ограничена од рамките на времето а тој не е,(времето е нус производ на генезата - креирањето), таа е релативна а тој е апсолутен, таа е материјална а тој не, таа е чиста објективност а тој е чиста субјективност....итн, итн! Но во краен аспект, креацијата и креаторот се едно. Таа спротивност е "образот" според кој е создаден универзумот, врз тој принцип се засноваат сите физички закони: акција - реакција, топло - ладно, мало - големо.....Токму затоа припишување на човечки особини како што е суета, гнев, гордост, љубов, омраза...е смешно и наивно! Тоа се човечки емотивни состојби, кој на апсолутно ниво се надминати и безначајни.
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
702
Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.

Тоа е најдобро да се објасни со аналогија.Човекот е човек.Но човекот зеде плуг - и постана орач,не престанувајќи да биде човек.Почна да сее - тој е сејач,почна да кова - тој е ковач,свири на гитара - тој е гитарист,чита книга - тој е читач.Орач,сејач,читач - тоа се хипостаси на еден ист човек.

Така се и сите богови хипостаси на Севишниот Апсолут.Разликата е во тоа,што човекот не може истовремено да обавува повеќе работи и да биде истовремено и орач и бравар и пекар,додека Севишниот Апсолут може.

--- надополнето ---

и да надополнам...

Севишниот не е Апсолутно добро.Тој обединува се’:и добро и зло,и љубов и омраза,и живот и смрт,и градење и рушење,и се’,целиот Космос,сите богови(неговите атрибути).Тој е Апсолутен.Тој е над поимите добро и зло.Доброто и злото за Него се само субличности,Негови средства за управување.За Севишниот злото е неизбежен елемент без кој не е можен хармоничен развој.Но Тој го следи односот на доброто и злото и циклично ја регулира таа состојба.
И јас се сложувам со тебе 100 процентно! Само што ја имам уште едно мислење да го надополни тоа: дека сите Богови, Божици и митолошки суштества постојат. Но не самостојно, туку се креирани од нас и нашите мисли. Со векови од поклонувања и внимание сме им вдахнале живот. И ние сме креатори.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom