Авто новости

Член од
8 март 2012
Мислења
3.058
Поени од реакции
1.250
Новиот модел на Toyota Auris претставен во првите официјални фотографии. Toyota конечно ги пушти првите фотографии од моделот најавен за 2013-та , Auris кој се очекува да биде претставен пред публиката наредниот месец на Париското мото-шоу, пред да се појави во салоните за продажба во почетокот на 2013 година.

Новата генерација на Auris ќе биде произведувана како и порано во Burnaston фабриката во Derbyshire.

Автомобилот ќе биде понуден со неколку бензински, дизел и хибрид мотори па се очекува да се појават 1.3 литарски и малку поголем 1.6 литарски бензинец и 1,4 литарски дизел агрегат.
Хибридната верзија ќе поседува 1.8 литарски бензински мотор во комбинација со електричен со “nickel-metal hydride” батерија.


Новата генерација на Toyota Auris е 4275мм долга, 1760мм широка и 1460мм висока, што ја прави 30мм подолга и 55 мм пониска од стариот модел, додека ширината останува иста додека пак меѓуоскиното растојание изнесува 2600мм.

Пренесува:Занимливости
 
Член од
25 јануари 2005
Мислења
5.274
Поени од реакции
4.158
Новато теренско возило од лада кое беше презентирано во москва
Да не те цитирам со сите слики :)
Бидејки денес ти е напишан постот, очигледно си го видел од Мотика. BTW антивен сум на форумов, али ни на крај памет не ми паднало дека има под форум за автомобили. Џипов ме натера да побарам :D
Да не замарам, прашањево ми е, знае ли некој која цена би бил автомобилот? Се скапав на интернет барање али не најдов.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Да не те цитирам со сите слики :)
Бидејки денес ти е напишан постот, очигледно си го видел од Мотика. BTW антивен сум на форумов, али ни на крај памет не ми паднало дека има под форум за автомобили. Џипов ме натера да побарам :D
Да не замарам, прашањево ми е, знае ли некој која цена би бил автомобилот? Се скапав на интернет барање али не најдов.
Како што гледам од сликине, сеуште е концепт... така да не очекувај повеќе информации, а можно е и да не влези воопшто во производство.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Лада џипов не очекувајте да излезе во производство пред 2099 година :pos:
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Jaguar C-X75 со 500 “коњи” од 1.6-литарски мотор

За волја на вистината, тој 1.6-литарски мотор е со два турбо-полначи. Но, сепак, има само четири цилиндри поставени во линија...
Од Jaguar најавија производство на 5 модели C-X75, иако првично беа најавени 200 примероци. Оваа скромна бројка – 5 единици, ќе служи само за испитување, како на можностите на самиот автомобил, така и за интересот на пазарот.

Многу други факти се поинтересни – се работи за хибриден супер-автомобил, кој е придвижуван од 1.6-литарски мотор со четири цилиндри и два турбо-полначи, кој е “способен” да продуцира неверојатни 500 КС. Завидна моќ, од толку мала зафатнина.



Покрај ова, Британците изјавија дека максималниот број на вртежи на овој мал, но моќен мотор ќе биде запрепастувачки 10.000 вртежи во минута.

Овој хибриден супер-автомобил ќе забрзува од место до 100 km/h за помалку од три секунди, додека максималната брзина изнесува над 320 km/h. Електричната автономија изнесува 60 километри.



Со овие карактеристики, Jaguar ја “фрла во оган” својата најнова креација, а таму ја чекаат автомобили како најавениот McLaren P11 и Porsche 918 Hybrid, што исто како и C-X75 – треба да се појават во 2014-та година.

Цената? Некаде помеѓу 800.000 евра и 1 милион евра.

















 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Аурисов фаца акорд, гз хјундаи.. каде избегаа дизајнерите ?
 

Македонеро

Домаќин
Член од
15 декември 2008
Мислења
3.488
Поени од реакции
1.863
2013 BMW 6 Series Gran Coupe




By
Posted May 8th 2012 11:57AM
Comments
82

Vital Stats

Engine:
Turbo 3.0L I6
Power:
315 HP / 330 LB-FT
Transmission:
8-Speed Auto
0-60 Time:
5.4 Seconds (Est.)
Top Speed:
155 MPH
Drivetrain:
Rear-Wheel Drive
Curb Weight:
4,023 LBS
Seating:
2+3
Cargo:
44.7 CU-FT (Max)
MPG:
19 City / 30 HWY
MSRP:
$76,895 (Base)

Research This Car »


As the years go by, it's become the Germans who are most closely watching what each other are doing over the backyard fence. So much so, at times, that it can almost seem like they're freely swapping all their trade secrets unapologetically in full view.

Take this nicely executed new luxo-niche player, the BMW 6 Series Gran Coupe. It's no scoop, of course, that it was created specifically to not miss out on what both Mercedes-Benz and Audiare discovering for themselves with the CLS and A7. And yes, that "nicely executed" modifier just used to describe the Gran Coupe could indeed ring with more enthusiasm.

The 640i Gran Coupe we sailed around in all over Sicily under a crisp sun is a generally good-looking machine. BMW designers have taken the existing Big Bimmer language and successfully created a new dialect for the company, if you will. But these "four-door coupe" creations are curiosities for which many develop a love (or, occasionally, a distaste) for over the long run. Only the first-generation CLS in 2003-04 absolutely socked it to us at first glance, and since then, everything else in the genre has felt derivative. Well, they essentially are blatant derivatives, right?




It would be great if the automakers' marketing departments would please cease and desist when it comes to trying to push these prettier sedans on us as though they were actually coupes. They just aren't. We all love a good sedan, so why the massive effort to co-opt the inherent sexiness of a coupe right down to how the car is used by the buying public? These are lifestyle sedans and they're all pretty fascinating executions. However, we do tip our hats to Audi for owning the Sportback moniker. That sounds about right.

The 6 Gran Coupe is a true mix between the 5, the 6, and the 7 Series cars. It's better looking in some key ways than either the latest 5 or 6 Series models – front, rear and profile views, for starters. Still, it's the 7 Series that comes off feeling like the most complete package for the segment it is meant to represent. At least, that is, for this current generation of large BMW cars.



The 197.1-inch length of the 6 Series Gran Coupe is much closer to that of the standard 7 Series (199.7 inches) than it is to that of the 5 Series (192.9 inches), yet the wheelbase is equal to that of the 5 Series. Front and rear tracks – 63.0 inches and 65.6 inches, respectively – are the same as seen on the 6 Series coupe. Curb weight is quoted at 4,023 pounds, putting the 6GC right between the 200-pound lighter 640i coupe and 245-pound heavier 740i. As for height, the Gran Coupe sits one inch taller than the 6 Series coupe and three inches shorter than the 5 Series sedan.

After spending a full day in the 640i Gran Coupe with the full-on BMW Individual interior treatment, we can say that everything inside the cabin works well, perhaps to a best-in-class degree. Space for four adults is exceptional and is both extremely well-crafted and comfortable. The four-plus-one seating promise in back isn't exactly a revelation, but it's possible. Without the spare tire and with the fully folding rear seat, luggage space is a respectable 44.7 cubic feet. The luxury and level of indulgence are spot-on for this new player in the segment.



Keeping in mind those various weights and measures just listed, we were really curious to see what the result would be over the slippy road surfaces of Sicily. The overall weight is not a surprise for this 640i, but the 3.0-liter TwinPower Turbo inline-six with 315 horsepower was perfectly fine for our less-than-ambitious requirements of this executive/family/lifestyle car.

It's the 330 pound-feet of torque – available as low as 1,300 RPM – however, that allows this engine to work in this above-average-sized BMW. Acceleration to 62 miles per hour is quoted at 5.4 seconds, but we firmly believe that extreme testing will no doubt result in a 60-mph run in around 5.0 seconds flat. That off-the-line speed is more than sufficient, but the real test is how we felt in the 640i GC while humming between the third, fourth and fifth gears of the standard eight-speed Steptronic automatic, overtaking diesel-smoke-chuffing fuel tankers, and slipping through the hundreds of roundabouts that Italy has so fallen in love with.



Under these everyday dynamic circumstances, the 640i Gran Coupe is absolutely at its ease and there is honestly not a negative note regarding the chassis, steering, gearbox, or engine. BMW has so completely honed this ideal setup for all its larger vehicles to such an extent that we practically knew this would be the case before ever pressing the Start button.

Where we did notice a couple of negative discussion points, however, was during our shuffle along theautostrada at about 80 mph – the Italian legal limit on most multi-lane highways. The overall general comfort we found with the Driving Dynamics Control interface was perfectly fine whether in any of the Sport or Comfort setups, but where we found things less than optimal – no matter the setup in DDC – was when driving over expansion strips and the like. The mapping for the rebound traits of the dampers is not quite where it should be for this character of car. There was a sort of 'jiggle' after each strip was slapped by the weighty and hard Michelin Primacy HP run-flat tires, measuring 245/40R19 in the front and 275/35R19 at the rear. (For reference, the standard wheels and tires available in North America are 18-inchers, and the wheels seen on this test car are currently not available Stateside.)



If we really wanted to own the 640i Gran Coupe, we'd consult BMW techies about the best 18- or 19-inch all-season radial we could buy since this post-kathump jiggle is really odd on an otherwise very good chassis setup. Under dynamic circumstances, this is not noticeable as much, and we imagine that over pristine German pavement, the dampers would be about perfect. Nonetheless, we can get a 740i to where it is smoother than this in straight cruising, though that's possibly due to the added weight. Still, why not here? We want an expensive BMW cruiser 6 Series four-door that costs more than the 740i to be able to give us a more refined damper rebound while driving along less-than-perfect pavement.

Another negative observation was sort of an easy target when you consider the car's design: the compromised rear window visibility. Getting the rear-view mirror set for optimal viewing through that slender rear glass took an unusual amount of time and you simply have to accept the compromise as a consequence of your sweet lookin' new car. The high sides and low profile greenhouse mean that we needed to adjust the seat higher, bringing the head on your author's six-foot-tall frame just a little too close to the headliner. And with the sliding glass roof – a standard feature in North America – your dear author's head would get even a little closer.



But the most important quality of the 6 Series Gran Coupe is indeed its interior – the living space. Even without a BMW Individual makeover, the design is pretty luscious and doesn't seem to be overwrought. The cockpit has never been so driver-oriented in a BMW, while the front passenger side feels practically like a cocoon in how it wraps that person in leathery goodness. A nice detail is that the leathers and touch surfaces on the front passenger side are softer for comfort, while those on the driver side are a bit firmer and hold the pilot better in place. As for the back seats, when we had the front chairs adjusted for this six-foot-tall driver, our knees had a good four inches of clearance from backside of the front seats. What's more, our tootsies slid very nicely under the forward passenger squabs.

The 2013 BMW 6 Series Gran Coupe starts deliveries in North America in June at a base price of $76,895 – that's $5,895 more than a 740i, $24,395 more than a 535i and $3,295 more than a 640i coupe.



A 402-horsepower Mercedes CLS550 with its 4.6-liter twin-turbo V8 starts at $71,300 and an Audi A7 with its 310-horsepower supercharged 3.0-liter V6 can start as low as $60,600 when modestly equipped. The 650i Gran Coupe, featuring a 443-horsepower, 4.4-liter twin-turbo V8 that arrives a little later this year is set to start at $87,395. Yes, there's plenty of standard kit on these 6 Gran Coupes, but these are some heady prices for the privilege of a svelte lifestyle sedan. Blame it partially, we suppose, on the Germans' total frustration with the ongoing bad exchange rate between the suffering United States dollar and over-valued Euro.

We thought we were in an economic crisis, but apparently, the Germans have created so much value in the brands that they can do this. With pricing-to-trim trends like these, now everyone German and otherwise is bound to scooch the prices up as they catch wind of what the others are able to get away with over the backyard fence.

BMW
 

hEnDo

すべてのメンバーを尊重する
Член од
17 април 2012
Мислења
2.541
Поени од реакции
4.767
Убаво излгеда BMW-то а теренско возило од Лада ти е ова:D
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Самото име на моделот не најавува нешто спектакуларно, но новата A Class е вистински „кршач“ на вратови на патиштата...
Не само што има поспортски дизајн, туку новата А класа има целосно различен пристап кон она што Mercedes го промовира како модел од компактната класа. Нема веќе сендвич концепт во предниот дел, нема моноволуменска функционалност и простор... Не, новиот компакт на Mercedes зрачи со „сексуална“ привлечност, благодарение на спортските купе линии и внимателно дизајнираните детали, нуди сосема различна внатрешност со ниско седење и мали стакла... Како во кокпит!

Со почетна цена од 22.950 евра за основниот модел со бензинецот 1,6 со 122 КС, A Class е директно конкурентен со BMW 1 Series и Audi A3, но уште во старт е значително поскап од конкурентите во сегментот на „непремиум“ компактни возила. Во понуда се и други изведби, со мотори со сила од 80 кW (109 КС) до 155 кW (211 КС), високо ефикасни со емисии од само 98 грама CО2/км и со најдобар аеродинамичен отпор од 0.27 во класата.



Истовремено, од Mercedes-Benz се потенцира дека безбедноста не е прашање на цена – стандардната спецификација, меѓу другото, вклучува систем за ПРЕВЕНТИВНА ПОМОШ ОД СУДАРИ базиран на радар. Со клима уред, Аудио 5 USB, електрични прозори, Помош за долги светла и мултифункционален волан со 12 копчиња, класата-А е со полна опрема дури и во својата основна конфигурација. Со изборните линиите „Урбан“, „Стил“ и „АМГ Спорт“, три дизајн пакети („Ноќен“, „Ексклузивен“ и „АМГ Ексклузивен“), како и дополнителните изборни додатоци, моделот може да се прилагоди за да одговара на секој поединечен вкус.

На промоцијата присуствуваше и Славчо Таневски, млад наш дизајнер кој работи во Mercedes и кој има „вмешано“ раце во дизајнот на новата А Class, односно на една од решетките кај отворот за моторот, која е целосно негово дело (сликата горе), а се добива со доплата. Истата е еден вид поспортски дизајн на „обичната“ маска.






























 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Не работат официјално поради активираната хипотека над имотот, а неофицијално на една друга страна на нет, налетав на информација/муабет дека нешто пак ќе почнувале, шо ги знам :confused: А сликава е како потврда дека нешто очигледно работат, сликано во Ноември 2011 на влезот од фабриката:

Еве и изворно од *сликарот*
Ovo vozilo je tada izaslo od fabrike i vidi se da majstori jos rade u negovim unjutrasnost. Inace, u onu vratu sta se nalazi krajnim levo na sliku, u unutrasnost fabrike imao je jos jedan bus, cini mi se da je bio novi, ali vidio mu se samo predna maska i cini mi se da je bio S-415 od onim sa novim izgledom. Bas me interesuje, citao sam na forumu kako to da ce rusiti fabriku, t.e. pogona Sanosu kad on jos proizvodi "lepotane", t.e. autobusi ?!?


taj autobus t.e. autobusi stoje u pogone sanos vise od godinu dana, ja mislim da je s715 i znam da unutra ima jedan s608 i jedan novi gradski autobus koi je niskopodan a od ko jos nijedan nije pusten u saobracaj.
kad je slikan autobus za feni industri?

Inace, Sanos ovo je slikano pre 2-3 dana kad sam sasvim slucajno prosao pored fabrike i slikao ovo... A taj drugi sta je u nutra, kako sta kazes da je S-715 bio je registrovan so najnovijem Sk tablica
Санос изгледа некако работат уште.Сликата е од 22.9.2012, со новите таблици.
S-715


S-415


S-213
 

Dani

1 + 1 = 10
Член од
22 јуни 2010
Мислења
24.457
Поени од реакции
58.855
Шкода Ситиго пристигна во Македонија



Очекувам да биде доста продаван градски автомобил кај нас. Пред се, поради економичноста, а и цената ќе биде примамлива :)
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Шкода Ситиго пристигна во Македонија



Очекувам да биде доста продаван градски автомобил кај нас. Пред се, поради економичноста, а и цената ќе биде примамлива :)
Исто срање друго паковање ... како фолксваген ап и сеат мии

и истата приказна како 107, ајго и Ц1
 

Kajgana Shop

На врв Bottom