Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Не знам јас негледам вакви работи и воопшто не ми е познато затоа прашав...ако може некој на брзина да објасни би било супер
Јас верувам дека во Америка постојат секти кои се однесуваат на начинот прикажан во филмот „Очи широко затворени“, во смисла на тајни пасворди за влез, забава под маски, можда и забави со секс. Секако има секти во кои членуваат богати и/или влијателни луѓе. Ама не верувам дека Кјубрик во филмот имал намера да претстави некоја конкретна тајна група.
 
Аватар просек.

Многу далеку од квалитетот на првиот. Не донесува ништо ново дури и ги губи тие ситни детали што го направија првиот добар филм. Пример јазикот, во првиот дел најголемиот дел од комуникацијата меѓу Нави е на нивни јазик, јазик детално изработен. Сега дали 5 збора кажаа на тој јазик, сите зборат англиски.

Визиуелно потфрли, околината во првиот дел е така детално изработена, најдобар дел од филмот беше. Дури имаше посебни сцени да се објаснат некои животни и растенија во првиот дел, не беше само онака нафрлено. Сега немаше ништо такво, само вода вода и вода. Ништо ново што ќе го направи новиот дел да се разликува од првиот. Освен нормално водата и китовите, ептен се потрудиле.

Приказната океј, ама премногу долго траеше за филм каде што пола време нуркаа.
И премногу во стил на Expandebales е направен, пукаат јаки момци од самодоверба со нивниот речник.

7/10 само заради тоа што во кино го гледав, иначе ќе беше 6/10.
 
вот, да не веруваш дека има некои кругови кај што ти треба пасс стварно треба да си summer child.
Па види сега, ме изненади една другарка од Белград кога ми кажа дека во Белград имало неколку тајни кафиќи кои што не можеш да ги знаеш дека се кафиќи од надвор зашто е обична градба без натпис, без прозорци во кои се гледа дека се кафиќи и можеш да влезеш само ако го знаеш газдата или некој што бил веќе таму. Ниту на интернет имало локација или слика од внатре. Она го знаела ова зашто била другарка со газдата на еден од кафиќиве.
Така што кога на еден Балкан може да има такво нешто, да влезеш у кафиќ само ако знаеш некој редовен посетител, па какви ли работи има низ далеку позабеганите делови од светот.
 
Vo momentot da se simnam 5 min od stanot ima klub kaj sto se pleskaat na podium plus sobi nasekade kako vo Irreversible na Gaspar Noe. :icon_lol:

Ovoj reziserot na midsommar i heredeterry u april vadi nov film so joaqin phenix, izgleda fun. :icon_lol:
 
Конечно го изгледав Once Upon a Time in Hollywood. Секако дека доцнам, како и за се останато во животов, но си ветив дека годинава ќе сум поактивен од порано (за контекст - минатата година дали изгледав 10тина филма се на се...)

Иницијалната импресија од филмов ми беше дека Тарантино докажа две работи. Прво, дека е маестрален режисер на кој му нема рамен моментално, а второ, дека ужива таков статус во индустријата, што не му е гајле дали ќе го напише совршеното сценарио, или дали воопшто ќе напише сценарио кое ќе има намера да го забавува гледачот. Напротив, сака самите да си ја составиме приказната (до одредена мера) и јас немам проблем со тоа.

Pacing-от, отсуството на конфликт помеѓу двата главни лика, времетраењето и „епизодичната“ структура ми беа онака, мех. Точно, епизодноста е trademark на Тарантино, но овде, во првиот дел од филмот, се забележува многу повеќе затоа што приказната се уште треба да заземе некој правец. Вториот дел е доста подобар, и тоа се должи на две сцени кои отстапуваат од сите останати - Клиф Бут оди на ранчот каде што живеат хипиците, и хипиците, на чело со Текс, ги поматуваат сметките и влегуваат во погрешната куќа. Поради ова, откако заврши филмот, ми фалеше да навлезе малку подлабоко во Менсон аспектот, и да го оправда сиот тој foreshadowing што го правеше.

Точно, ова е пред се филм за Холивуд на крајот од златната доба, но кога го имаш култот на Менсон како наративен елемент кој стои во позадина, зошто да не ставиш дополнителен фокус на него? Сфаќам дека Тарантино не сака да прави филм за хипиците, туку за актер кој сфаќа дека кариерата му оди во надолен правец додека неговиот другар/колега е индиферентен за светот околу него, но кога едниот аспект е „пофилмски“ и „поинтересен“ од другиот, се прашувам дали, во некоја друга прилика, таков филм би ми го направил искуството како гледач подобро.

Верувам дека Once Upon a Time in Hollywood треба да се изгледа - човекот е генијален режисер, и можеби најавтентичен автор денес. Но не мислам дека ова дело има rewatch value како неговите претходни остварувања поради тоа што раскажува толку многу приказни во исто време, што не допира до ниту една од нив подлабоко.
Од сите филмови овој му е некако најмалку "филмски" филм у смисла дека сака да раскаже некоја приказна.....го гледав кога искочи пробав па да го гледам деновиве на нетфликс и некако......завршив на телефон а позадина вртеше филмов.

После тоа ми се гледаше филм и си го пуштив Pulp fiction :D
 
ocekuvam zabegan shock horror so chudni/glupi i gadni sceni istovremeno, posto toa mu e maximumot.

Uste ti se lutam sto go skipna Love iako nemav nisto so toa cross my heart and hope to die na isti podforum kade ako ne jas - ke pozajmam i od filmskiot kredibilitet na dzimi sme go ocenile so 10 od 10 so site pricesti.

Se seguvam ne mozam tebe da ti se lutam

Se soglasuvam za Beau is Asfraid, toa ke bide krajniot rezultat i maximum sto moze da se dobie od filmot i.e reziserot. No sepak zabavno.
 
Нов филм на Горан Столевски

1673796208419.png

Summer, 1999. An unexpected and intense twenty-four-hour romance blossoms between a seventeen-year- old Serbian ballroom dancer and his best friend's older brother. A decade later the pair meet for a bittersweet reunion.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom