Формула 1 - сезона 2021

  • Креатор на темата Креатор на темата JagodicaBobica
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2021 ?


  • Вкупно гласачи
    113
Статус
Затворена за нови мислења.
29 пати ама се гледа дека никого не претекнува ниту се брани, во клучните моменти на битка со Макс регуларно си ја земаше кривината, ако го опоменеа после второто излегување немаше да продолжи, а за останатите возачи кои исто излегуваа исто немаше казна. Не знам но ако РедБул званично не се жали испаѓа дека вас потешко ви паѓа поразот на Макс отколку него или на Хорнер.
 
29 пати ама се гледа дека никого не претекнува ниту се брани, во клучните моменти на битка со Макс регуларно си ја земаше кривината, ако го опоменеа после второто излегување немаше да продолжи, а за останатите возачи кои исто излегуваа исто немаше казна. Не знам но ако РедБул званично не се жали испаѓа дека вас потешко ви паѓа поразот на Макс отколку него или на Хорнер.
Каква врска има тоа дали е во дуел со некого? Многу е едноставно ова 29 пати добива не ферска предност во одос на другите возачи кој на крај и го смени резултатот.
 
Каква врска има тоа дали е во дуел со некого? Многу е едноставно ова 29 пати добива не ферска предност во одос на другите возачи кој на крај и го смени резултатот.
Точно. Башка и не сфаќам како може истото во квалификации да се казнува со тоа што се брише целото време, а во трка за кого како. Ако во квалификации се казнува затоа што носи предност, тогаш и во трка носи предност. Што е различно, не сфаќам. Не е предноста само во ситуација кога некој некого престигнува, туку се добива во брзина, па макар и еден илјадити дел од секунда да е.
 
29 пати ама се гледа дека никого не претекнува ниту се брани, во клучните моменти на битка со Макс регуларно си ја земаше кривината, ако го опоменеа после второто излегување немаше да продолжи, а за останатите возачи кои исто излегуваа исто немаше казна. Не знам но ако РедБул званично не се жали испаѓа дека вас потешко ви паѓа поразот на Макс отколку него или на Хорнер.
Тука лежи апсурдот а и нивната контрадикторност, направил нешто што не е дозовлено не еднаш, туку 29 пати, и на крајот му забранија откако од редбул му јавија на макс да го прави истото а он одби, велејќи дека сака све регуларно да е и не гледа потреба така да ги крши правилата само зашто некој друг истото го прави.

Со самото тоа што му забранија после 29тиот пат да го прави истото, само удрија потврда дека со тоа се добива некаква предност во однос на оние кои возат регуларно, и притоа скоро 30 пати не им беа доволни за да му репнат казна, за да инстантно откако макс тоа го направи на истото место после претекнување, да извршат притисок за да ја врати позицијата.

Всушност ја и бев согласен со тоа и сместа искоментирав дома дека овој ке ја враќа позицијата што и се деси, ама не сум согласен со фактот дека Луис не беше казнет за неговото возење и кршењето на регулациите цели 29 пати, нефер е како и да ја вртиме. Не го кривам за ова ни Луис, него пичките од ФИА што ничим изазвани им угодија на мерцедес во однос на ред бул у тркава што можда и се одрази на конечниот пласман бидејќи луис пола трка возеше така па има едно големо Можеби, а тоа е дали ќе имаше толкава предност во однос на Макс после првиот пит стоп.

p.s. Да не едитирам сеа, не да биде казнет Луис, туку после првиот пат веднаш да биде опоменат дека нареден таков маневар ќе значи и казна, нешто што он секако ќе го почитуваше.
 
Последно уредено:
Е па тоа е, не е фер кон Ред Бул како што не беше фер кон Мерцедес новото правило за измена на подот на болидот кој несомнено им легна на Ред Бул и Алфа таури кои имаат кос под а делимично и на Мек Ларен и Ферари додека Мерцедес и Астон Мартин се најоштетени затоа што според зборовите на Тото и Луис нивната концепција не се заснова на кос под и сега ако го менуваат подот треба и обесувањето што е скоро невозможно на почната сезона, оттаму и назадувањето кај овие екипи. Само да дополнам дека шо се однесува до мене сум за тоа да се изедначат екипите макар и вака нефер и да заврши Мерцедес доминацијата и се бараше некој начин како да ги успорат Мерцедесите инаку рескираа повторно извесна досадна сезона и пад на гледаноста. Кој вели дека нема политика во Ф1..
 
Последно уредено:
Е па тоа е, не е фер кон Ред Бул како што не беше фер кон Мерцедес новото правило за измена на подот на болидот кој несомнено им легна на Ред Бул и Алфа таури кои имаат кос под а делимично и на Мек Ларен и Ферари додека Мерцедес и Астон Мартин се најоштетени затоа што според зборовите на Тото и Луис нивната концепција не се заснова на кос под и сега ако го менуваат подот треба и обесувањето што е скоро невозможно на почната сезона, оттаму и назадувањето кај овие екипи. Само да дополнам дека шо се однесува до мене сум за тоа да се изедначат екипите макар и вака нефер и да заврши Мерцедес доминацијата и се бараше некој начин како да ги успорат Мерцедесите инаку рескираа повторно извесна досадна сезона и пад на гледаноста. Кој вели дека нема политика во Ф1..

Јао немој со тоа како „новите правила“ го оштетиле Мерцедес.
Пред тоа Ред Бул доминираше, па новите правила него го заебаа.
Немој таа приказна молимте
 
Ама чекајте чекајте чекајте, ако е така зошто после тимското радио на РБ, после некое време исто тимско доби и Хамилтон каде што му рекоа да не оди прешироко баш во тој свиок веќе? 29 пати може, па после откако РБ реагираше преку радио му викаат повеќе немој? Од тогаш почнале да бројат? Ако било дозволено зошто тогаш го предупредија Хамилтон одма после тоа?
 
Е па тоа е, не е фер кон Ред Бул како што не беше фер кон Мерцедес новото правило за измена на подот на болидот кој несомнено им легна на Ред Бул и Алфа таури кои имаат кос под а делимично и на Мек Ларен и Ферари додека Мерцедес и Астон Мартин се најоштетени затоа што според зборовите на Тото и Луис нивната концепција не се заснова на кос под и сега ако го менуваат подот треба и обесувањето што е скоро невозможно на почната сезона, оттаму и назадувањето кај овие екипи. Само да дополнам дека шо се однесува до мене сум за тоа да се изедначат екипите макар и вака нефер и да заврши Мерцедес доминацијата и се бараше некој начин како да ги успорат Мерцедесите инаку рескираа повторно извесна досадна сезона и пад на гледаноста. Кој вели дека нема политика во Ф1..
Разликата е што тоа правило за подот важи за сите не само за Мерцедес тотално различна работа е тоа. Правилото се направи за да може да се користат истите гумени компоненти од лани без болидите да убрзаат.

Што се однесува за тие правила да се заврши доминација на некој тим не е ништо ново тоа во 2005 го направија правилото за да не се менуваат гуми. 2011 одма го банираа тој double diffuser кој беше јака иновација од Ред Бул. Потоа 2014 се смени целосно формулата Мерцедес работеше на тој мотор од 2010 ако не се лажам затоа и беа толку доминантни. Е сега од тој период не сме имале никакви правила кој конкретно пробувале да ги успорат Мерцедесите. 2017 беа многу непотребни промени кој само направија по тешко да се тркаат болидите и го зголемија тој dirty air. Овие нови регулации кој требаа да дојдат годинава требаше да ги планираат за 2019 а они дури ги закажаа за следна година, ова е еден од најдолгите периоди каде не сме имале промена на формулата и тимовите не се изедначија бидејќи Мерцедес имаат толку предност. Фиа и Мерцедес е што беше Ферари и Фиа порано, за нив има други правила. Во последниве сезони секогаш успеваат да се извадат од ситуации каде ги кршат правилата, исто и Ферари лани со моторот.
 
2019 кога сменија регулации на предниот спојлер што дебело ги оштети Ред Бул аеродинамички и така-така Ферари, никој од Мерцедес не кажа дека новите регулации биле нефер пошто сврзаа 8 победи по ред на стартот :D

После имаше и гласање за враќање на старите гуми што на пример ќе им одговараше на Ферари, ама Мерцедес си излобира кај другите тимови да гласаат за нив и ГГ.
Пред 4-5 години Мерцедес гореа уље со адитиви заедно со бензинот за поголема брзина, па Ферари виде што прават и они го имплементираа тоа. Кога почна Ферари да го прави истото одма ФИА ја банираше "финтата".

Па и за регулациите на моторот 2014 се збори дека Мерцедес уште од 2009 работеле на V6 турбо моторот.
2013 имаа нелегален тест со Пирели, а таа сезона они имаа најголем проблем со гумите, посебно на трка. Имаше трки каде што стартуваа топ 3, а завршуваа надвор од поени заради агресивна деградација на пневматиците.

Мерцедес за 10 години во спортов има повеќе дубари направено од Ферари за 70 години мме. Одвратен тим.
Земале плачат сега демек регулациите бил за нив да ги успорат, а уствари од самиот старт се знае дека ги имплементираа за да ги успорат болидите зошто беа пребрзи за Пирели гумите.
Џејмс Алисон викаше скратувањето на подот нема ништо да смени, исто ќе е, ама некако ги изненади изгледа.
Единствено лани забраната на "party mode-од" на квалификации беше дирекно насочена кон Мерцедес да ги успори од 1 секунда на -0,800 од вториот најбрз тим :ROFLMAO:

/rant over
 
2019 кога сменија регулации на предниот спојлер што дебело ги оштети Ред Бул аеродинамички и така-така Ферари, никој од Мерцедес не кажа дека новите регулации биле нефер пошто сврзаа 8 победи по ред на стартот :D

После имаше и гласање за враќање на старите гуми што на пример ќе им одговараше на Ферари, ама Мерцедес си излобира кај другите тимови да гласаат за нив и ГГ.
Пред 4-5 години Мерцедес гореа уље со адитиви заедно со бензинот за поголема брзина, па Ферари виде што прават и они го имплементираа тоа. Кога почна Ферари да го прави истото одма ФИА ја банираше "финтата".

Па и за регулациите на моторот 2014 се збори дека Мерцедес уште од 2009 работеле на V6 турбо моторот.
2013 имаа нелегален тест со Пирели, а таа сезона они имаа најголем проблем со гумите, посебно на трка. Имаше трки каде што стартуваа топ 3, а завршуваа надвор од поени заради агресивна деградација на пневматиците.

Мерцедес за 10 години во спортов има повеќе дубари направено од Ферари за 70 години мме. Одвратен тим.
Земале плачат сега демек регулациите бил за нив да ги успорат, а уствари од самиот старт се знае дека ги имплементираа за да ги успорат болидите зошто беа пребрзи за Пирели гумите.
Џејмс Алисон викаше скратувањето на подот нема ништо да смени, исто ќе е, ама некако ги изненади изгледа.
Единствено лани забраната на "party mode-од" на квалификации беше дирекно насочена кон Мерцедес да ги успори од 1 секунда на -0,800 од вториот најбрз тим [emoji23]

/rant over
Што викаат србите за муабетов свака ти дала.

Реално така е, на Ферари истата година му наредија да прекине со сензорот за доток на гориво/уље а Мерцедес ДАС-от му го забранија тек за оваа сезона, на Рејсинг Поинт (што ги рачунав за 2 тим на Мерцедес на некој начин) му дозволија исто деловите купени од стариот Мерцедес да ги користат таа година ама им забранија од следната, затоа што тогаш Алфа Таури и Алфа Ромео ќе беа пребоени РБ и Ферари 2019/20 болиди.

Ептен смрдлив тим ми се со култура на крадење и позадински игри. Сите пробале некад нешто да искористат ама овие апла се утепаа од праење дубари и дури си ја земаа ФИА на свој грб.

Океј ајде кради ама кога ќе те фатат, трпи казна (Ферари) ама кај овие ни тоа не се важи, кога ќе ги фатат си лобираат и тоа им се одложува до следна година.

П.С едвај чекам drive to survive следна година, ќе бидне хаос со хорнер вс волф

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Нормално, Кими being Кими :D

Simple as fuck .. ептен го поштувам ради тоа што не драматизира, си ја третира Ф1 како бизнис и си тера не меша баби и жаби и не им се замара мн мн на медиумите
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom