- Член од
- 1 ноември 2019
- Мислења
- 357
- Поени од реакции
- 356
- Возраст
- 35
Јас ја имам само тројката играно, ја играв откако направив платинум на ББ а претходно ја изиграв и Секиро на која ќе и правам платинум следниот период. Јас на некој начин во спротивна насока ги играв игрите од ФС и нели која ја играш прва на која се навикнеш таа ти служи како споредба се сите следни.It can go either way...
Јас би се сложил со другарот @wot дека ББ ги прави ДС подобрипошо знам што сака да пласира и која му е поентата.
Тој, исто како и јас сме ги поминали сите 3 дела од ДС со истата матрица - дека треба да се браниш и да го користитш моментумот, да чекаш непријателот да замини out of stamina за да го распалиш комбото. Но кога како ветеран на ДС ќе преминиш на ББ сфаќаш што сѐ си можел во ДС доколку играта те принудила на истото (како во ББ) а не си го направил... се враќаш и си ја преуредуваш целокупната слика која што си ја имал за играта
Едноставно стекнавме комфор зона и не сакаме да излеземе надвор од неа и да умираме повеќе пати обидуваќи се да играме поагресивно. Во ДС кликот за штитот скоро 90 % ми беше активенДо душа... повеќе користев штит на рандом локации (скоро секогаш) отколку во босфајтс каде што се дешавеше да го фрлам штитот.
Имаше моменти со одредени непријатели и голем број на босови во кои си принуден да го фрлиш штитот, пошо е јузлес, барем јас така увидов.
Јузлез беше во тепачки каде што (пр.) босот или има премногу HP (претежно во DLCњата), па one-handed ти треба прееееемногу време за да ја нанесеш потребната штета што многупати те
доведуваше во ситуација да ги потрошиш Estus Flaskовите.
Пример за таков бос кој прв вака ми паѓа на памет е последниот бос од третото DLC на двојката - Lud and Zallen. Значи овие две мачки не ги тепаш со штит screw you!
Во првите два обиди сконтав дека е pain in the ass да им влезеш со штит, пошо во даден интервал имаш само неколку секунди кои мораш да ги искористиш и да направиш што е можно повеќе штета.
И втор случај каде што штитот повеќе ти штети отколку што ти помага е каде што непријателот / босот има или премногу attack dmg и брзо и лесно ти го крши дифенсот, или па има спешл абилити/меџик на оружјето и штитот не ти помага, само те прави поспор и полесен таргет.
Пример за бос - Sister Friede.
И во двата примери фрлањето на штитот го најдов како попаметна и поефективна солуција.
.........
Но ти ја разбирам и твојата поента и можам да се сложам со истата - дека ДС серијалите ја прават ББ подобра. Сето тоа кое недостасуваше во ДС е имплементирано во ББ. Едноставно играта е изградена на темелите од ДС, и стварно луѓето се потрудиле да изгледа како апгрејд, а не како копија.
Ова слободно го зборувам и покрај тоа што играта сѐ уште не ми е пробана, но знам деке нема да ме разубеди.
Заради тоа 95 проценти од ДС3 ја изиграв без штит, користев само кај Гејл на крајот што ми го квари просекот во цела игра. Но ако доаѓаш од ДС па ги играш ББ и Секиро, некако делува како да ви е потребно доста повеќе прилагодување и прифаќање нови стандарди.
@wot нека не известува почесто за неговото патешествие немора да ја изигра цела па тогаш да пише мислење
