Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Фабриката за склопување на Great Wall во Бугарија е веќе одамна затворена, баш поради лошата логистика на делови. Па ти види сеа зашто ги даваат џабе.
Не знаев дека ја затвориле, инаку моторот на овој што го зедоа му е Митсубиши, 2.4 бензин, така да во поглед на мотор треба да е компактибилен целосно со се што носи ист мотор. Во поглед на шасијата може да има проблеми да бараш делови а суспензија и слични работи гарант пасуваат од други возила.
4G69
220px-Mitsubishi_Grandis_4g69.jpg

4G69 In Grandis
The 4G69 is a 2,378 cc (2.4 L) version built in Shiga, Japan and Shenyang, China. Bore and stroke is 87 mm × 100 mm (3.43 in × 3.94 in). Output is 120 kW (161 hp; 163 PS) at 5750 rpm (160 in the Sportback Wagon) with 219 N⋅m (162 lb⋅ft) of torque at 3500 rpm. It has a cast iron engine block (later switch to aluminum block) and an aluminum SOHC cylinder head. It uses multi-point fuel injection, has 4 valves per cylinder with roller followers and features forged steel connecting rods, a one-piece cast camshaft, and a cast aluminum intake manifold. The 4G69 incorporates Mitsubishi's MIVEC Variable Valve Timing technology.

Mitsubishi ceased any further development and production of Sirius engine after 2012 model year, and its joint-venture, Shenyang Aerospace Mitsubishi Motors Engine Manufacturing Co., in China is now the only one producing 4A9 engines (improved to aluminum block while adding timing chain) for the Chinese market.

Applications[edit]
NB: From 2005 a slightly detuned version developing 115 kW (154 hp; 156 PS) and 220 N⋅m (162 lbf⋅ft) is used across the entire Lancer range in Australia.
 
Не знаев дека ја затвориле, инаку моторот на овој што го зедоа му е Митсубиши, 2.4 бензин, така да во поглед на мотор треба да е компактибилен целосно со се што носи ист мотор. Во поглед на шасијата може да има проблеми да бараш делови а суспензија и слични работи гарант пасуваат од други возила.
Кога идеш на мајстор за било кој модел на кола во МК ќе те прашаат дали сакаш кинески дел или некој оригинален или некој "средна класа".

Колку пати кинескиот дел кој е копија и наменет да одговара за твојата европска кола излегло дека не одговара?
 
Кога идеш на мајстор за било кој модел на кола во МК ќе те прашаат дали сакаш кинески дел или некој оригинален или некој "средна класа".

Колку пати кинескиот дел кој е копија и наменет да одговара за твојата европска кола излегло дека не одговара?
Лично не сум имал таква мака, сум имал повеќе проблем со квалитетот на тие заменските делови.
Иако кај нас не е сигурно со ништо, јас се имам изгорено неколку пати со Валео, демек оригинал, нема да издржи ни 10тина од тоа што треба, кој знае какво ѓубре е спакувано во амбалажа од Валео.

Не знам детали како се имаат покажано или како ќе се покажат, мое прво искуство беше пред неколку денови кога се извозив во таков џип што го купи пријател, колата на изглед е топ, вожњата е ок, е сега како ќе биде понатаму ќе видиме.
 
Поука за кинеските имам извлечено од кинеските мотори(моторцикли), го земаш нов ти тврдат дека нема никаков проблем за резервни делови, гаранција 1 година, копија на тој и тој модел... И јавува проблеми уште првите месеци го пуштаат во главно претставништво чекаш скоро еден месец, го враќаат ништо не поправено, бараш дел ако не сам да го средиш ти викаат дека немаат многу модели биле не е исплатливо за сите да се набавуваат и почнуваш уште по првиот дефект да го "крпиш" со други делови. За квалитетот да не зборуваме за 1 год. остарува како за 5 и повеќе отколку другите познати брендови. Позитивно е кај се ова што се преефтини и кога ќе ти здок*чи можи да го продадеш со не голема загуба. А на 11к евра ако се случи ова среќа ќе е и пола да спасиш од влогот.
 
Поука за кинеските имам извлечено од кинеските мотори(моторцикли), го земаш нов ти тврдат дека нема никаков проблем за резервни делови, гаранција 1 година, копија на тој и тој модел... И јавува проблеми уште првите месеци го пуштаат во главно претставништво чекаш скоро еден месец, го враќаат ништо не поправено, бараш дел ако не сам да го средиш ти викаат дека немаат многу модели биле не е исплатливо за сите да се набавуваат и почнуваш уште по првиот дефект да го "крпиш" со други делови. За квалитетот да не зборуваме за 1 год. остарува како за 5 и повеќе отколку другите познати брендови. Позитивно е кај се ова што се преефтини и кога ќе ти здок*чи можи да го продадеш со не голема загуба. А на 11к евра ако се случи ова среќа ќе е и пола да спасиш од влогот.
Не те прашаа од представништвото дали сакаш оригинал кинески дел или неоригинал дел од фирмата Bosch?
 
Во врска со чек енџинот, повторно се јавува (иако не пречи на возењето). Во еден сервис направија комплетни тестови на секој систем поединечно и заедно, три пати го повторуваа, единствено жолт триаголник им се појави кај проверка на АБС системот во првиот тест што според нив не е ништо страшно (може да е и од ослабен акумулатор што се вели). Финалниот тест не покажа ниедна грешка.

Само ми препорачаа да ставам чистач на дизни (бензинец) и да ја извозам вон град. Колку е тоа добро и кој чистач/течност, не знам. Затоа ова не го направив.

Е сега, пошто пак ми се пали на периоди, видов инструменти за проверка на код на грешки и ресетирање на грешката на интернет. Во една продавница кај МЗТ имаше разни модели, мен ми препорачаа еден за 2600 денари (веројатно зависи од интерфејсот и компатибилност со типови возила). Не знам што функции (не е со лаптоп, само обично апаратче со кабел) има освен откривање код и ресет, но ме интересира дали е тоа скапо и ако е, каде ги има поефтини со слични основни функции.
 
Последно уредено:
Во врска со чек енџинот, повторно се јавува (иако не пречи на возењето). Во еден сервис направија комплетни тестови на секој систем поединечно и заедно, три пати го повторуваа, единствено жолт триаголник им се појави кај проверка на АБС системот во првиот тест што според нив не е ништо страшно (може да е и од ослабен акумулатор што се вели). Финалниот тест не покажа ниедна грешка.

Само ми препорачаа да ставам чистач на дизни (бензинец) и да ја извозам вон град. Колку е тоа добро и кој чистач/течност, не знам. Затоа ова не го направив.

Е сега, пошто пак ми се пали на периоди, видов инструменти за проверка на код на грешки и ресетирање на грешката на интернет. Во една продавница кај МЗТ имаше разни модели, мен ми препорачаа еден за 2600 денари (веројатно зависи од интерфејсот и компатибилност со типови возила). Не знам што функции (не е со лаптоп, само обично апаратче со кабел) има освен откривање код и ресет, но ме интересира дали е тоа скапо и ако е, каде ги има поефтини со слични основни функции.
MKD 175.45 20%OFF | New OBD V2.1 V1.5 mini ELM327 OBD2 Bluetooth Auto Scanner OBDII 2 Car ELM 327 Tester Diagnostic Tool for Android Windows Symbian



Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Што значи ова дека не е препорачано за старт - стоп?
На голф 3ка 1.9 дизел го ставив, би требало да одговара?
 

Attachments

  • IMG_20191228_121032.jpg
    IMG_20191228_121032.jpg
    3,3 MB · Прегледи: 21
Што значи ова дека не е препорачано за старт - стоп?
На голф 3ка 1.9 дизел го ставив, би требало да одговара?
Таман е за голфот. Не е за автомобили со старт/стоп систем што низ град сами се гасат во гужва или на црвено светло на семафор.
 

зошто ако се смета само според ЦО2 на издув за дизелот би се плаќало двојно поголем данок? Колку што знам ЦО2 кај дизел е пониско отколку кај бензин.
 
Не те прашаа од представништвото дали сакаш оригинал кинески дел или неоригинал дел од фирмата Bosch?
Немаа никаков, за ладњак и термостат барав. Битно од грешките да се научи, со непознати/застапени брендови не си фаќам работа.
Автоматски споено мислење:

Во врска со чек енџинот, повторно се јавува (иако не пречи на возењето). Во еден сервис направија комплетни тестови на секој систем поединечно и заедно, три пати го повторуваа, единствено жолт триаголник им се појави кај проверка на АБС системот во првиот тест што според нив не е ништо страшно (може да е и од ослабен акумулатор што се вели). Финалниот тест не покажа ниедна грешка.

Само ми препорачаа да ставам чистач на дизни (бензинец) и да ја извозам вон град. Колку е тоа добро и кој чистач/течност, не знам. Затоа ова не го направив.

Е сега, пошто пак ми се пали на периоди, видов инструменти за проверка на код на грешки и ресетирање на грешката на интернет. Во една продавница кај МЗТ имаше разни модели, мен ми препорачаа еден за 2600 денари (веројатно зависи од интерфејсот и компатибилност со типови возила). Не знам што функции (не е со лаптоп, само обично апаратче со кабел) има освен откривање код и ресет, но ме интересира дали е тоа скапо и ако е, каде ги има поефтини со слични основни функции.
Зависи за која кола ти треба, на алиекспрес имаш многу ефтини обд интерфејси, италијанските се поспецифични нема да ти брка работа тој од кинезите, софтвер ќе си изгуглаш и со free верзии можно е да ги ресетираш грешките.
Невозможно е да не појави код на дијагностика а чек енџин да свети, не ми е логично како ти го тврдат тоа од сервисот. Се сомневам дека проблемот е што не користат соодветен софтвер. Кога јавило кај абс жолто ресетирај ја грешката и види дали ќе ја појави веднаш, да се провери да не е многу стар глицеринот па да спроведува напон.
Автоматски споено мислење:


зошто ако се смета само според ЦО2 на издув за дизелот би се плаќало двојно поголем данок? Колку што знам ЦО2 кај дизел е пониско отколку кај бензин.
А ова цо2 каталошки или ќе се мери реално на возилото? Што со возилата од дизелгејт каде што каталошката вредност нема "благе везе"?
 
Последно уредено:
почна да важи новиот закон?

Колку ке биде данок за нова кола пример оваа од словенија?
6500 денари.
Сга бш имаше на вести и кажаа дека за коли шо имат помалце од 130 грама ЦО2 на километар, за бензинци даноко е 6500, а за дизели 13000(ако колата е до 10000 евра).
Еве ви линк прочитајте си https://kanal5.com.mk/articles/403156/od-01-01-2020-pomal-danok-za-vozila-so-povisok-eko-standard
 
Последно уредено:
6500 денари.
Сга бш имаше на вести и кажаа дека за коли шо имат помалце од 130 грама ЦО2 на километар, за бензинци даноко е 6500, а за дизели 13500.

пишува за возила до 10000 евра дека е 6500 ако е поскапа неможам да најдам инфо
 
пишува за возила до 10000 евра дека е 6500 ако е поскапа неможам да најдам инфо
Прочитај га линко шо га прати, ако е над 10000 евра рачунат според колку ЦО2 испуштат, а како точно се рачуна тоа само они си знаат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom