Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Што значи ова дека не е препорачано за старт - стоп?
На голф 3ка 1.9 дизел го ставив, би требало да одговара?
Специјални акумулатори се тие за старт-стоп, не е овој таков и затоа ти пишува дека не треба да се монтира, а на понови возила од повисока класа со старт-стоп систем има и по два на едно возило (едниот само за компјутерот).
Немаш мака на голфот, туку колку го купи?
Автоматски споено мислење:

Немаа никаков, за ладњак и термостат барав. Битно од грешките да се научи, со непознати/застапени брендови не си фаќам работа.
Автоматски споено мислење:


Зависи за која кола ти треба, на алиекспрес имаш многу ефтини обд интерфејси, италијанските се поспецифични нема да ти брка работа тој од кинезите, софтвер ќе си изгуглаш и со free верзии можно е да ги ресетираш грешките.
Невозможно е да не појави код на дијагностика а чек енџин да свети, не ми е логично како ти го тврдат тоа од сервисот. Се сомневам дека проблемот е што не користат соодветен софтвер. Кога јавило кај абс жолто ресетирај ја грешката и види дали ќе ја појави веднаш, да се провери да не е многу стар глицеринот па да спроведува напон.
Автоматски споено мислење:


А ова цо2 каталошки или ќе се мери реално на возилото? Што со возилата од дизелгејт каде што каталошката вредност нема "благе везе"?
Чек ова со регистрацијата ќе плаќаме повеќе тие што имаме дизели или само при увоз?
 
А ова цо2 каталошки или ќе се мери реално на возилото? Што со возилата од дизелгејт каде што каталошката вредност нема "благе везе"?
при увоз или при регистрација? Не можам да сфатам од текстот или прескокнувам реченици од цифрата 6500. Ако е при регистрација, многу пари се тоа.
Зависи за која кола ти треба
за Шкода фабиа 2011/2012, 1.2 со 51 kW. Ќе побарам на Алекспрес според овие параметри, можеби ќе најдам нешто затоа што зигледа се специфични по модели. Оти ми дојде преку глава од мајстори. Сабајле бев, имале гужва, па треба да се плаќа, па од 3 различни мајстори само едни ми најдоа (за 2-3 секунди "тестирање" наводно катализаторот (кој патем бил 1000 евра). Инаку само што разговарав со сервисот денес, ја палам, сијаличката се изгасна и не се палеше од Бриколаж до Хром. Кога ја запалив повторно денес, пак се запали сијаличката, како ќе и текне :sick: пукнав.
На нет најдов дека е чест случај и тоа можеби и од лошо капаче за бензин, лошо ставен филтер за воздух, па ај да кажам и од вентилчето кое го држи горивото под притисок кога моторот не работи (тоа летоска ми се случуваше на високи температури, да не пали од прва туку од второ верглање, ради расипано вентилче, така рекоа мајсторите ама не го сменија) односно лоша смеса на гориво/воздух па се понадевав дека е тоа (оти ако е маф, ламбда и слични сензори, тоа е веќе поскапа варијанта) ама мајстори најчесто не прифаќаат такви ефтини сугестии, малце се суетни, како докторите. Во секој случај почна да ми покажува период негде месец после тоа зезање на топлото над 30 степени, наводно со тој вентил.

Ќе видам на Али експрес во секој случај според тип, година и марка на возило.
 
Последно уредено:
Невозможно е да не појави код на дијагностика а чек енџин да свети, не ми е логично како ти го тврдат тоа од сервисот. Се сомневам дека проблемот е што не користат соодветен софтвер.
За ова имаш право, изгледа тоа ќе да е. На скенер наменет за Пежо не излезе грешка, но на друг сервис таму имаа универзален скенер (3500евра) излезе одма грешката.
 
Специјални акумулатори се тие за старт-стоп, не е овој таков и затоа ти пишува дека не треба да се монтира, а на понови возила од повисока класа со старт-стоп систем има и по два на едно возило (едниот само за компјутерот).
Немаш мака на голфот, туку колку го купи?
Автоматски споено мислење:


Чек ова со регистрацијата ќе плаќаме повеќе тие што имаме дизели или само при увоз?
5100 со вратен стар. Не ми се виде скапо, се изгорев еднаш со Блек Хорс и никогаш повеке нема да ризикувам.
 
А дали одобрувате или користите адитиви како оној што го споменав за чистење на дизните (што нели се става во резервоарот за гориво)? Колата споменав е еуро5-Б, бензинец, 2011/2012, не е премногу стара за да експериментирам, прилично е очувана. Ако знаете дека вакви течности имаат негативно искуство, да не дорасипам нешто. На опелот користев ама моторот му беше пред ремонт, имав доста проблеми со него (гаснеше, сецкаше...) па можев да експериментирам. Фала
 
Друже ај вака...бензинот е одличен растворувач кој ја чисти скоро секоја мрсотија.

Како е можно да додадеш нешто во резервар, да го раствориш 1:200 и тоа да ги очисти дизните подобро од бензинот кој тие и онака го шприцаат безброј пати на ден?

Ако се стварно дизните онда не е од тоа што им треба чистење, него од тоа што на нив нешто не диктува, е потрошено, или сл.
 
А дали одобрувате или користите адитиви како оној што го споменав за чистење на дизните (што нели се става во резервоарот за гориво)? Колата споменав е еуро5-Б, бензинец, 2011/2012, не е премногу стара за да експериментирам, прилично е очувана. Ако знаете дека вакви течности имаат негативно искуство, да не дорасипам нешто. На опелот користев ама моторот му беше пред ремонт, имав доста проблеми со него (гаснеше, сецкаше...) па можев да експериментирам. Фала
Последно дизели имам и никогаш не ставам адитиви за чистење, не сум имал бензинец со дизни ама по некоја логика моторот е далеку почист од дизелот не вервам дека има некаква потреба, сега кај тебе моторот изгледа е тси тие можат да се малку проблематични со нечистотијата на вентилите заради директното вбризгување. Ама како што сам можи да се исчисти моторот со возење по автопат на поголеми вртежи се друго ми е страв да ставам во горивото.
Автоматски споено мислење:

Специјални акумулатори се тие за старт-стоп, не е овој таков и затоа ти пишува дека не треба да се монтира, а на понови возила од повисока класа со старт-стоп систем има и по два на едно возило (едниот само за компјутерот).
Немаш мака на голфот, туку колку го купи?
Автоматски споено мислење:


Чек ова со регистрацијата ќе плаќаме повеќе тие што имаме дизели или само при увоз?
За увозот беше муабетот, за регистрација никој ништо за сега нема објавено.
Сакав да потенцирам дека мерките не се за екологијата, зошто ако се оди по каталог колите што наредно ќе влезат кај нас ќе се оние опфатени со дизелгејт аферата, каталошки не загадуваат а во реалноста се полоши и од подолните еуро стандарди.
 
Последно уредено:
Единствен “адитив“ од кој имам имам осетено некој бенефит на дизел е двотактол иако не чисти ништо тој, само помага моторот да работи посмирено и помазно.

Адитив за чистење на бензински систем е нон сенс.
 
За овој проблем на моторот на Пежо -1.6 ХДи веќе еднаш имам пишувано....еве сега од реномиран сајт добро објаснување(во суштина исто)

Kupujete rabljeni 1.6 HDi ili 1.6 TDCi, ovo će vam pomoći
Objavio
Željko Marušić
-
28/12/2019

PSA i Ford su 1998. sklopili ‘deal’ o razvoju i proizvodnji turbodizelskih motora 1.4, 1.6 i 2.0. Praktički jednaki motori (razlika je jedino u podešavanju (setup-u) u francuskoj su nomenklaturi označeni s HDi, a njemačkoj TDCi…

Zanimljivo, Ford je zadržao vlastiti 1.8 TDCi, za kojeg su ‘znalci’ često tvrdili da je i najbolji.Verzija s 1590 cm, 1.6 HDi/1.6 TDCi, s 90 i 109 KS je i najzanimljivija, jer se osim u modele brendova Ford, Peugeot i Citroën, ugrađivao u Mazdu 3, Volvo V30, S40, V50, S80.
Sa snažnijim (109 KS) dugo bilo velikih problema, jer je bio nakupljanju uljnog taloga u donjem dijelu motora i ako se ulje mijenja na 15.000, a pogotovo na 20.000 km, nastaju problemi s podmazivanjem.

Prvi je na udaru turbopunjač, jer taj sklop, koji se nakon paljenja motora zavrti i brže od 200.000/min, prvi u motoru treba potreban tlak ulja za podmazivanje ležajeva (a potom i hlađenje), a posljednji ga dobije. No, otkazivanje je tek početak, jer zbog oslabljenog podmazivanja posljedično stradaju i ostali sklopovi na motora.
Tome se moglo doskočiti ako se ulja mijenjalo na 10.000 km, a na 30.000 km skidao karter i čistilo sito ispod uljne pumpe i, posebno, sito na usisniku uljnog voda za turbopunjač. Ali, u verziji s 90 KS, poput testne, bilo je triput manje problema.
Druga generacija tog motora 2009. je bitno unaprijeđen. Riješen je problem sa stvaranjem uljnog taloga, a umjesno 16-ventilske verzije s dva bregasta vratila (DOHC) konstrukcija mu je pojednostavljena – ima jedno bregasto vratilo u glavi (SOHC) i osam ventila. Nova verzija, 1.5 HDI/1.5 TDCi uvedena je 2018.
Zanimljiv je izbor u rabljenim modelima koji preplavljuju naše tržište pa analizirajte, u svrhu provjere pri kupnji, probleme s kojima je bio suočen…
 
Ок, тогаш дефинитивно не ставам ништо :)
Стави и не му мисли, ништо нема да му се случи на моторот! Горивата се секако со лош квалитет и адитивот ќе ја подобри течноста на горивото со што ќе шприца дизната подобро и ќе осетиш повеќе моќност на моторот, ама само додека има гориво со адитивот. После пак ќе биде по старо али у секој случај јас би ставал барем еднаш годишно ликви моли (го има у секоја бензинска на макпетрол) наполни го цел резервоар до горе и стави го во горивото. Ќе осетиш разлика.
 
Дефинитивно адитив кај дизел мотор помага, барем додека не го потрошиш резервоарот. Моторот работи помирно, и не чади до толку. Уствари адитивот му го зголемува октанскиот број на самото гориво, и со тоа продонесува за подобра работа на моторот. Нешо како на возило што цело време возело на 95-ка бензин, да му ставиш 100-ка. Се осеќа разликата во перфомансите.
 
Дефинитивно адитив кај дизел мотор помага, барем додека не го потрошиш резервоарот. Моторот работи помирно, и не чади до толку. Уствари адитивот му го зголемува октанскиот број на самото гориво, и со тоа продонесува за подобра работа на моторот. Нешо како на возило што цело време возело на 95-ка бензин, да му ставиш 100-ка. Се осеќа разликата во перфомансите.
Адитив за да делува треба минимум 6 месеци да го возиш константно,освен оној за чистење мотор од внатре и надвор
Автоматски споено мислење:

Еден резервар=никаков ефект
 
Адитив за да делува треба минимум 6 месеци да го возиш константно,освен оној за чистење мотор од внатре и надвор
Автоматски споено мислење:

Еден резервар=никаков ефект
Не е препорачливо колата 6 месеца на адитив да се вози.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom