Lester Freamon
A man of focus, commitment, sheer will...
- Член од
- 14 јануари 2015
- Мислења
- 16.241
- Поени од реакции
- 36.551
Специјални акумулатори се тие за старт-стоп, не е овој таков и затоа ти пишува дека не треба да се монтира, а на понови возила од повисока класа со старт-стоп систем има и по два на едно возило (едниот само за компјутерот).Што значи ова дека не е препорачано за старт - стоп?
На голф 3ка 1.9 дизел го ставив, би требало да одговара?
Немаш мака на голфот, туку колку го купи?
Автоматски споено мислење:
Чек ова со регистрацијата ќе плаќаме повеќе тие што имаме дизели или само при увоз?Немаа никаков, за ладњак и термостат барав. Битно од грешките да се научи, со непознати/застапени брендови не си фаќам работа.
Автоматски споено мислење:
Зависи за која кола ти треба, на алиекспрес имаш многу ефтини обд интерфејси, италијанските се поспецифични нема да ти брка работа тој од кинезите, софтвер ќе си изгуглаш и со free верзии можно е да ги ресетираш грешките.
Невозможно е да не појави код на дијагностика а чек енџин да свети, не ми е логично како ти го тврдат тоа од сервисот. Се сомневам дека проблемот е што не користат соодветен софтвер. Кога јавило кај абс жолто ресетирај ја грешката и види дали ќе ја појави веднаш, да се провери да не е многу стар глицеринот па да спроведува напон.
Автоматски споено мислење:
А ова цо2 каталошки или ќе се мери реално на возилото? Што со возилата од дизелгејт каде што каталошката вредност нема "благе везе"?