Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас стаив еднашка адитив Elf едно шишенце на цел ресервар. Од позади пишуваше тек после 6000km-8000km да се стави пак.
 
Aditiv ne se tura vo niedno postaro vozilo posto aditivot e potezok od naftata i koga ke se ostavi kolata eden den nezapalena, aditivot sleguva dodolu i cel garez sto e od rezervarot ke go iskopa i mozi da zatni dizna. Dizna ili vbrizguva ili ne vbrizguva gorivo, nema kajnea sega pali sega nepali. Cim se zatni, edino resenie e repariranje. Za cistenje na rezeevar najubo e da se izvadi nadvor rezervarot, da se turi benzin vnatre i da se iscisti celosno i da se vrati nazad i samo taka mozi da sme sigurni. Od samata nafta, gazerot od rezervarot si fajka talog so tekot na godinite i zato se zatnuvat dizni.
Od nitu eden aditiv ne raboti motorot smireno nitu pogrubo, toe placebo zvuk, si mislime deka e poarno. Ne si gi frlajte parite badijala za aditivi i mozi pojke steta da izlezi negoli dobivka. Isto taka najgolema glupost e da se turva aditiv i da se vozi kolata na 3000rpm na gjomiti za procistuvanje na DPF ili katalizator. Vrska nema, neznam ni koj go izmislil to.
Mozi da se iscistat isklucivo ako se izvadat od kola komplet, se perat masinski i se vrajkat nazad. Resenie trajno, secis, isklucvas softverski i rajat.
 
Podobro da se napravi ednaš dekarbonizacija nego da se vozi so.meseci na aditivi
имаше една тема за декарбонизација (или во оваа беше). Јас гледав со потсмев на таков зафат ама после она што го прочитав што све прочистува, се подзамислив. Што бидна со тоа, дали делува кај бензинците на сензорите и катализаторот навистина или е повеќе реклама?
 
Последно уредено:
За адитиви, мноогу време наназад напишав, самите пумпаши, кога ги прашав за опелот да ставам некое адитивче за мотор, ми рекоа дека горивото што го точат веќе имало некој адитив. Кумот ми работи таму, барем нему му верувам. Зашто како не знам...и скоро секој механичар ќе ви каже подобро 98ца (или 100 самонаречени) отколку 95, и за тоа сме збореле. Самото гориво е терсене. Тоа го имам спомнато и од лично искуство, додека бев пријател со грците пред негде 25 години, кога ставивме грчки бензини према нашиот, како влечеше стокецот. И потоа искуството со бугарскиот (лошо), за време блокадите. У секој случај нашиот бензин не е саглам, истото беше и за дизелот пред икс години кога дизелашите имаа проблем.
 
Сега купи пред неколку дена другар пасат од немачка 2018та година,140к поминати.Да видат од фабриките како се возат кај нас колите(од Ѓорче до Лептокарија 5 пати пали гаси со застанување) и самите ке препорачуваат адитиви,ако уопште има чаре за таков стил на возење.Значи 2 години неполни 140к пасатот од кои 130к на аутопут+ултра квалитетно гориво
 
Текстот е од 2008ма,
сме возеле горива со еуро 3 стандард, наместо со еуро 4 и 5. Професорот вели оваа возиме со горива по стандарди од 2001ва, од пред 7 години
затоа и многу коли испорасипавме. Тогаш наголемо се пишуваше за горивата.
Чисто во контекст на адитивите кои можеби на нормално гориво и кола прават штета и немаат потреба ама со нашиве горива/...
Значи земаш голф седмица, со еуро 6 и ставаш гориво стандард од пред ратот...јбг, сакаш да влече и да не се палат сијалички. Иако во мануелите си пишува минимум 95 ROZ Oktanzahl (англиски RON, octane number) или минимум 98, како и MON и слични ознаки, куде нас Европа мислам дека е RON. Се под пропишаното го оштетува возилото. Као тест полигон за издржливост на колите.
 
За овој проблем на моторот на Пежо -1.6 ХДи веќе еднаш имам пишувано....еве сега од реномиран сајт добро објаснување(во суштина исто)

Kupujete rabljeni 1.6 HDi ili 1.6 TDCi, ovo će vam pomoći
Objavio
Željko Marušić
-
28/12/2019

PSA i Ford su 1998. sklopili ‘deal’ o razvoju i proizvodnji turbodizelskih motora 1.4, 1.6 i 2.0. Praktički jednaki motori (razlika je jedino u podešavanju (setup-u) u francuskoj su nomenklaturi označeni s HDi, a njemačkoj TDCi…

Zanimljivo, Ford je zadržao vlastiti 1.8 TDCi, za kojeg su ‘znalci’ često tvrdili da je i najbolji.Verzija s 1590 cm, 1.6 HDi/1.6 TDCi, s 90 i 109 KS je i najzanimljivija, jer se osim u modele brendova Ford, Peugeot i Citroën, ugrađivao u Mazdu 3, Volvo V30, S40, V50, S80.
Sa snažnijim (109 KS) dugo bilo velikih problema, jer je bio nakupljanju uljnog taloga u donjem dijelu motora i ako se ulje mijenja na 15.000, a pogotovo na 20.000 km, nastaju problemi s podmazivanjem.

Prvi je na udaru turbopunjač, jer taj sklop, koji se nakon paljenja motora zavrti i brže od 200.000/min, prvi u motoru treba potreban tlak ulja za podmazivanje ležajeva (a potom i hlađenje), a posljednji ga dobije. No, otkazivanje je tek početak, jer zbog oslabljenog podmazivanja posljedično stradaju i ostali sklopovi na motora.
Tome se moglo doskočiti ako se ulja mijenjalo na 10.000 km, a na 30.000 km skidao karter i čistilo sito ispod uljne pumpe i, posebno, sito na usisniku uljnog voda za turbopunjač. Ali, u verziji s 90 KS, poput testne, bilo je triput manje problema.
Druga generacija tog motora 2009. je bitno unaprijeđen. Riješen je problem sa stvaranjem uljnog taloga, a umjesno 16-ventilske verzije s dva bregasta vratila (DOHC) konstrukcija mu je pojednostavljena – ima jedno bregasto vratilo u glavi (SOHC) i osam ventila. Nova verzija, 1.5 HDI/1.5 TDCi uvedena je 2018.
Zanimljiv je izbor u rabljenim modelima koji preplavljuju naše tržište pa analizirajte, u svrhu provjere pri kupnji, probleme s kojima je bio suočen…
Затоа јас ќе сменам масло здравје на пролет на 7-8000 км.
 
Последно уредено:
Затоа јас ќе сменам масло на здравје на пролет на 7-8000 км.

Па јас што кажувам многу пати и често пати постирав дека јас секогаш менувам најмалку 7500км менувам масло и филтри и на другите им кажав така да направи ама толку им се цепките


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Прашање до тие што се разбираат, што џип модел е овој на сликата ме интересира ?

Прегледај го приврзокот 226666

Land Rover Defender ламја троши иако е дизел ама троши како автобус да возиш и според моделот мислам дека е меѓу 1991/96 година на производство


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Land Rover Defender 110 најверојатно и пишува 10 литри на 100км што не е многу за ваков ѕвер
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom