Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Друго освен пак да тече на поклопецот на вентили не знам што може да биде. Сепак треба да се види точно од каде иде маслото.

Иако морам да ти кажам дека 205 к не е воопшто мала километража за тој мотор и за на него слични мали, бензиски мотори.


Грубо промена на диктон на глава со сите пропратни работи (шлајфање, упасирање на вентили и гумици) тешко дека поевтино од 150 евра ќе те фати. Веројатно 50 евра за рака само мајсторот ќе земе. Барем во Прилеп така се движат цените.

Само сепак треба да се види точно од кај иде маслото. Не ја носи на сервис туку најди самостоен мајстор од доверба. Ако јас однесеш на сервис одма ќе ти речат да се отвара моторот и диктон да се менува.
Знам дека е многу 205К, но искрено не можам да се пожалам од колата до сега во ниту еден поглед, сум патувал многу со нејзе на секаде без никаков проблем. Нека истера уште некоја година барем.
Суво е се околу поклопецот. Нешто подоле е. 150 евра тоа е, логично и промена на уље и антифриз додатно но немам пари за нова :), а не сакам да размислувам за увозна (кај што немам поима што купувам). Работата е што немам некој мајстор од доверба, совет за некој еснаф мајстор што познава добро и работи италијански коли во Скопје?
ПС Ако е против правилата за контакти тука може во ПП. Фала!
 
Работата е што немам некој мајстор од доверба, совет за некој еснаф мајстор што познава добро и работи италијански коли во Скопје?
Однеси ја во Фиат Дерби во Ќерамидница кај Драѓи и Бошко, експерти се за инталјанциве а имаат нови и половни делови. Исто како во официјален сервис ти е, само што цените се нормални. Што и да е ќе ти кажат поштено и ќе ти сработат супер, единствено што е многу гужва може ќе треба да чекаш за да ти дојде колата на ред, но се исплати.
 
Здраво! Барам ПОМОШ!! Пунтото (1,2 бензин - 8 вентили) од неодамна почна да се "унередува" односно по блокот да се слива антифриз а понекогаш и уље. Еве како изгледа по еден ден стоење на паркинг (на земја прави локва колку кутија ипол цигари).
Прегледај го приврзокот 226077
Прегледај го приврзокот 226078
На првата слика е потопено со антифриз (земам отисок на тоалет хартија), а на втората околу филтерот за уље капките се од уље. После возење (откако ќе се исуши блокот) еве
Прегледај го приврзокот 226079
се што беше антифриз испарило, остануваат капките од уље и знае од горе (централно на блокот) односно од каде што се слива антифриз да прокапе некоја капка уље. Антифриз има изгубено минимално, уље нема разлика сеуште. Дихтунг на поклопец на вентили сменет пред година дена (таму е суво). Црева не дуе, не се помешани течностите, влече одлично и се работи супер. Што се може да е маката со колава, ве молам кажете за да не ме прават мајмун мајсторите, искрено немам поима од механика. Граната ми пречи да видам точно од каде почнува да се слива. Фала
Најдобро е прво да ја однесиш колата во перална, и да го исперат моторот. така најлесно ќе видиш од каде протекува, и така ќе го санираш проблемот и ќе имаш чист мотор.

Вака ти е хаос цел мотор
 
IMG_20191224_184411.jpg
IMG_20191224_173704.jpgIMG_20191224_173749.jpg

Здраво дечки , некои да не знае што би можело да е проблем? Забележав на овие две места дека има нешто изтечено.
 
Најдобро е прво да ја однесиш колата во перална, и да го исперат моторот. така најлесно ќе видиш од каде протекува, и така ќе го санираш проблемот и ќе имаш чист мотор.

Вака ти е хаос цел мотор
Точно така Ѓоко, но искрено не се сетив..бев малку разочаран и изнервиран од ситуацијата, а во таков момент често се пропуштаат некои работи.
Веќе ја однесов во сервис, па нека ја перат таму (и они рекоа дека ќе мора да исперат мотор за да видат) и ќе видиме што дијагноза ќе дадат.
 
Прегледај го приврзокот 226255
Прегледај го приврзокот 226256Прегледај го приврзокот 226258

Здраво дечки , некои да не знае што би можело да е проблем? Забележав на овие две места дека има нешто изтечено.
Mi liči ili na semering ili na dihton......i ovde perenje na motorot odma ke go otkrie mestoto na tečenje na masloto
 
Mi liči ili na semering ili na dihton......i ovde perenje na motorot odma ke go otkrie mestoto na tečenje na masloto
Предлог некоја автоперална кај што перат мотор? Нема ли водата да направи проблеми на сензорите/конекторите/алтернаторот итн?
 
Последно уредено:
Предлог некоја автоперална кај што перат мотор? Нема ли водата да направи проблеми на сензорите/конекторите/алтернаторот итн?
Од Кичево сум.....кичеец :vozbud:
 
Предлог некоја автоперална кај што перат мотор? Нема ли водата да направи проблеми на сензорите/конекторите/алтернаторот итн?

ти е гајле, ти само дотурај уље ако фали и готово
 
За перална за мотор перење од долу (@Наќо Скопски мислам прашуваше), дали сте провериле до бензинската на Макпетрол (на Илиденска) кога се оди накај Ѓорче, после воена болница, од десна страна? Ми рекоа имало автоматска перална, ваљда не ме излажале.
 
Предлог некоја автоперална кај што перат мотор? Нема ли водата да направи проблеми на сензорите/конекторите/алтернаторот итн?


Друже земи сам со Арис испрскај, нека постои пет минути и полека исплакни со вода, со пазење. Ако остане нешто повтори ја постапката. Ако пак нешто има останато земи со брејк клинер испрскај и зачисти.

Ако ја однесеш на перална кога ќе му влезт со вап на моторот на сите можни и не можни места вода ќе прими, може и воопшто да не запали колата после тоа.

Премногу електроника имаат модерниве коли за такво миење со вап, триста проблеми може да настанат.

Инаку изгледа дека тече од диктонот на капачката на вентилите.
 
не се пере мотор, електрониката ќе си ја заебеш ако не ги изолираш тие делови и набуташ вода кај што не треба
 
Да не ти тече антифриз да се слева и да го мие уљето од моторот или баш чисто уље ти капе?Моторот е мрсен и може антифризот да го мие слевајки се надоле
Во право беше! :) Антифризот го миел насобраното уље од порано. Целата работа искочи дека била штопна на блок -скапала и протекла. Сменета е и се е супер, блокот сув барут.
Искрено фала ти за точна дијагностика!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom