|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 2.729
- Поени од реакции
- 897
На Запад!Дали некој може да ми каже каде се рентаат спотски автомобили во типот на БМВ З4,Хонда С 2000 и слично.
На Запад!Дали некој може да ми каже каде се рентаат спотски автомобили во типот на БМВ З4,Хонда С 2000 и слично.
se pofali is sto sea da ti kupam tocak so reoletniCooper S FTW a za sorabotkata megju BMW i CITROEN ne znaev , fala so me informira , vozam Honda i Audi i ne se zamaram mnogu za maleckive taka da ipak plus informacija od tebe Blagodaram
мислам дека е дозволено до 30% ..me interesira za zakonot za temni stakla slusnav deka e dozvoleno sega
тука сум нај компетентен јас за французи... а за дијани имам сменето неколку....Ради кефот на татко ми земав Диана... (400 евра )
Е сеа ако сака некој да ми каже за што служи рачката која е на сликата. Вака како што гледаш веднаш под пепеларата......иста рачка сивкаста има и од левата страна на воланот!
Ја стварно неам појама за што служат а и не можам да проверам пошто не сум некој мајстор.
И да уште едно прашање...... внатре под хауба има една цефка што јас мислам дека е за парното. Е сега една има што оди на дената страна (од кај воланот кога гледаш од напред) а другата ја нема шо би требало да оди од левата страна или не би требало да ја има ?
ПС. Се извинувам ако ви личам дека ни јас не знам шо прашувам али до таму знам!:kesa:
Кај моторите со воздушно ладење се користи загревањето на издувната грана за затоплување во комбинација со турбина. Затоа редовно мрзниш кај Буба или пегле...кај Дијана не знам, ама би требало да е потопло...бидејќи нема толкаво кружењеАко добро се сеќавам некаде имам прочитано дека овие коли немаат парно туку за затоплување на кабината се користи издувот.
не на издувната грана туку на главата... дијаната има глава како кај автоматикот со ребра. и дува обична перка, додека кај бубата или пеглето има турбина и дува низ каналани кои се низ моторот..Кај моторите со воздушно ладење се користи загревањето на издувната грана за затоплување во комбинација со турбина. Затоа редовно мрзниш кај Буба или пегле...кај Дијана не знам, ама би требало да е потопло...бидејќи нема толкаво кружење
Значи левата рачка ако ја повлечам накај мене треба внатре да дува.......кај мене не се осека тоа али можеби е тоа заради што немам една цефка, здравје боже треба да најдам некоја за наредно зимо!тука сум нај компетентен јас за французи... а за дијани имам сменето неколку....
значи вака... таа рачка што ти е под пепељарата е за брзина на бришачите но во 99% е расипано па е премостувано на максимална брзина или воопшто не е закачено да работи, бидејки тоа е еден обичен потенциомер на отпор. пробај вклучи ги бришачите и врти на него, ке ти стане јасно ако работи. ако не нема да работи....
од лева страна мислам дека беше за вклучување или исклучување на парното. значи ова се поклопува со вториот дел од твоето прашање што се одесува до цревата што ги спомињаш. треба да ги има и двете. уствари мора да ги има и двете. тие црева, низ нив иде топлиот воздух што перката го дува како ладење од главите на моторот. (велам глави, затоа што дијаната има дво-цилиндричен боксер мотор) и е на воздушно ладење. значи перката дува низ нив а зависно од тебе како сакаш, ја повлекуваш таа сивкастата рачка накај тебе и внатре во металните грани свртуваш лептири тој топол воздух да го дува внатре (и тоа дува доста добро,јако и топло) или ако ја стиснеш до крај ке ги свртиш лептирите да дува низ крилата надвор. значи пожелно е да ги има и двете црева, за да може да ти дува парното а летно време да го издувува топлиот водзух надвор а не во мотор па да ти прегрева машинчето...
совет:
пази го нивото на масло. и провери ја перката дали ти дува или има нешто скршено некое парче...
ако ти треба некој совет, имаш нешто што не ти е јасно слободно прашај ме, на памет ја знам цела кола...
Jaс би ти рекол да не го чепкаш, и да го оставиш таков каков што е.Ај да ми даде некој совет околу следнава работа.Имам Golf I наследство од дедоми ми го поклни со само 60000 км поминато (јак поклон у пм ).Mу ја средив лимаријата како нов е го префарбав делови све еве денес и резервоарот го средив.Па сакам некако внатре да го разубавам ептен е од тоа старите голфови.77 година е и има само мењач седишта волан и парно .Па ме интересира дали има некој правено внатре измени.Се надевам има некој како мојов голф па ке може да ми каже како да го оправам внатре xD