Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Каде би можел да најдам главен цилиндар за кочниците за Fiat 1100R

308108.jpg


Ако си од Скопје, можам да ти препорачам еден мајстор што мислам дека би можел да ти помогне... Пиши ми ПП ке ти пратам бројче за контакт од мајсторот ако сакаш.
 
вака имам Golf III Дизел па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.
 
вака имам Golf III па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.

Не мора да значи дека звукот доаѓа од ребрастиот каиш, треба убаво да провериш од што е, може да е водна пумпа, алтенатор нивните лагери... Провери прво и дознај од каде доаѓа тој звук, а ако е ребраст каиш, пожелно е побрзо да го смениш заедно со затегачот.
 
вака имам Golf III Дизел па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.

еве ти детален одговор тука, кај што прво си го поставил прашњето:
http://forum.kajgana.com/showthread.php?15452-Совети-околу-мотоцикли/page87#top
 
Некоја информација за поновите Isuzu 1.7 DTi мотори што ги ставаат на Опел ( 1999-2001 ). Веќе имаме Астра со 1.7 TDS Isuzu од 1996 година со поминато 370.000 километри и одличен е за сега, имавме проблем само со алтернаторот , но како што гледам тој проблем е решен во поновата машина...
 
Некоја информација за поновите Isuzu 1.7 DTi мотори што ги ставаат на Опел ( 1999-2001 ). Веќе имаме Астра со 1.7 TDS Isuzu од 1996 година со поминато 370.000 километри и одличен е за сега, имавме проблем само со алтернаторот , но како што гледам тој проблем е решен во поновата машина...

Еве доказ за скептиците кои не веруваат во издржливоста на исузу машините, иначе друже новите опелови дизели се шит
 
Предлог за некој мајстор што навистина може да се нарече мајстор...Се работи за палењето на Опел Астра 1.4 96 година. Има ставено плин, ама пали на бензин и треба многу долго време верглање за да запали...Однесена е кај еден мајстор и тој не знаеше да ја направи..
 
Ај и јас да си прашам нешто :) На кој принцип работи тој греач на нафта на дизелите,што го имате спомнувано за да пали во зима?Бидејќи нели сите зборат дизел во зима јок,дизел вака дизел така а испаѓа дека најисплатлива варијанта е да се вози низ Скопје со лесна нога.(?) И дали има некоја годишна граница во смисла дали почнале конкретно од некоја година да ги ставаат тие греачи или ги имале од поодамна...И ај вака некои дизелаши докај 5000-5500 евра од прва рака(I'm feeling lucky-Google Style :pos2:) да кажете :)
 
Од пред некое време кога ги уклучувам вентилаторите во кола (без разлика дали климата е вклучена или не) на 1 работи нормално, а кога ќе уклучам над 1, значи на 2, 3 или 4, ваљда кога почнува да влече посилно воздух, се слуша звук како да е пригушен некој од вентилаторите, како зуење, отприлика звучи како кога ќе се поклопи фен со нешто од страната кај моторот (ова е најдобро објаснување што можам да смислам, пошто сум женско, па аналогијата со фенови за коса ја правам, се надевам разбирливо е). :) Филтрите се сменети пред еден месец, на редовниот сервис, ми зуеше и претходно, кога ги сменија филтрите неколку дена не зуеше, па пак почна. Што може да е проблемот?
 
Од пред некое време кога ги уклучувам вентилаторите во кола (без разлика дали климата е вклучена или не) на 1 работи нормално, а кога ќе уклучам над 1, значи на 2, 3 или 4, ваљда кога почнува да влече посилно воздух, се слуша звук како да е пригушен некој од вентилаторите, како зуење, отприлика звучи како кога ќе се поклопи фен со нешто од страната кај моторот (ова е најдобро објаснување што можам да смислам, пошто сум женско, па аналогијата со фенови за коса ја правам, се надевам разбирливо е). :) Филтрите се сменети пред еден месец, на редовниот сервис, ми зуеше и претходно, кога ги сменија филтрите неколку дена не зуеше, па пак почна. Што може да е проблемот?
Тоа е нормално така да зуи како фен на поголемите брзини.
 
Тоа е нормално така да зуи како фен на поголемите брзини.
Ја ако сум глуп не сум мутав :) Не е нормално, знам дека зуи на поголеми брзини ама претходно не беше вака, беше само гласен вентилаторот, почна пред негде месец дена да зуи погласно и поинтензивно од обично.
 
Сеа машко си или женско си ? прво викаш си женско, а после збориш во машки род...
Нешто измеѓу?
 
Сеа машко си или женско си ? прво викаш си женско, а после збориш во машки род...
Нешто измеѓу?
Фасцинантно. Тоа е цитат од к-15. Да не одиме оф-топик, мојот пол не е предмет на дискусија овде. Имаш нешто да кажеш за климата или баш те интересираше дали мочкам стоечки?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom