Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Gde se tacno nalazi na puntu ne znam, jer ne vozim punto.

Problem je taj sto se sakupi prljavstina, garez i kada je auto na leru taj otvor (otvor izmedju usisnika i leptira) je jako mali, pa mu prljavstina smeta. Zbog ovoga variraju obrtaju.

Ako imas senzor koji ovo regulise onda nemoj dirati sam vec neko iskusniji odnosno majstor, ako nemas mozes sam da rasklopis i ocistis.

Ako auto trza u voznji moze biti da je bobina ili eventualno svecice, mada ne verujem da su svecice.

Koga go vozam ne trza, samo malce trese koga stoi vo mesto - skoro ne se primetuva. Koga ke go startuvam mi pagaat i se kaacuvaat obrtaite i koga ke zastanam na semafor isto taka. Kako da go iscistam ova? Kaj se naoga? Ili ako nekoj znae kade da idam da mi go iscistat i kolku pari ke mi zemat. Fala
 
Verovatno je nesto oko ler gasa, treba da se skine sklop ler gasa, kad bolje razmislim ti sigurno imas i senzor, jer je auto 2000. god. i tu ima kanal koji sluzi za dotok i regulaciju ler gasa, on se od prljavstine zapusi.

Za majstora moraces da pitas nekog iz Skoplja. Ne bi trebalo da ti uzme vise od 10 evra.
 
Verovatno je nesto oko ler gasa, treba da se skine sklop ler gasa, kad bolje razmislim ti sigurno imas i senzor, jer je auto 2000. god. i tu ima kanal koji sluzi za dotok i regulaciju ler gasa, on se od prljavstine zapusi.

Za majstora moraces da pitas nekog iz Skoplja. Ne bi trebalo da ti uzme vise od 10 evra.

Fala ti na sovetot. Utre odam na odmor. Stom se vratam ke se zafatam za rabota. Pozdrav
 
Имам Фиат Пунто 1.2 16v ELX 59kW, 2000 година.
Пред неколку месеци почна да ми работи чудно. Фабрички треба да работи на 7.5 (на обртометарот), а мене ми варира тоа. Кога ќе ја стартувам паѓа до 5, па пак ќе се качи кога ќе и дадам гас и пак паѓа до 5. Се случува некогаш и да ми угаси ако не и дадам гас. После некое време се стабилизира. И во место кога работи кога ќе се стабилизира супер работи, ама некогаш по малце ми тресе. Во вожња немам никаков проблем супер си работи. И имам правено редовно сервис. Може ли да ми каже некој што би можело да биде. Ја имам уклучувано на компјутер за проверка и јави повеќе грешки - дека работела на 3 клипа (некогаш не работел првиот, некогаш вториот, некогаш третиот, а некогаш четвртиот клип), дека имало проблем со ламбда сондата итн. кога ги избришавме грешките после веќе ништо не покажа.
Кажувајте дечки ако некој знае што би можело да биде. Фала


не кажа дали ти е на плин? а и не е битно тоа многу...

2 причини за ова може да бидат...

првата е како што ти посочи корки, лептирот за лер гас, кој уствари кај нас е популарен како електронски саух... меѓутоа пошто ти варира гасот цело време горе-доле, не да стои фиксно на ниски обртаи, а и кога ти стои, тоа е само на ладен мотор,повеке би рекол дека е

втората работа, а тоа е палењето компјутерот го мрда цело време, барајки ја изгубената точка на палење т.е. идеалната точка на согорување на горивото. значи од тука може да тргнеме со уште две подпричини а тоа се:
-ланда сонда, на ауспухот што е после катализаторот, таа е отидена и веројатно колата почнала да ти троши многу
-или возиш на плин, иди на плинар да ти го репрограмира плинот.

значи вкупно,можни се 3 дефекти...

ако е електронскиот саух, може да се проба да се исчисти со WD 40 или 80... на запален мотор, со кренати нај малку 3000 обртаи се шприца на усисот со спреј и почињаш да го затвараш и пушташ цревото од усисот со прст, неколку пати, па пак и така едно 10-15 пати. ако тоа не успее тогаш треба нов... а не е евтин... нај убаво да идеш на сервис-локал мајстор ова да го направи. он и ке ти дијагностицира дали е или не саухот.

ако е ланда сонда, нова... не е ни таа ефтина, ама тоа е тоа... евентуалноод некое слупано пунто-расходовано, да ја купиш какополовна ландата ама тоа е мачка у вреќа... јас не би го правел тоа...


тето знаеш... плинар на компјутер да закачи и да штелова...
 
Ај да ве замолам за мислење за овие коли од аспект на одржување, гориво, квалитет, лични искуства итн:
Fiat Bravo 1.9d (2000 год)
Mazda 323 (2000 год)
Renault Clio 1.5 dCi Expression (2002 год)
Opel Corsa 1.7DTI (2002 год)
 
Ај да ве замолам за мислење за овие коли од аспект на одржување, гориво, квалитет, лични искуства итн:
Fiat Bravo 1.9d (2000 год)
Mazda 323 (2000 год)
Renault Clio 1.5 dCi Expression (2002 год)
Opel Corsa 1.7DTI (2002 год)

opel corsata многу економична само 5 литри и мозе и помалце ако има isuzi мотор усте по добра .
 
Абе зошто ми сецнува колата на 1600 (САМО) обртаи во возење. Само тука онака ќе сецни (како кај карбуратор кога е затнат) и си продолжува да ги крева обртаите.

Opel 1.6 16V мотор иначе и бензин full injection. Променив секакви филтри. Фоздушен, бензиски...what the fuck е работата...
 
Абе зошто ми сецнува колата на 1600 (САМО) обртаи во возење. Само тука онака ќе сецни (како кај карбуратор кога е затнат) и си продолжува да ги крева обртаите.

Opel 1.6 16V мотор иначе и бензин full injection. Променив секакви филтри. Фоздушен, бензиски...what the fuck е работата...


електронскиот саух... он го прави ова... а нај веројатно ке се среди со еден ресет на компјутерот... дади контакт, запали ги светлата (изгасен мотор), и извади ја клемата од акумулаторот. остави го така околу 15 минути, па тогаш исклучи контакт и светла па врати ја клемата. пробај што ке се деси, ако пак сецнува на кратко електронскиот саух е, касни со наредбата од компјутерот, т.е. помалку е закочен... решењето за чистење на саух ти е на мојот последен пост пред овој.
 
Ќе пробам другата недела :) оти во БТ е колата. Супер ќе биди ако е до тоа.
 
Сакам да сменам на peugeot 306 xr 1.4 бензинец 1997 год. ребраст каиш,клинест,уље,филтри и слично.Дајте совет која фирма да земам,цена отприлика и каде.Поздрав
 
Сакам да сменам на peugeot 306 xr 1.4 бензинец 1997 год. ребраст каиш,клинест,уље,филтри и слично.Дајте совет која фирма да земам,цена отприлика и каде.Поздрав

Моја препорака е да идеш во ММ сервис карши раде кончар цена точна незнам ама знам дека не е многу солена.
 
Моја препорака е да идеш во ММ сервис карши раде кончар цена точна незнам ама знам дека не е многу солена.

А, тој е сервисер за Peugeot во принцип? Ми треба мене добар сервис за Peugeot, да е нормален со цени, зашто во нивниот сервис, нели, цените им се ненормални.
Телефонче нешто од овој или препорака за некој друг добар сервисер?
 
Сакам да сменам на peugeot 306 xr 1.4 бензинец 1997 год. ребраст каиш,клинест,уље,филтри и слично.Дајте совет која фирма да земам,цена отприлика и каде.Поздрав
Сакаш да ја носиш во сервис, да пиеш кафе дури ја средват и да не се замараш или сакаш да трчкараш низ град, да купиш делови и да ја носиш кај локален мајстор?

За она второто еве колку јас би платил (т.е. колку ми зема мајсторот): промена на ребраст каиш 500 денари, промена на масло + филтер 100 денари, промена на клинасти 100 денари, промена на филтер за нафта 100 денари, промена на филтер за воздух беспари. Шо значи некои 800 денари за работна рака + деловите.
 
А, тој е сервисер за Peugeot во принцип? Ми треба мене добар сервис за Peugeot, да е нормален со цени, зашто во нивниот сервис, нели, цените им се ненормални.
Телефонче нешто од овој или препорака за некој друг добар сервисер?

Ima delovi za pezo i potrebene alat za pezo ja ti garantiram deka top servis ke ti napravi bez zamarancii i trista gluposti imav brojce ama go izgubiv znaci bez problem otidi napraj si muabet so kako ako ti odgovara prifati za servisot ti garantiram deka ke bide besprekoren pozz
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom