Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
EPC Ми стои цело време на Командната табла што ли е ова има ли некој поима нешо на интернет гледав демек кочницата некој сензор дали некој е поупатен
Тоа е за педал некој. Electrinic pedal control. Обично свети за сензор или микропрекидач на педалата. Од искуство со Сеат Ибица, прекидачот што пали штопови конкретно.
 
Последно уредено:
I

IBIZA SOUND

Гостин
EPC Ми стои цело време на Командната табла што ли е ова има ли некој поима нешо на интернет гледав демек кочницата некој сензор дали некој е поупатен
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes[DOUBLEPOST=1461698551][/DOUBLEPOST]
EPC Ми стои цело време на Командната табла што ли е ова има ли некој поима нешо на интернет гледав демек кочницата некој сензор дали некој е поупатен
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes
 
Член од
26 мај 2015
Мислења
458
Поени од реакции
253
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes[DOUBLEPOST=1461698551][/DOUBLEPOST]
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes
WV POLO .. GOLF 4 абе тоа е новиве коли едно ке средиш друго ке појави подобро југо да си купев не планирам да го правам ако сака нека се распадне ке му го турам ... Уште ребраст клинест и затегачи му мењам и толку ке му биде од мене :D
 

macko i

Локален шериф
Член од
8 јуни 2011
Мислења
2.876
Поени од реакции
1.633
Купив Астра Х на старо со плин и уште при купување ми кажа дечкото дека губи антифриз од некаде. Ја однесов во плимонт затоа што они го монтирале уредот смениле некоја гумичка и наводно ми беше решен проблемот , по месец дена ми се јави пак истиот проблем ја носам пак сменив филтри на плинот и ми престега црева рекоа нема никаде видно од кај да пушта. Пред месец дена ми пукна црево од плинскиот уред и си мислев дека го пронајдов виновникот за протекувањето на антифризот е арно ама и по промена на тоа црево и целосно полнење со антифриз пак го имам истиот проблем и сеа ми треба совет и паталец ?
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes[DOUBLEPOST=1461698551][/DOUBLEPOST]
za sto kola se raboti
i kaj mene stoe sekogas na prvoto palenje na sabajle, i posle u tekot na denot go nema,bev na majstor i toa kompjuterot kaza deka nesto problem bilo pedalata za gas
inaku kaj mene e C200 mercedes
Ако ти свети BAS, автоматчето за стоп светло треба да го смениш. И мене ме заебаваше и се палеше од време на време, па почна да свети после допирање на кочница на секое палење. Откако ќе ти светне BAS, не можеш да го активираш темпоматот. Го сменив автоматчето и немам никаков проблем сега. Мана на w203 е тоа автоматче, на секој втор му откажува. :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.323
Поени од реакции
15.497
Купив Астра Х на старо со плин и уште при купување ми кажа дечкото дека губи антифриз од некаде. Ја однесов во плимонт затоа што они го монтирале уредот смениле некоја гумичка и наводно ми беше решен проблемот , по месец дена ми се јави пак истиот проблем ја носам пак сменив филтри на плинот и ми престега црева рекоа нема никаде видно од кај да пушта. Пред месец дена ми пукна црево од плинскиот уред и си мислев дека го пронајдов виновникот за протекувањето на антифризот е арно ама и по промена на тоа црево и целосно полнење со антифриз пак го имам истиот проблем и сеа ми треба совет и паталец ?

секаде може да губи антифриз-дихтон на глава, црево, недајбоже напрсната глава, ладњак....

види прво на капачето каде се тура масло во моторот-ако има бели шапки(пена), можно е малку антифриз да навлегува во делот за маслото. ова можи да биди на неколку места проблем, како дихтунгот на глава или некој друг дихтунг каде се блиску маслото и антифризот(водената пумпа...)
 
Член од
19 март 2011
Мислења
55
Поени од реакции
12
дечки имам проблем со сијаличките на таблица на голф 5.Кога пуштам позиција дојде напон до нив и веднаш го снема...во што ќе е проблемот ...фала
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
дечки имам проблем со сијаличките на таблица на голф 5.Кога пуштам позиција дојде напон до нив и веднаш го снема...во што ќе е проблемот ...фала
Да не имаш лед сијалички ставено?

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
12.004
Поени од реакции
7.161
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, ниту еден бројчаник не работи, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред
Што може да е проблемот?
Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
 
M

mordekaj

Гостин
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, ниту еден бројчаник не работи, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред
Што може да е проблемот?
Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
Празен ти е акумулаторот. Смени го.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
Купив Астра Х на старо со плин и уште при купување ми кажа дечкото дека губи антифриз од некаде. Ја однесов во плимонт затоа што они го монтирале уредот смениле некоја гумичка и наводно ми беше решен проблемот , по месец дена ми се јави пак истиот проблем ја носам пак сменив филтри на плинот и ми престега црева рекоа нема никаде видно од кај да пушта. Пред месец дена ми пукна црево од плинскиот уред и си мислев дека го пронајдов виновникот за протекувањето на антифризот е арно ама и по промена на тоа црево и целосно полнење со антифриз пак го имам истиот проблем и сеа ми треба совет и паталец ?
Кај мене на корса течеше од водната пумпа, провери си ја
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.400
Поени од реакции
1.261
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, ниту еден бројчаник не работи, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред
Што може да е проблемот?
Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
Си заборавил нешто уклучено 100%..И тоа ти го потрошило акумулаторот..Пробај наполни го,дотури дестилирана вода,па ако и тоа не биде,смени го..Освежи го,и позајми некој унимер,кога верглаш напонот треба да биде околу 13.5-14...Ако е под тоа е слабо..После тоа на запалена кола ќе ги извадиш клемите,не смее да изгаси.Ако изгаси,алтернаторот не полни..
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.834
Поени од реакции
2.928
Или можно е што не возел повќе од 5 дена и му се испразнил акумулаторот значи нешто му трошел струја на пример кога е загреан мотор и вентилаторот си врти да лади е сега после гасење на моторот и таа продолжи да си врти вентилаторот на ладилникот значи автоматчето за исклучување не работи како што треба . Таков најчест случај кај ,,французи" коли ,а за голфот не би требало да е така сепак треба кај автоелектричар да провери.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
12.004
Поени од реакции
7.161
@Black Hok @Pane-G
Пробав прееска со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Ќе го однесам на електричар да види. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
@Black Hok @Pane-G
Пробав прееска со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Ќе го однесам на електричар да види. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?
Exide, Varta...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom