Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Не знам за вас, ама има некои режисери чии филмови не сакам да им ги имам изгледано, па така пример чувам по некој филм од режисерот, за во некое „подобро време". И така го пролонгирам пролонгирам задоволството дури да решам да седнам и да догледам. И официјално завршив со Хичкок. Frenzy ми беше оставен како последен филм. Одлично мадафака трилерче. Секое понатамошно гледање ќе ми биде репризирање.
хаха и ја до вчера глеав Хичкок, исто ко ти, остаив неколку за 3 дел :D
Првиот дел пред некоја година со класиците, сега тие од втора класа да ги наречам и за друг пат ги остаив film-noir-ите негови.
И ја со Frenzy завршив :icon_mrgr: одличен филм. Доста поразличен од постарите негови. Истотака и Rebecca i Suspicius прекрасни. (y)
 
Само што го изгледав Inception моментално имам еден голем прашалник на глава што ми се дешава незнам. Ама филмов е ногу голем мајндфак што се прашувам сега дали е ова реално хахахахахахах. OK CHRISTOPHER U WIN ! :facepalm:
 
Предложете јак филм со специјалци, спасување на заложници, претседатели, нуклеарни бомби и такви работи. По можност 3-4, да не се погоди некој да го имам гледано. :свиркам:
 
Предложете јак филм со специјалци, спасување на заложници, претседатели, нуклеарни бомби и такви работи. По можност 3-4, да не се погоди некој да го имам гледано. :свиркам:
White House Down, Sicario, Shooter, Lone Survivor
 
Предложете јак филм со специјалци, спасување на заложници, претседатели, нуклеарни бомби и такви работи. По можност 3-4, да не се погоди некој да го имам гледано. :свиркам:
Elite Squad, Inside Man ?
 
Предложете јак филм со специјалци, спасување на заложници, претседатели, нуклеарни бомби и такви работи. По можност 3-4, да не се погоди некој да го имам гледано. :свиркам:
Unthinkable e close enough.
 
Не ги бива нешто годинава странскиве кандидати за Оскар. Единствениот што ми направи мерак, германскиот Labyrinth of Lies - не го номинираа. За Mustang имав ептен високи очекувања - ме разочара, а само што го гледав и Theeb - и тој потфрли. Чекам превод за A War, The Fencer и The Brand new Testament, a Son of Saul и Embrace of the Serpent се надевам ќе ги дочекаме некогаш.
 
Не ги бива нешто годинава странскиве кандидати за Оскар. Единствениот што ми направи мерак, германскиот Labyrinth of Lies - не го номинираа. За Mustang имав ептен високи очекувања - ме разочара, а само што го гледав и Theeb - и тој потфрли. Чекам превод за A War, The Fencer и The Brand new Testament, a Son of Saul и Embrace of the Serpent се надевам ќе ги дочекаме некогаш.
A war онака од негледано ич не ми изгледа арен. Единствено за колумбискиот и унгарскиот имам некое очекување. :D
 
A war онака од негледано ич не ми изгледа арен. Единствено за колумбискиот и унгарскиот имам некое очекување. :D
Јас па дека ептен ја сакам скандинавската кинематографија, баш за него имам очекувања. ;) И унгарскиот, секако.

Но факт: Mustang и Theeb имаат многу фалинки. Изгледајте ги, па ако сакате ќе образложам зошто така мислам.
 
Во врска со Solace...
Пред, некое време, еден член напиша дека го гледал и не го воодушевил. И јас се слагам со него, филмот не е добар. За тепање време не е лош, али није то то.

Одлична идеја, али некако истата е слабо разработена и преточена во дело, филмот е како без душа, нем, не те поврзува со актерите, ја немаш таа емоција кај себе која сака да ја предизвика.
Не знам зошто е тоа така и кој е виновникот, али се повеќе нови филмови имаат нешто заедничко што им фали и се некако оштетени кога ќе се споредат со старите.

Не знам што е тоа, дали камерата, зумот нејзин, дали сечењето на сцените, музиката во позадина, забрзаното дејствие али како конзумер на филмови го чуствувам тоа.

Штета лаик сум кога е во прашање филмската уметност па не можам да задирам во техничкиот аспект, затоа ќе побарам мислење од постручните овдека на темава, ако можат, да дадат некое свое мислење(се разбира ако се слагаат со мене), што е тоа што им фали на новиве филмови, наспрема оние старите?
 
Brooklyn :rolleyes::rolleyes::rolleyes::cuc:
I loved it, личен фаворит за Оскар, на не гледани The Big Short и TheRevenant. Макар шо знам дека минимални му се шансите за Оскар.
Ама затоа Санџоку има и те како шанса за главна женска улога, си развали типката, макар шо главните кандидатки и ги немам видено уште, Room ми е следен на листа за гледање, 45 Years ќе биде деновиве, ако има снимка. Ама засега дефинитивно ќе навивам за ова во сите можни категории.
 
Последно уредено:
Не знам зошто е тоа така и кој е виновникот, али се повеќе нови филмови имаат нешто заедничко што им фали и се некако оштетени кога ќе се споредат со старите.

Не знам што е тоа, дали камерата, зумот нејзин, дали сечењето на сцените, музиката во позадина, забрзаното дејствие али како конзумер на филмови го чуствувам тоа.

Штета лаик сум кога е во прашање филмската уметност па не можам да задирам во техничкиот аспект, затоа ќе побарам мислење од постручните овдека на темава, ако можат, да дадат некое свое мислење(се разбира ако се слагаат со мене), што е тоа што им фали на новиве филмови, наспрема оние старите?
На страна B филмови, мислам дека причината е тоа што порано било многу потешко да се сними еден филм. Порано се вложувало многу повеќе енергија и напор за да се реализира идејата на режисерот.

На пример, за еден Apocalypse Now си ебале мајката 3 години низ џунгли и мочуришта за да го снимат. И поради тоа ти ствара многу пореална атмосфера. Ова е мое лаичко мислење :D

Но, не значи дека денеска нема квалитетна кинематографија. Моментот е што поради достапноста на филмовите и техниката на како може да се изработи еден филм е попрактична па се произведуваат многу филмови, има квантитет. Но сепак, квалитет на големо може да се најде и секогаш ќе може.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom