Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Епа дечки, полека по полека се склопува, и во понеделник треба да е се готово. Останува да се намести моторот, па да ја запалиме и на крајот да утврдиме од каде дошол дефекот т.е. да се санира за нормално повторно да не се случи истото.

Ѓавол ипол излезе ова, 400 евра... со половна турбина, само она е 180 евра. Се надевам вреди ова што се работи. Бидејќи веќе повеќе од пола мотор е уствари све ново внатре.

Ме интересира една работа, дали можам некако со старава турбина да повратам некој денар барем, шо се вели и 1.000 денари убаво ќе ми легнат. Совет ваш?



Што и беше маката на твојата турбина па била расипана ??? Дали била само нечиста или некоја перка била скршена и слично ??? И за каква турбина се работи??? Дали турбо со варијабилна геометрија или обично ??? Пошто ја кога гледав онака информативно половно варијабилно турбо не најдов под 250 евра ... Прво, според мене не си требал да зимаш друга половна турбина. Колку е возена таа ??? Колку си сигурен во неа??? Колку ке тера и таа пред да се заебе ??? Си требал истата твоја да си ја репарираш за исти пари и ке имаш нова турбина... Во Србија во Белград и во Ужице има специјализирани сервиси за турбовци и репарираат стари и расипани турбини, а можеш лесно да ја пратиш до таму, секојдневно има луѓе што идат натака - навака... Менуваат се внатре, од лагери до перки... А кошташе поевтино од купување на половна турбина, плус по репарирањето имаш фактички ново турбо ...
 
вие шо имате заставини возила шо ппотрочнуваат масло,какво масло користите поспоро да троши или некој адитиви како рускиот модификатор да се препорача нешто ?? искуства ??
 
Samo AMBRO , tie se najdobri( i vo lepila isto), no potrošuvačkata na maslo teško ke se namali za mnogu. Zavisi i što e pričinata- semerinzi, kariki.....
 
јас земам дирекно од продавница. кога возев на времето фиат 1300, ставав ваков адитив(во ладна состојба е како мед) и после кратко разработување на моторот, звукот се намали за половина. очигледно беше дека средството делува.

сум читал дека кај понови возила помалку доаѓа до израз,поради фактот што деловите од моторот на новите коли се изработуваат со многу голема прецизност,и подмачкувањето е скоро идеално и со ``обично`` масло.

на мојот цитроен му малку оштетен мењачот(поради возење без капка масло) и кога ставив АБРО адитив (350 денари) доста се намали звукот кој предходно доаѓање од внатре
 
Што и беше маката на твојата турбина па била расипана ??? Дали била само нечиста или некоја перка била скршена и слично ??? И за каква турбина се работи??? Дали турбо со варијабилна геометрија или обично ??? Пошто ја кога гледав онака информативно половно варијабилно турбо не најдов под 250 евра ... Прво, според мене не си требал да зимаш друга половна турбина. Колку е возена таа ??? Колку си сигурен во неа??? Колку ке тера и таа пред да се заебе ??? Си требал истата твоја да си ја репарираш за исти пари и ке имаш нова турбина... Во Србија во Белград и во Ужице има специјализирани сервиси за турбовци и репарираат стари и расипани турбини, а можеш лесно да ја пратиш до таму, секојдневно има луѓе што идат натака - навака... Менуваат се внатре, од лагери до перки... А кошташе поевтино од купување на половна турбина, плус по репарирањето имаш фактички ново турбо ...
Онаа перката внатре, имала доста луфта за разлика од нормалното. Незнам каков тип на турбина, ваљда доколку се разбираш за SEAT Cordoba 1.9 TDI. Онаа половната имала возена околу 120.000 km...
 
некои од советите на стручњаците:

Kako riješiti problem s dvomasenim zamašnjakom

2b879785173cc3fb31c3e97cda62740d.jpg

'Rak-rana' Volkswagenovih dizelaša


Imam Volkswagen Golf 1.9 TDI iz 2008. (posljednja serija 'petice') i koristim ga za auto-školu. Premda me u osnovi dobro služi, nisam zadovoljan, ne stoga što sam dvaput mijenjao prednje diskove i jedanput brizgaljke (tri su bile neispravne, pa sam ih zamijenio u kompletu), glavni je problem što dvomaseni zamašnjak, kao da je programiran, traje 50.000 km. Mijenjao sam ga na 50, 100, 150 tisuća kilometara, sada imam 198 i ponovno lupa, a popravak stoji tisuću eura. Što napraviti? Čuo sam da Sachs i Valeo imaju prilagođeni jednomaseni zamašnjak, koji mijenja dvomaseni, za trećinu cijene...

B. D.

Dvomaseni zamašnjak je zbilja 'rak-rana' Volkswagenovih dizelaša 1.9 TDI sa 90 i 105 KS, koji su se ugrađivali u Golf V i Passat B6 (samo 105 KS). Problem je znatno manji u jednako snažnom 1.6 TDI, iz sljedećih serija, koji zbog ubrizgavanja 'common-rail' radi znatno uglađenije i 'mekše' od 1.9 TDI s ubrizgavanjem 'pumpa-brizgaljka' (PDE). Njegove su veće vibracije i 'udaranja', posebno u nižem režimu, razlog kratkog vijeka dvomasenog zamašnjaka. Može se zaključiti i da tehnologija dvomasenog zamašnjaka nije dobro prilagođena tehnologiji PDE. Jedan je to od razloga napuštanja tehnologije 'pumpa-brizgaljka', a glavni je bio nemogućnost postizanja normi Euro 6, ali i visoka cijena. Učestalost otkazivanja u vašem slučaju, to vrijedi i za trošenje diskova, posljedica je vožnji 'stani-kreni' u auto-školi.

Dvomaseni-zamašnjak je zamišljen da preuzima glavna dinamička opterećenja, zbijanjem i rastezanjem spiralnih opruga koje povezuju dva odvojena, međusobno zakretna dijela (zbog nastaje zamor materijala opruga, pa pucaju) te time produljuje vijek motoru, a posebno njegovim nosačima. Kod novih se dizelaša, praktički, nikad ne mijenjaju, a prije su često odlazili, jer su bili 'žrtveno janje' robusnih dizelaša, kao sada dvomaseni zamašnjak. Ako ugradite 'kompromisni' zamašnjak (jednomaseni s dijelom karakteristika dvomasenog), nećete ga više trebati mijenjati, ali ćete skratiti vijek motora, posebno u korištenju za auto-školu. Vijek dvomasenog zamašnjaka možete produljiti ako kandidatima ne budete davali voziti dok se motor potpuno ne zagrije. Tada radi 'mekše' i manje napreže zamašnjak.[DOUBLEPOST=1437849959][/DOUBLEPOST]
JESU LI OTKLONJENE GREŠKE NA VOLKSWAGENOVOM DIZELAŠU 2.0 TDI, SERIJE 2008. - 2010.?
preden_1.jpg

Problema je bilo u prvim serijama PDE dizelaša 2.0 TDI s brizgaljkama Siemens, a Golf VI ionako ima ubrizgavanje CR


Želio bih vas pitati nekoliko pitanja vezanih za motore 2.0 TDI, od 2008. - 2010. Planiram uzimati auto s takvim motorom i otprilike tog godišta. Možete li mi reći koje su njihove mane, i da li su otklonjene sve greške iz generacija 05/06/07 (mislim na probleme sa diznama, uljnim pumpama, položajem motora, velika potrošnja ulja, goriva) ? Konkretno odlučujem se između Passata 2.0 TDI i Golfa VI 2.0 TDI, koja bi bila vaša preporuka koje auto je bolje (sigurnost prije svega)?

Adis Ć.

Najprije vaša zadnja dvojba - Passat ili Golf? Odluka ovisi o tome treba li vam auto srednje klase (D-segmenta) ili kompaktne klase (C-segmenta). Oba su visoke kvalitete, pouzdana i solidna te među njima, po tome, nema razlike. Turbodizelaš 2.0 TDI s direktnim ubrizgavanjem po sustavu ‘pumpa-brizgaljka’ (PDE - Pumpe-Dϋse-Einheit) imao je problema na početku, od 2004. do 2007., jer je takva izvedba vrlo složena i zahtjevna. U početku se mislilo da se 16-ventilska tehnologija ne može kombinirati s masivnim sklopovima ‘pumpa-brizgaljka’. Kad se to uspjelo, u glavi motora su ostali pretanke stijenke, koje su potom stvarale problem s brtvljenjem - trošenje ulja, lošije izgaranje…

Najviše je problema bilo sa Siemensovim piezo-brizgaljkama (na slici desno), što je riješeno ugradnjom Boschovih elektro-magnetskih, koje se naizgled razlikuju po masivnijoj izvedbi (lijevo). Ali, u serijama od 2008. problema više nema, a Golf VI od početka (počeo se prodavati krajem 2008.) ima ubrizgavanje ‘common-rail’, s kojim nema problema. Dakle, važno je da dobro pregledate model koji kupujete, od karoserije i podvozja, do motora i mjenjača, kako ne biste kupili auto s vraćenom kilometražom i u lošem stanju. Kad je Golf u pitanju, najbolji je izbor 1.6 TDI sa 105 KS, a taj je motor dovoljan i u Passatu. I najvažnije, izaberite onaj model, neovisno radi li se o Passatu ili Golfu, koji je u boljem stanju.

dr. Željko Marušić

Pa neli Golf 5 1.9 TDI 105 ks od 2004/05 god se poveke pogodeni od 2.0 TDI 2004/05, i deka Golf 5 1.9 TDI 105 ks so PD (pumpa dizna) go imat najdobriot motor? i deka dvomasnio zamaec kaj 1.9 tdi se rasipuval negde okolu 100 000 km, a ne na 50 000km? Neka objasni nekoj podobro so se razbira a ne negde pise edno negde drugo i sega imas razlicni mislenja...
Spored nekoi luge sto mi kazaa GOlf 5 1.9 TDI 105ks 2004/2005 bil naj pogoden od site 5ki, i imalo problem so dv.zamaec otprilika na okolu 100 000 km,sto i ne e tolku loso ako vozis po 10k ili 20k godisno.
 
Разгледувам коли за купување и ме интересира што е разлика меѓу клима и климатроник?
 
Разгледувам коли за купување и ме интересира што е разлика меѓу клима и климатроник?
Клима = ке почекаш малце до дека почне да лади/топли
Климатроник = одма лади/топли
 
може некој да ми го објасни оваа?
Оставете ја колата на нагорнина. Обидете се да тргнете без притоа да додавате гас воопшто. Добриот дизел мотор повлекува на нагорнина и се движи без потреба од дополнително притискање на гаста со минимум двајца патници. Ако моторот гасне за време на пробата значи не таквиот мотор НЕ Е ДОБАР.
 
може некој да ми го објасни оваа?
Оставете ја колата на нагорнина. Обидете се да тргнете без притоа да додавате гас воопшто. Добриот дизел мотор повлекува на нагорнина и се движи без потреба од дополнително притискање на гаста со минимум двајца патници. Ако моторот гасне за време на пробата значи не таквиот мотор НЕ Е ДОБАР.


Јас на два пати вака купував за мои блиски Фиат Пунто 1.9 ЈТД и оваа финта ја правев на најголеми можни нагорнини во Прилеп ама со 5 луѓе. И двете коли без никаков проблем ја извадија угорнината, од која едната беше до манастирот одма над стариот дел од градот
 
Јас на два пати вака купував за мои блиски Фиат Пунто 1.9 ЈТД и оваа финта ја правев на најголеми можни нагорнини во Прилеп ама со 5 луѓе. И двете коли без никаков проблем ја извадија угорнината, од која едната беше до манастирот одма над стариот дел од градот
А не треба воопшто ич гас? Испушташ кумплуг постепено и готово? Сама треба да продолжи?
 
Последно уредено:
Разгледувам коли за купување и ме интересира што е разлика меѓу клима и климатроник?
Обичната клима е мануелна, мораш рачно да подесуваш колку сакаш да лади или да грее. Климатроникот е како климите што ги имаме дома, подесуваш температура и останатото автоматски се регулира. Нема врска која колку брзо лади или грее.

Инаку, називот климатроник се користи само за ФВ групацијата, но во секојдневниот говор кај нас луѓето го користат како назив за било која автоматска клима кај било која кола.
 
Стабилизатори плочки и диској за пежо 307, цените од прилика ако знајт некој...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom