Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
5400

Алфата има багажник ко на матиз. Авеото е со поголем простор.

Според мене си го преплатил ... ама сепак со здравје да го возиш
имам возено на викенд, до охрид и западна мк ... баш со тој 1.4 е подобар мотор од 1.2, веројатно е од опел според кажувањата на сервисерите во тогашна авто куќа
 
Според мене си го преплатил ... ама сепак со здравје да го возиш
имам возено на викенд, до охрид и западна мк ... баш со тој 1.4 е подобар мотор од 1.2, веројатно е од опел според кажувањата на сервисерите во тогашна авто куќа
Барав со атестиран плин и клима нормално е да е поскапо. Не сакам да се расправам после со атести и чуда. Го пробав на Водно и ок ми е, за некоја недела ќе го пробам на подолга релација мислам дека ќе е ок.
 
Друже, зошто служи постапкава?


Вентилот кога налегнува на прстенетистиот отвор, помогнат од пруќините треба да обезбеди целосно заптивање. Имено при притисок во комората над клипот од над 10-12 бари при компресија и многу поголем притисок при запалување на смесата, ако вентилот не налегнува добро на прстенот,дел од притисокот ќе излегува надвор и тој цилиндар нема да има 100% снага.

Ова наједноставно се проверува со турање на бензин во издувните и усисните канали од главата.

Шлајфањето се прави на тој начин што вентилите се ослободуваат од пружините,на местото каде налегнуваат на прстените се става шлајфна маст, и стебленцето од вентилот се заглавува на рачна бормашина исто како бургија. После тоа се пушта бормашината да врти и паралелно се повлекува за да се створи што поголема абразија. Така вентилот си фаќа ново лежиште и цилиндрите ќе ја имаат најголемата можна компресија
 
Daj be ve molam nekoj ako znae neka mi objasni sto e potocno problemot so vw motorite 2.0 TDI ( 2005-2007 god.). Zasto mnogu mi se zasvigja edno audi a3 ama problemot e sto e 2.0 (znam deka isti motori so vw nosat) :( :/
 
Daj be ve molam nekoj ako znae neka mi objasni sto e potocno problemot so vw motorite 2.0 TDI ( 2005-2007 god.). Zasto mnogu mi se zasvigja edno audi a3 ama problemot e sto e 2.0 (znam deka isti motori so vw nosat) :( :/
Проблем со брегаста и слични скапи кварови
 
тој мотор уште во предпроизводната серија правеше проблеми. еднаш се одложи промоцијата и вградувањето поради дефекти на самата радилица. тоа некако го санираа, ама потрошувачката на масло остана константа. не сум сигурен за верзиите последниве 2-3 години(послабо пратам штампа), но просек е 4-5 кантичина масло за еден сервисен интервал(искуство на хрватски ауто клуб)

најдобра е верзијата со 180 кс, а од други искуства најлоша е претпоследната по јачина(околу 110 киловати)
 
Некој да сподели некоја добра марка на гуми за средна цена, се мислам за Ханкок 3100 денари е една гума ги фалат многу па би сакал некој ако има вакви гуми да сподели мислење а секако ако и за други гуми може :D
 
Немој Хснкок,јас сум имал многу лошо искуство со ив. Правта година беа меки како никоја друга година, и после првата зима се направија права пластика. Интересно кај нив беше што при `шлајфки`` и при кочење нагло не испушташе никаков звук на чкрипење на гума.

Од савини гуми сум немал подобри од средната класа
 
Некој да сподели некоја добра марка на гуми за средна цена, се мислам за Ханкок 3100 денари е една гума ги фалат многу па би сакал некој ако има вакви гуми да сподели мислење а секако ако и за други гуми може :D



GoodYear - супер квалитетна гума рангирана веднаш покрај Мишелин, но со доста попристапна цена, јас исклучиво нив го возам и сум презадоволен... Ако збориме за летна тогаш GoodYear Eficient Grip Performance, моментално тие ги возам и екстра се... Доста мека гума, има одличен грип, а трајна, не се троши брзо како другите меки гуми ... После по пристапна цена имаш и BF Goodrich кои се програма на Мишелин и исто така добри... И у последно време гледам дека доста возат и се задоволни од Nexen, он е тука со цена со Сава, Ханкок и слични ... Јас бев скептик за нив порано, ама од искуства со луѓе и со пријатели вулканизери што имам зборувано викаат дека е доста квалитетна гума ...
 
тој мотор уште во предпроизводната серија правеше проблеми. еднаш се одложи промоцијата и вградувањето поради дефекти на самата радилица. тоа некако го санираа, ама потрошувачката на масло остана константа. не сум сигурен за верзиите последниве 2-3 години(послабо пратам штампа), но просек е 4-5 кантичина масло за еден сервисен интервал(искуство на хрватски ауто клуб)

најдобра е верзијата со 180 кс, а од други искуства најлоша е претпоследната по јачина(околу 110 киловати)
Грешка си 140 коња само BKP моторот не е погоден. Се друго е тоо
 
Ок, но сепак за разлика од другите производители, овој мотор троши масло во нормален режим на работа. Имам другар таксист кој многу време вози Ауди и Пасати и ги знае сите мани на овие мотори, ако некој е конкретно заинтересиран нека кажи, ќе прашам и ќе пишам
 
некои од советите на стручњаците:


Kako riješiti problem s dvomasenim zamašnjakom

2b879785173cc3fb31c3e97cda62740d.jpg

'Rak-rana' Volkswagenovih dizelaša


Imam Volkswagen Golf 1.9 TDI iz 2008. (posljednja serija 'petice') i koristim ga za auto-školu. Premda me u osnovi dobro služi, nisam zadovoljan, ne stoga što sam dvaput mijenjao prednje diskove i jedanput brizgaljke (tri su bile neispravne, pa sam ih zamijenio u kompletu), glavni je problem što dvomaseni zamašnjak, kao da je programiran, traje 50.000 km. Mijenjao sam ga na 50, 100, 150 tisuća kilometara, sada imam 198 i ponovno lupa, a popravak stoji tisuću eura. Što napraviti? Čuo sam da Sachs i Valeo imaju prilagođeni jednomaseni zamašnjak, koji mijenja dvomaseni, za trećinu cijene...

B. D.

Dvomaseni zamašnjak je zbilja 'rak-rana' Volkswagenovih dizelaša 1.9 TDI sa 90 i 105 KS, koji su se ugrađivali u Golf V i Passat B6 (samo 105 KS). Problem je znatno manji u jednako snažnom 1.6 TDI, iz sljedećih serija, koji zbog ubrizgavanja 'common-rail' radi znatno uglađenije i 'mekše' od 1.9 TDI s ubrizgavanjem 'pumpa-brizgaljka' (PDE). Njegove su veće vibracije i 'udaranja', posebno u nižem režimu, razlog kratkog vijeka dvomasenog zamašnjaka. Može se zaključiti i da tehnologija dvomasenog zamašnjaka nije dobro prilagođena tehnologiji PDE. Jedan je to od razloga napuštanja tehnologije 'pumpa-brizgaljka', a glavni je bio nemogućnost postizanja normi Euro 6, ali i visoka cijena. Učestalost otkazivanja u vašem slučaju, to vrijedi i za trošenje diskova, posljedica je vožnji 'stani-kreni' u auto-školi.

Dvomaseni-zamašnjak je zamišljen da preuzima glavna dinamička opterećenja, zbijanjem i rastezanjem spiralnih opruga koje povezuju dva odvojena, međusobno zakretna dijela (zbog nastaje zamor materijala opruga, pa pucaju) te time produljuje vijek motoru, a posebno njegovim nosačima. Kod novih se dizelaša, praktički, nikad ne mijenjaju, a prije su često odlazili, jer su bili 'žrtveno janje' robusnih dizelaša, kao sada dvomaseni zamašnjak. Ako ugradite 'kompromisni' zamašnjak (jednomaseni s dijelom karakteristika dvomasenog), nećete ga više trebati mijenjati, ali ćete skratiti vijek motora, posebno u korištenju za auto-školu. Vijek dvomasenog zamašnjaka možete produljiti ako kandidatima ne budete davali voziti dok se motor potpuno ne zagrije. Tada radi 'mekše' i manje napreže zamašnjak.[DOUBLEPOST=1437849959][/DOUBLEPOST]
Znaci nisto od 2.0 TDI... Fala druze
JESU LI OTKLONJENE GREŠKE NA VOLKSWAGENOVOM DIZELAŠU 2.0 TDI, SERIJE 2008. - 2010.?
preden_1.jpg

Problema je bilo u prvim serijama PDE dizelaša 2.0 TDI s brizgaljkama Siemens, a Golf VI ionako ima ubrizgavanje CR


Želio bih vas pitati nekoliko pitanja vezanih za motore 2.0 TDI, od 2008. - 2010. Planiram uzimati auto s takvim motorom i otprilike tog godišta. Možete li mi reći koje su njihove mane, i da li su otklonjene sve greške iz generacija 05/06/07 (mislim na probleme sa diznama, uljnim pumpama, položajem motora, velika potrošnja ulja, goriva) ? Konkretno odlučujem se između Passata 2.0 TDI i Golfa VI 2.0 TDI, koja bi bila vaša preporuka koje auto je bolje (sigurnost prije svega)?

Adis Ć.

Najprije vaša zadnja dvojba - Passat ili Golf? Odluka ovisi o tome treba li vam auto srednje klase (D-segmenta) ili kompaktne klase (C-segmenta). Oba su visoke kvalitete, pouzdana i solidna te među njima, po tome, nema razlike. Turbodizelaš 2.0 TDI s direktnim ubrizgavanjem po sustavu ‘pumpa-brizgaljka’ (PDE - Pumpe-Dϋse-Einheit) imao je problema na početku, od 2004. do 2007., jer je takva izvedba vrlo složena i zahtjevna. U početku se mislilo da se 16-ventilska tehnologija ne može kombinirati s masivnim sklopovima ‘pumpa-brizgaljka’. Kad se to uspjelo, u glavi motora su ostali pretanke stijenke, koje su potom stvarale problem s brtvljenjem - trošenje ulja, lošije izgaranje…

Najviše je problema bilo sa Siemensovim piezo-brizgaljkama (na slici desno), što je riješeno ugradnjom Boschovih elektro-magnetskih, koje se naizgled razlikuju po masivnijoj izvedbi (lijevo). Ali, u serijama od 2008. problema više nema, a Golf VI od početka (počeo se prodavati krajem 2008.) ima ubrizgavanje ‘common-rail’, s kojim nema problema. Dakle, važno je da dobro pregledate model koji kupujete, od karoserije i podvozja, do motora i mjenjača, kako ne biste kupili auto s vraćenom kilometražom i u lošem stanju. Kad je Golf u pitanju, najbolji je izbor 1.6 TDI sa 105 KS, a taj je motor dovoljan i u Passatu. I najvažnije, izaberite onaj model, neovisno radi li se o Passatu ili Golfu, koji je u boljem stanju.

dr. Željko Marušić
 
Последно уредено:
Ако е заебана турбината, не чекај ама ич пошо заебана турбина = неповратно оштетен мотор.

Недостаток на вода/антифриз,недоволно отворање на термостатот,заглавен термостат,ослабена пумпа за вода..Пумпата за вода ако не ја врти водата како што треба,постепено иде до кривење на главата,а ќе си приметел по температурата.Возење по јаки горништа со високи обртаи,сепак дизел е во прашање..Не уклучување на вентилаторите,нечист хладњак..Расипан термопрекидач,расипана инструмент табла,на таблата може кажува 90 степени,а уствари водата е многу пожешка..Или едноставно и дошол денот,ако моторот бил претходно отворан,не ставиле квалитетен дихтунг,не направиле нешто како што треба,и по извесно време пак покажало..Едно од овие набројани работи е 100%..
Ти и претходно викаше ти фали вода,значи термостатот ти е исправен,тој заглавува,водата не кружи и прегрева..

Вентилот кога налегнува на прстенетистиот отвор, помогнат од пруќините треба да обезбеди целосно заптивање. Имено при притисок во комората над клипот од над 10-12 бари при компресија и многу поголем притисок при запалување на смесата, ако вентилот не налегнува добро на прстенот,дел од притисокот ќе излегува надвор и тој цилиндар нема да има 100% снага.

Ова наједноставно се проверува со турање на бензин во издувните и усисните канали од главата.

Шлајфањето се прави на тој начин што вентилите се ослободуваат од пружините,на местото каде налегнуваат на прстените се става шлајфна маст, и стебленцето од вентилот се заглавува на рачна бормашина исто како бургија. После тоа се пушта бормашината да врти и паралелно се повлекува за да се створи што поголема абразија. Така вентилот си фаќа ново лежиште и цилиндрите ќе ја имаат најголемата можна компресија

Епа дечки, полека по полека се склопува, и во понеделник треба да е се готово. Останува да се намести моторот, па да ја запалиме и на крајот да утврдиме од каде дошол дефекот т.е. да се санира за нормално повторно да не се случи истото.

Ѓавол ипол излезе ова, 400 евра... со половна турбина, само она е 180 евра. Се надевам вреди ова што се работи. Бидејќи веќе повеќе од пола мотор е уствари све ново внатре.

Ме интересира една работа, дали можам некако со старава турбина да повратам некој денар барем, шо се вели и 1.000 денари убаво ќе ми легнат. Совет ваш?
 
Луѓе што ви е?
Сакате да возите нови коли и да плаќате како за Голф 2 делови ?
Тоа е исто ако сакаш да се имаш секс а да не ти влезе.
Кој сака нова кола ќе си плаќа. Ние не сме мајмуни што возиме 30 години стари коли и пак ако собереме се што сме платиле За поправки и да споредиме ќе видиме дека вие со новите си го јадете. Ама имате алтернатива кинески делови.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom