Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Онаа перката внатре, имала доста луфта за разлика од нормалното. Незнам каков тип на турбина, ваљда доколку се разбираш за SEAT Cordoba 1.9 TDI. Онаа половната имала возена околу 120.000 km...



Која генерација на Кордоба ? Колку кс ? Ако е 90кс тогаш има турбо со фиксна геометрија, а ако е 110, 116 или 131 тогаш има турбо со варијабилна т.е. променлива геометрија ... Сеедно, ти кажувам јас што би направил во таков случај со турбото... Ама ајде биднало, и со повеќе к'смет да си ја возиш откако ке ја средиш ...[DOUBLEPOST=1437940223][/DOUBLEPOST]
Разгледувам коли за купување и ме интересира што е разлика меѓу клима и климатроник?
Клима = ке почекаш малце до дека почне да лади/топли
Климатроник = одма лади/топли



Нема врска брзината на ладење... И кај двете штом ке го притиснеш копчето за клима веднаш се уклучува компресорот и почнува да го врти фреонот и да лади ... Разликата е чисто во командите и начинот на операција ... Кај мануелната клима имаш само копче за уклучување и исклучување и потенциометар за регулирање на температурата и брзината... Кај климатроникот сето тоа се регулира автоматски и со копчиња плус имаш дисплеј и можеш да го подесиш на конкретна температура ( од 18 до 29 степени ) ... Башка кај VW групацијата ( можби и кај другиве, но не сум видел ) на климатроникот имаш и мени за дијагностика, односно скриено мени каде што можеш да ги видиш отчитувањата од секој сензор што се наоѓа во возилото ...
 
Последно уредено:
А не треба воопшто ич гас? Испушташ кумплуг постепено и готово? Сама треба да продолжи?


Да, и ова го поновив на три пунтовци и сите три го положија тестот. И плус тоа што беше најлошо кое не го купивме, излезе без воопшто туража да се даде до манастирот над градот
 
Pa neli Golf 5 1.9 TDI 105 ks od 2004/05 god se poveke pogodeni od 2.0 TDI 2004/05, i deka Golf 5 1.9 TDI 105 ks so PD (pumpa dizna) go imat najdobriot motor? i deka dvomasnio zamaec kaj 1.9 tdi se rasipuval negde okolu 100 000 km, a ne na 50 000km? Neka objasni nekoj podobro so se razbira a ne negde pise edno negde drugo i sega imas razlicni mislenja...
Spored nekoi luge sto mi kazaa GOlf 5 1.9 TDI 105ks 2004/2005 bil naj pogoden od site 5ki, i imalo problem so dv.zamaec otprilika na okolu 100 000 km,sto i ne e tolku loso ako vozis po 10k ili 20k godisno.
2006-2007 1.9 TDI ne se pogodeni?
 
Да, и ова го поновив на три пунтовци и сите три го положија тестот. И плус тоа што беше најлошо кое не го купивме, излезе без воопшто туража да се даде до манастирот над градот
застануваш на нагорнина и без користење на рачна го испушташ кумплуг и колата треба да тргне напред хм треба да се проби.
 
Која генерација на Кордоба ? Колку кс ? Ако е 90кс тогаш има турбо со фиксна геометрија, а ако е 110, 116 или 131 тогаш има турбо со варијабилна т.е. променлива геометрија ... Сеедно, ти кажувам јас што би направил во таков случај со турбото... Ама ајде биднало, и со повеќе к'смет да си ја возиш откако ке ја средиш ...
Е да, фала инаку, се надевам последно беше ова со дефециве.

SEAT Cordoba ; 2001 година ; 66kw.
 
Ксенонките на пунтото супер излегоа,фала за советите. Малку и ги полирав фаровите но и без тоа осветленоста беше далеку подобра.

Доста време потрошив на подесување,па ќе објаснам малку за тие што сакаат допрва да местат:

-Ставив 55 ватни кои се многу појаки. Тие што имаат лошо искуство вероватно ставале 35 ватни,
-Обавезно да се преподесат фаровите бидејќи колите се фабрички направени да осветлуваат широки(европски ) патишта кои кај нас ги нема такви, па така сијалиците ги подесив да осветлуваат малку навнатре со што се добива на осветленоста на средишниот дел од патот каде се вози(а помалку гранките и тревата) од страна на патот. Тоа го направив со правење на нови дупчина на носачите на фаровите,
-полирав прво со водена шмиргла 1500, па со 2000, и тогаш фаровите станаа скроз матни ,при тоа вадејќи некоја десетинка од дебелината на плексигласот,
-после тоа со полирачка машина на мала брзина и паста за полирање.Ефектот е бистро стакло
Alal vera, so zdravje da si gi koristis, mnogy bezgrizni kilometri :)
 
Епа дечки, полека по полека се склопува, и во понеделник треба да е се готово. Останува да се намести моторот, па да ја запалиме и на крајот да утврдиме од каде дошол дефекот т.е. да се санира за нормално повторно да не се случи истото.

Ѓавол ипол излезе ова, 400 евра... со половна турбина, само она е 180 евра. Се надевам вреди ова што се работи. Бидејќи веќе повеќе од пола мотор е уствари све ново внатре.

Ме интересира една работа, дали можам некако со старава турбина да повратам некој денар барем, шо се вели и 1.000 денари убаво ќе ми легнат. Совет ваш?

Ќе биде,ќе се направи..Ја рамневте главата така?Мајсторот провери ли надоле,блокот,хилзните,клиповите во каква состојба се?Ја запаливте ли денеска?Пиши што си направил..[DOUBLEPOST=1438005263][/DOUBLEPOST]
Што и беше маката на твојата турбина па била расипана ??? Дали била само нечиста или некоја перка била скршена и слично ??? И за каква турбина се работи??? Дали турбо со варијабилна геометрија или обично ??? Пошто ја кога гледав онака информативно половно варијабилно турбо не најдов под 250 евра ... Прво, според мене не си требал да зимаш друга половна турбина. Колку е возена таа ??? Колку си сигурен во неа??? Колку ке тера и таа пред да се заебе ??? Си требал истата твоја да си ја репарираш за исти пари и ке имаш нова турбина... Во Србија во Белград и во Ужице има специјализирани сервиси за турбовци и репарираат стари и расипани турбини, а можеш лесно да ја пратиш до таму, секојдневно има луѓе што идат натака - навака... Менуваат се внатре, од лагери до перки... А кошташе поевтино од купување на половна турбина, плус по репарирањето имаш фактички ново турбо ...

Не се исплати да ја репарираш..Ќе излезе како две половни да купиш.
 
Хаха бегај подалеку. 3000 евра се премногу пари за ова, јас не би ни пола дал за истово.

Иначе прв пат гледам Ибица 1.4 ТДИ. Мислев само 1.9 прават.
 
Да ја провериш состојбата, вака ги шминкаат на лик да бидат убави

Овој мотор ти е со три клипа и е економичен за потрошувачка, не е моќен ама има турбина и за низ град е доволен
Ако е се ок механички и на дијагностика земи си ја
 
Хаха бегај подалеку. 3000 евра се премногу пари за ова, јас не би ни пола дал за истово.

Иначе прв пат гледам Ибица 1.4 ТДИ. Мислев само 1.9 прават.
Po komentarov se gleda deka vrska nemas... 70% od ibicite ovaa serija se 1.4 TDI. Kolata vredi za tie pari, samo treba da si ja proveri tehnicki i karoseriski dali e dobra.
 
Нема теоретски шанси Ибица од 2002 година да вреди 3000 евра.
 
Dali xenon svetla go trosat povekje akomulatorot od obicnite (zolti) svetla ?
 
Ќе биде,ќе се направи..Ја рамневте главата така?Мајсторот провери ли надоле,блокот,хилзните,клиповите во каква состојба се?Ја запаливте ли денеска?Пиши што си направил..[DOUBLEPOST=1438005263][/DOUBLEPOST]

Не се исплати да ја репарираш..Ќе излезе како две половни да купиш.



Репарирањето во цена излагаше поевтино или тука некаде со половна турбина, а дека е подобро и поисплатливо да се репарира е, зашто по цена за половна турбина со која пак се коцкаш, ти добиваш нова и потполно функционална турбина ...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom