Најекономично греење (затоплување)

Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
Znaci jas sakam da gream 30m2 denski ili na postavena temp okulu 22-23 stepeni (dnevna+terpezarija+kujna) I navecer 37m2 (dnevna+trpezarija+dve spalni) so potrebna 18 stepeni, zadadena temp. Neshto kako denje/noke mode for heating. Ova e vozmozno bidejki od trpezarijata ima vrati koi direktno vodat vo spalnite (nema plus hodnik).
Малку е офтопик ама морам да прашам, како успеа во 37 квадрати да напикаш дневна, кујна, трпезарија и две спални?
 
Член од
12 септември 2013
Мислења
222
Поени од реакции
184
Малку е офтопик ама морам да прашам, како успеа во 37 квадрати да напикаш дневна, кујна, трпезарија и две спални?
ludi japonski arhitekti
:vozbud::icon_lol:
imam stan od 50m2 so dve spalni i ostava. site sobi se malu druze. poveli uveri se
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Малку е офтопик ама морам да прашам, како успеа во 37 квадрати да напикаш дневна, кујна, трпезарија и две спални?
37 се многу... еве што направиле со само 34 квадратни метри. ;)

http://www.divianarts.com/112649
Мал стан со фини идеи

Стил, комфор и функционалност спакувани во 34 метри квадратни...



Кога живеете во дом со минијатурни димензии, секоја идеја која заштедува дополнителен простор е од непроценливо значење. Станот кој овојпат ви го претставуваме е со површина од скромни 34 метри квадратни, а може да се пофали со дневна соба, трпезарија, кујна, спална соба, бања, па дури и балкон, делувајќи многу поголемо од она што е. Во што е тајната? Одличниот распоред, креативните решенија за складирање и секако – декоративните финеси и светлите бои кои визуелно го прошируваат ентериерот. Креиран е отворен план во кој комуницираат дневниот престој, кујната и трпезаријата, каде работната површина во кујната е истовремено и импровизирана трпезариска маса. Спалната соба, иако дел од истата целина, суптилно е ограничена од опкружувањето, обезбедувајќи го потребното чувство на интима. Просторот под креветот е вешто искористен за складирање, а со изборот на ефектни детали и компатибилни тонови постигнат е исклучително пријатен и топол амбиент за живот. Станот е максимално функционален и паметно искористен, а воопшто не е изгубено од естетиката и комфорот. Пронајдете ја омилената инспирација и за вашиот дом!





































 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.681
Поени од реакции
3.977
Zdravo na site učesnici vo ovaa prekrasna diskusija.
Poseduvam dve FONKO klimi od 2004 godina koi besprekorno rabotat eve 10-tina godini ( se razbira za ladenje i dogrevanje). Iako se deklarirani do -7 C i se so gas R407c ( ova e isto taka bitno će vodite zošto e taka) mnogu malku se koristeni na T ispod 0 C, od pričina sto STEPENOT NA KORISNO DEJSTVO a sega tkn. COP epten e za nikade = 1 pa i pomalku verojatno. Smetkite za el. energija zimoska ič ne mi bea po volja, rekov aj malku duri e leto da gi pročačkam ova klimive, da se odbere nesto sto moze neli da gree i vo zima......Op se pojavija klimi so INVERTERI, ne deka nemalo i pred 15 godini, nikoj ne mi e kriv sto ne sum znael za niv.
Taka i sosema slučajno naletav pred 10-tina dena na ovaa interesna tema. Potoa pronajdov i kupista drugi forumi od bivšite YU prostori i počnav so golem interes da gi citam.
Celta na ovoj moj post e da dademe malku poinakov ton na nasite diskusii. Nemoj da me razberete pogresno, možam da kažam deka našiov forum e prekrasen. Nikoj nikogo ne go uvreduva, ne se dokazuvaat dvajca pomeđu sebe deka nivniot ured e podobar, nema akademski diskusii za COP-vi itn. Zatoa pak ima informacii koj kade kupil, koj serviser go vgradil, kolku košta tamu, kolku vamu, što i kade gree, kolku e realnata potrosuvačka, tehnicki informacii za uredite i energensite itn itn. Se ova vo red, no sepak mene mi fali nesto. Bi sakal tuka poleka da gi rasvetlime nekoi raboti, kako na primer VAKUMIRANJE na uredot. Ste se isplašile kako vampir od krst ako ne vi go vakumirale uredot deka so kompresorot e gotovo. Ne velam deka ne e potrebno, ni slucajno no ajde ponatamu da vidime dali e navistina bas taka......
Ne ni mislev da pisuvam na ovoj forum, samo onaka go čitav i stignav do str. 178 http://forum.kajgana.com/threads/Најекономично-греење-затоплување.39011/page-187 kade e postirana edna slika koja me natera na ova sto gore go napišav. Se raboti za klimata na Goran0505 koja serviserite ja montirale visoko profesionalno (vakumiranje, estetika i sto ti ja znam) a ispadna deka nema minimalna dolzina od 3 m tuku 2,4 (sto ne e i taka strasno), siroka izolacija, visoko montirana blisku do plafonot itn.
Bi sakal da ja pogledate site fotografijata na GREE-to na Goran i da se složite so mene deka ovde nešto DEBELO ne e vo red. Pogledajte gi svoite klimi ili bilo koi po ulica kade nadvorešnata edinica e POVISOKO ili na ista visina so vnatrešnata. Ednostavno vo toj slucaj MORA cevkite za vnatrešnata edinica da odat bar 30-40 cm nagore pa posle da se spuštat nadole (obicno monterite gi motaat vo krug). Vaka montirano, pa ušte so olku kratka cevka uljeto od kompresorot patuva so tecnata faza so freonot vo pregolema kolicina, odi vo izmenuvacot (nadv. ed), a od tamu vo usisnata strana na kompresorot. Ako akumulatorot za ulje pred kompresorot ne e vo sostojba da go izdvoi uljeto od gasnata faza na freonot, ete belja za kompresorot.
Po mene sega mora da se izvadi siot freon isto taka i cevkite, da se vakumira celiot sistem komplet, da se stavat novi cevki (tie od tri metri i bile sosema dovolni pred sečenjeto).......
Gledam dvete cevki se smrznati i potisnata (tenkata) i podebelata (usisnata), treba da bidat BLAGO OROSENI koga e na ladenje, sto e znak deka epten mnogu raboti ne se dobri......O tom potom...
Ovoj primer go posociv bidejći ubavo se vklopuva vo ona sto sakav da go dadam kako nekoj pravec vo koj bi moyele da tecat diskusiive na forumov.
Ponatamu moze da pokreneme temi na primer:
-što e toa što na inverter klimite im ovozmozuva uspesno da greeat na debeli minusi ( sigurno deka samo pretvaracot ne zaslužen za toa)
-sto se toa termoregulirani expanzioni ventili
-zosto R410a ili noviot R600
-vakumiranje
-gumeni vloški -amortizari na vibracii
-izolacija na cevkite zaedno, dali e tolku golem grev
-manometar ili kantar, polnenje od "oko"
-defrost, koi uslovi i temperaturi se najteški za klimite
-čistenje na vnatrešnite edinici , možeme li sami uste podobro
-kompresori za inverteri, da vidime što ni ugraduvaat
-potrošni materijali, ceni na delovi sto se ugraduvaat za montažza i na rezervnite delovi
itn,itn se izmoriv......
Možebi nekomu nema da mu se dopadne napišanovo i ce se najde povreden, ne mi beše namera nikogo da prozivam i se ova da otide vo pogrešna nasoka. Inače po struka sum dipl.mas ing. nekade vo 80-tite godini diplomiran vo Skopje. Toa što sum gi položil togas TERMODINAMIKA I i II i ušte ponešto od ovaa tematika epten bilo odamna, plus sosema drug smer imam diplomirano, treto raboteno, preku 20 godini na konfekcioniranje na čelični limovič taka da sigurno edna masa tehnički greški imam napraveno vo gorniot tekstč se so cel malku da ja podigneme maglata okolu ovie napravi, koi se poveće od izvesno, idninata za poeftino i poefikasno greenje.
Pozdrav.
 
Последно уредено:
Член од
4 мај 2011
Мислења
1.282
Поени од реакции
563
Дали ако се стави камин (котел) на дрва со парно, ќе мора и барем 1 радијатор да се приклучи за да може да се користи или може да се користи без да се приклучи радијатор?
никој не знае?
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Колу што сум јас упатен може да се користи и така но за кратко време ке прегори котелот од високите температури за кои тој не е предвиден.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Дали ако се стави камин (котел) на дрва со парно, ќе мора и барем 1 радијатор да се приклучи за да може да се користи или може да се користи без да се приклучи радијатор?

...никој не знае?
Не ми текнува сега точно да ги објаснам техничките/научните причини (а сум ги читал), ама во право е @DaNiMuNjA погоре и дефинитивно печка/камин со котел не смее да се работи без вода во системот.

Многу често се инсталираат радијатори и во истата соба каде што е печката (или каминот), така да можеш само радијаторите во таа соба да ги користиш... ако веќе не сакаш да трошиш енергија на другите соби што се поврзани на системот.
Така ќе ја распоредиш топлината поубаво низ целата таа соба, нема да биде претопло до каминот а преладно на другиот крај од собата.[DOUBLEPOST=1409692480][/DOUBLEPOST]
... Pogledajte gi svoite klimi ili bilo koi po ulica kade nadvorešnata edinica e POVISOKO ili na ista visina so vnatrešnata. Ednostavno vo toj slucaj MORA cevkite za vnatrešnata edinica da odat bar 30-40 cm nagore pa posle da se spuštat nadole (obicno monterite gi motaat vo krug). Vaka montirano, pa ušte so olku kratka cevka uljeto od kompresorot patuva so tecnata faza so freonot vo pregolema kolicina, odi vo izmenuvacot (nadv. ed), a od tamu vo usisnata strana na kompresorot. Ako akumulatorot za ulje pred kompresorot ne e vo sostojba da go izdvoi uljeto od gasnata faza na freonot, ete belja za kompresorot.
Здраво Златко, и добредојде на форумов (и на темава).
Одличен прв пост! :)

За ова што го пишуваш имам прочитано на пар места, ама признавам дека не му обратив премногу внимание (во мноштвото други информации при читањето на вакви теми на разни форуми).
Прво разликата во висина, која најверојатно е важна од термодинамички аспект. Второ должината на цревата, важно од причините кои ги објаснуваш погоре.

Некаде (изгледа на српски форум беше), некој напиша дека искусен монтер му препорачал за ЛГ инвертор клима а и воопшто, дека е добро да има и еден метар подолго црево од пропишаните 3 метри. Наводно тие 4 метри биле као идеална должина за процесите со фреонот/компресорот. Е ама во тој случај изгледа ќе треба мало дополнување на фреонот, а тоа треба со манометар да се прави... значи можност за грешка (иако некои велат дека за само 4 метри може да се иде и само со таа количина фреон што доаѓа со/во надворешната единица).


Инаку јас следниов месец конечно ќе ставам фасада, и ќе ги монтирам климите. Едната клима ќе биде поставена на три метри под внатрешната единица (еркери има и тој спрат иде еден метар пошироко од долниот спрат, па таман климата ќе биде на покриено и надвор од дожд/снег).
Од термодинамички аспект, поголема висинска разлика (каде надворешната единица е подоле од внатрешната единица), е идеална ситуација... или грешка сум?



...
Ponatamu moze da pokreneme temi na primer:
-što e toa što na inverter klimite im ovozmozuva uspesno da greeat na debeli minusi ( sigurno deka samo pretvaracot ne zaslužen za toa)
-sto se toa termoregulirani expanzioni ventili
-zosto R410a ili noviot R600
-vakumiranje
-gumeni vloški -amortizari na vibracii
-izolacija na cevkite zaedno, dali e tolku golem grev
-manometar ili kantar, polnenje od "oko"
-defrost, koi uslovi i temperaturi se najteški za klimite
-čistenje na vnatrešnite edinici , možeme li sami uste podobro
-kompresori za inverteri, da vidime što ni ugraduvaat
-potrošni materijali, ceni na delovi sto se ugraduvaat za montažza i na rezervnite delovi
itn,itn se izmoriv...
Ај за овие работи другпат, многу работи начнуваш... :)
Само ќе кажам дека инвертор климите не греат подобро на пониски температури заради присуството на инвертор, туку дека самите уреди се пософистицирани и поквалитетно направени (затоа се толку поскапи), па сходно на тоа се и со подобри спецификации за работа на пониски температури.
Кога фикс спид (сплит систем) „обични„ клими би биле така поквалитетно изведено, исто би грееле и на пониски температури... инверторот е заради поголема ефикасност и удобност (постојано ниско дување, наместо јако дување/промаја со често тргни-застани). Всушност се спомна овде и фикс спид модел од Митцибуши (без инвертор) специфициран да работи до некои -15ц (или -20ц беше)... но тој модел кошташе повеќе од многу инвертор клими. ;)

Поздрав, и во друга прилика ќе те прашам нешто во врска со лимови... ако си расположен да одговориш. (y)
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Па тоа ти е ако корстиш печка/камин со котел а притоа котелот не е активен нема поврзано радијатори и течност што ке ја одзема топлината од котелот и ја носи по радијатори еднсвено штета ке има котелот ке прегори за кратко време е сега поентата мене ми беше дека можеш и ја наведов последицата на такво користење.
 
Член од
15 мај 2012
Мислења
653
Поени од реакции
576
Primarnata razlika pomegu Fix i Inverter klima uredite vo konteks na greenje na poniski temperaturi e toa sto kompresorot kaj vtorive moze da raboti na pogolema frekfencija od taa na fix uredite koja e 50hz, so toa sto se obezbeduva pogolem vrtezen moment na samiot kompresor, a so toa pogolem pritisok a ponatamu i temperatura na samiot freon.....
A ima i drugi modifikacii zasto nekoi klimi rabotat do -25 itn itn itn

Mnogu prasanja odednas i mnogu pisuvanje odednas, ajde poleka etapno ke gi razjasnime site raboti
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.681
Поени од реакции
3.977
@Vanlok, neobicno mnogu i sekogas gi cenam tvojte mislenja i mnogu pati moze mnogu da se nauči od niv.
Mislam deka dolžinata na instalacijata igra uloga vo rabotata na klima uredot. Ne bi trebalo da e presudna neli, poveće vliae na vekot na traenje na kompresorot i na akustikata pri rabota na uredot.
Imeno pri prekratka instalacija ( pokratka od 2-3 metri) se sluša klokotenje na tečniot freon vo vnatrešnata edinica (VE). Dodeka stigne do ekspanzioniot ventil, koj e vo VE, ednostavno ''nema vreme'' da go namali vrtloženjeto i pomiren i potivok da vleze vo VE. Zošto vliae na vekot na kompresorot bi predizvikalo tuka akademska raspravija, koja ne ni e ni potrebna na ovoj forum, dovolno e da znaeme deka ete na primer TOSHIBA koja izricito bara mimimalna instalacija od 2m, vo sprotivno ne ja priznava garancijata na kompresorot.......
Nekako po mene najidealna dolzina na cevkite e 5m. Zošto e taka? Site proizvoditeli gi polnat sistemite so količina na freon DOVOLNA za 5 metarska instalacija (dobro ima i za poveće, no toa e naglaseno), so toa što za sekoj nareden metar se dodava po 10-15-20- grami freon.
Ovoj fakt go koristat iskusnite (a i pomalku iskusnite) serviseri da ne go vakumiraat sistemot (vsušnost ne sistemot tuku novopostavenite cevki i VE). Tie ako imaat na primer instalacija od 3m višokot na freon go koristat da pomine niz cevkite vo atmosferata i so toa se isteruva se ona sto bi smetalo vo sistemot. Ova po mene e sosema vo red, ako se ima mera i za iskusen majstor ne e problem. Eve moite dve FONKO klimi (FONKO pravea-montiraa odlični uredi) rabotat 10 god bez nikakva intervencija i dotur na freon, duri i eden NEO 7-8 godini, a ne ni primirisale vakuum pumpa. Ako monterot e siguren deka spoevite na holenderite dobro gi napravil, togaš po mene vo ovoj slucaj vakumiranjeto i VIŠOK rabota. Ako se dodade na ova deka mnogu od poskapite brendovi VE stigaat vakumirani i polni so argon, neznam voopšto što će izvleče vakuum pumpata od niv. Normalno za podolgi instalacii vakumiranjeto se podrazbira, pogotovo za 20-30 metarska instalacija......
Visinskata razlika pomedju VE i NE ne bi vlijaelo na termodinamikata, bidejći kompresorot ja izvršuva zadadenata rabota so ist utrošok na energija bez razlika koja edinica e pogore ili podole. Od ogromna važnost e ako e NE e pogore ili ravno so VE da se napravi onaa PETLJA (za što veće pišuvav za GREE-to na Goran). Neznam dali ste primetile deka trokrakiot i dvokrakiot ventil, kade sto se priklučuvaat holenderite na cevnata instalacija, se postaveno pod agol od 45 stepeni za da prirodno tecniot freon odi prvo nagore bar 30-40 cm pa posle kade sakate.
@Vanlok dopolnuvanje freon so manometar bez koristenje digitalna vaga po mene e epten pogresna rabota. Pritisokot na potisot i usisot varira vo mnogu široki granici zavisno od nadvorešnata i vnatrešnata temperatura, dali greeme ili ladime..... Ednostavno ne moze so manometri da se potrefi vistinskata kolicina na gas ......
Za ova i za onie drugi raboti sto gi inicirav prethodno vo druga prilika.
Ova pogore e samo moe mislenje, možebi i ne e voopšto tocno, možebi sepak e točno, ako nekoj ima sprotivno mislenje neka go iznese, samo taka može i da se dojde do vistinata.....
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Nekako po mene najidealna dolzina na cevkite e 5m. Zošto e taka? Site proizvoditeli gi polnat sistemite so količina na freon DOVOLNA za 5 metarska instalacija (dobro ima i za poveće, no toa e naglaseno), so toa što za sekoj nareden metar se dodava po 10-15-20- grami freon.
Ovoj fakt go koristat iskusnite (a i pomalku iskusnite) serviseri da ne go vakumiraat sistemot (vsušnost ne sistemot tuku novopostavenite cevki i VE). Tie ako imaat na primer instalacija od 3m višokot na freon go koristat da pomine niz cevkite vo atmosferata i so toa se isteruva se ona sto bi smetalo vo sistemot. Ova po mene e sosema vo red, ako se ima mera i za iskusen majstor ne e problem. Eve moite dve FONKO klimi (FONKO pravea-montiraa odlični uredi) rabotat 10 god bez nikakva intervencija i dotur na freon, duri i eden NEO 7-8 godini, a ne ni primirisale vakuum pumpa. Ako monterot e siguren deka spoevite na holenderite dobro gi napravil, togaš po mene vo ovoj slucaj vakumiranjeto i VIŠOK rabota. Ako se dodade na ova deka mnogu od poskapite brendovi VE stigaat vakumirani i polni so argon, neznam voopšto što će izvleče vakuum pumpata od niv...
Златко, јас колку што се сеќавам поентата со вакумирањето на внатрешната единица е заради потребата да се извади влагата (која секогаш природно ја има во воздухот).
Е сега ако произведувачот нагласил и навел дека нема потреба од вакумирање (внатрешната единица е полна на пример со аргон, а цревата се веќе монтирани и некако запечатени на излезните краеви), тогаш се разбира дека нема потреба од тоа. Во тој случај само беља може да се направи, зошто ниедна од мајсторските пумпи за вакуумирање не е подобра од опремата во фабриките на производителот.

Но ако внатрешната единица НЕ Е вакумирана (и полна со аргон, а цревата веќе монтирани и некако запечатени на излезните краеви), тогаш мислам дека мора да се изврши вакумирање. Вистина е дека мајсторите знаат „финта„ да пуштат малку френ да истече и со тоа да истиснат скоро се што имало во внатрешната единица и цревата.
Но! Тоа „скоро се„ некогаш може ги онади кокошките, а тоа нели е работа на петелот? ;)

Ако на цревата или во внатрешната единица, се задржи макар и малку влага... таа влага додека патува низ системот ќе прави проблеми за компресорот (пошто многу поразлични физички карактеристики има од фреонот, кој е одбран за таа намена баш заради неговите карактеристики при менувањето на агрегатните состојби).
Немам време деновиве, се спремам за пат и во исто време привршувам милион работи на доградбата на куќава... ако најдам време од работа ќе најдам и ќе пренесам подетално за овој феномен/проблем, ако не ќе остане за следниот месец. (y)


П.С. Тоа што го велиш за количината фреон дека е погодена за 5 метри должина на црева, ваљда е некој просек и најдобро би било да се провери пошто од модел до модел може да има разлика. Баш ќе напишам маил до Тошиба за мојата клима, да видам што ќе одговорат.




Visinskata razlika pomedju VE i NE ne bi vlijaelo na termodinamikata, bidejći kompresorot ja izvršuva zadadenata rabota so ist utrošok na energija bez razlika koja edinica e pogore ili podole. Od ogromna važnost e ako e NE e pogore ili ravno so VE da se napravi onaa PETLJA (za što veće pišuvav za GREE-to na Goran). Neznam dali ste primetile deka trokrakiot i dvokrakiot ventil, kade sto se priklučuvaat holenderite na cevnata instalacija, se postaveno pod agol od 45 stepeni za da prirodno tecniot freon odi prvo nagore bar 30-40 cm pa posle kade sakate.
ОК, ова е сериозно добра информација која не ми текнува дека некаде сум ја сретнал... а сосема е логична. Инаку во спецификациите обично се наведува колку се максималните висински разлики меѓу единиците, со тоа што (ако добро се сеќавам) обично поголеми висински разлики се дозволуваат ако надворешната единица е подолу. Ако надворешната единица е повисоко од внатрешната, дозволената висинска разлика е помала (споредено со спротивниот случај, кога надворешната единица е подолу).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom