Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Во германија има најквалитетна патна мрежа и воедно и најдобра железничка мрежа како што е Маглев,ТЖВ и слично и кој е тој глуп германец што вози секој ден по 500Км по 3 саата и плус 3 саат назад кога може поефтино ќе им чини повратна карта со Маглев кое шиба над 350 км/ч за час ипол и назад може и помалку ;)[DOUBLEPOST=1404079795][/DOUBLEPOST]
Па јасно и тие имаат криза па сака повеќе пари да продава,но трговецот е тој што прави колата како сака и го продава .
http://suchen.mobile.de/auto-insera...untry=DE&export=ALSO_EXPORT&minMileage=500000

Оваа кола кај нас не би ја ни погледнале :icon_lol: „880 илјади? оваа е за на отпад!“ :icon_lol:
 
http://suchen.mobile.de/auto-insera...untry=DE&export=ALSO_EXPORT&minMileage=500000

Оваа кола кај нас не би ја ни погледнале :icon_lol: „880 илјади? оваа е за на отпад!“ :icon_lol:
Па не купи и јас не би купил,ама германецот купува затоа што според нивниот закон моторот на било која кола се смета како потрошен материјал и ако рикне се купува нов чичка мотор директ од фабриката ,за моторот цената варира од 800 до 4000 евра зависи кој модел според колата и плус работна рака и ајд чао ,за разлика во МК ќе мора на атест па на технички за сериски броеви бла бла , а бе во БГ не прави така нит цела ЕУ LoL


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Другар абе кој води бизнис во Европа, а оди со воз бре. Дај не зезај. Во таа кола има багаж за презентирање или не знам што. Плус не значи дека денес ќе отиде од точка А до Б и назад. Може да отиде во 10 различни насоки, во повеќе градови. Маглев не застанува на секој мал град. Плус која репутација ќе ја има компанијата ако вработените одат со воз некаде. Едноставно ова не ти држи вода од многу причини. Како и да е не ми е целта да одвратам некого од купување на некој кола од таму, туку морална обврска ми е да го кажам она што сум го чул.
Мило ми е што ни сподели тоа што си чул и секоја инфо и мислења е добредојдена.
И велиш им влијаел репутација зашто одел со воз хахаха во јапонија тоа е најголема почит па зешто не и германија,франција,швајцарија и т.к.н ,а за презентација шо викаш тоа веќе е демоде и сега само УСБ и лаптоп и толку хахаха а бе од кој век даоѓаш :D


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Па не купи и јас не би купил,ама германецот купува затоа што според нивниот закон моторот на било која кола се смета како потрошен материјал и ако рикне се купува нов чичка мотор директ од фабриката ,за моторот цената варира од 800 до 4000 евра зависи кој модел според колата и плус работна рака и ајд чао ,за разлика во МК ќе мора на атест па на технички за сериски броеви бла бла , а бе во БГ не прави така нит цела ЕУ LoL


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
На страна тоа (патем, и кај нас е потрошен материјал), него како успеал да извози 880000 за 3 години кога има толку возови?
 
На страна тоа (патем, и кај нас е потрошен материјал), него како успеал да извози 880000 за 3 години кога има толку возови?

Комерцијалист е гарант..Или такси драјвер..
 
На страна тоа (патем, и кај нас е потрошен материјал), него како успеал да извози 880000 за 3 години кога има толку возови?
Гарант на некоја фирма и истата кола возат 20-тина возачи па и повеќе еве јас каде што работам Пежо 308 за две години одкако излезе од салон и сега е 180 000 ама во МК е мала ,а Германија и скандинавските земји :)


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Ми треба ваша помош, се мислам да земам кола па изборот падна околу Cruze и Lancer, двете коли се од 2010 година фулл опрема и цената е скоро иста. Па ако можете да кажете позитивни и негативни страни за двете коли. (цена на делови, сервис, издржливост, економичност и сл).
Поздрав
 
Ми треба ваша помош, се мислам да земам кола па изборот падна околу Cruze и Lancer, двете коли се од 2010 година фулл опрема и цената е скоро иста. Па ако можете да кажете позитивни и негативни страни за двете коли. (цена на делови, сервис, издржливост, економичност и сл).
Поздрав
Cruze без двоумење
 
Ми треба ваша помош, се мислам да земам кола па изборот падна околу Cruze и Lancer, двете коли се од 2010 година фулл опрема и цената е скоро иста. Па ако можете да кажете позитивни и негативни страни за двете коли. (цена на делови, сервис, издржливост, економичност и сл).
Поздрав
Земи Лансер подобар е од Круз,иако двете се добри ама Круз на бензин троши околу 10-11 литри градско додека лансерот преку сила 9 литри иако е мала разлика меѓу двете ама на отворено повеќе се исплати Лансерот.
Јапонска си е јапонска не зезај.
 
Што ќе се случи ако на запален мотор го свртам клучот во позиција за палење? Мислев дека ми изгасна колата, ама кога го завртив, се слушна грд звук на гребење, па го свртив клучот целосно назад, повторно пробав и запали без проблем.
Ke go izgoris starterot so podolgo drzenje taka ako veke raboti kolata, od seckanje taka kako sto vikas nisto strasno samo vnimavaj, pozz
 
Имам пунто 2001 година 44кw,1900kubici(без турбо) дизел.Пред месец дена менував задни чаури и наеднаш колава не пали.Ми викаа бошот зезал нешто и ја однесов тетово на бошиста.Тој констатира дека нешто проблем има со електрониката и дека бошот е во ред.Ај ја однесов на овластен сервис за пунто во тетово и еве два дена не можат да ја средат.Дали да ја носам во Аутомобиле СК(овластениот сервис) во Скопје?
 
Имам пунто 2001 година 44кw,1900kubici(без турбо) дизел.Пред месец дена менував задни чаури и наеднаш колава не пали.Ми викаа бошот зезал нешто и ја однесов тетово на бошиста.Тој констатира дека нешто проблем има со електрониката и дека бошот е во ред.Ај ја однесов на овластен сервис за пунто во тетово и еве два дена не можат да ја средат.Дали да ја носам во Аутомобиле СК(овластениот сервис) во Скопје?

Чим со електрониката,само кај Синиша исто во Скопје..Тој работел во Фиат аутомобиле СК,и ги знае сите цаки,има 2-3 книгишта со по 3000-4000 страни,ги има сите шеми,како треба колата електронски да биде поврзана..Јас ја носев кај мене,ја среди..Ама е скап да си знаеш..Во Велес никој автоелектричар незнаеше што и е,тој ја среди..
 
Чим со електрониката,само кај Синиша исто во Скопје..Тој работел во Фиат аутомобиле СК,и ги знае сите цаки,има 2-3 книгишта со по 3000-4000 страни,ги има сите шеми,како треба колата електронски да биде поврзана..Јас ја носев кај мене,ја среди..Ама е скап да си знаеш..Во Велес никој автоелектричар незнаеше што и е,тој ја среди..
А нешто тел. за контакт да ти се наоѓа,или работилницата каде му е во Скопје?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom