Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
За Пане.[DOUBLEPOST=1404030039][/DOUBLEPOST]Па што прашуваш кога веќе си одлучил, ко синкир ние ќе ти предложиме некоја којзнае каква таинствена кола што само членовите на Кајгана ја знаат - тие се колите, се на се 10тина модели кои ти влегуваат во критериумите.
:facepalm:
Ај види прво што пишав и што побарав па после врати се за дискусија.
 
Чекај бе пријателе.што толку си запнал која кола држи повеќе цена?Ти автодилер ли си,да купуваш и препродаваш коли?Па и дете од 3 години знае дека германските т.е Голфовите држат највеќе и најдолго цена..Зошто??Затоа што се преценети,и што се на стара слава,не викам дека не вредат,ама негледам зошто еден Пасат да е многу многу подобар од Мондеото,како што упорно тврдиш..Најбитно е колата да се погоди,да не се расипува..Не паѓа вредноста само за Фордот,и за Фиатот,Алфата,Сеатот,Реното е истата приказна.Кај нас е тоа така,половна кола исто вреди на запад,без разлика дали е Голф,Фиат,Форд.Ако е зачувана и во солидна состојба,не важи тоа за цената..Само ние оти имаме глупо размислување,се рекло Голф и само Голф..
Точно така најбитно колата да се погоди ама токму баш Мондеото не се погодени најдобро и не е за џабе во западните земји за нив Фордови е како фиќо и цената е багатела еве на брат ми неговиот газда нарачал Мондео 2009 година дизел за 3500 евра и овде продава дупло поскапо па види сега ,а деловите да на правам муабет.И не викам упорно дека пасат е подобар од мондео туку викам пасатот е класата слично како Мондеото и ништо друго ,а горниот пост споредил Мондео со Голф LoL . :D[DOUBLEPOST=1404040852][/DOUBLEPOST]
Kia Optima не ми е по кејф односно е по дугачка, не е како што имам замислено, вака ќе ја земам на рати Giulietta-та ќе доплатам ситно ама барем и внатре и надвор е баш каква што сакам, ме интересираа некој детали дали лесно се наоѓаат резервни делови, потрошувачка и слично.
Па види,за Џулиета (Алфа Ромео) е супер кола посебно за најдобриот мотор JTD ако сакаш дизел,а за бензинци не знам точно е сега работава е Македонштина да не речам балканска работа вклучувајќи ги и Грција,Бугарија и др. кога ќе видиш според возниот парк низ целиот балкански полуостров колку помалку Алфа Ромео толку се скапи деловите ама немај галје не се расипува толку често, издржливи се, и исто така потрошувачката е солидна ме потсетува како кај TDi посебно за Ауди и за жал целиот балкан е таков менталитет што најзастапени само Германски и Француски коли после него Чешки и Шпански коли.
Да сум на твое место не би земал на рати за Алфа Ромео освен Германските коли бидејќи за Џулиета кога излегуваш од салонот брзо паѓа цената , а вие уште понатаму плаќаш на рати така што не се исплати, а ако сакаш Џулиета најубаво оди во КОЧАНИ газдата е мераклија лично одбира за своја душа и за купувачите таму има секакви коли старо до 5 години дури и помалку и можеш да начекаш Џулиета и ќе ви остане пари за понатака,јас лично имам милион пати поминав накај Кочани и видов какви коли се има и никој нема пожалено кај него . :)

Види овде
 
Последно уредено:
Па види,за Џулиета (Алфа Ромео) е супер кола посебно за најдобриот мотор JTD ако сакаш дизел,а за бензинци не знам точно е сега работава е Македонштина да не речам балканска работа вклучувајќи ги и Грција,Бугарија и др. кога ќе видиш според возниот парк низ целиот балкански полуостров колку помалку Алфа Ромео толку се скапи деловите ама немај галје не се расипува толку често, издржливи се, и исто така потрошувачката е солидна ме потсетува како кај TDi посебно за Ауди и за жал целиот балкан е таков менталитет што најзастапени само Германски и Француски коли после него Чешки и Шпански коли.
Да сум на твое место не би земал на рати за Алфа Ромео освен Германските коли бидејќи за Џулиета кога излегуваш од салонот брзо паѓа цената , а вие уште понатаму плаќаш на рати така што не се исплати, а ако сакаш Џулиета најубаво оди во КОЧАНИ газдата е мераклија лично одбира за своја душа и за купувачите таму има секакви коли старо до 5 години дури и помалку и можеш да начекаш Џулиета и ќе ви остане пари за понатака,јас лично имам милион пати поминав накај Кочани и видов какви коли се има и никој нема пожалено кај него . :)

Види овде
Е ова ми требаше, ваков одговор. Фала ти многу (y) Тоа највеќе ме интересираше како иде со делови, дека до сега сум возел Корејски коли и за нив лесно се наоѓаа делови. Фала уште еднаш!
 
Да сум на твое место не би земал на рати за Алфа Ромео освен Германските коли бидејќи за Џулиета кога излегуваш од салонот брзо паѓа цената , а вие уште понатаму плаќаш на рати така што не се исплати, а ако сакаш Џулиета најубаво оди во КОЧАНИ газдата е мераклија лично одбира за своја душа и за купувачите таму има секакви коли старо до 5 години дури и помалку и можеш да начекаш Џулиета и ќе ви остане пари за понатака,јас лично имам милион пати поминав накај Кочани и видов какви коли се има и никој нема пожалено кај него . :)

Види овде

Јас дека сум од тој крај знам друга приказна за овие коли. Дека се од трговски патници во Германија, што значи нови на година, но мнооогу возени. Им ја враќаат километражата и ги продаваат како екстра половни. Нови се и зачувани дека 99% се возени по автопат, па не можеш да забележиш дека километрите не се тие. Е сега, како е точно не знам, мада како што ги споредувам цените со декларината состојба нешто не ми е во ред.
И да работи со коли од VW групација, па ретко се наоѓаат други марки.
 
Нова кола се купува за да ти трае со правилна употреба најмалку 15-20 години и не се гледа на тоа колку ќе изгубиш на вредност.

Половното возило по 3-4 или 5 години ќе вреди 70-80% помалку односно ако вредело 3500-5000 евра ќе вреди 700-1000 евра односно 1000-1500 а на тоа кога ќе ги додадеш поправките за сервисирање и одржување излегува дека на половното возило загубте се поголеми
 
Јас дека сум од тој крај знам друга приказна за овие коли. Дека се од трговски патници во Германија, што значи нови на година, но мнооогу возени. Им ја враќаат километражата и ги продаваат како екстра половни. Нови се и зачувани дека 99% се возени по автопат, па не можеш да забележиш дека километрите не се тие. Е сега, како е точно не знам, мада како што ги споредувам цените со декларината состојба нешто не ми е во ред.
И да работи со коли од VW групација, па ретко се наоѓаат други марки.
И јас така мислам, кога сум поминал многу пати низ кочани колку повеќе забележувам толку повеќе треба да се внимава,но сепак стара кола под 5 години не верувам дека се многу извозени затоа треба да се внимава измамниците ,а не колата .
 
И јас така мислам, кога сум поминал многу пати низ кочани колку повеќе забележувам толку повеќе треба да се внимава,но сепак стара кола под 5 години не верувам дека се многу извозени затоа треба да се внимава измамниците ,а не колата .

За 5 години во Германија комотно може 500К да направи.
 
И јас така мислам, кога сум поминал многу пати низ кочани колку повеќе забележувам толку повеќе треба да се внимава,но сепак стара кола под 5 години не верувам дека се многу извозени затоа треба да се внимава измамниците ,а не колата .

Мој другар има Опел Зафира..Ја купи во 2009 од Словенија,колата е произведена 2000 година,во сообраќајна прва регистрација 2004 година..Кога ја купи,Зафирата имаше поминато 194.000 поминати..Црна металик,си викаш оваа нема ни 100.000 направено..
 
Мој другар има Опел Зафира..Ја купи во 2009 од Словенија,колата е произведена 2000 година,во сообраќајна прва регистрација 2004 година..Кога ја купи,Зафирата имаше поминато 194.000 поминати..Црна металик,си викаш оваа нема ни 100.000 направено..
Па тоа викам треба да се внимава измамниците ,а не колата тоа е како пиштолот што не е виновен туку оној што повлекува орозот.
Инаку што мислиш зошто има малку половни коли опелови како што е вектра,инсигниа и поновите астра затоа што опеловиот систем е затворен код и не може да се манипулира и не може да го врати километражата затоа го заобиколи преку годиштето на производство па хакнува и го враќа километражата и на тој начин лесно може да го препознае моделот кое е годиште ама за жал купувачот врска нема за колите и кое е година на моделот.[DOUBLEPOST=1404076919][/DOUBLEPOST]
За 5 години во Германија комотно може 500К да направи.
Знам за тоа,но зависи кои Германец вози толку и не сите ,значи секој петтиот Германец вози толку ,но што е со првиот,вториот се до четвртиот германец :D
 
Па тоа викам треба да се внимава измамниците ,а не колата тоа е како пиштолот што не е виновен туку оној што повлекува орозот.
Инаку што мислиш зошто има малку половни коли опелови како што е вектра,инсигниа и поновите астра затоа што опеловиот систем е затворен код и не може да се манипулира и не може да го врати километражата затоа го заобиколи преку годиштето на производство па хакнува и го враќа километражата и на тој начин лесно може да го препознае моделот кое е годиште ама за жал купувачот врска нема за колите и кое е година на моделот.[DOUBLEPOST=1404076919][/DOUBLEPOST]
Знам за тоа,но зависи кои Германец вози толку и не сите ,значи секој петтиот Германец вози толку ,но што е со првиот,вториот се до четвртиот германец :D

Е за ова првово првпат слушам,ама можно е,зошто да не..
 
Знам за тоа,но зависи кои Германец вози толку и не сите ,значи секој петтиот Германец вози толку ,но што е со првиот,вториот се до четвртиот германец :D

Јас ти кажав дека приказната е дека тоа се коли од трговски патници (презентери или како и да е помодерно), а не на некој кој иде со колата до работа и до маркет.
 
Знам за тоа,но зависи кои Германец вози толку и не сите ,значи секој петтиот Германец вози толку ,но што е со првиот,вториот се до четвртиот германец :D
Pa, gledaj sprema cenata - zošto bi bila (relativno) evtina ako nema golema kilometraža; sigurno Germancite ne ti ja davaat evtino zaradi dobra volja.[DOUBLEPOST=1404078554][/DOUBLEPOST]
Барам градска кола за почетник до 10 илјади евра. Може да биде и нешто + во цената. Пожелно е да биде на ново.
Škoda Citigo, Hyundai i10 od pomalite... Kia Rio, Opel Corsa, Ford Fiesta, Seat Ibiza od malce pogolemite (možeš i da go počekaš noviot Hyundai i20) - ako uspeeš da se iscenkaš za nekoja iljadarka - zavisi i kakov motor sakaš, kakva oprema...

PS. Ups, kje zaboravev, Suzuki Swift.
 
Последно уредено:
Јас ти кажав дека приказната е дека тоа се коли од трговски патници (презентери или како и да е помодерно), а не на некој кој иде со колата до работа и до маркет.
Во германија има најквалитетна патна мрежа и воедно и најдобра железничка мрежа како што е Маглев,ТЖВ и слично и кој е тој глуп германец што вози секој ден по 500Км по 3 саата и плус 3 саат назад кога може поефтино ќе им чини повратна карта со Маглев кое шиба над 350 км/ч за час ипол и назад може и помалку ;)[DOUBLEPOST=1404079795][/DOUBLEPOST]
Pa, gledaj sprema cenata - zošto bi bila (relativno) evtina ako nema golema kilometraža; sigurno Germancite ne ti ja davaat evtino zaradi dobra volja.[DOUBLEPOST=1404078554][/DOUBLEPOST]
Па јасно и тие имаат криза па сака повеќе пари да продава,но трговецот е тој што прави колата како сака и го продава .
 
Во германија има најквалитетна патна мрежа и воедно и најдобра железничка мрежа како што е Маглев,ТЖВ и слично и кој е тој глуп германец што вози секој ден по 500Км по 3 саата и плус 3 саат назад кога може поефтино ќе им чини повратна карта со Маглев кое шиба над 350 км/ч за час ипол и назад може и помалку ;) .

Другар абе кој води бизнис во Европа, а оди со воз бре. Дај не зезај. Во таа кола има багаж за презентирање или не знам што. Плус не значи дека денес ќе отиде од точка А до Б и назад. Може да отиде во 10 различни насоки, во повеќе градови. Маглев не застанува на секој мал град. Плус која репутација ќе ја има компанијата ако вработените одат со воз некаде. Едноставно ова не ти држи вода од многу причини. Како и да е не ми е целта да одвратам некого од купување на некој кола од таму, туку морална обврска ми е да го кажам она што сум го чул.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom