Тој е, бар од досега одиграното(94 lvl), единствениот оригинален и вистински интересен бос. Останатото е или копирано од кецот, или па копирано и мултиплицирано. Нема да давам конечен суд, немам видено се, ама досега сите босови или потсеќаа на тие од кецот или беа буквално истите. Ако ти си видел некој друг оригинален и интересен, кажи, со душа да го чекам.
Сега делуваш разочарано оти не е подобра од кецот, а се надевавме дека ќе биде дури полоша. Мене ми е сосема ок уште една DS, со исти квалитет. Барем не е лоша.
Освен џиновските витези, мене ништо не ме потсети на кецот, светот ми е прилично нов и интересен исто и како непријателите. Пример сега сум во Huntsman's Copse, тројцата високи и брзи на влезот се прилично тешки за учење патерн и прилично заебани, влагаш понатаму во мрачнина ти се става дебел и те заковува во земја со два српа! Меѓутоа освен по некој крип тука таму и од банидити што се кријат зад дрвја треба да внимаваш, и се тоа е ок додека се шеткаш наоколу и одеднаш зелен отровен смог те посипува, одеднаш треба да внимваш и по дрвја од ебени пеперутки! На штреп бев цела област.
Друго што многу ми смета кај босовите е бројката. Skeleton Lords, Ruin Sentry's и Bell Gargoyles се битки со тројца или четворица наизменично. А не е за такво нешто дизајнирана играта. За 1v1 е. Во кецот тој во катакомбите мутавиот само можеше да раѓа допелгенгери(а немаше ни време, кркаше one-shot), Bell Gargoyles беа двајца(со хендикеп, играта дозволуваше да го затепаш малку првиот пред да ти прати уште еден) и O&S беа двајца. Не памтам тепачка со тројца босови. И гледам зошто немало.
Играта не е за 1вс1, одкога ги поминав неколкуте босови интересно ми е да гледам други како се мачеле по јутуб и не, само ние се мачиме, гледам еден повикува уште двајца со него онлајн, тие го млатат Пурсуерот а овој еднаш до двапати го мавна.. кога ти можеш да викнеш уште 2ца со тебе, сосема фер е со 3ца или 4ца наизменично да бидат битките со босовите. За нас пиратите е сјебано, но поголем предизвик.
Музиката што ги следи е катастрофа. Тежок просек. Ништо не ми влегло во глава од цел soundtrack(таа во Majula ми нема излезено, ама оти прекурчи за два дена). Музиката на Sif, Gwyndolin, Priscilla, Gwyn и денес ја имам во плејлиста. Гадно потфрлиле со soundtrack-от.
Не само што потфрлиле, туку воопшто како да го нема.. јас не се ни сеќавам музика да ме наежила овојпат, освен можеби за Last Giant, ептен ми се створи некоја атмосфера, енормноста, нешто музиче ситно а ја со меч-че му се затрчав у фаца! Ваљда прв бос дека..
Дизнајнот на светот досега е исто просечен. Не видов ништо што може да му се доближи на Anor Londo.
Скоро сите крипови имаат target tracking. До последна секунда те следи оружјето. На некој може му е океј тоа, мене ми е глупо. 500 кила стока свртена со грб за една секунда врти 180 степени и те погодува, дури и ако се движиш, без не мавнеш салто или да кренеш штит.
Не сум приметил искрено.. дури мислев е усовршено АИ-то. Според описот го имаше и во кецот тоа, пример Таурусот те маваше од цел полукруг! Овде обично те закачуваат кога си позади ако имаат долги мечеви или копја. Друго што приметив и ми се допадна дур се млатав со тројцата златни како и да се викаа, драстично побрзи беа од мене, пример додека го кружам со спуштен штит да ми се регенерира побрзо стамината, тој може да ме удри иако јас сум кликнал да го подигнам штитот, што значи автоматски не се бранам туку има real-time момент, може да ме удри додека мојот уште го подига штитот. Ебено потешко го прави тоа, но..
Bonfire скокањето е ретардирано. Не знам зошто го дозволиле од почеток.
Нема душа играва.
Апсолутно се согласувам за бонфајрот!
Мене ипак ми е добра засега, дури се осеќа како да има приказна овојпат.
