Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.279
Авионот си емитува сигнали цело веме додека лета, дали аутоматски трансппордерот или уредите на моторот или пилотите преку радио, ги следат со радари.... авионите се добро пратени и обично при несреќа брзо се лоцира местото на последен контакт, исклучително ретки се случаите како овој.Јас се прашувам зошто производителите на авиони не ги прават така да сакал некел мора да емитува сигнали за локацијата исто и црната кутија одделно или таа директно да снима во некаков си уред долу во контролата на летање па да немора ни да ја бараат после, а вака со банален прекин од една страна на комуникација не се знае кај се како се дали паднале дали не па ајде авиони бродови ке ги барат. Мислам реално и рационално е ама ајде они си знаат.
Црната кутија не може да емитува радио сигнали зато што е оклопена со цел да преживее експлозија или удар во земја со голема брзина. Од внатрешноста на таков метален оклоп - не се пробива радио сигналот, има уред за ултрасоничен сигнал кој служи за детекција под вода но е со ограничен домет можеби 1-2 километри
црната кутија во себе снима многу параметри, од брзина, висина, разговор во кабина, разговор со контрола на летење, податоци од еден куп инструменти и сензори низ цел авион.
Само над САД дневно има од 50.000 - 100.000 летови, од мали авиони до џиновски патнички, рачунајј уште летови над европа, азија... толкав проток и складирање на податоци онлајн... тешко би бил изводлив и во 99,9% случаеви - бескорисен (ако се види број на летови број на мистериозни исчезнувања или несреќи).
Последно уредено од модератор: