Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

Член од
31 август 2013
Мислења
149
Поени од реакции
338
Истрага во која е вклучена и ЦИА не е само обична истрага за авион. Секако дека ние не знаеме колку се информирани земјите кои учествуваат во потрагата. Постои веројатност дека целиот хаос со информацииве и претпоставкиве е само обид за купување време или насочување на јавноста на друга страна. Едноставно, ги дозираат работите како што сметаат дека им е полезно. Не велам јас дека сигурно е грабнат авионот, ама кога е вклучена ЦИА ништо не е како што изгледа на прв поглед. Факт е дека некој во авионот ги исклучил системите за следење (иако со тоа тој не станува невидлив) и дека некој во авионот ја сменил насоката на летање. Зошто и како многу лесно може никогаш да не дознаеме односно да дознаеме само верзија која ќе ни биде сервирана.
Инаку, во суштината на тероризмот е создавање на чувство на страв и несигурност, онаа тензија дека никаде и никогаш не сте сигурни, и ваквото исчезнување на авион секако дека придонесува за таков еден глобален страв односно глобално чувство на несигурност. Со исплашени, несигурни луѓе најлесно се манипулира.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Запамтете - hijacking =/= терористи.
Значи, ако авионот, откога исчезнал од радарот бил фатен на некој си сателити или не знам што после 7 СААТА, значи дека авионот летал дополнителни 7 саати со исклучени системи за дата тренсмишн и транспондерот кој ја дава моменталната локација на авионот.

Колку што јас знам, скоро невозможно е авион да лета без никакви инструкции и повратни информации од контролните авиациски кули (или како и да се викаат овие кули). Тоа ти е исто како да возиш кола со затворени очи.

Е сега, најлогична работа и не знам како никој до сега ја нема посочено, ако летал дури 7 саата плус, а ниту една единствена држава не го „пресретнала“, односно не го забележала на своите радари или било кои уреди што ги користат за тракирање на страни летачки уреди во нивната земја, претпоставувам дека летал дааалеку во Индискиот океан, а каде летал - никој нема да дознае.

Но терористи не се сигурно. Значи нема теоретски шанси авионов безгрижно да си летал над копно тие саати поради две причини. Првата е што ја спомнав погоре, а втората - едноставно ако некоја држава примети страно летало, неидентификувано, ловците одма ќе го пресретнат. Не можам да ја најдам дешавката на гугл, порано, кога некој залутан авион (патнички) од Х причини залутал на туѓа земја, и покрај неколкуте покушавања за контакт со истиот авион, тој не реагирал, за да некој ловец морал да го уништи истиот авион, за кој дури после дознале дека е патнички.
Некој спомна погоре зашто на 11ти Септември ова не се деси со ловциве. Едноставно, тогаш околностите беа други, а сега има многу по софистицирана и напредна технологија од пред 14 години кога се деси тоа.

Некој спомна погоре дека можеби му снемало гориво (керозин). Не верувам во ова, дека исто толку часа авионот му требало да стигне до оригиналната дестинација Пекинг. Исто некој спомна теорија дека друга Малезиска компанија го киднапирала o_O wattt. Баш напротив, акциите на Боинг малце паднаа колку што прочитав, после ова. Како што кажа Лет 3, ако е терористичко дејствие, тие ќе направат поголем скандал, ќе бараат откупи, ќе праќаат анонимни пораки, ќе биде фешти.

Исто овде прочитав теорија дека сакал да слета некаде кон Блискиов исток О.о. И ова нема шанси, според двете причини што ги наведов погоре, и клучната: Не е ова картинг количка па да ја возиш кај сакаш и да гледаш се пред себе. Без тие повратни информации и кореспондирање од авиациска контрола - авион НЕ МОЖЕ да лета (всушност пилотите би можеле да го управуваат авионот и без воопшто да гледаат што се дешава надвор). И втора работа, за која треба да си луд е така да се нафатиш да управуваш авион - нетракирани авиони имаат огромна шанса да се судрат со друг авион кој си ја следи дадената рута, па да настане невидена катастрофа. Значи, да го повторам очигледното - ова не е управување со кола или камион.

Можеби е некоја дешавка со пилотот, може да има 300 причини. Може се начукал чоекот, може го стегнало инфаркт, па другиов испаничил итн итн... Може уште иљада работи да се.
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
http://kajgana.com/vladin-pretstavnik-od-malezija-potvrdi-deka-avionot-bil-kidnapiran

А што е со патниците? Тие мора да излезат од авионот и да е киднапиран.

едит:
"Главен доказ кој ги навел истражувачите да заклучат дека е киднапирање е тајмингот на откажувањето на сигналите. Прво престанал транспондерот, а десет минути подоцна откажал системот за пораки. Таквата голема разлика меѓу откажувањето на двата уреди значи дека не се случила катастрофа во која сите инструменти би прекинале веднаш."

Во ред, али не ми е јасно значи на тој пилот(кој и да бил) некој треба да му каже каде да слета како што кажа некој член погоре, немаат они гугл мапс или GPS туку само контролна кула, башка не е мал авионот за Боинг се работи + 239 патници, ај да се 3-ца друго е ама 239 патници каде се? Страшно...
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Во ред, али не ми е јасно значи на тој пилот(кој и да бил) некој треба да му каже каде да слета како што кажа некој член погоре, немаат они гугл мапс или GPS туку само контролна кула, башка не е мал авионот за Боинг се работи + 239 патници, ај да се 3-ца друго е ама 239 патници каде се? Страшно...
Ако пилотот или некој од патници киднапери го планирале, можеле пред време да проучат рути, насоки и да го испланираат летот без водење од аеродромски служби или однапред договорени да бидат водени по други канали (мобилна телефонија.... друга фреквенција...) од некој на земја. Но што потоа, треба некаде на нечија територија да слезе киднапиран авион со куп патници. Во авионот има Американци, кинези, малезијци, австралијци.... кога ќе се дознае за тоа - можете да мислете каква ќе биде реакцијата пример на Американците - дестина томахавки на витални објекти, блокада, санкции свргнување на режимот..... за да се обезбеди следтување на толкав авион негде треба да има 3 километри писта со колку толку уреди за слетување, треба да има луѓе кои ќе го скријат и чуваат - обезбедат 200 и кусур патници (ако му е за откуп) не ми е јасен поводот кој се крие зат оава ако е некоја исценирана акција, откуѕп, тероризам - за сега нема ни од едно ни од друго, да го искористат авионот - не можат, дури ни за делови пошто секој има свој бврој од боинг ни да го фалсификува ни да го продадсе не може.....
 
N

new tab

Гостин
Чекај батка рано е за "facepalm" мене оваа информација да сме го барале ние обичните луѓе покрај толку сателити и триста глупости за следење ми е за 10 x :facepalm:
 
C

cige

Гостин
Авионот лесно ќе биде трансформиран во авион од друга авиокомпанија, ќе биде префарбан, излепени имиња на компанијата. кога ќе дојде денот тој полн експлозив ќе лета ниско под радар за да не биде регистриран и тоа на истата рута малтене веднаш зад редовниот комерцијален лет. Во него ќе има еден куп експлозив. Во одреден момент ќе го сруши или киднапира редовниот лет – на сличен начин како сега, но со таа разлика што радарите нема да покажат ништо бидејќи тој веднаш ќе го заземе местото и рутата на комерцијалниот авион и е продолжи да лета нормално до градот кој е крајна дестинација. Но – наместо да слета на аеродромот тој ќе се урне во населено место.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Авионот лесно ќе биде трансформиран во авион од друга авиокомпанија, ќе биде префарбан, излепени имиња на компанијата. кога ќе дојде денот тој полн експлозив ќе лета ниско под радар за да не биде регистриран и тоа на истата рута малтене веднаш зад редовниот комерцијален лет. Во него ќе има еден куп експлозив. Во одреден момент ќе го сруши или киднапира редовниот лет – на сличен начин како сега, но со таа разлика што радарите нема да покажат ништо бидејќи тој веднаш ќе го заземе местото и рутата на комерцијалниот авион и е продолжи да лета нормално до градот кој е крајна дестинација. Но – наместо да слета на аеродромот тој ќе се урне во населено место.
Браво брат ја реши мистеријава на која што дубарат триста експерти ширум светов. Контактирај ги авио компаните да бидат претпазливи (y)
 

k3b

Член од
17 декември 2010
Мислења
2.811
Поени од реакции
4.287
Авионот лесно ќе биде трансформиран во авион од друга авиокомпанија, ќе биде префарбан, излепени имиња на компанијата. кога ќе дојде денот тој полн експлозив ќе лета ниско под радар за да не биде регистриран и тоа на истата рута малтене веднаш зад редовниот комерцијален лет. Во него ќе има еден куп експлозив. Во одреден момент ќе го сруши или киднапира редовниот лет – на сличен начин како сега, но со таа разлика што радарите нема да покажат ништо бидејќи тој веднаш ќе го заземе местото и рутата на комерцијалниот авион и е продолжи да лета нормално до градот кој е крајна дестинација. Но – наместо да слета на аеродромот тој ќе се урне во населено место.

Сериозен си ? во 21 век да лета авион , па овај да се сруши или киднапира па овај да продолжи , и да го заземи местото на срушениов авион ? и никој ни видел ни слушнал ? :))))

Во денешно време ова е апла безвеза
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Авионот лесно ќе биде трансформиран во авион од друга авиокомпанија, ќе биде префарбан, излепени имиња на компанијата. кога ќе дојде денот тој полн експлозив ќе лета ниско под радар за да не биде регистриран и тоа на истата рута малтене веднаш зад редовниот комерцијален лет. Во него ќе има еден куп експлозив. Во одреден момент ќе го сруши или киднапира редовниот лет – на сличен начин како сега, но со таа разлика што радарите нема да покажат ништо бидејќи тој веднаш ќе го заземе местото и рутата на комерцијалниот авион и е продолжи да лета нормално до градот кој е крајна дестинација. Но – наместо да слета на аеродромот тој ќе се урне во населено место.
Пооо се обидувам полека и разумно да ти одговорам на постот но не знам од кај да почнам... значи постои некаде таен аеродром со 3 километри долга писта каде префарбан боинг чека да тргне во мисија, ист таков боинг патнички лета на редовна линија и овој полетува и лета ниско, значи по пат ќе го видат со око луѓе, бродови... и никој нема да се чуди што патничји боинг лета на 50 метри висина?? па сега над македонија да прелета еден таков стотици луѓе ќе се јаваѕт во полиција телевизија.... летење на мала висина не е за патнички авиони, моторите работат со полна сила, трошат гориво и не можат да постигнат брзина како оној на 10.000 метра, значи ќе заостанува или ќе треба во точно одредено време да се најде зад “оригиналниот“, од ко ќе се собори оригиуналниот (нечујно, незабележително...) овој сега почнува да се качува на 10.000 метри, за да ја завземе неговата положба и станува видлив за радари кои се чудат шо објект е тој кој се качува на 10.000 метри? од кај доаѓа??? да не збораме дека автоматскио сигнал кој го праќа авионот нема да биде како “оригиналниот.... и сега ме чуди зошто да се префарба и да му се лепат имињата на него?? авион додека не дојде на километар од тебе нема ни боја ни лепенка да му видиш а еден километар ако веќе се доближи до целта за 5 секунди ќе удри... така да ни лепенка ни боја нема никого да залажат.... Се прашувам и каде би удрил? ако веќе тој го завземе местото на оригиналот ете некако успеат, тој МОРА да ги почитува наредбите од контролата каде да оди по која насока на која висина - до аероодром.. ако не ги почитува и тргне на своја рака - ќе биде откриен.... не знам се уште сум во благ шок од текстот и се осеќам депресивно што има луѓе кои веруваат во тоа......
 

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
И втора работа, за која треба да си луд е така да се нафатиш да управуваш авион - нетракирани авиони имаат огромна шанса да се судрат со друг авион кој си ја следи дадената рута, па да настане невидена катастрофа. Значи, да го повторам очигледното - ова не е управување со кола или камион.
Де бре, зарем стварно има опасност од ова? Нели може да го видиш авионот пример од неколку километри и да скршнеш за да одбегнеш судир?

Според мене, решението е она наједноставнато - авионот е паднат во океан. Појма немам зошто не го наоѓаат, зошто има нелогичности со исклучувањата на уредите, ама мора да постои некое објаснување.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Де бре, зарем стварно има опасност од ова? Нели може да го видиш авионот пример од неколку километри и да скршнеш за да одбегнеш судир?

Според мене, решението е она наједноставнато - авионот е паднат во океан. Појма немам зошто не го наоѓаат, зошто има нелогичности со исклучувањата на уредите, ама мора да постои некое објаснување.
Не е така како што мислиш :)
Спомнав погоре, тоа стаклото што е во кабината низ кое се гледа нели, безмалку им е тотално бескорисно. На таа висина од 10 киломтери, и со таа брзина од 800 km/h, пред себе гледаат со еден збор - ништо :) Подобро вака, гледај ги авионите како еден вид на роботи кои се управувани од тие контролни авијациски кули на земјата, а пилотите се таму само да притискаат милион копчиња и спроведуваат милион команди за да има кооперација помеѓу авионот и авијациската кула.

Спомна дали можеш да го видиш авионот од неколку километри и да скршнеш... Никако :D Како што кажав, на таа висина и со таа брзина не се гледа ништо. Конкретно, овој лет, во моментот кога го снема, идеше со 900km/h. Тоа се 250 метри во секунда. Замисли и тој друг авион што е скршнат од својата рута, со иста толкава брзина да се движи xD
Ако успееш да го видиш тој авион на 1-2 километри (што е highly unlikely), имаш.... 8 секунди да реагираш? xD Башка овие авиони не се како оние малецкине, него им треба многу повише време за било какви маневри... Авијацијава е цела наука xD

Иначе, и јас се сложувам дека решението е тоа кое што го кажа. Најверојатно поради Х причини скршнал накај Индиски и паднал. Шансите да го најдат во океан длабок 7000 метри се никакви. Еир Франс за да го најдат им требаше 2 години, а длабочината у Атлански беше 2500 метри.
 
M

Mario Gómez

Гостин
Јас мислам дека најдоа делчиња на Ер Франс летот за неколку дена, а црната кутија ја извлекоа по 2 години. Инаку црната кутија може да се најде на сонар, ама ако си доволно блиску до местото. А тоа е моментално невозможно. Едноставно можно е секаде да е авионот, ама најверојатно мора да е на вода, пошто поблиску од 240 км до копното ќе го имаше на радар и без транспондерот. Инаку не се слагам дека неможеш да го леташ авионот без air traffic control, модерните авиони имаат најнов flight management system, кој има ГПС. Или едноставно користиш мобилен телефон, а однапред знаеш кои рути нема густ сообраќај и е безбедно да се лета.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
Кај Ер Франс летот 447 остатоци се најдоа уште следниот ден.
-
Опашката на авионот (Ербас А330, димензии слични на 777), неколку седишта, кабли од внатрешните инсталации и дамка од гориво во должина од 5 км!
- После 5 дена извлечени и првите тела.За 10 дена се прегледани милион квадратни километри со скенер и 320.000 визуелно со само 2 авиони од ВВ на Бразил, од вкупно 17 летала во целата операција.
- После 11 месеци е локализирана црната кутија, а уште една година покасно за да ја извлечат.

Варирање на длабочина на која се пронајдени остатоци:



А ова сега...логика никаква :unsure:
 

Геврек

O ALQUMISTA
Член од
6 ноември 2008
Мислења
770
Поени од реакции
483
Јас се прашувам зошто производителите на авиони не ги прават така да сакал некел мора да емитува сигнали за локацијата исто и црната кутија одделно или таа директно да снима во некаков си уред долу во контролата на летање па да немора ни да ја бараат после, а вака со банален прекин од една страна на комуникација не се знае кај се како се дали паднале дали не па ајде авиони бродови ке ги барат.
Мислам реално и рационално е ама ајде они си знаат.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom