Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

C

cige

Гостин
Авионот последниот контакт со контролата за летање ја имал кога се наоѓал на 120 наутички милји од источниот брег на малазискиот град Кота Бару. Врската со авионот на е изгубена речиси два часа по полетувањето од малезискиот главен град Куала Лумпур.
 

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.211
Kaко што одминуваат деновиве, сè повеќе сум вчудоневиден од истовременото немање детали и дијаметрално спротивните теории/шпекулации за тоа каде е авионот.

И што и да помислам, која и да теорија ја однесам во мнозинство гласови пред другите, на крај нема да биде таман.

А, сега е редно време да се потсетиме на еден легендарен филм!

 
Член од
22 јануари 2005
Мислења
1.644
Поени од реакции
1.677
India Looking for Malaysian Jet as U.S. Sees Air Piracy

With no evidence of a mechanical failure or pilot error, U.S. investigators are treating the disappearance as a case of air piracy,
though it remains unclear by whom, one person said.


“I can’t think of a single example of a large airplane completely disappearing without seemingly leaving a trace for this many days,” said
Hans Weber, president of Tecop International Inc., a San Diego-based consultant.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Еве уште некој апдејт од мене, како што е редот :D

Значи, според некои нови информации од воениот радар на Малезија, можно е авионот да се пренасочил во сосема друг правец, односно кон Andaman Islands. Нема информации зашто, туку инфото е базирано на некои сигнали кои биле фатени, но не се знае дали биле од MH370 летот. Како и да е, ова е уште една теорија која е додадена како можна. Истава теорија се совпаѓа со можноста авионот да летал уште 4 часа повеќе, невидлив на радарот.

Според мене, некој намерно го пренасочил авионот да лета натаму, и тоа бил или пилотот, но со или без негова воља, или некој друг што се разбирал од летање, бидејќи при летот, следени се некои waypoint-и, прикажани на сликата подоле.

Една од моите теории е дека можеби пилотот, поради некои катастрофален дефект или нешто друго, пробувал да го одржи во воздух авионот и на брзина ги одбрал тие острови за да слета, иако не биле најблиску, па потоа се урнал.

57 авиони, 48 бродови и 13 држави се сега вклучени во потрагата. Само Кина истражила дури 21,000 квадратни милји океан.



----------------------------

Друга работа, многу контрадикторна таа што ја спомнав погоре.

Истражувачите од Science & Technology универзитетот во Кина детектирале таканаречен "seafloor event" некаде во водите меѓу Малезија и Виетнам, после 2 часа откако летот бил прогласен за исчезнат.

Тие изјавија дека “seafloor event-от можел да биде предизвикан од моментот кога авионот паднал во морето“. Доказите им се базирани од собрани информации од 2 сеизмографи, и наводниот удар е регистриран на 72 милји северо-источно од каде што авионот е последен пат виден на радар.

На крај додадоа: "The strength of the earthquake wave indicates the plunge was catastrophic."
 
Последно уредено:
Член од
13 август 2009
Мислења
9.547
Поени од реакции
5.772
Неможи пилтот да ги одбери тие островите. Тој не ги гледа. Нема гуглмапс во кабината, како шо имаме ние. Единствената навигација им е контролната кула и без неа, мислам дека ниту еден авион неможе да патува. Нелогично ми е да стигнале толку далеку, не знам.
 

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
Неможи пилтот да ги одбери тие островите. Тој не ги гледа. Нема гуглмапс во кабината, како шо имаме ние. Единствената навигација им е контролната кула и без неа, мислам дека ниту еден авион неможе да патува. Нелогично ми е да стигнале толку далеку, не знам.
Ех, сигурно има некоја резерва опција, штом е можно да изгуби контакт со контролната кула.
 

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.211


----------------------------

Друга работа, многу контрадикторна таа што ја спомнав погоре.

Истражувачите од Science & Technology универзитетот во Кина детектирале таканаречен "seafloor event" некаде во водите меѓу Малезија и Виетнам, после 2 часа откако летот бил прогласен за исчезнат.

Тие изјавија дека “seafloor event-от можел да биде предизвикан од моментот кога авионот паднал во морето“. Доказите им се базирани од собрани информации од 2 сеизмографи, и наводниот удар е регистриран на 72 милји северо-источно од каде што авионот е последен пат виден на радар.

На крај додадоа: "The strength of the earthquake wave indicates the plunge was catastrophic."
Сликата погоре - what the heck is happening? :tapp:

Информацијата под него - најверојатно.
 

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
Еве уште некој апдејт од мене, како што е редот :D

Значи, според некои нови информации од воениот радар на Малезија, можно е авионот да се пренасочил во сосема друг правец, односно кон Andaman Islands. Нема информации зашто, туку инфото е базирано на некои сигнали кои биле фатени, но не се знае дали биле од MH370 летот. Како и да е, ова е уште една теорија која е додадена како можна. Истава теорија се совпаѓа со можноста авионот да летал уште 4 часа повеќе, невидлив на радарот.

Според мене, некој намерно го пренасочил авионот да лета натаму, и тоа бил или пилотот, но со или без негова воља, или некој друг што се разбирал од летање, бидејќи при летот, следени се некои waypoint-и, прикажани на сликата подоле.

Една од моите теории е дека можеби пилотот, поради некои катастрофален дефект или нешто друго, пробувал да го одржи во воздух авионот и на брзина ги одбрал тие острови за да слета, иако не биле најблиску, па потоа се урнал.

57 авиони, 48 бродови и 13 држави се сега вклучени во потрагата. Само Кина истражила дури 21,000 квадратни милји океан.



----------------------------

Друга работа, многу контрадикторна таа што ја спомнав погоре.

Истражувачите од Science & Technology универзитетот во Кина детектирале таканаречен "seafloor event" некаде во водите меѓу Малезија и Виетнам, после 2 часа откако летот бил прогласен за исчезнат.

Тие изјавија дека “seafloor event-от можел да биде предизвикан од моментот кога авионот паднал во морето“. Доказите им се базирани од собрани информации од 2 сеизмографи, и наводниот удар е регистриран на 72 милји северо-источно од каде што авионот е последен пат виден на радар.

На крај додадоа: "The strength of the earthquake wave indicates the plunge was catastrophic."
Ова со евентов, се бара ли на тоа место? И што чекаа да кажат толку време?
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Сликата погоре - what the heck is happening? :tapp:

Информацијата под него - најверојатно.
Првата информација е демек тие pin-овите се некои вид на waypoint-и кои може да ги следат само обучени пилоти (не тотални аматери), и кај тие пинови најверојатно е остварен некој вид на пингање (титкање), но не се знае дали е од летот 370.

Ова со евентов, се бара ли на тоа место? И што чекаа да кажат толку време?
Сега за сега ништо немаат изјавено, појма неам. Само ова.
 
Ф

Флеш

Гостин
Сеа зборуваат на Андерсон Купер 360 на СНН ..... Цело време вртат приказна за саботажа ,демек намерно некои лица го грабнале авионот и го пренасочиле кон непознат правец .... дури го вклучи ја и Џон Траволта као експерт .... :LOL:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom