Еве уште некој апдејт од мене, како што е редот
Значи, според некои нови информации од воениот радар на Малезија, можно е авионот да се пренасочил во сосема друг правец, односно кон Andaman Islands. Нема информации зашто, туку инфото е базирано на некои сигнали кои биле фатени, но не се знае дали биле од MH370 летот. Како и да е, ова е уште една теорија која е додадена како можна. Истава теорија се совпаѓа со можноста авионот да летал уште 4 часа повеќе, невидлив на радарот.
Според мене, некој намерно го пренасочил авионот да лета натаму, и тоа бил или пилотот, но со или без негова воља, или некој друг што се разбирал од летање, бидејќи при летот, следени се некои waypoint-и, прикажани на сликата подоле.
Една од моите теории е дека можеби пилотот, поради некои катастрофален дефект или нешто друго, пробувал да го одржи во воздух авионот и на брзина ги одбрал тие острови за да слета, иако не биле најблиску, па потоа се урнал.
57 авиони, 48 бродови и 13 држави се сега вклучени во потрагата. Само Кина истражила дури 21,000 квадратни милји океан.
----------------------------
Друга работа, многу контрадикторна таа што ја спомнав погоре.
Истражувачите од Science & Technology универзитетот во Кина детектирале таканаречен "seafloor event" некаде во водите меѓу Малезија и Виетнам, после
2 часа откако летот бил прогласен за исчезнат.
Тие изјавија дека “seafloor event-от можел да биде предизвикан од моментот кога авионот паднал во морето“. Доказите им се базирани од собрани информации од 2 сеизмографи, и наводниот удар е регистриран на 72 милји северо-источно од каде што авионот е последен пат виден на радар.
На крај додадоа: "The strength of the earthquake wave indicates the plunge was catastrophic."