Факултет за Информатички Науки и Компјутерско Инженерство - ФИНКИ

  • Креатор на темата Креатор на темата ASimov
  • Време на започнување Време на започнување
Знаеш зошто ти немам реплицирано досега во дискусијава? Затоа што муабетот цело време го тераш на страна дека факултетов е идеален во секоја можна ситуација. Ок, терај го, затоа не ни сакам да водиме дискусија. Напишав мислење во врска со заблудите за барање на аудио и видео материјали и е сосема реално.

Две третини од одговоров ти се состои како на другите студенти од КНИ или на другите студенти од Берлин, Минхен, Амстердам им е полошо затоа што учат на англиски по СВОЈ избор. Значи тие самите избрале така, никој не ги натерал, а тука е сосема различна ситуацијата. Предавањата се на македонски јазик и не само што се сосема океј, тие се одлични. Аудиториските вежби се 80 посто на аглиски, 20 посто на македонски. Што не ги стаиле и тие 20 посто на англиски кога се работи за едно исто? Или за тоа не нашле копи-пејст? :) Хаха, па уште и тоа било начин за подобро совладување на материјалот. Изгледа ти си збориш на памет и не си ги видел слајдовите. Тоа не само што не е подобар начин за подобро совладување, тоа е и многу полош начин, особено за тие што немаат можност да присуствуваат секогаш на аудиториските вежби, па се приморани да ги проаѓаат самите дома. Сега изговорот ќе ти биде во стилот "Па мора да идете на аудиториски вежби." така?

Останатиот дел од мислењето ти се состои за термините. Значи ако го прочиташе убаво моето мислење ќе видеше дека не мислев за англиски ТЕРМИНИ! Ова:

A Poisson process is a sequence of events “randomly spaced in time”
Examples
Customers arriving to a bank
Packets arriving to a buffer
The rate λ of a Poisson process is the average number of events per unit time (over a long time).

се термини??

Или ова се термини??

M/M/k for k > 1. Multiple servers
Good model of a link which is made up of multiple channels, either physically or through multiplexing (e.g. a T1 carrier is typically time division multiplexed with k=24).
Has worse performance at lower loads than M/M/1 with same total capacity.

Значи јас разбирам англиски и не ми е проблем затоа што и учам од англиски книги, а не од преведените на македонски, ама не е океј да ги мрзи одредени асистенти да направат солидни аудиториски вежби без копи-пејст. Сигурно они не напишале на англиски. :)

Муабетот не ми е дека го напаѓам конкретно ФИНКИ, туку напаѓам одредени асистенти кои нема потреба да ги именувам, а претходно беа на ФЕИТ. Истото го правеа и таму, а уствари и истите слајдови си ги користат веќе неколку години.

Крај краева, приметувам дека многу не си запознаен со моменталните реални ситуации на студентите, така да не знам од каде наоѓаш изговори за секоја ситуација со кои факултетот секогаш е во право.

Продеканот за настава ни кажа дека студентите од 4та година на Ики можат да бираат изборни предмети од било која насока на Феит, само предметите да се од 4та студиска година. Е тие предмети ги немаше никаде во изборот на изборни предмети при уписот на семестар со изговор дека не знаат кои предмети ќе се активираат, а кои не, иако на страната на Феит уредно беа прикажани кои предмети нема да се активираат за овој семестар.

Па какви циркузи се дешаваа со предметите Микропроцесорски системи и Системски софтвер во оваа јануарска сесија. Еден ден професорот вика дека Системски софтвер преминува во зимски семестар и дека нема да постои во летен семестар, продеканот не ни знае што е одлучено, а деканот во термин на консултации ни врти грб и ни дава поинаков одговор. Потоа излегува соопштение од професорот дека Системски се спојува со Оперативни и ќе постои во летен семестар, а МПС нема да постои во летен и на студентите ќе им се дозволи уште 2 сесии за да можат да полагаат све до септември. Кога пола студенти менуваат планови на учење затоа што знаат дека имаат уште 2 сесии за полагање на мпс, излегува соопштение од истиот професор после 4-5 дена дека мпс ќе си постои во летен семестар и дека ова е последна сесија.


Одговорот ќе ми биде - не си ги знаеш правилата и процедурите за студирање дури ни кога запишуваш предмети ...
Ова со спојување и менување на предмети низ семестрите е предност за вас - добивате повеќе сесии за да го положите предметот ... доколку тие шанси не ги искористите ќе морате да го запишете повторно предметот, а ако истиот не постои соодветната директна замена која произлегува ... коментарите кои ги слушам од студентите за бази на податоци се тотално спротивни од твоите бидејќи и тамо се добија екстра 2-3 шанси за полагање ...

Бидејќи не ти се дискутира понатаму нема ни да дискутираме, а јас ќе го искористам моето дискреционо право на форумов да те санкционирам по желба и лично убедување!

Врати се погоре и убаво прочитај ги моите постови во ниеден не кажав ФИНКИ е супер студентите нечинат и обратно... ако веќе нели си дошол 4-та година предлагам да запнеш да ја завршиш работата наспроти тоа да ми изиграваш дрвен адвокат тука.
За предметите на ФЕИТ и дали се активирани трк во темата за ФЕИТ тоа е друг факултет, а правото твое да запишуваш предмети од било кој друг факултет при УКИМ ти е еднавно под услов ако предметот е активиран (што е точно дефинирано во законот и дали истиот е активиран или не НЕ ЗАВИСИ од факултетот)

Во дискусијава гледам релани ситуации кои соодветно се обидувате да ги разрешите ... останува опцијата кога ќе дадете прецизни факти за други такви ситуации да проба ФИНКИ да ги реши ... ама некако слабо пишувате тикети, слабо истиоте ви се напишани за да можете да објасните што е навистина проблемот, а уште послабо сте спремни со факти и аргументи да одите да си ги барате правата, и на крај 100% сте убедени дека СП ФИНКИ неможел да ви помогне џабе ке било - ај сега објаснете ми како ова изгледа за некој од надвор - куп сизив ликови кои само се жалат со општи работи ...

Зошто тогаш воошто постои темава ???
 
Ајде сите на учење,предметите на courses ви се додадени,материјалите поставени, јууриииииииишш.
 
Се плашам од англиската литература :(


Јас се плашам од македонската :unsure:
--- надополнето: 8 февруари 2014 во 21:11 ---
Ајде сите на учење,предметите на courses ви се додадени,материјалите поставени, јууриииииииишш.


Да бев професор после ваквиот разумен момент одма ќе те прашав за кој предмет сакаш бонус 5 поени поради искажаната заинтересираност и борбеност како академски граѓанин :)
 
Последно уредено од модератор:
Јас се плашам од македонската :unsure:

Да не ме сфатите погрешно...
Во ред си е англиската литература, но проблемот е кај мене.
Недоволно го познавам англискиот за да можам од книга да учам, па затоа морам да се ограничам само на предавања и аудиториски :(

Поконкретно... "Се плашам" од предметите каде што е неизбежна дополнителната литература :)


Уште еднаш...
Некој да ми ги прати материјалите по мрежно програмирање ?
 
Да не ме сфатите погрешно...
Во ред си е англиската литература, но проблемот е кај мене.
Недоволно го познавам англискиот за да можам од книга да учам, па затоа морам да се ограничам само на предавања и аудиториски :(

Поконкретно... "Се плашам" од предметите каде што е неизбежна дополнителната литература :)


Истото го мислам јас за македонската литература - или поради тоа што преводите не се на соодветното ниво (од причини кои се надвор од моја контрола) или поради тоа што едноставно не се чуствувам природно со истата кога не е на англиски ...

Ајде сега - засукајте ракави, распалете со учење и одење на предавања/вежби - за приближно 2 месеци од сега ве чекаат првите колоквиуми семестаров :pipi:
 
Ова со спојување и менување на предмети низ семестрите е предност за вас - добивате повеќе сесии за да го положите предметот ... доколку тие шанси не ги искористите ќе морате да го запишете повторно предметот, а ако истиот не постои соодветната директна замена која произлегува ... коментарите кои ги слушам од студентите за бази на податоци се тотално спротивни од твоите бидејќи и тамо се добија екстра 2-3 шанси за полагање ...

За предметите на ФЕИТ и дали се активирани трк во темата за ФЕИТ тоа е друг факултет, а правото твое да запишуваш предмети од било кој друг факултет при УКИМ ти е еднавно под услов ако предметот е активиран (што е точно дефинирано во законот и дали истиот е активиран или не НЕ ЗАВИСИ од факултетот)


Јасно, 2-3 шанси плус за полагање би било супер, само што во останатиот дел од мислењето пишува дека професорот на ден пред испит објавува соопштение дека тоа не важи. :) Мислам океј ќе беше ако не ни постоеше соопштение дека има 2-3 шанси плус за полагање затоа што многу колеги би продолжиле да го учат предметот место да се префрлат на некој друг предмет кој го имаат.

И ова е јасно дека активирањето на предмети од други факултети не зависи од финки, ама муабетот ми е дека во периодот на упис на нов семестар, не беше све средено како што е прикажано, затоа што конкретно од феит, не беше понуден ниту еден предмет иако тогаш се знаеше кои предмети се активираат на феит, а кои не.
 
И ова е јасно дека активирањето на предмети од други факултети не зависи од финки, ама муабетот ми е дека во периодот на упис на нов семестар, не беше све средено како што е прикажано, затоа што конкретно од феит, не беше понуден ниту еден предмет иако тогаш се знаеше кои предмети се активираат на феит, а кои не.


Ај да ти објаснам малце како оти тоа што не било објаснето бидејќи за време на моите магистерски студии често го користам како опција ...

1. Доаѓа период за упис
2. Кога запишуваш семестар преку iKnow во делот понудени предмети од цел УКИМ ги бараш наведените предмети (кои претходно секој факултет засебно - вклучително и ФЕИТ ги „активирал“ бидејќи се изборни и има исполнети услови за нивно активирање)
3. Профит ...

Незнам какво дополнително објаснување треба да се даде од еден факултети (во случајот ФИНКИ) за предметите кои ги нуди друг факултет (во случајов ФЕИТ) ... или можеби за предметите кои ви ги нуди економски треба да ја применам истава логика ???
 
Знае ли некој како изгледаат аудиториските по бази?
Неможам да најдам материјали за аудиториските, дали воопшто има слајдови или само на табла се решава некои задачи?
 
Уште еднаш...

Некој да ми ги прати материјалите по мрежно програмирање ?


https://www.dropbox.com/sh/4xg6pxbu4clzvf2/HgSmwuqnCV

Знае ли некој како изгледаат аудиториските по бази?
Неможам да најдам материјали за аудиториските, дали воопшто има слајдови или само на табла се решава некои задачи?

https://www.dropbox.com/sh/r35282cb8ddlcs8/9kRY71G3Or
Инаку ептен ја запнавме за Финки што е како е, знаеме сите ич не е розево, не цветаат лалиња на факултетот, не знам зошто Бидиков упорно се обидува да го докаже спротивното. Да, Финки направи неколку подвизи кои немаше да се случат да не беше оформен ко факултет, ама има уште мноогу мноогу дур да биде она што навистина го рекламираат и мислат дека го нудат.
 
Јас да се надоврзам за некои работи околу наставата и оценувањето. Од почеток сакам да се оградам дека со ова што го кажувам не сакам да се вадам зошто не сум поминал некој предемет. Ги решавам задачите ДМ1 и К1 од претходните испитни сесии и колоквиуми, доаѓам јас да полагам и гледам дека ја зголемиле тежината на задачите што според мене не е фер, сакате да чистите тоа ми е перфектно јасно ама не е фер една генерација да помине лагано а тие после неа да го јадат. Ако сакате квалитет не примајте толку студенти ама не, вие сакате да дојдат парите а само најупорните и паметните да успеат на факултетов. Од 2011 до сега за едно ниво потешки се задачите поготово ова го зборувам за ДМ 1 бидејќи во 2011 има задачи со само две исказни променливи а јас добивам со по 3-4 што дефинтивно ги отежнува условите и доаѓањето до решението. Сега да продолжам и за аудиториските, решаваме некои бебешки задачи и со тие задачи кои се всушност најтешките задачи од книгата сакаат до некаде да не спремат за решавање на задачи на колквиуми кои се бааги потешки. Знам дека не е целта да ни се дадат сличните задачи па на колквиуми лесно да е сепак треба да постои поголема блискост помеѓу нив. Ако сакате да дадете тешко спремете не на тешко, кажете ни ги финтите кои може да ни помогнат околу некои спецфични задачи.
 
За бази на податоци еве ви 2 книги, првата е таа што ја има со shitty превод во библитека на ФЕИТ, само една едиција понова. Втората не знам каква е, немам учено од неа, сега видов дека ја имам во папката.


https://www.dropbox.com/s/ect110xip...atabase_Systems,_6th_Edition_(0136086209).pdf


https://www.dropbox.com/s/buuo5wcmf0iijps/Database Systems - The Complete Book (2nd Edition).pdf
 
Збор два за Горги Маџаров и овој Миле Јованов каков е за дискретна математика 2 :)
 
Збор два за Горги Маџаров и овој Миле Јованов каков е за дискретна математика 2 :)
Миле е професор по ДМ2?
Маџаров е топ професор, мене ми држеше Напредно програмирање, добар, се труди се да објасни, можеш секогаш да го прашаш ако не ти е нешто јасно, се на се еден од најдобрите професори на Финки според мене. Миле ми нема предавано, ама според тоа што слушам не го сакаат многу, затоа што често знаел да биде навредлив...

Иначе за големиот број на студенти не се ФИНКИ криви според мене. Криви се еден куп луѓе кои се запишуваат затоа што "не знаеле каде", па ајде на ФИНКИ. Според мене убаво е што ФИНКИ дозволува на секој кој сака да учи да добие шанса. Сега ќе речете дека реално немаат услови за толку студенти и да, тоа е можеби и до некаде точно, ама до кога е големиот број на студенти? До првиот месец? После училниците се полу-празни...
Само кај и да е, за неколку години ќе сфатат луѓево дека факултетов е тежок па ќе се запишуваат по 200-300 луѓе како на ФЕИТ. Вистина е дека ФИНКИ во својата промоција се претставува како "полесен" факултет, само што сепак на крајот ние сме оние кои го правиме изборот нели? Никој не не присилува.
А дека има неправди има. Се случува на колоквиум да дадат потешки задачи, испитот да биде полесен и обратно. Се случува некогаш да се учи некоја тема повеќе а другата година да ја исфрлат, баш сега ни кажаа дека некои делови по ОС биле исфрлени. Лани на ДМ2 првиот колоквиум ни дадоа задачи какви што реално не сме виделе ни на предавања ни на вежби. Напредно вториот колоквиум ни ги закачија 2 задачи со Date, не успеав да дорешам заради некои технички карактеристики. На испитот немало такво нешто па гледам многу луѓе подобро поминале. Ама тоа е тоа, реално треба да се бориме за подобри услови, но тоа да биде во границите на нормалата, а не да плачеме за полесни задачи и "казнени сесии" затоа што не мрзело да седнеме и да научиме нешто повеќе...
 
Јас да се надоврзам за некои работи околу наставата и оценувањето. Од почеток сакам да се оградам дека со ова што го кажувам не сакам да се вадам зошто не сум поминал некој предемет. Ги решавам задачите ДМ1 и К1 од претходните испитни сесии и колоквиуми, доаѓам јас да полагам и гледам дека ја зголемиле тежината на задачите што според мене не е фер, сакате да чистите тоа ми е перфектно јасно ама не е фер една генерација да помине лагано а тие после неа да го јадат. Ако сакате квалитет не примајте толку студенти ама не, вие сакате да дојдат парите а само најупорните и паметните да успеат на факултетов. Од 2011 до сега за едно ниво потешки се задачите поготово ова го зборувам за ДМ 1 бидејќи во 2011 има задачи со само две исказни променливи а јас добивам со по 3-4 што дефинтивно ги отежнува условите и доаѓањето до решението. Сега да продолжам и за аудиториските, решаваме некои бебешки задачи и со тие задачи кои се всушност најтешките задачи од книгата сакаат до некаде да не спремат за решавање на задачи на колквиуми кои се бааги потешки. Знам дека не е целта да ни се дадат сличните задачи па на колквиуми лесно да е сепак треба да постои поголема блискост помеѓу нив. Ако сакате да дадете тешко спремете не на тешко, кажете ни ги финтите кои може да ни помогнат околу некои спецфични задачи.

Ако збориш за последниов испит ДМ1 дека бил тежок, мој совет смени си факултет друже.
 
Ако збориш за последниов испит ДМ1 дека бил тежок, мој совет смени си факултет друже.



Еј браво, го заеба со советот ...

Значи ти пиша дечкото дека на аудиториски учат едно и друго а на испит даваат трето.

Еве ти сличен пример со АСП (како што разбрав) последнава сесија дека немале ни листи ни двојни листи ни хеш а највеќе време на предавањата на тие задачи се проаѓа (барем јас кога го слушав)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom