Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Na tie pumpa dizna od 74,85 i 96kw im stradaat bregastite,toa e edinstvenata maana. Inaku tenkovi. Nemas gajle. E sea sve zavisi do kolata neli i u kakvo stanje e.
 
Шо можи да е колава ако не пали? :D Ајде, полека идат проблемите па мора да се учиме. Инаку во гаража беше колава, и сабајлево сакав да ја запалам, ставам клучот, се со ред, се вклучуваат грејачите, напрај тоа звукот ц'k, чекав уште 30 сек и пробав. Верглав 3-4 сек, не запали. А приметив и радиото се шекна нешто, влезе во некојси демо мод, а и сатот на таблата се ресетира, исто и километражникот, тој малиот, не тој за вкупните километри, оти има еден помал изгледа, како помошен, беше до кај 245 км, и тој се ресетира на 0...По 5 мин, пробав пак, ништо..не ни верглаше. Можно ли е да е акумулаторот слаб?

Ти ли си сеа голф 4-ка што купи пред неполн месец?
 
Sto mu bidna na tvojot

Го сменило лајното.Му реков ќе дојдам да ја видам колата,а може и да ја купам.Имал нов,го извадил,и ставил постар.Се познаваше дека беше стар.Варта беше.Кога ја купив колава,стоеше една вечер надвор,оти гаражата не ми беше чистена.Сабајлето ја запалив,запали потешко,другата ден неќеше да чуе.Го однесов во отпад,му земав 400 стотки мислам.И овој што го возам не е нов,половен е,да истера зимово,презадоволен сум.
 
Го сменило лајното.Му реков ќе дојдам да ја видам колата,а може и да ја купам.Имал нов,го извадил,и ставил постар.Се познаваше дека беше стар.Варта беше.Кога ја купив колава,стоеше една вечер надвор,оти гаражата не ми беше чистена.Сабајлето ја запалив,запали потешко,другата ден неќеше да чуе.Го однесов во отпад,му земав 400 стотки мислам.И овој што го возам не е нов,половен е,да истера зимово,презадоволен сум.
Е па јебига, тоа е, кога купуваме старо, мора да бидеме подготвени на вакви заебанции. Сега го чекаме мајсторчето, ќе донеси кабли, ќе пробаме да запалиме, ќе видиме..ќе го провериме акумулаторот, ако не е во ред, одма нов и барем си знаеш дека ти си го користиш од почеток.IMG_4295.jpg
 
Дечки имам радио CDR 500 од опел
images

дали може мекој да ми каже дали може да се снима ЦД со повеќе песни т.с. да не биде она стандардното од 90 мин. со 20 песни туку да може да се снимаат повеќе песни и да може да работи на радиово.
или што мислите за FM Modulator
 
Дечки имам радио CDR 500 од опел
images

дали може мекој да ми каже дали може да се снима ЦД со повеќе песни т.с. да не биде она стандардното од 90 мин. со 20 песни туку да може да се снимаат повеќе песни и да може да работи на радиово.
или што мислите за FM Modulator

Јас имав ист ваков MP3 player,го користев 3 недели и го фрлив.Го купив од пазар,250 денари.Другар ми,исто вакво го купи од Битпазар пред 2-3 години,и тера без проблем.Ако си решен за Mp3 поарно земи си поскапо,имаше во T-Mobile 950 денари кошташе.
--- надополнето: 8 февруари 2013 во 18:08 ---
Е па јебига, тоа е, кога купуваме старо, мора да бидеме подготвени на вакви заебанции. Сега го чекаме мајсторчето, ќе донеси кабли, ќе пробаме да запалиме, ќе видиме..ќе го провериме акумулаторот, ако не е во ред, одма нов и барем си знаеш дека ти си го користиш од почеток.Прегледај го приврзокот 57830

Биди среќен да е акумулаторот.Тоа е сепак потрошен материјал.Пиши што си направил.
 
Јас имав ист ваков MP3 player,го користев 3 недели и го фрлив.Го купив од пазар,250 денари.Другар ми,исто вакво го купи од Битпазар пред 2-3 години,и тера без проблем.Ако си решен за Mp3 поарно земи си поскапо,имаше во T-Mobile 950 денари кошташе.
--- надополнето: 8 февруари 2013 во 18:08 ---


Биди среќен да е акумулаторот.Тоа е сепак потрошен материјал.Пиши што си направил.
Тоа ќе да е. Пробавме со кабли со друга кола, одма си запали од прва. Ја возевме до електричар (демек да поднаполни малце) ама таму тој ни рече дека акумулаторот бил од друг тип, што кај нас ретко се користат, батериски :eek: Ако не грешам, наместо со ќелии и киселина внатре, па да делува како огромна батерија, овај внатре изгледа е составен од повеќе мали батерии поврзани меѓу себе паралелно/сериски. Ваљда во странство ваки користат повеќе...шо велите, а? И ни рече, единствено шо можи да пробаме е да го полниме со апаратче, па да видиме дали ќе се опрај, ако не, земаме нов :) Вечерва баш го остајвме надвор и да видиме утре дали ќе запали. Ако запали, ќе го однесиме на уште еден електричар, да провери да не има негде маса и ти е работи...да бидиме сигурни дека не се троши негде, непланирано, радио или шо ти знам...ако пак не запали, одиме земаме нов и готово :) Шо ќе препорачате од акумулатори. Мене ми рекоа Топла-црвениот...:D
 
Тоа ќе да е. Пробавме со кабли со друга кола, одма си запали од прва. Ја возевме до електричар (демек да поднаполни малце) ама таму тој ни рече дека акумулаторот бил од друг тип, што кај нас ретко се користат, батериски :eek: Ако не грешам, наместо со ќелии и киселина внатре, па да делува како огромна батерија, овај внатре изгледа е составен од повеќе мали батерии поврзани меѓу себе паралелно/сериски. Ваљда во странство ваки користат повеќе...шо велите, а? И ни рече, единствено шо можи да пробаме е да го полниме со апаратче, па да видиме дали ќе се опрај, ако не, земаме нов :) Вечерва баш го остајвме надвор и да видиме утре дали ќе запали. Ако запали, ќе го однесиме на уште еден електричар, да провери да не има негде маса и ти е работи...да бидиме сигурни дека не се троши негде, непланирано, радио или шо ти знам...ако пак не запали, одиме земаме нов и готово :) Шо ќе препорачате од акумулатори. Мене ми рекоа Топла-црвениот...:D

Добро е чим е акумулаторот.Земи си од овие сомборскиве,Black Horse,или White horse,66 или 75 амперски,никако помалку.На колата кај мене е Динамик,66 ампера,на камионот од кога почнаа да се произведуваат само Black Horse се употребува,никаков дефект не покажуваа.Или ако ти држи џебчето,Варта..;)
 
Тоа ќе да е. Пробавме со кабли со друга кола, одма си запали од прва. Ја возевме до електричар (демек да поднаполни малце) ама таму тој ни рече дека акумулаторот бил од друг тип, што кај нас ретко се користат, батериски :eek: Ако не грешам, наместо со ќелии и киселина внатре, па да делува како огромна батерија, овај внатре изгледа е составен од повеќе мали батерии поврзани меѓу себе паралелно/сериски. Ваљда во странство ваки користат повеќе...шо велите, а? И ни рече, единствено шо можи да пробаме е да го полниме со апаратче, па да видиме дали ќе се опрај, ако не, земаме нов :) Вечерва баш го остајвме надвор и да видиме утре дали ќе запали. Ако запали, ќе го однесиме на уште еден електричар, да провери да не има негде маса и ти е работи...да бидиме сигурни дека не се троши негде, непланирано, радио или шо ти знам...ако пак не запали, одиме земаме нов и готово :) Шо ќе препорачате од акумулатори. Мене ми рекоа Топла-црвениот...:D
Varta, еден од најдобрите од искуство
на мојава имам Bosch и тој е топ да не го урочам така ја земав скоро 3 години мака нема
ама бош кај нас богзнае дали продаваат, иначе и филтрите беа бош, мајсторот вика кај нас вакви филтри нема и да најдеш скапи се и нема кој да ги купува, секој гледа поефтино ... ама во странство не се штеди како кај нас се што може најефтиното :icon_lol:
 
prati poveke sliki od vnatre motor pominati km uvezen ne uvezen od kade

Мислев општо за такво возило искуства не конкретно за мојот. Искуства во однос на идни заебанции што би ги имал. Инаку мојот две години го возам(околу 40000 км) без посериозни дефекти а увезен од италија е.
--- надополнето: 8 февруари 2013 во 21:08 ---
Na tie pumpa dizna od 74,85 i 96kw im stradaat bregastite,toa e edinstvenata maana. Inaku tenkovi. Nemas gajle. E sea sve zavisi do kolata neli i u kakvo stanje e.
Е сега брегаста да страда по сле миљарда километри може, инаку прв пат слушам
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom