Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Другар кажи ми дали кога ти тресе колата,ја осекаш и дека тресе на некоја од педалите?Јас го имам истиот мотор во Фабија 1.9 СДИ и во последно време почна да ми се јавува тоа тресење и како зголемена бучност додека работи во тој фазон но само кога колата е во лер.Кажи ми дали ги имаш истите симптоми,јас ја однесов на компјутерска дијагностика и компјутерот не покажа никаква грешка во работењето на моторот?! Доколку стигнеш до било каква информација кажи :LOL: Или можеби од тука некој ке знае ....

Држачите на моторот проверени ли ти се?
 
Дали при спуштање/пониски спирали треба да се скратат буфер гумите на амортизерот(bump stop)?
 
Маккар е за BMW, МакАутоСтар е за Мерцедес.
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 21:18 ---
Што и да земаш однеси си ја во овластениот сервис и ќе ти кажат комплетна дијагностика. 1000 ден па инешто повеќе не се многу ако значи да избегниш некој лимон од кола :)

Друже не ми е проблем за парите, дали таму може да ја откријат вратена километража?
Не сум носел ништо кај нив, имам коли на мета, сакам да знам каде можам да ги проверам добро и темелно. Кога даваш илјадници евра, не е проблем да дадеш и денари, битно да си мирен.

Имав непријатно искуство со механичар, пријател на пријател, ми вика колава е топ, се гледа непрефарбувана итн итн, а јас со мое голо око гледам дека решетката е менувана заедно со предните светла, на едниот дел кај фаровите испакнатина има, недоволно добро наместено...плус, може беше до мене бидејќи не сум возел автоматик, ама кочницата многу бааавно реагираше и имаше некој deadzone. Затоа сакав да прашам дали знаете вие некое место да препорачате каде што би можел да однесам и барем колку-толку да сум мирен.

МакАутоСтар ги знам дека се овластени, значи најверојатно и таму ќе одам.
 
Најпаметно ќе направиш, побарај комплетна дијагностика и историја на возилото. Ќе ти кажат и километража која била последна. Барем ќе знаеш на што си. Тоа со кочницата веројатно се дискови и плочки.
--- надополнето: 7 февруари 2013 во 08:26 ---
Дали при спуштање/пониски спирали треба да се скратат буфер гумите на амортизерот(bump stop)?
НЕ, ги кратиш само спиралите и не оди повеќе од еден навој.
 
Друже не ми е проблем за парите, дали таму може да ја откријат вратена километража?
Не сум носел ништо кај нив, имам коли на мета, сакам да знам каде можам да ги проверам добро и темелно. Кога даваш илјадници евра, не е проблем да дадеш и денари, битно да си мирен.

Имав непријатно искуство со механичар, пријател на пријател, ми вика колава е топ, се гледа непрефарбувана итн итн, а јас со мое голо око гледам дека решетката е менувана заедно со предните светла, на едниот дел кај фаровите испакнатина има, недоволно добро наместено...плус, може беше до мене бидејќи не сум возел автоматик, ама кочницата многу бааавно реагираше и имаше некој deadzone. Затоа сакав да прашам дали знаете вие некое место да препорачате каде што би можел да однесам и барем колку-толку да сум мирен.

МакАутоСтар ги знам дека се овластени, значи најверојатно и таму ќе одам.
Ako e dizel ic ne se mači da se šetaš garant e so butani kilometri. Ako pri kupuvanje na vozilo prvo gledaš na kilometrite ili nikad nema kola da kupiš,ili ke go zemeš najprofesionalno nalickaniot krš.
:D
 
Ako e dizel ic ne se mači da se šetaš garant e so butani kilometri. Ako pri kupuvanje na vozilo prvo gledaš na kilometrite ili nikad nema kola da kupiš,ili ke go zemeš najprofesionalno nalickaniot krš.
:D


Мислам дека на неувезените ретко им се враќа километража бидејки просечното Македонче нема потреба од многу километри годишно..
 
Ako e dizel ic ne se mači da se šetaš garant e so butani kilometri. Ako pri kupuvanje na vozilo prvo gledaš na kilometrite ili nikad nema kola da kupiš,ili ke go zemeš najprofesionalno nalickaniot krš.
:D
Имаше случај пред едно 7-8 години... вујко ми донесе мондео 98-ма, Ghia опрема, климатроник (дигитален), масажери во седишта... возилото авион и солидно беше сочувано. Ама имаше 5ХХ.ХХХ на саатот. И му застанавме еден ден (километражите на форд се со бројчаник до 2000-та), одвртвај прај пусти, сечефме натре едни пластики за да дојдиме до сатот, го штелнафме на 1ХХ.ХХХ км, и го собрафме. По 2 недели дојдоја некој од прилеп да го гледат, а со нив носеа и некој “експерт“ за возила, кој откако се повози, рече дека гарантирано не е вратена километражата, си го зедоа и ајт.

Муабето е, не се пресудни километрите за состојбата на возилото. Сум видел кршови и со 150.000, сум видел сосема зачувани возила со 400.000...

Најпаметно ќе направиш, побарај комплетна дијагностика и историја на возилото. Ќе ти кажат и километража која била последна. Барем ќе знаеш на што си. Тоа со кочницата веројатно се дискови и плочки.
Абе се научија и таму ги враќаат... порано ги буричкаа само на сатовите (таблите), сега има софтвер за поврзување шо го враќа и во бордот така да и то не е 100% сигурно.
 
Реално добро зачувано и редовно сервисирано возило треба да иде до 700.000 над тоа секој километар ти е гратис. Инаку имам возено Клио со 1.000.000 километри без ремонт. Неверојатно зачувано . Коска , неможеш да сетиш колку има поминато.
 
Ako e dizel ic ne se mači da se šetaš garant e so butani kilometri. Ako pri kupuvanje na vozilo prvo gledaš na kilometrite ili nikad nema kola da kupiš,ili ke go zemeš najprofesionalno nalickaniot krš.
:D

Добро, кој е твојот совет?

Гледам да е зачувано од надвор и да ми се допаѓа пред се, го носам во Мак Ауто Стар и ако таму дадат зелено светло, го зимам?
 
Океј, знам за Маккар, мислев некој ваш (на некој од форумов пријател или слично) за кој знаете дека е ѕвер за мерџовци.

Џипот е 2.0 бензин со 4 врати.

Поточно баш овој - http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1117131?searchID=1061375&Idx=31
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 18:07 ---


Океј, знам за Маккар, мислев некој ваш (на некој од форумов пријател или слично) за кој знаете дека е ѕвер за мерџовци.

Џипот е 2.0 бензин со 4 врати.

Поточно баш овој - http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1117131?searchID=1061375&Idx=31
Убав е Рав-4,но со бензин ќе ти троши многу,тоа најверојатно го знаеш,распрашај се за плин колку ќе те чини и вози си Рав-4.
 
НЕ, ги кратиш само спиралите и не оди повеќе од еден навој.

Со спиралите се осеќа дека на дупки амортизерот како да го кочи нешто, изгледа удира во овие гумици, кои со стандардна спирала ретко ги допира амортизерот. Читав по интернет и скоро сите ги кратат за некои 2 цм со спуштањето, за да му дозволат поголем од на амортизерот. Вака е како на дрвени тркала да возиш.
 
Држачите на моторот проверени ли ти се?

Не сум ги проверил,прво ја носев на дијагностика на компјутер да видам да не е нешто внатрешно,иначе што ме чуди за држачите на моторот е ако се тие проблемот ќе тресе така цело време а не само во определени моменти...и тоа после кратко време возење дали кога ке загрее моторот таа бучава и тресење го снемува ...
 
Не сум ги проверил,прво ја носев на дијагностика на компјутер да видам да не е нешто внатрешно,иначе што ме чуди за држачите на моторот е ако се тие проблемот ќе тресе така цело време а не само во определени моменти...и тоа после кратко време возење дали кога ке загрее моторот таа бучава и тресење го снемува ...
Мене така ми правеше пред да ми цркне бош пумпа.
 
Со спиралите се осеќа дека на дупки амортизерот како да го кочи нешто, изгледа удира во овие гумици, кои со стандардна спирала ретко ги допира амортизерот. Читав по интернет и скоро сите ги кратат за некои 2 цм со спуштањето, за да му дозволат поголем од на амортизерот. Вака е како на дрвени тркала да возиш.
Најправилно е кога ке ги скратиш спиралите да го скратиш и телото на амортизерот за да не мава горе амортизерот. А и најубаво ако можеш да стаиш и појаки федери а пониски така ке добиеш и добри перформанси. И за што кола се работи ?
 
Се работи за Рено Меган 1. Спиралите се ФК 40мм пониски, не се кратени стандардните. Планирам да земам нови амортизери со пократок од(ако најдам низ ова Македонија).. ама до тогаш планирам барем 1.5-2 месеци да ги возам овие стандардни амортизери. Еве каква гумица има на амортизерите, во која удира горниот дел на амортизерот при притисок на крилото или при удар во дупка, пошто одот со овие спирали му е намален т.е скоро како да нема амортизер е.

DSCN108a8_zpsea0fbaf5.jpg
DSCN1089_zps0c075831.jpg

DSCN1093_zps383931d3.jpg


Со кратење би требало да се зголеми одот, и да нема толку често "bottoming", а со тоа и поподнеслива вожња:... или не ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom