Госпоѓата новинар и нова македонија се доказ повеќе дека зад целиот проект стои партија, а не стручност. Истите се обременети со сдсм. Во партии и нагаѓања глупо е да навлегувам и да се спуштам на тоа ниво на новинарката.
Најверојатно и сите културни работници, уметници и директори на културни институции низ балканот и пошироко низ Европа се од сдсм...и италијанскиот архитект е член на сдсм

или сеа ќе удрат оти биле срби, бугари...
Со новите фасади Скопје е маскирано како трговски центар
Антонио Форчелино (57 г.) е италијански архитект и реставратор, респектиран во светската јавност како експерт за делата на Микеланџело. ......
* Овдешната јавност е поделена помеѓу приоритетите на Владата да гради нови објекти и грандиозни споменици, при што и околните ги реставрира во барокен стил. Од друга страна, во селото Курбиново пропаѓа црква од 12 век, од непроценлива културна важност. Како би го коментирале тоа?
- Извинете, но според мене, не е добра идеја да се фалсификува стилот на градење. Скопје има долга историја, и таа приказна мора да се почитува. Ако во Скопје претходно немало градби изградени во неокласичен стил, не може да ги фалсификувате, и со тоа да измислите минато кое не соодветствува со вистината. Еден град како Скопје мора да се почитува со целата негова историја, и најдобро е да се реставрира автентичното наследство, како градбите од отоманскиот период, кои се во фаза на распаѓање.Тие се навистина интересни и оригинални. Тоа е причината за која Европејците би дошле да го видат Скопје. Со сета должна почит, но ставањето неокласична маска, е како трговски центар да го покрил срцето на градот.
Форчелино: Не ја фалсификувајте историјата на архитектурата, реставрирајте го автентичното наследство
Европските архитекти говорат за „Скопје 2014“
Значи формата е класична, но не знам што навистина тука среде улица бара една Триумфална капија?" коментира за македонската програма на радиот Дојче веле Нина Неделков, една од водечките архитекти на Берлин, која во минатото како член на германската Комора на архитекти го посетила Скопје. Според неа, паѓаат в очи историските елементи. Сака да се пренесе една размисла за историзираниот град во која сите добро се чувствуваат. Но, доколку се анализираат деталите впечаток е дека не е така. Констатира дека е лоша копија, и е зачудена зошто ја нема модерната архитектура и зошто немало меѓународен конкурс за да се изнајде подобо решение.
„Шокиран сум што некоја сака да му направи толку страшна работа на еден европски град.
Во име на националниот идентитет сака да се создаде нешто што наликува на хотелот во римски стил - Палатата на Цезар во Лас Вегас. Секако дека една нација мора нешто да изгради да се потврди. Но, тоа не може да се прави со фалсификување на минатото, туку со позитивен поглед во иднината," доплнува
Дејан Суџиќ, прв човек на Венецијанското биенале за архитектура во 2002 и актуелен директор на Музејот за дизајн од Лондон.