JimmyHoFFa
NAVIGATOR
- Член од
- 8 септември 2010
- Мислења
- 1.196
- Поени од реакции
- 482
Druze ne ni objasnuvaj kvantna fizika te molam eseive tvoi mozes na dramski fakultet da gi prilozis da ti se posmeat malce, nie sme vo ovoj stil .Корун, Варго, Краш итн итн итн, мешате респонсивност со движење на сликата, мешате константност со број, со ова што го зборите, се обидувате да ми докажете дека 10 баби ќе се движат побрзо од пет.
@ корун, гледај филм на квалитетен 60hz монитор, што нема лаг на кристалите поголем од 2мс, и на 120hz монитор што нема лаг, разликата ќе биде минимална, само блур помалку ќе има од самите карактери поради различниот начин на одбирање на сликите, и воедно ќе делува вештачки.
@ сите други, развијте систем што ќе проектира игра на константи 30 фпс, значи секоја секунда да има точно 30 фрејма, еднакво оддалечен еден фрејм од друг, ќе видите дека 30, 300, 5000, 25000 ќе изгледаат исто. Разликата во повеќе фрејмови од 30 и било ако сакаш од тоа да правиш слоумоушн.
Со тие 100 фпс, вие ги пополнувате неконстантностите на фрејмрејтот на игрите, како што кажав веќе 300 пати, тоа е разликата меѓу 30 и 100 фрејма. ништо повеќе, пак го гледате со 30 слики во секунда, само шо имате помалку дупки, и ви изгледа потечно.
Не тресете глупости, пошо ова е општа физика, докажана миљарда пати од миљарда луѓе, затоа се поставени стандарди меѓународни за движечки слики 24 фрејма во секунда во европа, 30 во америка, ако биле потребни повеќе, зашто тогаш стандардите не би гласеле за 60 фрејма во секунда? или за 300?
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:06 ---
Na kanter mislis znam GAME ONЛеле не му доаѓа памет на дечково...
Ај да ја упростиме работава. Кажи FPS игра која сакаш да ја играме 1v1, со тоа што ти ќе ја ограничиш на 30 фрејма, а јас на 100, па да видиме кој ќе биде подобар. Бива?