Факти за компјутерските делови и мали совети за шопинг

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Корун, Варго, Краш итн итн итн, мешате респонсивност со движење на сликата, мешате константност со број, со ова што го зборите, се обидувате да ми докажете дека 10 баби ќе се движат побрзо од пет.

@ корун, гледај филм на квалитетен 60hz монитор, што нема лаг на кристалите поголем од 2мс, и на 120hz монитор што нема лаг, разликата ќе биде минимална, само блур помалку ќе има од самите карактери поради различниот начин на одбирање на сликите, и воедно ќе делува вештачки.

@ сите други, развијте систем што ќе проектира игра на константи 30 фпс, значи секоја секунда да има точно 30 фрејма, еднакво оддалечен еден фрејм од друг, ќе видите дека 30, 300, 5000, 25000 ќе изгледаат исто. Разликата во повеќе фрејмови од 30 и било ако сакаш од тоа да правиш слоумоушн.

Со тие 100 фпс, вие ги пополнувате неконстантностите на фрејмрејтот на игрите, како што кажав веќе 300 пати, тоа е разликата меѓу 30 и 100 фрејма. ништо повеќе, пак го гледате со 30 слики во секунда, само шо имате помалку дупки, и ви изгледа потечно.

Не тресете глупости, пошо ова е општа физика, докажана миљарда пати од миљарда луѓе, затоа се поставени стандарди меѓународни за движечки слики 24 фрејма во секунда во европа, 30 во америка, ако биле потребни повеќе, зашто тогаш стандардите не би гласеле за 60 фрејма во секунда? или за 300?
Druze ne ni objasnuvaj kvantna fizika te molam eseive tvoi mozes na dramski fakultet da gi prilozis da ti se posmeat malce, nie sme vo ovoj stil :facepalm:.
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:06 ---
Леле не му доаѓа памет на дечково... :facepalm:

Ај да ја упростиме работава. Кажи FPS игра која сакаш да ја играме 1v1, со тоа што ти ќе ја ограничиш на 30 фрејма, а јас на 100, па да видиме кој ќе биде подобар. Бива?
Na kanter mislis :cool: znam GAME ON :vozbud:
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Druze ne ni objasnuvaj kvantna fizika te molam eseive tvoi mozes na dramski fakultet da gi prilozis da ti se posmeat malce, nie sme vo ovoj stil :facepalm:.
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:06 ---

Na kanter mislis :cool: znam GAME ON :vozbud:
Брат ти тролај колку сакаш, факти си се факти. Ако толку мислиш дека си паметен, побиј ме со факти, да те видам.
 

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Poveli druze @DonJas

Me mrzese celoto da go citam ama procitav dovolno i mislam deka coveckoto oko moze i da nema limit na toa kolku moze da gleda, mnogu ravenki i tabeli imase ama merea vo milioni duri i vo bilioni triagolnici/pikseli vo sekunda taka na koj mu interesira moze da se prosvetli malce.

http://www.swift.ac.uk/about/files/vision.pdf

--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:32 ---


@DonJas eve uste nesto sto procitav dodeka ti trolase...

So what is "Enough fps"? I don't know, because nobody went there so far. Maybe 120fps is enough, maybe you will get headaches after 3 hours. Seeing framewise is simply not the way how the eye\brain system works. It works with a continuous flow of light\information. (Similar to the effects of cameras' flashlights ("red eyes"): flashing is simply not the way how we see). So there are still questions. Maybe you need as much as 4000fps, maybe less, maybe more.
The same question as for fps will arise for resolution. How many pixels can the human eye see? Does 2000x1000 (=Star Wars Episode II resolution) look like reality? Or is it just enough to make a film "cinemable"?
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:43 ---


I kako za kraj za da te razresime od funkcija seznajko eve ti eden link koj sto gi pobiva site tvoi postovi.

http://www.tweakguides.com/Graphics_5.html
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Леле не му доаѓа памет на дечково... :facepalm:

Ај да ја упростиме работава. Кажи FPS игра која сакаш да ја играме 1v1, со тоа што ти ќе ја ограничиш на 30 фрејма, а јас на 100, па да видиме кој ќе биде подобар. Бива?
Океј, да донесам гејмер од прва класа, ќе те исплеска и на 10 фрејма у секунда, муабетов ти нема везе.
--- надополнето: Jan 20, 2012 4:08 AM ---
Poveli druze @DonJas

Me mrzese celoto da go citam ama procitav dovolno i mislam deka coveckoto oko moze i da nema limit na toa kolku moze da gleda, mnogu ravenki i tabeli imase ama merea vo milioni duri i vo bilioni triagolnici/pikseli vo sekunda taka na koj mu interesira moze da se prosvetli malce.

http://www.swift.ac.uk/about/files/vision.pdf

--- надополнето: Jan 20, 2012 1:32 AM ---


@DonJas eve uste nesto sto procitav dodeka ti trolase...

So what is "Enough fps"? I don't know, because nobody went there so far. Maybe 120fps is enough, maybe you will get headaches after 3 hours. Seeing framewise is simply not the way how the eye\brain system works. It works with a continuous flow of light\information. (Similar to the effects of cameras' flashlights ("red eyes"): flashing is simply not the way how we see). So there are still questions. Maybe you need as much as 4000fps, maybe less, maybe more.
The same question as for fps will arise for resolution. How many pixels can the human eye see? Does 2000x1000 (=Star Wars Episode II resolution) look like reality? Or is it just enough to make a film "cinemable"?
--- надополнето: Jan 20, 2012 1:43 AM ---


I kako za kraj za da te razresime od funkcija seznajko eve ti eden link koj sto gi pobiva site tvoi postovi.

http://www.tweakguides.com/Graphics_5.html
Корун, Варго, Краш итн итн итн, мешате респонсивност со движење на сликата, мешате константност со број, со ова што го зборите, се обидувате да ми докажете дека 10 баби ќе се движат побрзо од пет.

@ корун, гледај филм на квалитетен 60hz монитор, што нема лаг на кристалите поголем од 2мс, и на 120hz монитор што нема лаг, разликата ќе биде минимална, само блур помалку ќе има од самите карактери поради различниот начин на одбирање на сликите, и воедно ќе делува вештачки.

@ сите други, развијте систем што ќе проектира игра на константи 30 фпс, значи секоја секунда да има точно 30 фрејма, еднакво оддалечен еден фрејм од друг, ќе видите дека 30, 300, 5000, 25000 ќе изгледаат исто. Разликата во повеќе фрејмови од 30 и било ако сакаш од тоа да правиш слоумоушн.

Со тие 100 фпс, вие ги пополнувате неконстантностите на фрејмрејтот на игрите, како што кажав веќе 300 пати, тоа е разликата меѓу 30 и 100 фрејма. ништо повеќе, пак го гледате со 30 слики во секунда, само шо имате помалку дупки, и ви изгледа потечно.

Не тресете глупости, пошо ова е општа физика, докажана миљарда пати од миљарда луѓе, затоа се поставени стандарди меѓународни за движечки слики 24 фрејма во секунда во европа, 30 во америка, ако биле потребни повеќе, зашто тогаш стандардите не би гласеле за 60 фрејма во секунда? или за 300?
--- надополнето: Jan 20, 2012 1:04 AM ---


Не бе, види, ние најчесто седиме дома и играме жмурка ебате, ко демек ја неам играно игри у животов и незнам шо е разлика у фпс. Само ти кажуем дека си бот пошо незнаеш што всушност е фпс а се праиш шеф некој, али еве, не ми веруј, прочитај за константен фпс, и прочитај зашто се земени стандардите од 24 и 30 фрејма за у европа и америка соодветно. Чичко гугл ти е пријател. После прочитај зашто твојата драгоцена игра од пред да се роди татко ти работи боље на 100 фпс одколку на 60, одколку на 30, дали се фрејмовите у прашање или целокупниот проток на податоци? И прочитај, зашто се користи SSD за да добиеш буст у фрејмрејт, зашто се мучат корун и остали да оверклокуваат иако мене не ми е нешо филм, чисто да добијат некој фрејм повеќе. Не е сето тоа дека 100 фрејма ти дава којзнае каква слика, туку едноставно ги пополнува дупките, го прави фрејмрејтот постабилен.


Океј се напнав, сеа ќе ви цртам.

секоја од овие цртички представуе 2 фрејма а секоја точка представуе луфта.

|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..| <--- вака треба да изглеа константен фрејмреејт.

како всушност изгледа поради тоа што компјутерите не е могуче да бидат постабилни бидејќи игрите не се константни.

|.|...|.|.|...|...|||..|.|..| <--- неконстантен фрејмрејт

Што е добивката на повеќе фрејма во секунда?
каде што треба да има цртка, а има точка, повеќето фрејмови у секунда ги пополнуваат тие дупки. Затоа ти изгледа помазно. Но неможеш да го надминеш максимумот на човечкото око макар и фрејмовите да немаат никаква теоретска луфта измеѓу.

односно ова
|.||.||.|.||..|..||||..|.||..| <== практично корекција на дупките меѓу фрејмот што треба да биде таму на тоа определено време помеѓу луфтите.



еве и еден цитат од добро познатата википедија за да ви укажам на тоа што го зборам.

океј?
Резолуцијата во која глеа човечкото око сеуште неможе да се измери. Но, може да се измери дали човечкото око приметува треперење или не, односно кога разликува повеќе различни стадиуми на светло, светло версус темно, границата над која разликата не се приметува, т.е сликата што ја гледаме е хомогена, е 24 промени. Конташ? Ако мислиш дека не е така, оди на очно, и прашај ја докторицата, и види што ќе ти каже. После тоа прашај ги сите научници кои го посветиле животот да го докажат ова како такво, и тек после цитирај статии од само прогласени учени луѓе/гејмери.

Не за џабе секоја фирма што прави игри и што истражува за боље гејмплеј не тврди дека решението е во повисок фрејмрејт, туку сите го тврдат тоа што го зборам јас, константен, кога е константен, не треба повеќе од 30. Затоа всушност се трошат толку пари на праење боље графички, боље драјвери, боље енџини и рендери и пичке материне, константност. Пошо рецимо пола секунда да ти рендерира пола миљон фрејма у секунда, а останатаатаа половина од секундата да рендерира 0 фрејма у секунда, ќе имаш 250 000 фрејмови у секунда на бројачот, а каква ќе ти биде сликата? мазна? или како да имаш 2 фпс?
 
Член од
23 март 2011
Мислења
304
Поени од реакции
150
... Го прочита прошлиот пост што го пишав или те мрзеше и си го рипна?

Мрзим да се повторуем ама ај ќе пробам попросто да објаснам - ко на дете ( не се жали после дека не било доволно технички објаснето )

Значи јас наведов неколку примери

1. Кога е битно да имаш повеќе од 30 FPS ( counter strike ! )
Ако сакаш да ја играш играта како што е замислена од авторите ( да имаш 100 updates per second на сервер кој работи на 100 tickrate ) тогаш ти треба МАШИНА што може да извади 100 FPS !
Има многу игри каде што калкулациите со физика, детекција на судири, мрежната компонента ДИРЕКНО зависат од FPS-то. Едноставно така се направени игрите и ако сакаш да ја играш како што е замислена МОРА да имаш МАШИНА способна да извади 100 FPS ! Да не требало така - немало да направат 100 tickrate сервери.
Со ова се побива ова што го имаш речено пред 2-3 страници ( кога почна муабетов - сакаш да докажеш дека нема НИКАКВА добивка од оверклок ) " Се што добиваш повеќе е она подсецкуење од време на време да се изгуби. Big Fuckin Deal. "
NEWSFLASH - не е тоа се што добиваш ^^^.

2. Кога не е битно дали машината е способна да извади повеќе од 30 FPS ( NFS the RUN )
Играта е заклучена на 30 FPS, од старт е правена за 30 FPS и генерално добро работи на 30 FPS.

Објаснувањето под број 1 е ДОКАЗ дека ИМА СЛУЧАЕВИ каде што е битно да се има 100 FPS ( многу повеќе од 30 што ти викаш дека се доволни ) ДУРИ И АКО визуелно не можеш да приметиш разлика ( кој колку може да примети е индивидуално, АМА човековото око НЕ РАБОТИ со ФИКСНИ 30 FPS како што викаш )

ЗНАЧИ дури и да не можеш да приметиш разлика помеѓу 60 и 100 FPS на кантер страјк СЕПАК ИМА разлика на 100 tickrate server - а тоа значи дека постот што си го пишал ( еве пак ќе го залепим делот овде - Се што добиваш повеќе е она подсецкуење од време на време да се изгуби. Big Fuckin Deal. ) ти нема врска. Едноставно не разбираш или се правиш дека не разбираш. Во постовиве што ти ги читав нигде не видов ни source од каде ги црпиш информациите, ни објаснување зашто е тоа така. Ова се твои мислења кои си ги претставуваш како факти. Во таков муабет нема да учествувам понатаму затоа што е бескорисно. Толку од мене, уживај во игрите на 30 FPS, и ако презентираш нешто како факт прво провери го ( болдираното )

ЦЕЛ ПОСТ У ЕДНА РЕЧЕНИЦА : ИМА СЛУЧАЕВИ КАДЕ ШТО Е БИТНО ДА ИМАШ ПОВЕЌЕ ОД 30 FPS НЕЗАВИСНО ОД ТОА ДАЛИ ОКОТО МОЖЕ ДА ПРИМЕТИ ИЛИ НЕ ( намерно со големи букви, за да го прочиташ, пошто не ми се верува дека си го прочитал прошлиот пост )
Значи и да си у право дека никој не може да примети повеќе од 30 FPS ( не си ама ај ради маубетов, дадов и линк да спуштиш програмче да провериш ) - пак има случаи каде што се битни повеќе од 30 FPS = постовите ти немаат врска и 99 посто лупаш од памет.

p.s. Ако сакаш source во врска со што било што ти е нејасно во постов ( 100 tickrate server на кантер или NFS the RUN 30 FPS locked, дека кај некои игри калкулациите со физика, детекција на судири, мрежната компонента дирекно зависат од FPS-то и сл ) - пиши и ќе добиеш.
 

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Океј, да донесам гејмер од прва класа, ќе те исплеска и на 10 фрејма у секунда, муабетов ти нема везе.
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 05:08 ---




Резолуцијата во која глеа човечкото око сеуште неможе да се измери. Но, може да се измери дали човечкото око приметува треперење или не, односно кога разликува повеќе различни стадиуми на светло, светло версус темно, границата над која разликата не се приметува, т.е сликата што ја гледаме е хомогена, е 24 промени. Конташ? Ако мислиш дека не е така, оди на очно, и прашај ја докторицата, и види што ќе ти каже. После тоа прашај ги сите научници кои го посветиле животот да го докажат ова како такво, и тек после цитирај статии од само прогласени учени луѓе/гејмери.

Не за џабе секоја фирма што прави игри и што истражува за боље гејмплеј не тврди дека решението е во повисок фрејмрејт, туку сите го тврдат тоа што го зборам јас, константен, кога е константен, не треба повеќе од 30. Затоа всушност се трошат толку пари на праење боље графички, боље драјвери, боље енџини и рендери и пичке материне, константност. Пошо рецимо пола секунда да ти рендерира пола миљон фрејма у секунда, а останатаатаа половина од секундата да рендерира 0 фрејма у секунда, ќе имаш 250 000 фрејмови у секунда на бројачот, а каква ќе ти биде сликата? мазна? или како да имаш 2 фпс?
Dzabe mi objasnuvas poveke zaklucokot deka tropas gluposti e siguren kako sonceto sto izgreva sekoj den, prvo edno zboris, posle drugo, preispitaj se malce idi na ocno ako e potrebno sto da ti kazam poveke. Toj edniot post bese objaven od SunMicroSistems ako toa ne ti e dovolno validno togas druze jas ke te narecam SLEPEC bidejki ne go gledas toa sto e pred tebe, si teras samo po svoe i nicie drugo, koj si ti pa sea da ni objasnuvs vo kolku frejma gleda coveckoto oko TI SI NONAME momak sto gi protolkuval rabotite pogresno, zosto na tebe da ti veruvame koga cel google vika poinaku. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
:tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp:
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
Не знам зашто уште се замарате да му објасните :icon_lol:
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.159
Поени од реакции
5.933
Океј, да донесам гејмер од прва класа, ќе те исплеска и на 10 фрејма у секунда, муабетов ти нема везе.


Не за џабе секоја фирма што прави игри и што истражува за боље гејмплеј не тврди дека решението е во повисок фрејмрејт, туку сите го тврдат тоа што го зборам јас, константен, кога е константен, не треба повеќе од 30.
А си се запрашал зошто е тоа така? Се кладам дека не.
Епа јас ќе ти кажам. Затоа што сите фирми што прават игри видоа дека многу повеќе профитираат од конзолашите, па се избација со тврдење дека на игрите не им треба повеќе од 30 фрејма затоа што игрите за конзола се ограничени на толку. Ај да те видам најди ми од Valve цитат каде што они го тврдат ова.
Не за џабе јас уште од старт реков, ти мора да си конзолаш чим не правиш разлика меѓу 30 и 100 фрејма.

Затоа всушност се трошат толку пари на праење боље графички, боље драјвери, боље енџини и рендери и пичке материне, константност. Пошо рецимо пола секунда да ти рендерира пола миљон фрејма у секунда, а останатаатаа половина од секундата да рендерира 0 фрејма у секунда, ќе имаш 250 000 фрејмови у секунда на бројачот, а каква ќе ти биде сликата? мазна? или како да имаш 2 фпс?
Е БАШ затоа се трошат пари за боље графички, за да можеме да играме со 30 фрејма :tapp:
Леле толку глупи теории имаш што дури и Снуки од Jersey Shore би била второ место....

Ај разгледај некои сајтови за бенчмарк на графички и кажи ми дали ги сортираат графичките според тоа која е по-константна во прикажување 30 фрејма или која вади ПОВЕЌЕ фрејмови.

И толку и од мене за оваа расправија. Продолжи си ти и понатаму да си играш со 30 фрејма, ние останатите ќе си играме со колку што можеме повеќе.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Океј се напнав, сеа ќе ви цртам.

секоја од овие цртички представуе 2 фрејма а секоја точка представуе луфта.

|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..| <--- вака треба да изглеа константен фрејмреејт.

како всушност изгледа поради тоа што компјутерите не е могуче да бидат постабилни бидејќи игрите не се константни.

|.|...|.|.|...|...|||..|.|..| <--- неконстантен фрејмрејт

Што е добивката на повеќе фрејма во секунда?
каде што треба да има цртка, а има точка, повеќето фрејмови у секунда ги пополнуваат тие дупки. Затоа ти изгледа помазно. Но неможеш да го надминеш максимумот на човечкото око макар и фрејмовите да немаат никаква теоретска луфта измеѓу.

односно ова
|.||.||.|.||..|..||||..|.||..| <== практично корекција на дупките меѓу фрејмот што треба да биде таму на тоа определено време помеѓу луфтите.


еве и еден цитат од добро познатата википедија за да ви укажам на тоа што го зборам.

океј?
Ова: |.||.||.|.||..|..||||..|.||..|

30 фрејма во секунда, и меѓу секој фрејм по 1-2 фрејма..... тоа не е 100 фрејма во секунда?
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Ова: |.||.||.|.||..|..||||..|.||..|

30 фрејма во секунда, и меѓу секој фрејм по 1-2 фрејма..... тоа не е 100 фрејма во секунда?
Поентата ми беше константноста, не бројот.
--- надополнето: 21 јануари 2012 во 20:33 ---
Dzabe mi objasnuvas poveke zaklucokot deka tropas gluposti e siguren kako sonceto sto izgreva sekoj den, prvo edno zboris, posle drugo, preispitaj se malce idi na ocno ako e potrebno sto da ti kazam poveke. Toj edniot post bese objaven od SunMicroSistems ako toa ne ti e dovolno validno togas druze jas ke te narecam SLEPEC bidejki ne go gledas toa sto e pred tebe, si teras samo po svoe i nicie drugo, koj si ti pa sea da ni objasnuvs vo kolku frejma gleda coveckoto oko TI SI NONAME momak sto gi protolkuval rabotite pogresno, zosto na tebe da ti veruvame koga cel google vika poinaku. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
:tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp::tapp:
Не е ни битно кој сум, билогија за осмо оделение, тема човек, лекција човечко око.
 

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Поентата ми беше константноста, не бројот.
--- надополнето: 21 јануари 2012 во 20:33 ---


Не е ни битно кој сум, билогија за осмо оделение, тема човек, лекција човечко око.
Kako prvo muabetot bese kolku fps se dovolni za dobar gameplay, za da nema zabuna ti momce zboris deka 30FPS se dovolni za bilo koja igra deka ionaka coveckoto oko ne zabelezuvalo poveke od toa, EPA GRESIS !!! Razbiras li sea ne zborime film i tv toa e sosema drugo, TUKU za kompjuteri i graficki karti, vo svetot na kompjuterite kolku poveke ima a e pomalo, tolku podobro kolku poveke FPS tolku po dobra slika odnosno potecen gameplay, i ne ni objasnuvaj babini devetini kolku zabelezuvalo coveckoto oko, ima 500 razlicni tipovi na luge so razlicen vid, zabelezuvanje detali, gledanje vo temnica/svetlo, gledanje na daleku/blisku ne za dzabe izmislile naocari toa e za luge koi sto ne gledaat. I koga veke kazuvam vaka potenciram na nekoj...
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Kako prvo muabetot bese kolku fps se dovolni za dobar gameplay, za da nema zabuna ti momce zboris deka 30FPS se dovolni za bilo koja igra deka ionaka coveckoto oko ne zabelezuvalo poveke od toa, EPA GRESIS !!! Razbiras li sea ne zborime film i tv toa e sosema drugo, TUKU za kompjuteri i graficki karti, vo svetot na kompjuterite kolku poveke ima a e pomalo, tolku podobro kolku poveke FPS tolku po dobra slika odnosno potecen gameplay, i ne ni objasnuvaj babini devetini kolku zabelezuvalo coveckoto oko, ima 500 razlicni tipovi na luge so razlicen vid, zabelezuvanje detali, gledanje vo temnica/svetlo, gledanje na daleku/blisku ne za dzabe izmislile naocari toa e za luge koi sto ne gledaat. I koga veke kazuvam vaka potenciram na nekoj...
Купи си наочари за фпс тогаш, да те видам.

Во право си, што повеќе фпс е подобро, поради тоа што тие повеќе фпс, ги пополнуваат тие што фалат, рестото е вишак и не го гледаш, значи од тие 100 фпс, тебе тие редовни 30 ти ја праат сликата мазна, другите 60 се резерва, у превод, фаќаат прашина. И до идната година да ти објаснуем нема да сконташ, пошо нејќеш да признаеш дека сепак не си во право иако ти кажав дека си.

Еве рецимо девелоперите на скајрим, игра на која сите дркаа, се убија од оптимизирање, ама не се замараа да идат повеќе од 100, туку 80% од времето за оптимизација на графиката иако не е доволно оптимизирана отиде на константност на фрејмовите, стабилност на енџинот.

Диабло 3, истата прича, Крајзис 50-50, Анријал задњата феилнаа у тој поглед, затоа добија толку негативни критики за брзината на енџинот иако е познатиот анриал енџин. На времето, коа излезе Флет Аут, беше игра со одлично оптимизиран енџин за нејзиното време, во превод, држеше мазен и фин гејмплеј и на 20 фпс, на 40 веќе не се приметуеше никаква разлика.
Истиот проблем го имаа и Халф Лајф, па испуштија пачови со оптимизација што го крена фпсто за 10-15% ама не ја среди константноста, тоа е феил на Сорс енџинот и секоаш ќе биде, дур не го ревампнат.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.159
Поени од реакции
5.933
Друже лупај глупости за све колку сакаш, ама не ми ги дирај Valve и Source енџинот кога не знаеш ништо за нив.
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
Не сакам да те цитирам друже пошто нема смисла да цитирам глупости. Не мешај човечко око со копмјутерска графика. Многу се различни. Ти со окото гледаш се во REAL TIME. Значи во реалниот свет можеби нешто се случува со 5000FPS а ти гледаш само со 24 и нели затоа попушташ многу детали и случувања. Но компјутерската графика е сосема различно. Ти направив нешто да видиш само каква разлика има затоа што ако човек не разбира од збор ќе сфати само ако покажеш.
Пушти ги на 1080p fullscreen.

10 FPS како изгледа :

25 FPS:
Ова ти е онака грубо да видиш каква разлика прават 15FPS а не па повеќе од тоа. Нормално е дека после 100 кај повеќето игри нема да осетиш разлика но ако со FPS игри или некоја друга каде што има многу случувања и таму ќе осетиш.
За уште поголема разлика симни :http://www.mediafire.com/?79be9n33bnuuq6s
Имаш со 45, 60 и 150FPS да видиш разлика.
(y)
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
80
Поени од реакции
23
Дали може следниот процесор AMD Sempron 140 да се користи на АМ 2 матична плоча?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom