@DonJas
Ти упорно избегаваш да ги прочиташ моите постови, па уште и вреѓаш ц ц ц.
Реков дека нема више да одговарам на вакви глупости ама ај уште еднаш да ти резимирам што ти докажуев у прошлите постои:
ДОКАЖАВ дека ДУРИ И ДА СИ у право дека човечкото око не може да види повеќе од 30 FPS ( што е тешка глупост, ти не разбираш како работи ни човечкото око ни кои се фукнции се поврзани со FPS на една игра, ама ај хипотетички да го земеме тоа за точно ) ПАК Е ПОЖЕЛНО да се има 100 FPS во е*аната кантер страјк ( нема да ти кажам пак зашто, прочитај во прошлите постови )
Во врска со тоа дека си прочитал дека човечкото око може да примети максимум 30 FPS и дека си го прочитал тоа во биологија за 8мо одделение = b u l l s h i t.
Доказ дека окото не гледа фиксно со 30 FPS :
The USAF, in testing their pilots for visual response time, used a simple test to see if the pilots could distinguish small changes in light. In their experiment a picture of an aircraft was flashed on a screen in a dark room at 1/220th of a second. Pilots were consistently able to "see" the afterimage as well as identify the aircraft. This simple and specific situation not only proves the ability to perceive 1 image within 1/220 of a second, but the ability to interpret higher FPS.
USAF = United States Air Force
Source:
http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html
или побарај го на гугл тестов, ќе ти добиеш 10000000 хитс.
Еве ти и еден УШТЕ еден пример ( не знам колку ти требаат за да сватиш ).
Да речеме дека твојата теорија дека човекот гледа со 30 FPS е точна и дека ти си возач на болид во Формула 1. И возиш со 324 km/h ( тоа ти е 90 метри у секунда ). Сеа сакаш да ми кажеш дека сликата ќе ти сецка? Ќе го гледаш секој трет метар ? По твојава логика - гледаш една слика, 3 метра возиш ( а сликата си седи ), па после тоа окото прае "refresh" ко да е МАШИНА, па пак гледаш уште една слика итн?
НЕ ФУКЦИОНИРА ТАКА ОКОТО ( не ја процесира цела слика одеднаш како машина, па да прекине, па пак цела слика одново ) !
Еве ти уште едно многу добро објаснување :
The human eye does not have a refresh rate, and does not have "FPS".
And anyone who disagrees, is wrong. And of course i wouldn't say anything without backing it up.
The human eye absorbs light using rods and cones, they are activated based on the color and intensity of light entering the eye, and the information is sent straight to the brain for processing in micro-pulses.
Here's the deal though, it's not a single data line in which visual data is sent, there's tens, even hundreds of thousands of these data lines. And they don't all pulse at once.
Think of it this way since people love using the terms "refresh rate", "resolution", or "FPS" when refering the organic vision;
Imagine an LCD monitor, and each pixel has its OWN refresh rate. Further more, it only refreshes, when the data changes. So if a red pixel is highlighted, it'll remain on, without refreshing, until told to disable.
So each light sensitive cone/rod in your eye, will pulse the signal to the brain.
Why do you see ghosting? Because rods and cones warm up and cool down. Which is why if you're outside during the day, and you enter a poorly lit house, it'll seem darker than it really is, as your rods need time to cool down.
Why does the optic nerve pulse? Is the pulse; refresh rate? Latter: no.
The eye pulses simply not to fry the optic nerve.
Resolution. Yes your eyes have a type of "resolution", but not like an LCD resolution.
The center of your retna is the most dense with cones and rods, so it has a higher "resolution" where your periphrial vision is less dense.
The resolution varies from person to person, and is simply how many cones you have in the back of your eyes.
Center density: Stare at a single word, and without moving your eyes, try reading the surrounding words, you'll find it to be hard, as they are most likely blurry, since the surrounding cone density is lower.
So what have we learned today?
Refresh rate, none: Each cone sends it's own signal based on change.
Resolution: sort of: density of cones.
Frames per second: None, the brain is constantly processing the data, like refresh rate, each cone is seperate, so it doesn't update the entire frame/image at once, but rather each cone. And the actual rate of change, varries from person to person and by age.
Да резимираме :
Ти докажав дека и да си у право дека човековото око не може да види повеќе од 30 FPS ( CS, 100 FPS + 100 tickrate server ! ) и да не си у право ( dooooooh ) - во СЕКОЈ СЛУЧАЈ е подобро да се има повеќе од 30 FPS во одредени игри ! ( што ја побива твојата теорија дека 30 FPS се доволни за било која игра ).
Ај после ова пак кажи ми како сум зборел на празно и не сум те побивал со факти... Уште да ти нацртам остана ffs...