Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?Аман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.
И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.
Аман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.
И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.
Ќути еј, да пукниш те изнасмеав.Хаха, која легенда
Над 35фпс немало промена, ништо не се забележувало...
True story.Ќути еј, да пукниш те изнасмеав.
Филм е едно, FPS игра е сосема друго... точно дека над 60 нема разлика, ама послем 30 фрејма и те како има разлика.Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?
Вие очито незнаете што и како се фрејмови во секунда. Тоа што ти го мења кантерот твој у 100 фрејма и у 30, не е тоа што ти го гледаш. Туку коа ќе ја пуштиш играта на поспособен и постабилен компјутер не ти скока фрејмови, затоа играта тебе ти изглеа “помазна“, пошо секој fps бројач ти покажуе просечен фрејмрејт, у други зборови, ти пак го гледаш тоа со 24 фрејма, ама на 100 фрејма у секунда помалку ти се забележуе тоа прескокнуење фрејмови и затоа гејмплејот ти изглеа помазен.
Еве ќе ти дадам прост пример, за 24 фрејма у секунда дека изгледаат исто како 1000. Гледај било кој анимиран филм. Што мислиш, на колку фрејма иде тој? ја ќе ти кажам, на 24. Или по амерички стандарди 30.
Пред да флејмаш малку размисли како функционира механиката на играта, пошо не постои игра шо држи константен фрејмрејт, затоа сите сакаат повисок, за да тие микросецкања или прескокнување фрејмови кога треба да се учита нова текстура или нешо такво се изгубат, тоа е тоа мазно шо тебе ти доаѓа. Ако земеме рецимо некоја игра и ја бутнеш на тиња хард, и го ограничиш фрејмрејтот на 50 фпс рецимо, и истата игра на истата конфигурација, ја бутнеш на SSD и исто ја ограничиш на 50 фрејма у секунда, кога двете ќе вадат 50 фрејма у секунда (значи конфигурацијата е способна да ги извади тие 50 без проблем) сликата од играта стаена на SSD ќе ти биде помазна, а фрејмрејтот ист. Од проста причина, едната практично ќе лагира пошо хардот поспоро учитуе текстури, ама пак, двете ќе бидат на 50 фпс. И сеа што праиме?
Ајде појасни ми како тоа жити све?True story.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 22:47 ---
Филм е едно, FPS игра е сосема друго...
Џабе се расправам со нубови. Очигледно е дека не си играл FPS игри и врска немаш што збориш.Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?
Вие очито незнаете што и како се фрејмови во секунда. Тоа што ти го мења кантерот твој у 100 фрејма и у 30, не е тоа што ти го гледаш. Туку коа ќе ја пуштиш играта на поспособен и постабилен компјутер не ти скока фрејмови, затоа играта тебе ти изглеа “помазна“, пошо секој fps бројач ти покажуе просечен фрејмрејт, у други зборови, ти пак го гледаш тоа со 24 фрејма, ама на 100 фрејма у секунда помалку ти се забележуе тоа прескокнуење фрејмови и затоа гејмплејот ти изглеа помазен.
Еве ќе ти дадам прост пример, за 24 фрејма у секунда дека изгледаат исто како 1000. Гледај било кој анимиран филм. Што мислиш, на колку фрејма иде тој? ја ќе ти кажам, на 24. Или по амерички стандарди 30.
Пред да флејмаш малку размисли како функционира механиката на играта, пошо не постои игра шо држи константен фрејмрејт, затоа сите сакаат повисок, за да тие микросецкања или прескокнување фрејмови кога треба да се учита нова текстура или нешо такво се изгубат, тоа е тоа мазно шо тебе ти доаѓа. Ако земеме рецимо некоја игра и ја бутнеш на тиња хард, и го ограничиш фрејмрејтот на 50 фпс рецимо, и истата игра на истата конфигурација, ја бутнеш на SSD и исто ја ограничиш на 50 фрејма у секунда, кога двете ќе вадат 50 фрејма у секунда (значи конфигурацијата е способна да ги извади тие 50 без проблем) сликата од играта стаена на SSD ќе ти биде помазна, а фрејмрејтот ист. Од проста причина, едната практично ќе лагира пошо хардот поспоро учитуе текстури, ама пак, двете ќе бидат на 50 фпс. И сеа што праиме?
Има и тоа голема веза. Особено порано дур беше кантерот 100 tickrate. Откако го префрлија на 66 се намали таа разлика, пак некој што играл долго време ја осеќа. А дур беше на 100 tickrate ако играш со 60 fps и те како играш со хендикеп. Али џабе ќе објаснувам сеа ако ја немате играно играта.Еве ја ќе те поправам и ќе ти речам апсолутно нема веза ако имаш 60-100 фпс.Исто си е, ти не трчаш/мрдаш побрзо, битно е ти како ке изреагираш.
Имаш кантер дома? Инсталирај, 100-200 МВ е, пушти ја еднаш на 50-60 FPS и после пушти ја пак на 99-100 FPS и кажи дека нема разлика.Пријателе, сум седнал на 120 херцен монитор и сум видел ралзика од 35 до 120 фпс. Разликата е минимална, ама онака ептен минимална.
Се што добиваш повеќе е она подсецкуење од време на време да се изгуби. Big Fuckin Deal.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 20:11 ---
Океј бе брат, земи прочитај малку за човечкото око, што како зашто. Ќе видиш дека разликата од 35 до 100, до 300, до 600 фпс ти е апсолутно никаква, човечкото око гледа со 24 фпс, се над тоа ти е џабе. Како шо му кажав на другарти подоле, се што ќе се изгуби е повременото прикочуење она засецкуење поради лаг на некој дел. Не флејмај без причина, прочитај па збори.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 20:13 ---
Прочитај бе брат, прочитај, иди прочитај за фрекфенцијата на видот на човечкото око па види. Зашто мислиш дека телевизијата е праена на 24 фпс? пошо се над тоа е џабе, зашто е џабе? Пошо толку ти е способно окото. Е сеа ти ако мислиш дека твоето око е способно да глеа побрзо од 24 иди пријави се во гинис, може си медицнски феномен
Да те надополнам и за филм. Точно, тие се 24-30 фрејма, ама гледај го филмот на 50-60 Hz телевизор и после гледај го истиот на 120 Hz телевизор...Ајде појасни ми како тоа жити све?
E ako i tuka ne ja Vidi razlikata neznamАман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.
И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.
Не бе, види, ние најчесто седиме дома и играме жмурка ебате, ко демек ја неам играно игри у животов и незнам шо е разлика у фпс. Само ти кажуем дека си бот пошо незнаеш што всушност е фпс а се праиш шеф некој, али еве, не ми веруј, прочитај за константен фпс, и прочитај зашто се земени стандардите од 24 и 30 фрејма за у европа и америка соодветно. Чичко гугл ти е пријател. После прочитај зашто твојата драгоцена игра од пред да се роди татко ти работи боље на 100 фпс одколку на 60, одколку на 30, дали се фрејмовите у прашање или целокупниот проток на податоци? И прочитај, зашто се користи SSD за да добиеш буст у фрејмрејт, зашто се мучат корун и остали да оверклокуваат иако мене не ми е нешо филм, чисто да добијат некој фрејм повеќе. Не е сето тоа дека 100 фрејма ти дава којзнае каква слика, туку едноставно ги пополнува дупките, го прави фрејмрејтот постабилен.Џабе се расправам со нубови. Очигледно е дека не си играл FPS игри и врска немаш што збориш.
Играта од SSD ќе била помазна, jesus christ
Има и тоа голема веза. Особено порано дур беше кантерот 100 tickrate. Откако го префрлија на 66 се намали таа разлика, пак некој што играл долго време ја осеќа. А дур беше на 100 tickrate ако играш со 60 fps и те како играш со хендикеп. Али џабе ќе објаснувам сеа ако ја немате играно играта.
океј?Frame rates in video games refer to the speed at which the image is refreshed (typically in frames per second, or FPS). Many underlying processes, such as collision detection and network processing, run at different or inconsistent frequencies or in different physical components of a computer. FPS affect the experience in two ways: low FPS does not give the illusion of motion effectively and affects the user's capacity to interact with the game, while FPS that vary substantially from one second to the next depending on computational load produce uneven, “choppy” movement or animation. Many games lock their frame rate at lower but more sustainable levels to give consistently smooth motion.