Факти за компјутерските делови и мали совети за шопинг

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
Хаха, која легенда :icon_lol:
Над 35фпс немало промена, ништо не се забележувало...:pos:
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Аман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.

И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.
Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?
Вие очито незнаете што и како се фрејмови во секунда. Тоа што ти го мења кантерот твој у 100 фрејма и у 30, не е тоа што ти го гледаш. Туку коа ќе ја пуштиш играта на поспособен и постабилен компјутер не ти скока фрејмови, затоа играта тебе ти изглеа “помазна“, пошо секој fps бројач ти покажуе просечен фрејмрејт, у други зборови, ти пак го гледаш тоа со 24 фрејма, ама на 100 фрејма у секунда помалку ти се забележуе тоа прескокнуење фрејмови и затоа гејмплејот ти изглеа помазен.
Еве ќе ти дадам прост пример, за 24 фрејма у секунда дека изгледаат исто како 1000. Гледај било кој анимиран филм. Што мислиш, на колку фрејма иде тој? ја ќе ти кажам, на 24. Или по амерички стандарди 30.

Пред да флејмаш малку размисли како функционира механиката на играта, пошо не постои игра шо држи константен фрејмрејт, затоа сите сакаат повисок, за да тие микросецкања или прескокнување фрејмови кога треба да се учита нова текстура или нешо такво се изгубат, тоа е тоа мазно шо тебе ти доаѓа. Ако земеме рецимо некоја игра и ја бутнеш на тиња хард, и го ограничиш фрејмрејтот на 50 фпс рецимо, и истата игра на истата конфигурација, ја бутнеш на SSD и исто ја ограничиш на 50 фрејма у секунда, кога двете ќе вадат 50 фрејма у секунда (значи конфигурацијата е способна да ги извади тие 50 без проблем) сликата од играта стаена на SSD ќе ти биде помазна, а фрејмрејтот ист. Од проста причина, едната практично ќе лагира пошо хардот поспоро учитуе текстури, ама пак, двете ќе бидат на 50 фпс. И сеа што праиме?
 

Steam.

wat
Член од
1 октомври 2008
Мислења
1.462
Поени од реакции
624
Аман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.

И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.

Еве ја ќе те поправам и ќе ти речам апсолутно нема веза ако имаш 60-100 фпс.Исто си е, ти не трчаш/мрдаш побрзо, битно е ти како ке изреагираш.
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
Ќути еј, да пукниш те изнасмеав.
True story.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 22:47 ---
Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?
Вие очито незнаете што и како се фрејмови во секунда. Тоа што ти го мења кантерот твој у 100 фрејма и у 30, не е тоа што ти го гледаш. Туку коа ќе ја пуштиш играта на поспособен и постабилен компјутер не ти скока фрејмови, затоа играта тебе ти изглеа “помазна“, пошо секој fps бројач ти покажуе просечен фрејмрејт, у други зборови, ти пак го гледаш тоа со 24 фрејма, ама на 100 фрејма у секунда помалку ти се забележуе тоа прескокнуење фрејмови и затоа гејмплејот ти изглеа помазен.
Еве ќе ти дадам прост пример, за 24 фрејма у секунда дека изгледаат исто како 1000. Гледај било кој анимиран филм. Што мислиш, на колку фрејма иде тој? ја ќе ти кажам, на 24. Или по амерички стандарди 30.

Пред да флејмаш малку размисли како функционира механиката на играта, пошо не постои игра шо држи константен фрејмрејт, затоа сите сакаат повисок, за да тие микросецкања или прескокнување фрејмови кога треба да се учита нова текстура или нешо такво се изгубат, тоа е тоа мазно шо тебе ти доаѓа. Ако земеме рецимо некоја игра и ја бутнеш на тиња хард, и го ограничиш фрејмрејтот на 50 фпс рецимо, и истата игра на истата конфигурација, ја бутнеш на SSD и исто ја ограничиш на 50 фрејма у секунда, кога двете ќе вадат 50 фрејма у секунда (значи конфигурацијата е способна да ги извади тие 50 без проблем) сликата од играта стаена на SSD ќе ти биде помазна, а фрејмрејтот ист. Од проста причина, едната практично ќе лагира пошо хардот поспоро учитуе текстури, ама пак, двете ќе бидат на 50 фпс. И сеа што праиме?
Филм е едно, FPS игра е сосема друго... точно дека над 60 нема разлика, ама послем 30 фрејма и те како има разлика.
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
Нема што да објаснувам, целиов муабет е за џабе, или не си играл FPS никад или тролаш, трето нема.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.158
Поени од реакции
5.933
Колку многу е тоа битно жити све? Демек ако ти иде на 70 фрејма а не на 100 ќе пропадне светот?
Вие очито незнаете што и како се фрејмови во секунда. Тоа што ти го мења кантерот твој у 100 фрејма и у 30, не е тоа што ти го гледаш. Туку коа ќе ја пуштиш играта на поспособен и постабилен компјутер не ти скока фрејмови, затоа играта тебе ти изглеа “помазна“, пошо секој fps бројач ти покажуе просечен фрејмрејт, у други зборови, ти пак го гледаш тоа со 24 фрејма, ама на 100 фрејма у секунда помалку ти се забележуе тоа прескокнуење фрејмови и затоа гејмплејот ти изглеа помазен.
Еве ќе ти дадам прост пример, за 24 фрејма у секунда дека изгледаат исто како 1000. Гледај било кој анимиран филм. Што мислиш, на колку фрејма иде тој? ја ќе ти кажам, на 24. Или по амерички стандарди 30.

Пред да флејмаш малку размисли како функционира механиката на играта, пошо не постои игра шо држи константен фрејмрејт, затоа сите сакаат повисок, за да тие микросецкања или прескокнување фрејмови кога треба да се учита нова текстура или нешо такво се изгубат, тоа е тоа мазно шо тебе ти доаѓа. Ако земеме рецимо некоја игра и ја бутнеш на тиња хард, и го ограничиш фрејмрејтот на 50 фпс рецимо, и истата игра на истата конфигурација, ја бутнеш на SSD и исто ја ограничиш на 50 фрејма у секунда, кога двете ќе вадат 50 фрејма у секунда (значи конфигурацијата е способна да ги извади тие 50 без проблем) сликата од играта стаена на SSD ќе ти биде помазна, а фрејмрејтот ист. Од проста причина, едната практично ќе лагира пошо хардот поспоро учитуе текстури, ама пак, двете ќе бидат на 50 фпс. И сеа што праиме?
Џабе се расправам со нубови. Очигледно е дека не си играл FPS игри и врска немаш што збориш.
Играта од SSD ќе била помазна, jesus christ :tapp:

Еве ја ќе те поправам и ќе ти речам апсолутно нема веза ако имаш 60-100 фпс.Исто си е, ти не трчаш/мрдаш побрзо, битно е ти како ке изреагираш.
Има и тоа голема веза. Особено порано дур беше кантерот 100 tickrate. Откако го префрлија на 66 се намали таа разлика, пак некој што играл долго време ја осеќа. А дур беше на 100 tickrate ако играш со 60 fps и те како играш со хендикеп. Али џабе ќе објаснувам сеа ако ја немате играно играта.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Пријателе, сум седнал на 120 херцен монитор и сум видел ралзика од 35 до 120 фпс. Разликата е минимална, ама онака ептен минимална.

Се што добиваш повеќе е она подсецкуење од време на време да се изгуби. Big Fuckin Deal.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 20:11 ---


Океј бе брат, земи прочитај малку за човечкото око, што како зашто. Ќе видиш дека разликата од 35 до 100, до 300, до 600 фпс ти е апсолутно никаква, човечкото око гледа со 24 фпс, се над тоа ти е џабе. Како шо му кажав на другарти подоле, се што ќе се изгуби е повременото прикочуење она засецкуење поради лаг на некој дел. Не флејмај без причина, прочитај па збори.
--- надополнето: 18 јануари 2012 во 20:13 ---


Прочитај бе брат, прочитај, иди прочитај за фрекфенцијата на видот на човечкото око па види. Зашто мислиш дека телевизијата е праена на 24 фпс? пошо се над тоа е џабе, зашто е џабе? Пошо толку ти е способно окото. Е сеа ти ако мислиш дека твоето око е способно да глеа побрзо од 24 иди пријави се во гинис, може си медицнски феномен
Имаш кантер дома? Инсталирај, 100-200 МВ е, пушти ја еднаш на 50-60 FPS и после пушти ја пак на 99-100 FPS и кажи дека нема разлика.
--- надополнето: 19 јануари 2012 во 00:39 ---
Ајде појасни ми како тоа жити све?
Да те надополнам и за филм. Точно, тие се 24-30 фрејма, ама гледај го филмот на 50-60 Hz телевизор и после гледај го истиот на 120 Hz телевизор...
 

Vargo _online

プレイステーション3
Член од
1 мај 2010
Мислења
492
Поени од реакции
59
Аман со човечкото око... Све ми е тоа читано и познато, ама ти очигледно немаш искусено на дело. Епа јас имам.
Играм кантер долго време, каде што е МНОГУ битно да имаш висок фрејмрејт и добра реакција. И веруј ми, приметувам голема разлика помеѓу 60 и 100 фрејма, а камоли меѓу 30 и 100.
И човечкото око нема никаква врска со тоа. Целата разлика ја прави мониторот, кој ти овозможува помазна слика со поголем број на фрејмови во секунда.

И ај сеа ти прочитај ја статијава, изгледај ги клипчињата и дојди пак кажи ми дека нема разлика меѓу 30 и 60 фрејма.
E ako i tuka ne ja Vidi razlikata neznam :facepalm:
 
Член од
23 март 2011
Мислења
304
Поени од реакции
150
Хаха, интересен муабет :). Значи муабетов е дека ако имаш 30 FPS во било која игра ( се користи било кој engine ) - играта ќе биде течна, ќе реагира на команди идентично ( течно - smooth ) и не можело да се примети ? Човечкото око не можело да види над 30 FPS? WTF? Не функционира така окото, не гледаме ние фиксно со толку и толку FPS, не сме машини.

На истава тема се има расправано 1000000 пати на 1000000 различни форуми низ светот, и е без врска да се расправа пак.

http://www.tweakguides.com/files/FPSCompare_v05_beta.zip
mirror: http://www.mediafire.com/?qq6ksh7v5e3w89p

^^^Еве едно програмче кое ќе ви овозможи да видите разлика помеѓу 30 и 60 FPS ( или било кои вредности кои сакате да ги споредите ). Пуштете го програмчето, стиснете F2 за да се смени сцена и одберете 30 vs 60 FPS на двете половини и кажите ми дека нема разлика... Програмчево е само пример колку да осетите визуелно разлика, во некои случаи кај некои игри ( пример како што веќе кажаа - counter strike и tickrate ) и да не приметите визуелна разлика помеѓу 60 и 100 FPS ( под услов серверот да работи со 100 tickrate како што беше више објаснето овде ) пак има разлика ( со таа игра/enginot што таа игра го користи ИМА разлика помеѓу 60 и 100 FPS на 100 tickrаte сервер. Разликата е во тоа што тој што игра со 100 FPS ќе праќа/добива 100 updates per second со серверот, додека тој со 60 - 60. Просто кажано побрзо/попрецизно ќе се регистрираат измените/моментите кога некој пука прв и слично ) Се зависи од играта/engine-от. Со некоја се приметува повеќе ( ја ни league of legends ни HoN не можем да играм со 30 FPS, не реагираат како што треба командите во групни битки - пола секунда да се закасни со клучен потег во групна битка и отидовте у аут цел тим. Тие просечни 30 FPS во групна битка 5 v 5 каде секој пушта магии со милион анимации се еднакви на 10-15 FPS ), со некоја помалку ( NFS The RUN - 30 FPS, мање више е ок ), со некоја дури и да не се приметува - има други разлики помеѓу повисок и понизок FPS ( ете пак примерот со кантерот )
Ако планирате да се продолжи муабетов давајте објективни/тврди докази дека нешто работи на тој и тој начин, а не субјективни од типот "ја не можем да приметим повеќе од 30 FPS - заклучок - не требаат повеќе од 30 и никој нема да примети" ...

Ако уште тврдите дека нема разлика помеѓу 30 FPS и 100 FPS - би го предизвикал тој што тврди да изиграме Unreal Tournament ( или било која "брза" FPS игра слична на unreal - quake ) при што јас ќе играм на машина способна да извади просечни 100 FPS, а тој на машина способна да извади просечни 30 FPS... Ако не примети тука разлика - или врска нема од играта или има хммм други проблеми - ама тоа е муабет за друга прилика.

Друг промашај у муабетов е што не се споменуваат минимални и максимални FPS ( минималните се поважни ! ) туку само просечни........

edit: додаден mirror за програмчето
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
Ау да убаво ме потсети, како можев да ја заборавам Unreal Torunament :) Тек таму да играш со 30fps, е мизерија, повеќе ќе се мачиш одошто стварно ќе играш.
 

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Jas neznam zosto dve nedeli se dokazuva edno pa isto, treba samo oci da imas i nisto drugo ne ti treba za dokazuvanje, za audio upotrebuvas usi, ako nekoj prdne nema da osetis ako ne pomirisas neznam zosto tolku esei i seminarski se ispisaa za da se dokaze nesto tolku ednostavno. :mad: + :facepalm:
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Корун, Варго, Краш итн итн итн, мешате респонсивност со движење на сликата, мешате константност со број, со ова што го зборите, се обидувате да ми докажете дека 10 баби ќе се движат побрзо од пет.

@ корун, гледај филм на квалитетен 60hz монитор, што нема лаг на кристалите поголем од 2мс, и на 120hz монитор што нема лаг, разликата ќе биде минимална, само блур помалку ќе има од самите карактери поради различниот начин на одбирање на сликите, и воедно ќе делува вештачки.

@ сите други, развијте систем што ќе проектира игра на константи 30 фпс, значи секоја секунда да има точно 30 фрејма, еднакво оддалечен еден фрејм од друг, ќе видите дека 30, 300, 5000, 25000 ќе изгледаат исто. Разликата во повеќе фрејмови од 30 и било ако сакаш од тоа да правиш слоумоушн.

Со тие 100 фпс, вие ги пополнувате неконстантностите на фрејмрејтот на игрите, како што кажав веќе 300 пати, тоа е разликата меѓу 30 и 100 фрејма. ништо повеќе, пак го гледате со 30 слики во секунда, само шо имате помалку дупки, и ви изгледа потечно.

Не тресете глупости, пошо ова е општа физика, докажана миљарда пати од миљарда луѓе, затоа се поставени стандарди меѓународни за движечки слики 24 фрејма во секунда во европа, 30 во америка, ако биле потребни повеќе, зашто тогаш стандардите не би гласеле за 60 фрејма во секунда? или за 300?
--- надополнето: 20 јануари 2012 во 02:04 ---
Џабе се расправам со нубови. Очигледно е дека не си играл FPS игри и врска немаш што збориш.
Играта од SSD ќе била помазна, jesus christ :tapp:


Има и тоа голема веза. Особено порано дур беше кантерот 100 tickrate. Откако го префрлија на 66 се намали таа разлика, пак некој што играл долго време ја осеќа. А дур беше на 100 tickrate ако играш со 60 fps и те како играш со хендикеп. Али џабе ќе објаснувам сеа ако ја немате играно играта.
Не бе, види, ние најчесто седиме дома и играме жмурка ебате, ко демек ја неам играно игри у животов и незнам шо е разлика у фпс. Само ти кажуем дека си бот пошо незнаеш што всушност е фпс а се праиш шеф некој, али еве, не ми веруј, прочитај за константен фпс, и прочитај зашто се земени стандардите од 24 и 30 фрејма за у европа и америка соодветно. Чичко гугл ти е пријател. После прочитај зашто твојата драгоцена игра од пред да се роди татко ти работи боље на 100 фпс одколку на 60, одколку на 30, дали се фрејмовите у прашање или целокупниот проток на податоци? И прочитај, зашто се користи SSD за да добиеш буст у фрејмрејт, зашто се мучат корун и остали да оверклокуваат иако мене не ми е нешо филм, чисто да добијат некој фрејм повеќе. Не е сето тоа дека 100 фрејма ти дава којзнае каква слика, туку едноставно ги пополнува дупките, го прави фрејмрејтот постабилен.


Океј се напнав, сеа ќе ви цртам.

секоја од овие цртички представуе 2 фрејма а секоја точка представуе луфта.

|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..|..| <--- вака треба да изглеа константен фрејмреејт.

како всушност изгледа поради тоа што компјутерите не е могуче да бидат постабилни бидејќи игрите не се константни.

|.|...|.|.|...|...|||..|.|..| <--- неконстантен фрејмрејт

Што е добивката на повеќе фрејма во секунда?
каде што треба да има цртка, а има точка, повеќето фрејмови у секунда ги пополнуваат тие дупки. Затоа ти изгледа помазно. Но неможеш да го надминеш максимумот на човечкото око макар и фрејмовите да немаат никаква теоретска луфта измеѓу.

односно ова
|.||.||.|.||..|..||||..|.||..| <== практично корекција на дупките меѓу фрејмот што треба да биде таму на тоа определено време помеѓу луфтите.



еве и еден цитат од добро познатата википедија за да ви укажам на тоа што го зборам.
Frame rates in video games refer to the speed at which the image is refreshed (typically in frames per second, or FPS). Many underlying processes, such as collision detection and network processing, run at different or inconsistent frequencies or in different physical components of a computer. FPS affect the experience in two ways: low FPS does not give the illusion of motion effectively and affects the user's capacity to interact with the game, while FPS that vary substantially from one second to the next depending on computational load produce uneven, “choppy” movement or animation. Many games lock their frame rate at lower but more sustainable levels to give consistently smooth motion.
океј?
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.158
Поени од реакции
5.933
Леле не му доаѓа памет на дечково... :facepalm:

Ај да ја упростиме работава. Кажи FPS игра која сакаш да ја играме 1v1, со тоа што ти ќе ја ограничиш на 30 фрејма, а јас на 100, па да видиме кој ќе биде подобар. Бива?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom