Телекабел интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.193
Поени од реакции
6.225
И да почне да му смрди на некој, пак ќе биде задоволен со 500 гига и 10 мегабита за 700 ден.
А телекабел СМРДИ веќе 3 месеци со 50 гига (од кои 30 ти ги крадат), 1 мегабит и 300 пинг до гугл за 850. Не знам по кој форуми гледаш ти ама јас на форумов од кајгана гледам дупло повеќе постови на тој за Cabletel отколку на овој и 90 посто задоволни корисници има таму.

А назад кон топикот:
Не сум платил за интернетот од ТК од август до денес и не ми го исклучиле се уште. Излгеда твоите колеги се мислат што да ми одговорат на приговорот или не смеат да ме исклучат дури не ми одговорат, а тоа не го направиле веќе 12 дена. Уште 3 дена и ќе се си го носам случајот со сите докази преку АЕК.
Naravoucenie:Mozes da izlazes nekolku luge izvesno vreme ama ne mozes da gi lazes site luge celo vreme!Ova ne se odnesuva samo za Telekabel tuku i za Cabletel koi celo vreme gi laze korisnicite so nepustanjeto na famoznite kanali Sportklub i Sportklub+ dodeka za internetot nemam nikakvi primedbi.
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
И да почне да му смрди на некој, пак ќе биде задоволен со 500 гига и 10 мегабита за 700 ден.
А телекабел СМРДИ веќе 3 месеци со 50 гига (од кои 30 ти ги крадат), 1 мегабит и 300 пинг до гугл за 850. Не знам по кој форуми гледаш ти ама јас на форумов од кајгана гледам дупло повеќе постови на тој за Cabletel отколку на овој и 90 посто задоволни корисници има таму.

А назад кон топикот:
Не сум платил за интернетот од ТК од август до денес и не ми го исклучиле се уште. Излгеда твоите колеги се мислат што да ми одговорат на приговорот или не смеат да ме исклучат дури не ми одговорат, а тоа не го направиле веќе 12 дена. Уште 3 дена и ќе се си го носам случајот со сите докази преку АЕК.
баш за брзината смрди работата кај кејблтел ... ама тоа е нели друга тема ...

за ова со аек, мислам дека со самото неплаќање ти веќе не си се придржувал до договореното па от тука не е должен операторот да ти ја обезбедува услуга ... за да имаш право да бараш да некаква интервензија треба твоите права да се нарушени а нивните актции да не вродиле со некаква разлика ... вака може нивното не исклучување да се земе како компензација за нешто послабата услуга ако воопшто може да се рече дека си немал услуга бидејки варијација во латенција и брзини е можна во кабелски мрежи ... и бидејки аек нема потреба да им наложува да ти дадат опција да го раскинуваш договорот на 12/24 месеци бидејки нели кај телекбаел е се месец за месец никој не те држи да промениш оператор. така што и да оди случај како твојот кај аек веројатно нема да добиеш нешто спектакуларно ...

иначе за одговарање на приговорот - приговорот се одговара на истиот начин на кој е поднесен, односно ако си пратил преку електронски пат може да биде и одговорен преку електронски пат, но може и преку пошта па сега на овие днеови што ги броиш комотно одземи ги оние што ги потрошила поштата бидејќи ќе важи датумот на одговорот т.е архивското заведување. бидејќи нашава пошта е повеќе од агилна па обични писма од скопје до скопје патуваат и по 20 дена ... може и ќе почекаш повеќе...
 

login.php

404 Error on index.php
Член од
5 јуни 2009
Мислења
696
Поени од реакции
28
сори ама каква веза има аек со неплаќањето ааааааа
кога договорот си е договор ама кој им е крив на телекабел кога не превзеле никакви мерки кога некој неплаќал :D (вајда они би требало да те известат за последиците од тоа)
плус договорот си е договор така да и да не плаќаш вајда не смеат да те исклучат пред времето од договорот бидеќи со тоа и тие ке го нарушат договорот :)
иначе не глеам зошто аек ке ги интересира тоа кога со договорот они се обврзале да ти дават услугата во времетраење од тој перот кој е и во договорот
така да они ако те исклучат предвреме тогаш договорот ке биде прекршен и од двете страни....
а ко ке помине договорот ако не те исклучат они со сигурнот ке ти ги бараат парите мош и камати да ти стават...
----------
иначе од интернетот на телекабел ја сум задоволен од стабилноста и брзината веќе подолго време неам никаков проблем супер е одма ги решаваат проблемите
 
Член од
4 декември 2008
Мислења
404
Поени од реакции
15
сепак со последниве интервенции на терен во инфраструктурата ќе почнат да се осеќаат разлики и растеретеност и без доксис 3...
еве кај мене почнаа више да се осеќаат разлики али само после 2 навечер. Катастрофа невидена сте. 5 години више те читам како сте работеле на инфраструктурата ова она бла бла бла. доксис бла бла бла. А вистината е немате ништо напраено и задоволни се само оние што го користат интернетот само за маил да проверат(а и тие не се секогаш задоволни)
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.107
Поени од реакции
1.388
Во овој случај морам да се согласам со Бидиков.Ти мораш да го подмириш долгот затоа што како и да се пожалиш во прв ред ти си тој што не платил и тоа нив им е аргумент.Самиот договор нагласува дека тие ќе те обезбедат со услуга ако ти редовно плаќаш.Затоа според мене прво плати го долгот и доколку одговорот на приговор на Телекабел не ти помогне тогаш оди со АЕК ама со платен долг зада имаш ти чиста сметка да се изразам.
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
1.948
Поени од реакции
1.500
сори ама каква веза има аек со неплаќањето ааааааа
кога договорот си е договор ама кој им е крив на телекабел кога не превзеле никакви мерки кога некој неплаќал :D (вајда они би требало да те известат за последиците од тоа)
плус договорот си е договор така да и да не плаќаш вајда не смеат да те исклучат пред времето од договорот бидеќи со тоа и тие ке го нарушат договорот :)
иначе не глеам зошто аек ке ги интересира тоа кога со договорот они се обврзале да ти дават услугата во времетраење од тој перот кој е и во договорот
така да они ако те исклучат предвреме тогаш договорот ке биде прекршен и од двете страни....
а ко ке помине договорот ако не те исклучат они со сигурнот ке ти ги бараат парите мош и камати да ти стават...
----------
иначе од интернетот на телекабел ја сум задоволен од стабилноста и брзината веќе подолго време неам никаков проблем супер е одма ги решаваат проблемите
Има врска.
Според договорот, доколку корисникот не плаќа Телекабел има право да му ја исклучи услугата, и со тоа Телекабел всушност не го прекршува договорот.
Договорот е месец за месец, за еден неплатен месец Телекабел имаат право да ја прекинат услугата, иако гледам од други луѓе кои што не платиле (јас редовно си ги плаќам сметките) ми имаат кажувано дека не ги скинале по 2-3 месеци а по некој и 6.
Телекабел не дека не знаат, имаат систем туку намерно ги оставаат сите по неколку месеци - како знак на добра волја, неформално им даваат шанса на корисниците да платат и нешто покасно се со цел да ги задржат како корисници, а корисниците да го задржат Телекабел како опетратор.
 
Член од
21 март 2011
Мислења
86
Поени од реакции
40
Прво, договорот не е обрврзувачки за двете страни, прво се користи па се плаќа ако си задоволен и се продолжува услугата. Јас не сум бил задоволен од јуни и не плаќам автоматски со што сум ја прекинал услугата, а зошто не ме исклучиле уште тогаш тоа си е нивни проблем.

Второ мојот приговор е писмен, но во него е наведена и адреса и e-mail и тел, тие не се приморани по пошта да ми вратат одговор кога самите навеле дека можат и преку е-mail да ми одговорат и преку телефон нормално.

Трето, во мојот договор пишува дека имам 24 часа техничка поддршка. А таа техничка поддршка 3 месеци ме лажела дека кај мене се проблемите. Со самото тоа што тие на секое јавување ми потврдуваа дека имам проблем и дека ќе ми пратат екипа нареден ден од 10 до 17 часот (некад дома викаат, некад на бандера) автоматски ми кажува дека проблемот е кај мене, а потоа тие екипи не дошле никогаш и после 3 месеци признаваат дека мрежата им била оптоварена и дека не бил проблемот од кај мене.

Така да во мојот договор никаде не прочитав дека техничката поддршка во телелајно има право да те лаже дека кај тебе се проблемите за да прикрие дека тие имаат проблеми.
Си имам снимени разговори за тие работи бидејќи знам дека тие намерно не ги снимаат.

Кажано е дека брзината може да варира дека е shared bandwith, но во интернет не спаѓа само брзина, има сигнал, пинг, стабилност и друг куп работи кои не се наведени во нивниот договор. А јас приговорав за двете работи, и за интернетот, и за техничката служба.
И тоа пратив 2 приговори преку интернет, со што ми се јавија од Штип и примораа екипа да ми дојде на почетокот од месецов која нормално не ми го среди проблемот. (а како ќе го среди од кај мене кога била оптоварена мрежата).

АЕК сигурно дека не може да ми го среди нетот, ама може да види како се однесуваат со корисници.
 

Топче

Арсеналиста
Член од
18 септември 2010
Мислења
9.234
Поени од реакции
14.576
Некако чудно овој месеци ми летнаа 50те гига...
Скоро никогаш не ги трошам ама овој месец ми ги снема на чуден начин мора да признаам...

У секој случај ТК се шит голем воопшто не сум задоволен, преку ден неможеш ни едно јутуб видео да изгледаш на раат посебно во попладневните часови, и сеуште сум на нив само поради спортклуб и спортклуб+
Кај мене у зграда сеа залепиле доле дека местат оптика од т хоум така да веројатно после нова година идам на оптика.

Enough of this TK shit.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
И да почне да му смрди на некој, пак ќе биде задоволен со 500 гига и 10 мегабита за 700 ден.
А телекабел СМРДИ веќе 3 месеци со 50 гига (од кои 30 ти ги крадат), 1 мегабит и 300 пинг до гугл за 850. Не знам по кој форуми гледаш ти ама јас на форумов од кајгана гледам дупло повеќе постови на тој за Cabletel отколку на овој и 90 посто задоволни корисници има таму.

А назад кон топикот:
Не сум платил за интернетот од ТК од август до денес и не ми го исклучиле се уште. Излгеда твоите колеги се мислат што да ми одговорат на приговорот или не смеат да ме исклучат дури не ми одговорат, а тоа не го направиле веќе 12 дена. Уште 3 дена и ќе се си го носам случајот со сите докази преку АЕК.
ако имаш долг околу 3000 ден тогаш ќе те опоменат или исклучат
мене ми се има случено неколку пати да ме опоменат кога имав околу 3000 па да си платам барем 1000 за да не ме исклучат оти ми дојдоа на врата а еднаш ко ме исклучија им платив истиот ден и заебаното е шо требаше од Штипсбург да пуштат па се изначекав 5-6 саати

Има врска.
Според договорот, доколку корисникот не плаќа Телекабел има право да му ја исклучи услугата, и со тоа Телекабел всушност не го прекршува договорот.
Договорот е месец за месец, за еден неплатен месец Телекабел имаат право да ја прекинат услугата, иако гледам од други луѓе кои што не платиле (јас редовно си ги плаќам сметките) ми имаат кажувано дека не ги скинале по 2-3 месеци а по некој и 6.
Телекабел не дека не знаат, имаат систем туку намерно ги оставаат сите по неколку месеци - како знак на добра волја, неформално им даваат шанса на корисниците да платат и нешто покасно се со цел да ги задржат како корисници, а корисниците да го задржат Телекабел како опетратор.
како шо напишав погоре, до 3000 ден трпат

и ме задржаа скоро 4 години (ама ако имаше кејблтел во мојот град и дури тие да ми плаќаа немаше ништо да ме задржи)
 

Топче

Арсеналиста
Член од
18 септември 2010
Мислења
9.234
Поени од реакции
14.576
Кога ресетираат нетов дебиливе?

Ми куца веќе потрошња од овој месец а уште е по старо...
Дури и намален нет е ужасен страшно нешто не им е ни 256кб

 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.107
Поени од реакции
1.388
Кога ресетираат нетов дебиливе?

Ми куца веќе потрошња од овој месец а уште е по старо...
Дури и намален нет е ужасен страшно нешто не им е ни 256кб

Телекабел секогаш ги изненадува своите корисници ;) Не се секирај и кај мене така.Кај сите оператори се ресетира на 00 00 само кај овие после 2 саат пополноќ.Пак сме на 50гига.Оу јеа
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
јас само се надевам на секој први ама ко ќе видам дека пак исто е ми иди да се самоубијам а после и нив да ги самоубијам :)

п.с абе дај нека ги исклучат спортклуб каналите и да понудат ФЛЕТ интернет и со 30-40 мбпс брзина оти со 8 ништо не прајме
дедо мраз за нова година сакам да ми донеси Флет интернет понуда со 40 мбпс :tapp:

Телекабел секогаш ги изненадува своите корисници ;) Не се секирај и кај мене така.Кај сите оператори се ресетира на 00 00 само кај овие после 2 саат пополноќ.Пак сме на 50гига.Оу јеа
кај мене никогаш не е вака - оти сум со доплата :vozbud: само кога трошев имав мака понекогаш оти маста му ја извадов,до 15 ти имав 40 гб и не можев да го преживеам месецот рает па си реков да трошам и замисли после целодневно спуштање со просек 300-400 кб за последните 15 дена на крајот имав 400 гб од кои 100 гб само аплоад и сега како отепан сум и ХДД не е во добра состојба :) ова беше како терор и не планирам уште еднаш да трошам со мизерна брзина да му се невиди па и да му се види оти некои торенти имаа малку сидери.....јас си знам како беше
сега ако вадев од први не знам дали ќе потрошев 800 гб оти за 15 дена потрошив 360 ама 600 ќе летнеа како ништо
читав на еден друг форум и се чудам како некои корисници од кајблтел со 50 мбпс пакет не можеле 1 тб да потрошат не знаеле шо да спуштаат вече
па блуреј спуштај барем по 1 дневно од 30-на гб
со лева да се прекрстам

п.с инаку рекордот ми беше 250 гб вкупно значи за 30 дена во месецот
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
1.948
Поени од реакции
1.500
Прво, договорот не е обрврзувачки за двете страни, прво се користи па се плаќа ако си задоволен и се продолжува услугата. Јас не сум бил задоволен од јуни и не плаќам автоматски со што сум ја прекинал услугата, а зошто не ме исклучиле уште тогаш тоа си е нивни проблем.

Второ мојот приговор е писмен, но во него е наведена и адреса и e-mail и тел, тие не се приморани по пошта да ми вратат одговор кога самите навеле дека можат и преку е-mail да ми одговорат и преку телефон нормално.

Трето, во мојот договор пишува дека имам 24 часа техничка поддршка. А таа техничка поддршка 3 месеци ме лажела дека кај мене се проблемите. Со самото тоа што тие на секое јавување ми потврдуваа дека имам проблем и дека ќе ми пратат екипа нареден ден од 10 до 17 часот (некад дома викаат, некад на бандера) автоматски ми кажува дека проблемот е кај мене, а потоа тие екипи не дошле никогаш и после 3 месеци признаваат дека мрежата им била оптоварена и дека не бил проблемот од кај мене.

Така да во мојот договор никаде не прочитав дека техничката поддршка во телелајно има право да те лаже дека кај тебе се проблемите за да прикрие дека тие имаат проблеми.
Си имам снимени разговори за тие работи бидејќи знам дека тие намерно не ги снимаат.

Кажано е дека брзината може да варира дека е shared bandwith, но во интернет не спаѓа само брзина, има сигнал, пинг, стабилност и друг куп работи кои не се наведени во нивниот договор. А јас приговорав за двете работи, и за интернетот, и за техничката служба.
И тоа пратив 2 приговори преку интернет, со што ми се јавија од Штип и примораа екипа да ми дојде на почетокот од месецов која нормално не ми го среди проблемот. (а како ќе го среди од кај мене кога била оптоварена мрежата).

АЕК сигурно дека не може да ми го среди нетот, ама може да види како се однесуваат со корисници.
Што бидна?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom