Најавени измени во законот за увоз на автомобили

Марко!

Алфа
Член од
6 февруари 2010
Мислења
272
Поени од реакции
14
Импортерите не им се свиѓа то што сега се дозволи увоз на половни возила.Тоа го направи оваа влада, затоа што заради импортерите народот вози возила со БГ таблички и за да земе пасош рецитира дека се по дедовска линија бугари.

Зошто?Само за да шака луѓе работат со огромен капитал и да му се смеат на народот во лице.Е не може така,другари.Сега малку ќе видите како е кога тркалото ќе се сврти.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
MOZE MOZE moze i taka da e, samo kako što piša bojanBT ova ne e prv vakov oglas :nesum:
 

Мајло

B I S
Член од
22 јуни 2009
Мислења
1.594
Поени од реакции
940
Дали може некој да ми даде информација колку би ме чинеле сите трошоци за да увезам Голф 4 од бугарија или Опел Астра од 2000 година.

Се мислам,ама немам престава колку би коштало се.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
83
oky fala na odgovorot...
a kako stojat rabotive odkako ke ja donesam vo makedonija i odam na terminal t.s. ja ostavam kolata na homologacija i cekam da mi se javat, kolku vreme od prilika se čeka taa procedura
jas ziveam vo slovenija i sakam da ja donesam kolata samo imam problem so vremeto, ograniceno mi e vremeto ne mi davaat slobodni denovi od rabota :zid:, ima li šansi da se zavrsi ta rabota vo makedonija za 3 do 5 dena ?
ja ostavas kolata vo terminal i cekas da ti se jave spediterot. mojata trebase vcera da ja carinam ama ne sum odnel homologaciski dokument i koga denes go odnesov mi rekoa deka denes ne trebalo da se nose :uvo: (makedonska rabota). a za 3 do 5 dena ne znam mozebi treba da probas da zavrses rabota :jaj:
 
T

Tetro

Гостин
Еден мој пријател утре оди за Словенија, сака да земе пазарена кола од прв газда, Opel Astra седан од `98 (800 евра). Кога ќе заврши целата процедура, ќе пишам тука, колку му излегле сите давачќи, па ќе си планираме :helou:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Огромна разлика се реалните пазарни цени и Пазар3.


Ете вчера другарче си купи македонска Опел Омега од 1997 година 2.0 16V значи Opel Omega B, без плин за 1700 еура. Деновиве ќе му става плин на колата и ќе си ја вози за 2200 евра со атест плин и регистрирација 200...2400 еур со сите нишани.

Иначе на колата беа направени сервиси од претходниот газда во Аутомакедонија.

Имаше друг пример со Голф 2.

1300 еур на МК таблици. Овие од Пазар3 бараат 2500 СЕУШТЕ за Голф 2.
Денес еден познаник од друг форум пазари Ауди 80 1.9 обичен дизел од 1992 мислам за 2000 еур, регистриран, од прв газда со сервисна книшка. Истиот тој на пазар под 3000 нема да го најдете.

Мислам дека на тој пазар3 почнаа дури и психопати да одат и да пишуваат цени од ракав.

Пример кола на словенски таблици (пример едно битолско Хјундаи Акцент) е пишано 1500 еур, а истото во Словенија е 500.

Е што...1000 евра транспорт?!!

Мислам вкрај се смешни.

Сакаат да продаваат увезени коли по стари цени што беа до сеа.

Епа нема да им пали тоа.

Втор пример, еве лично за мене зборувам. Значи имам една понуда за Форд Ескорт 1.8 Дизел, зачуван на цол таблици словенски за 600 евра. Типот ги донесе на шлепер повеќе коли и еден Ескорт налета на приколка. Со се сите давачки доаѓа 1200-1300 еур преку сила (тука е и регистрацијата). Ескорт по Шваке лист е 650 еур. На Пазар3 истиот (со ете малку намалени цени) е од 1800 до 2500 евра.
 
Член од
15 декември 2005
Мислења
27
Поени од реакции
0
Luge dali nekoj dozna dali ima pominato kola so desen volan odnosno dali se registrirala na MK tabli
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
mislam deka nemoze da se registrira osven ako ne e diplomatsko vozilo... 98% mislam deka e taka ako nekoj znae deka ne e neka me demantira
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
Огромна разлика се реалните пазарни цени и Пазар3.

Овие од Пазар3 бараат 2500 СЕУШТЕ за Голф 2.
Денес еден познаник од друг форум пазари Ауди 80 1.9 обичен дизел од 1992 мислам за 2000 еур, регистриран, од прв газда со сервисна книшка. Истиот тој на пазар под 3000 нема да го најдете.

Мислам дека на тој пазар3 почнаа дури и психопати да одат и да пишуваат цени од ракав.

Пример кола на словенски таблици (пример едно битолско Хјундаи Акцент) е пишано 1500 еур, а истото во Словенија е 500.

Е што...1000 евра транспорт?!!

Мислам вкрај се смешни.

Сакаат да продаваат увезени коли по стари цени што беа до сеа.

Епа нема да им пали тоа.

Втор пример, еве лично за мене зборувам. Значи имам една понуда за Форд Ескорт 1.8 Дизел, зачуван на цол таблици словенски за 600 евра. Типот ги донесе на шлепер повеќе коли и еден Ескорт налета на приколка. Со се сите давачки доаѓа 1200-1300 еур преку сила (тука е и регистрацијата). Ескорт по Шваке лист е 650 еур. На Пазар3 истиот (со ете малку намалени цени) е од 1800 до 2500 евра.
Се согласувам и потполно си во право. Ваквата ситуација се должи пред се на фактот што прекупците и трговците со половни возила сакаат да ја искористат почетната еуфорија за увозот и да направат поголема заработка (со тоа и ќе ја компензираат намалената побарувачка изминатите месеци). Токму затоа, доколку не е итна набавката на возило, сметам дека е најпаметно да се почека одреден период (пр. до јуни - јули) бидејќи тогаш ќе има голем број на увезени возила на пазарот и нивните цени ќе се намалат. Доколку некому е потребен автомобил итно препорачувам да оди во странство (словенија) и сам да си донесе.:smir:
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Мој другар од словенија зема опел астра за 800 евра му ја проценија на 1200 и сега со регистрација и патни трошкови му излегува околу 2000 евра, СУПЕР ДРЖАВА И ЗАКОНИ НЕМАМ ЗБОРОВИ.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Мој другар од словенија зема опел астра за 800 евра му ја проценија на 1200 и сега со регистрација и патни трошкови му излегува околу 2000 евра, СУПЕР ДРЖАВА И ЗАКОНИ НЕМАМ ЗБОРОВИ.
многу ќе го доживеат истото искуство за жал:toe:како тоа бараме да влезиме во европа а се однесуваме како да сме од замбија.....факт е дека има олеснување околу купување на половно возило,само прашајте некој што има ново возило(таков стандард да си дозволи) кога би вложил во половно:toe:
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
ОБЈАВА НА ИНСТРУКЦИИ ЗА СПРОВЕДУВАЊЕ НА ЦАРИНСКАТА ПОСТАПКА ЗА УВОЗ НА МОТОРНИ ВОЗИЛА


Со цел да се избегнат непотребни трошоци и проблеми при увозот на моторни возила, Царинската управа препорачува при увозно царинење на моторните возила од странство, како и возилата со странски регистарски таблички кои веќе се наоѓаат во Република Македонија,а ги управуваат лица со регулиран престој во странство, особено да се внимава на следното:

1. Исполнување на хомологациски услови

Проверка на условите за хомологација пред да се купи возилото во странство кај овластените тела:
- АМСМ УСЛУГИ ХОМОЛОГАЦИЈА ДОЕЛ Скопје, Инспекциски места „Скопје-Чаир“ „Велес“ и „Битола“
- МАШИНСКИ ФАКУЛТЕТ од Скопје, Инспекциско место „Индустриска зона Железара“
- АУТОМАКЕДОНИЈА А.Д. од Скопје, ул. Мито Хаџивасилев; Инспекциско место „Стакларница“
- КОНФОРМА ДОЕЛ Скопје, бул. Илинден бр. 138 А, Инспекциско место „ИМ 1-Велес“ „ИМ 2-Радовиш“ и „ИМ 3 -Прилеп“
- АСУЦ „Боро Петрушевски“ од Скопје, бул.„Александар Македонски“ 26 б; Инспекциско место АСУЦ „Боро Петрушевски“

Царинската постапка се спроведува и давачките се плаќаат пред да се изврши техничкиот преглед за сообразност со хомологациските услови. Доколку возилото не ги исполнува овие услови, увозникот нема да може да го регистрира возилото и ќе се соочи со големи непотребни трошоци на враќање на возилото во странство.


2. Потребни документи за спроведување на царинската постапка:

При царинење на возилото, неопходни сенајмалку следните документи:

- оргинална сообраќајна книшка за возилото;
- оргинална фактура, купопродажен договор или, доколку увозникот подолго време го поседува возилото, изјава за вредност;

За да може да се утврди царинската вредност, потребно е да се достават следните минимални податоци за патнички возила:

- вид
- марка
- модел
- тип на возило
- погонско гориво
- број на врати
- година на производство
- работна зафатнина на моторот
- силина на моторот (киловати или коњски сили)
- ниво на опрема (на пример, ниво на опрема за ВОЛКСВАГЕН ГОЛФ: comfortline, trendline, highline и.т.н.)

Кај товарни возила, комбиња, автобуси, камиони, приколки и полуприколки, покрај погоре наведените, потребно е да се достават и минимални податоци за:

- број на оски
- меѓуоскино растојание
- сопствена маса
- дозволена носивост
- дозволено оптоварување по оски
- должина/широчина/височина
- вид на кабина (кај комбиња)


3. Проверка на податоците наведени во документите за купопродажба и другите придружни документи, односно споредување на бројот на шасија на возилото со оној наведен во купопродажниот договор и сообраќајната дозвола при купувањето

Повремено се случува бројот на шасијата наведен во купопродажниот договор да се разликува од бројот на шасија на возилото, што доведува до проблеми при спроведување на царинската постапка, постапката на хомологација и при регистрација на возилото.


4. Употребувани автомобилски гуми

Често се случува при купување на возило, со возилото да се добие и втор сет на гуми (зимски/летни). Бидејќи увозот на употребувани гуми е забранет, вториот сет на употребувани гуми не смее да се внесе во Република Македонија.


5. Изнесување на странски регистарски таблички од Република Македонија

Редовните регистерски таблички да се изнесуваат од Република Македонија откако ќе започне царинска постапка. Доколку се изнесуваат пред започнувањето на постапката, тоа претставува царински прекршок.


6. Обезбедување на доказ за потекло - ЕУР-1 или Изјава во фактура

Доколку возилата се со потекло од земјите членки на Европска унија и за истите е добиен доказ за потекло - Уверение за движење ЕУР.1 или Изјава во фактура тогаш се плаќа намалена царинска стапка 1% (редовна 5%).


7. Царински испостави каде се спроведува постапка на царинење на возила

Царинењето на употребуваните патнички возила се врши по месна надлежност, односно според живеалиштето на увозникот, во следните царински испостави:
- ЦИ Скопје 1 , ул. „Колекторска“ бб, Скопје;
- ЦИ Скопје 2, ул.34 бб, Скопје;
- ЦИ Скопје 3, ул. ,,15ти Корпус,, бр.2, Скопје;
- ЦИ Куманово, магистрален пат М1 делница Табановце-Куманово, 7 км од Табановце;
- ЦИ Штип, ул. „Брегалничка“ бб Штип;
- ЦИ Гевгелија, граничен премин Богородица;
- ЦИ Битола, „Краварски пат“ бб, Битола.


8. Постапка на царинење на возила

Вообичаено царинската постапка за употребувани возила се спроведува на следниот начин:

По доаѓање на граничниот премин, кај овластен застапник (шпедитер) се подготвува транзитна декларација со која возилото се упатува на царинење во внатрешна испостава. Покрај наплатата на услугата, често шпедицијата бара да се приложи готовински депозит кој му се враќа на увозникот по завршувањето на транзитната постапка во внатрешната испостава.
По пристигањето во внатрешната испостава, започнува царинска постапка на увоз или складирање, зависно од потребите на увозникот или начинот на работа на Царинската испостава. Царинската декларација ја подготвува со полномошно овластен застапник (шпедитер).

9. Постапка на царинење на возила кои веќе се наоѓаат во Република Македонија

Возилата со странски таблички кои веќе се наоѓаат во Република Македонија и ги управуваат лица со регулиран престој во странство, можат да започнат постапка на царинење без транзитна постапка на граничен премин, односно можат директно да се јават во царинските испостави каде се спроведува постапката на царинење на возила.

10. Рок за завршување на транзитната постапка

Рокот за завршување на транзитната постапка од граничниот премин до царинската испостава за царинење вообичаено е 1 ден.

Непочитувањето на рокот претставува царински прекршок, за кој е предвидена мандатна казна од 50 евра во денарска противвредност за физичко лице или, доколку увозник е правно лице, 50 евра за одговорното лице во правното лице и 250 евра за правно лице.

11. Што е акцизна основица

Акцизна основица е царинската вредност утврдена согласно царинските прописи зголемена за износот на царината. Во царинската вредност се вклучуваат и транспортните трошоци и трошоците за осигурување доколку ги има.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
se soglasuvam deka nema smisla so cenive na avto pazar, jas ziveam vo slovenija i otprilika znam kako se dvizat cenite, neznam šo e rabotava so makedoncive ama izgleda sakaat od edna kola da dobijat poveke od 1000 evra. malku mi e bezsmislena ovaa rabota pa ke vidime do koga ke odi vaka.
inaku tuka vo slovenija ima internet strana kade što mozete da najdete kola što se podaruva, dobro stranava ne e za koli ama nekogaš znaat i kola da stavat primer pred 1 nedela imase FORD MONDEO 1996 godina 1.8 benzin vo ispravna sostojba (PALI VOZI) pominato na tehnicki registrirano se. siguren sum deka ima i takvi koli na pazar3...
eden ponov primer: eden prijatel najde kola na slovenskava strana www.AVTO.net i otidov jas da ja vidam (MAZDA 323 F) mnogu dobra kola se ubavo ama na oglasot pisuvase deka e prv gazda a koga otidov mi rece deka neznael koj gazda e :nesvest: mi rece deka ima servisna kniga potvrdena a posle "NEMOŽEŠE DA JA NAJDE" :pos2: inaku na karoserija nemam zborovi, 100% bila čuvana vo garaža nekolku godini :)) i posle ja ima zemeno za 100evra. a da i nemozevme da ja zapalime 5 min. haha.
PRIMER JAS taa kola nema nikogas da ja kupam i da mu ja odnesam na prijatel, eve vozi, a toa ne e slusaj i so onie koi preprodavat koli... jas koga ja gledav kolata covekov mi vika mi se javija makedonci od tetovo ke dojdat do vecer da ja zemat i ne ja gledale nisto 100% ja zimale... I šo posle, ke naebe nekoj makedonec dole nema nikogas da ja upravi, a ke ja kupi za nekoj 1500 evra

zatoa eden sovet: poarno platete si karta do slovenija dojdete eden den vo hotel spijte i nazat, predtoa da imate izbrano nekolku koli šo ke gi gledate koga ke otidete gledajte od stranava WWW.AVTO.NET najgolema najpoznata strana za koli vo slovenija, se šo e drugo e kopija kako primer www.bolha.com ili www.salomon.si puštete see nastrana WWW.AVTO.NET najdobro i ne trčajte na avto pazar oti mali se šansite da najdete kola od avto pazar.
i ušte nešto eve strana za raboti šo podaruvaat pa uspat koga ke dojdete vo slovenija moze da si zemete nesto :D:D ima od kompijuteri, laptopi do koli... taka i poveke ke vi se isplati haha POZDRAV
www.podarimo.si
 
Член од
4 јануари 2006
Мислења
129
Поени од реакции
0
^ TIF е некој вид на такса (данок), која се плаќа на општината т.е државата.

Барем така мислам
TUV ти е нешто како документ за хомологација. Единствен данок кој го плаќаш е ДДВ од 18% (ако ги изземеме царината и акцизата).
Во СФРЈ, на времето се плаќале општински, републички, сојузен данок...при купување на возило.
TÜV e razgovorno za tehnicki pregled. nisto poveke, a vsusnost znaci "zdruzenie za tehnicki nadzor".
se sostoese do jan. 2010 od dva dela, a sega e eden del.
pravilno e HU (HauptUntersuchung) - glaven pregled i AU (AbgasUntersuchung) - pregled za emisija na gasovi (euro1,euro2,euro3...)

TÜV moze da se izvadi kaj site licenzirani servisi (TÜV servisi,DEKRA,ATU...) i vazi 2 godini. Parite te. taksata gi dobiva servisot koj go izvrsil pregledot i lepat plaketa/nalepnica na tablicite od voziloto. Na predna strana od AU, a na zadna od HU (TUV). onie koi sega vadat tehnicki, ne dobivaat plaketa za izduvnite gasovi.

Plaketata (TÜV) izgleda vaka:
http://img101.imageshack.us/img101/4572/deutschesbundeskennzeic.jpg

bojata (tuka: zolta) stoi za godina na validnost, koja isto taka e vpisana vo centarot, a mesecot se otcituva od brojkata koja stoi najvisoko (tuka: 6 odnosno mesec juni). 12kata e sekogas markirana i go olesnuva otcituvanjeto od distanca na (na pr.) policijata dodeka stojat pozadi voziloto (semafor,raskrsnica...). na prv pogled moze da precenat dali ima ili nema validen tehnicki voziloto.
Plaketite za AU (izduvni gasovi) se na predna tablica i se so forma na setoagolnik.
----------------------------------

Zoll (eksport) tablicite nemaat TÜV-nalepnica, ama e potreben validen tehnicki za da se izvadat. Tie imaat crveno pole od desna strana vo koe e vtisnata validnosta na osiguranjeto.
----------------------------------

Kaj nas za import, znaci vo Makedonija (ne za/vo Germanija), potreben e dopolnitelen dokument za homologacija. Toj nema vrska so vadenje Zoll-tablici vo Germanija. Dokumentot za tehnicki karakteristiki moze da se nabavi ili pred ili po vadenjeto Zoll-tablici. Moze i po faks...bidejki kaj nas samo od TÜV Minhen ili ovlasten diler/zastapnik go priznavaat!

Пред да тргнете кон Македонија не заборавајте да извадите документ за технички карактеристики на возилото
.

За цела Германија овој документ се обезбедува само во Минхен,
или може да се обезбеди преку овластени дилери
и чини околу 80 евра.
Za ova e potreben "dokumentot za sopstvenost".
Razgovorno: Brif (Brief, Fahrzeugbrief te. po novo -Zulassungsbescheinigung Teil II)
starite izgledaa vaka: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ac/Brief_1_6.jpg
novite izgledaat vaka: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Zulass.jpg
i se oddelen dokument od soobrakjajnata. Bez ovoj dokument ne go poseduvate voziloto!

----------------------------------​



Potrebno za povlastena carinska stapka e i:​


Потеклото на стоката се докажува со уверение за движење ЕУР.1 издадено од царинските органи на земјата извозник.



Уверение за движење ЕУР.1 = Movement Certificate EUR.1


se vadi vo carina = Zollamt.​

Poslednite sto sum gi vadel mi bile besplatni.


-------------------------------------------------------------------------------------------

aj ovaka, na kratko da opisam za da se dobie pretstava:

- kupuvate vozilo (najdobro od privatno lice - prijavena/registrirana);
- pravite kupoprodazen dogovor (nema potreba od notar);
- plakjate, a toj vi gi dava dokumentite (obavezno Brif + TÜV-ot koj go poseduva voziloto za Germanija, eventualno servisna kniska, itn) i klucevite;
- odite (najdobro zaedno) da ja registrirate kolata, a toj da si ja odjavi;
- obezbeduvate tamu (ima prodazni mesta za osiguranje i tablici) - polisa/osiguranje;
- toj gi vadi tablicite i vleguvate da preregistrirate;
- mu ponistuvaat tablici i dokumenti na nego, a na vas vi izdavaat novi;
- potoa ja proveruvaat kolata (obavezno broj na sasija, a eventualno profil na gumi i stakla)
- zaveruvaat tablica i dokumenti (dobivate internacionalna soobrakjajna i ve vpisuvaat vo "dokumentot za sopstvenost" - Brief);
i tolku, moze da vozite...

potoa, naredniot den ili istiot ili..., moze da otidete do carina za EUR.1 i da organizirate kaj diler ili TÜV Minhen za dokument za homologacija.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
Deneska stasav vo makedonija ja donesov kolata RENAULT TWINGO i šo e najstrasno na granica mi rekoa deka poradi toa sto sum drzavjanin na republika slovenija ne mi treba nisto a koga stasav vo štip na terminal mi baraa dokumenti od granica :nesvest: jas objasniv kako mi kazaa na granica deka zakonot ne vazel zamene zatoa sto imam slovensko drzavjanstvo pa od terminal se javija na granica pa ednite vikaat deka ne e taka ovie od granica im go čitaat kako glasi zakonot i taka se raspravaa i bev do granica odtamu mi dadoa list kako glasi zakonot i utre im go nosam na terminal... neznam što i kako ke bide se nadevam :se_ molam:se_ molam:se_ molam deka ke bide vo red, VAZNO makedoncive se pokazaa neinformirani za sproveduvanje na zakonov katastrofa :nerv::nerv::nerv::nerv::nerv::nerv::nerv:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom