Забраната за фотографирање за пасош со шамија била "дискриминирачка"?

Адо,зборуавме за муслиманите,не за албанците.
Има турци,македонци,албанци,босанци итн.
Многу јасно.
Но затоа што институтот е за духовното наследство, а во таквото спаѓа и наследството на религијата која е доминантно муслиманска, сепак може да го поврзам со бунењето околу фотографирањето со превез, и мирното доделување на пола Куршумли Ан по иницијатива на Сулејман Рушити.
За крај уште еднаш да повторам. Сметам дека имаат полно право по личен избор да се сликаат со шамија за пасош.
 
Ада мислам дека не си во право...не станува збор за избор или кршење на нечии права,немам ништо против шамиите,марамите итн,ама ако сме сите сликани така поготово сега со црно белите фотки сите ке бидеме исти,иди познај после кој е кој
 
Така е,и јас сум против.
Кој е за нека пише,кој против нека пише,ако пак има некој со некоја “солуција“ нека ја напише,само чудно ми е што ви е толку интересно одма да мешате работи?
Одма албанците сакаат права,сакаат ова сакаат она,тука не можам а да не ја спомнам Лејди,која како модераторка не да држи ред на темите,таа дава најглупави коментари.
 
Ада мислам дека не си во право...не станува збор за избор или кршење на нечии права,немам ништо против шамиите,марамите итн,ама ако сме сите сликани така поготово сега со црно белите фотки сите ке бидеме исти,иди познај после кој е кој
Ако шамијата е таква што дозволува да се види добар дел од челото, и главните црти во анфас, не би имало проблем со препознавањето на фасцијалните карактеристики.

Инаку, Крејзи Појол, го пишав она што го пишав за институтот за да кажам дека ова со фотографиите нема врска со патриотизам и давање или одземање на некои посебни права.
 
Ако шамијата е таква што дозволува да се види добар дел од челото, и главните црти во анфас, не би имало проблем со препознавањето на фасцијалните карактеристики.

Инаку, Крејзи Појол, го пишав она што го пишав за институтот за да кажам дека ова со фотографиите нема врска со патриотизам и давање или одземање на некои посебни права.

Дилемата е со или без шамија,у прво одд се учи или на сите се дава бонбонче или на никој,не може твојата шамија е ок ти може да се сликаш а ти иди смени ја
 
И јас сум да не мешаме етницитет со религија, ова е чисто религијско прашање.

Лично немам ништо против која како сака да се слика ако тоа е пропишано со закон и законот важи за сите.
 
Дилемата е со или без шамија,у прво одд се учи или на сите се дава бонбонче или на никој,не може твојата шамија е ок ти може да се сликаш а ти иди смени ја
Ок. Кај нас муслиманките скоро и воопшто не носат целосни прекривки ко во Иран на пример, така да кај никоја не би имало проблем да и се види јасно лицето.
Уосталом, јас само кажав дека лично не би ми сметало да се сликаат со шамија, затоа што имав шанса да ми биде пренесено што всушност им значи на вистинските вернички носењето на прекривка на косата.
Ако законот е дециден и ако надлежните сметаат дека шамијата би била проблем во јасното препознавање на лицето, онда никому ништо. Нема да се сликаат со марама и толку.Нема тука посебно мозгање.
 
Ако законот е дециден и ако надлежните сметаат дека шамијата би била проблем во јасното препознавање на лицето, онда никому ништо. Нема да се сликаат со марама и толку.Нема тука посебно мозгање.

Со овој дел потполно се сложувам. Но проблематиката е поголема.
Како што веќе утврдивме, се работи за вера, не за етникум, иако голем број од нашите форумџии се малоумни тоа да го разберат.
Ко второ, не постои никаков правилник за тоа како треба да се сликаш за пасош, како што е тоа регулирано во Европски земји (Пример, Бацилус и неговиот ПДФ фајл - Германија).
Го болдирав делот "Ако" бидејќи...Доколку доведеме таков правилник, и се придржуваме кон истиот, ондак so be it. Немам ништо против законот, напротив, сакам тој да се применува.

Значи...Правилник нема, за шамии се фатија, албанците се криви...

Да се надоврзам уште еднаш со Ада...остајте шамиите, има поважни работи за решавање, од поголем карактер за напредокот на оваа држава.
 
Covek shto ne moze da gi odbrani svoite verski tradicii ,etnicki tradicii nishto ne moze da reshi poshto on prvo nema pocit kon sam sebe si kako stvorenje koj e stvoren od Gospod
 
А пак човек кој ги превртува зборовите на Господ,ко накркал дебело.
 
Verata e poddrzuvach, a vo odredeni periodi i samata bila sproveduvach, na opshtestveniot red i poredok. Istiot toj zaradi chie sproveduvanje postojat zakoni i propisi. Od taa gledna tochka, iluzorno e na zakonite da se gleda kako na neprijatelski nastroeni pravila. Tie se identichni za site gragjani na Makedonija.
 
Mislam deka treba da se pocituva zakonot v ovoj slucaj, zosto pri potreba od identifikacija ako liceto sto e na slikata e so shamija ne moze tocno da se utvrdi dali e toa lice na slikata, pa moze da se zloupotrebi od nekogo. Im gi pocituvam pravata na zasegnatite ama mislam deka sepak ova e potrebno, zosto ne mozes tocno da utvrdis identitet na lice ako e so samija na slikata ili so nesto slicno.
 
Covek shto ne moze da gi odbrani svoite verski tradicii ,etnicki tradicii nishto ne moze da reshi poshto on prvo nema pocit kon sam sebe si kako stvorenje koj e stvoren od Gospod
Ти што сакаше да кажеш со ова?

Sto sakashe da kazesh so ova
Сакав да кажам дека човек кој вели:“во Куранот пишува дека,неносењето шамија е грев и дека е еднакво на разголување“,го накркал пошо лаже.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom