Владина измама со новиот закон за царинење возила

  • Креатор на темата Креатор на темата Audiofil
  • Време на започнување Време на започнување
dobro primeteno... ne zedov da studiram, ke najdev ushte neshto sigurno za da dokazam deka ne e toj istiot... a koga rekov pogolema, mislev po ziteli a ne po povrshina...

--- надополнето ---

eve ushte neshto... retrovizorot na toj od pazar 3 e so vnatreshen mehanizam, a na onoj drugiot e so nadvoreshen zglob...

Скопје има двапати повеке жители од Љубљана
 
ok, mozda sum greshka za zitelstvoto... neznam zashto taka sum mislel.... ama bash ke proveram i ke podiskutirame za zitelstvoto vo ljubljana... ako gresham se izvinuvam, ama zatoa za golfot ne gresham deka ne e istiot.. kako shto se vide zmigavecot ne e toj, retrovizorite mu se drugi a nemoze da se vidi od drugata strana poshto celo vreme e slikan od desnata strana... samo od zadi i od napred...
 
А не ме чуди и да е истиот. Колкави се шансите да се погодат па и раткапните исти и тоа баш на истите тркала...
И тој шо го има носено од Словенија го има на автонет видено и испазарено, од каде иначе?
 
Малку оф:smir:

Сепак и Словенија е околу два милиона жители, така да и по жители неможе десетпати да биде повеќе од Скопје тогаш Љубљана би била 5 000 000 :)
 
Па еве, спореди по сликиве. Двата потекнуваат од LJ.
6_530.jpg
e5fe1f2c-6c4f-4044-876d-9115c7a5a8de.jpg

7_530.jpg
da577eee-8a0f-4fee-bb7d-e079fafd29af.jpg

Надворешно се идентични, плус иста комбинација на раткапни, внатрешноста е иста.
Не се исти.... ај види го жмигавецот во браникот на левиот и десниот... едниот е бел, другиот е портокалев.

но, затоа види го ова
Прегледај го приврзокот 33478 Прегледај го приврзокот 33479

и двата да немаат раткапна на задно десно тркало, и двата да имаат иста раткапна на задно лево, која се разликува од предните... не е коинциденција :) истото возило е.
 
da te potsetam deka ljubljana e 10 pati pogolem grad od skopje i koja e verojatnosta da ima 100 golfovi so ista boja i isti ratkapni? ne vikam ne, mozno e i ova, mozno e da e bash toj golf, ama zakluckot ne ti e relevanten
Инаку Љубљана ако е десет пати поголема од Скопје, тогаш цела Словенија е Љубљана. :)
Скопје има двапати повеке жители од Љубљана
ok, mozda sum greshka za zitelstvoto... neznam zashto taka sum mislel.... ama bash ke proveram i ke podiskutirame za zitelstvoto vo ljubljana... ako gresham se izvinuvam,
Малку оф:smir:
Сепак и Словенија е околу два милиона жители, така да и по жители неможе десетпати да биде повеќе од Скопје тогаш Љубљана би била 5 000 000 :)

ај да се вмешам околу оф-топициве за да се смири топката :smir:

Љубљана
Population (2009) - City 280,000 - Density 1,018.2/km2 (2,637.1/sq mi) Скопје
Population (2006) - Total 668,518 - Density 360.6/km2 (933.9/sq mi)

од wikipedia
 
Ќе те замолам темата да не ја носиш во погрешен правец.... политика не бистриме тука, туку разговараме за автомобили.

И се нервирам кога има 15 милиони евра за скопје 2014, а нема 15 милиони евра за реконструкција на автопатот, изградба на 40 километри железничка пруга од Кичево -> Струга -> Охрид... па да си возам нормално и 180 километри да ги врвам за 2 сати наместо за 3 и пол, или да фатам воз од Скопје, да отидам Охрид, да се измочам во енѕероно и да се вратам.
greska sorry,bidejki spona spomenici jas citirav a nemase potreba
 
Знаете колку возила шминкаат и таму и кај нас за да изгледаат понови отколку што се? Стакленцето на жмигавецот (па макар и цел жмигавец) се менува за 5 минути...
 
У вези законов...
Тоа дека исто фаќа да купиш кола од надвор и тука не е исто околу 1/4 од вредноста тука е поевтино да ја увезеш сам... башка и друго е да земеш кола таму и тука возена не ради друго туку ради патиштата и горивата, маслата за и флуидите за разладување кои се користст и тн... но дека е грабеж нема муабет и се сложувам со тоа. Увезовме коли јас и брат ми, сами бевме до словенија односно италија и сами си ги донесовме на наш трошок а коа плаќав царина транспорт од 300 евра на двајцата ни беше ставен и пресметан и никој не ни кажа по која осова ни го пресметуваат... онака збунет остануваш знаеш дека те ебат у здрав мозок али сфаќаш дека коа више си купил кола назад нема па мора да платиш. Најсмешно е што изговорот е дека таков е законот и мора да се плати бог да чува....

ДОДЕКА ИМА ОВЦИ ЌЕ ИМА И СТРИЖАЧИ
 
Бреј ама сте го затупиле со Голфот :)) Добро де тој е...не менува тоа ништо.

Мене ме нервираат кај нас овие прекупците. Значи пред месец дена бев да гледам фиеста. Се трефна Фиеста 1.8ТД со клима. Батето 3000 евра бараше, демек дизел клима ова она. Го прашувам кој му ја средуваше царината. Ми ја кажа компанијата. Шпедитерска фирма од Битола. Се знаам со газдите. Им се јавувам ми викаат 2000! евра го фатило до регистрација тука. 1000! ЕВРА! прави заработка на кола од 3000 евра? Другиот ден бев до плацот му кажав :) ми вика „Абе добро батка, јас сеа од то живеам. Ајде..за атер 2500 земај ја ако сакаш!“.

И после државата ни е крива? Кој ја прави државата? Ние!

Сакаат преку ноќ да се збогатат. Ќе донесе 15 коли *1000=15000 евра, за коли кои вредат 300 да ги купиш, 1200 да ги увезиш до регистрација. Весела математика. Абе ајде!

Ајде 1000 евра на Ауди А6, БМВ 5...ама на Фиеста бе?
 
Бреј ама сте го затупиле со Голфот :)) Добро де тој е...не менува тоа ништо.
Meнува... само докажуваме дека љуѓето во македонијава уште паѓаат на муабетите: количе прва лига, за мерак, невозено, од прф газда со 100.000 км. No way.


Мене ме нервираат кај нас овие прекупците. Значи пред месец дена бев да гледам фиеста. Се трефна Фиеста 1.8ТД со клима. Батето 3000 евра бараше, демек дизел клима ова она. Го прашувам кој му ја средуваше царината. Ми ја кажа компанијата. Шпедитерска фирма од Битола. Се знаам со газдите. Им се јавувам ми викаат 2000! евра го фатило до регистрација тука. 1000! ЕВРА! прави заработка на кола од 3000 евра? Другиот ден бев до плацот му кажав :) ми вика „Абе добро батка, јас сеа од то живеам. Ајде..за атер 2500 земај ја ако сакаш!“.

И после државата ни е крива? Кој ја прави државата? Ние!

Сакаат преку ноќ да се збогатат. Ќе донесе 15 коли *1000=15000 евра, за коли кои вредат 300 да ги купиш, 1200 да ги увезиш до регистрација. Весела математика. Абе ајде!

Ајде 1000 евра на Ауди А6, БМВ 5...ама на Фиеста бе?
Работата е шо за мал влог, добиваат голем ќар. Едно е да заработи 1000 евра на возило кое кошта некои 9.000 евра да се донеси (+ гледај го моментот дека не секој би ги дал парите за такво возило бидејќи ретко кој ги има во кеш + за тие пари има и ново), а друго е да заработи истата сума на возило од 3000 еврони.

Ама додека има офци, ќе се најди некој да ги стрижи.
 
И мене тоа ме нервира. Ќе земи 1000 евра, ќе донеси некоја канта од словенија или бг и мисли дека е некој голем бизнисмен. Ке те лажи и убедува, на здрав памет будала ќе те прај за твои пари. На кола од 3000 евра ќе прај 1000 евра ќар!? А за тоа дека кај нас сите увезени автомобили се со не повеќе од 150000 км и се од први газди кој најчесто се пензионери или изнемоштени лица - јасно ни е (редовно пиеме мастило или нафта).
Менува. Мора да се променат работите - да се знај дека не сме ние овци за стрижење.
 
И мене тоа ме нервира. Ќе земи 1000 евра, ќе донеси некоја канта од словенија или бг и мисли дека е некој голем бизнисмен. Ке те лажи и убедува, на здрав памет будала ќе те прај за твои пари. На кола од 3000 евра ќе прај 1000 евра ќар!? А за тоа дека кај нас сите увезени автомобили се со не повеќе од 150000 км и се од први газди кој најчесто се пензионери или изнемоштени лица - јасно ни е (редовно пиеме мастило или нафта).
Менува. Мора да се променат работите - да се знај дека не сме ние овци за стрижење.
Најлошиот дел што никој не го сваќа... е тоа што километражата на кола и не е така битна. Може да има 400.000 километри и да е многу позачувана и поодржувана од иста таква со 100.000. И таа што поминала 400.000 ќе помини уште 100.000 со помалку поправки од онаа што има поминато 100.000 и изгледа тенеќе. Гледајте го надворешниот изглед на возилото, гледајте го внатрешниот изглед на возилото, повозете го, слушајте дали чука тропа нешто по дупки, дали моторот е тивок, како се затвараат вратите, дали шушти/треси на 120/130 км/ч, дали бучи нешто, дали загрева на малтретирање... не ја гледајте годината на производство и километражата.
 
ако сакате за голфот ке го прашам газдата на SBA плацот во гросупље затоа што лично од газдата на SBА купив кола односно колата што ја има лично тој возено па сеуште имам контакт бидејки после тоа уште две коли донесов купени од SBA (www.sba.si)
 
Најлошиот дел што никој не го сваќа... е тоа што километражата на кола и не е така битна. Може да има 400.000 километри и да е многу позачувана и поодржувана од иста таква со 100.000. И таа што поминала 400.000 ќе помини уште 100.000 со помалку поправки од онаа што има поминато 100.000 и изгледа тенеќе. Гледајте го надворешниот изглед на возилото, гледајте го внатрешниот изглед на возилото, повозете го, слушајте дали чука тропа нешто по дупки, дали моторот е тивок, како се затвараат вратите, дали шушти/треси на 120/130 км/ч, дали бучи нешто, дали загрева на малтретирање... не ја гледајте годината на производство и километражата.

Многу јасно. Јас ќе го проверам детално, комплет, а сигурно ќе го однесам и на мој човек сервисер. Муабетот ми беше дека постојат луѓе кои не се разбираат и не внимаваат толку при изборот на возилото. Ќе видат каросериски е арно (подзакрпено, исфарбано), мала километража, во моторот некој адитив привремено да заврши работа и толку... ќе бидат насамарени од вакви бизнисмени - ќе дадат доволно пари, а ќе добијат канти. :smir:
:salut:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom