V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Јас ќе ти кажам зошто за Алфите знам точно.

Најпогодени алфи ти се:

156 - 1.9 tdi
147 - 1.9
159 - 2.4
166 - 2.4

Алфа 147 градска троши 6.5 - 7.0

Алфа 156 градска троши 7.5 - 8.0

Најдобра варијанта за потрошна и делови тие Алфа 147 има делови многу не се расипуваат лесно и плус стварно на изглед е топ количе за млад човек е 5ка.[DOUBLEPOST=1443269476][/DOUBLEPOST]
Секој 2-3 мерцедес во Скопје кои ги вртат таксистите имаат +650,000 км а ни тропаат ниту пак се расипуваат често. Прави со повеќе таксити и со приватни луѓе плус овие што ги продаваат ќе ти кажат дека моторите се издржливи плус не се расипуваат често ко останатите коли може малку им се поскапи ама пример кај голфот ќе смениш три пати нешто кај мерцедес еднаш и пак си во ќар. Без разлика што се постари тие мерцедеси можат да извозат секако над 850,000 км. За џабе не се правени за висока класа на луѓе. А голфот е за средна класа.

Така да пример ќе ти кажам во Старо водно има мерцедес кој има над 1 милион км од 85 год. А веќе 24 год е на такси.
Алфите не возат 1.9 ТДИ, туку JTD.
 
Алфите не возат 1.9 ТДИ, туку JTD.
Грешка моја, како и да е тие се тие мотори како најпогодени...

Алфа 156 страда на предница
166 страда најмногу на задни чаури
159 такоџе на предница
 
Грешка моја, како и да е тие се тие мотори како најпогодени...

Алфа 156 страда на предница
166 страда најмногу на задни чаури
159 такоџе на предница

Problemot ne e vo slabata izrabotka, tuku vo nasite banana patista.
 
Јас ќе ти кажам зошто за Алфите знам точно.

Најпогодени алфи ти се:

156 - 1.9 tdi
147 - 1.9
159 - 2.4
166 - 2.4

Алфа 147 градска троши 6.5 - 7.0

Алфа 156 градска троши 7.5 - 8.0

Најдобра варијанта за потрошна и делови тие Алфа 147 има делови многу не се расипуваат лесно и плус стварно на изглед е топ количе за млад човек е 5ка.[DOUBLEPOST=1443269476][/DOUBLEPOST]
Секој 2-3 мерцедес во Скопје кои ги вртат таксистите имаат +650,000 км а ни тропаат ниту пак се расипуваат често. Прави со повеќе таксити и со приватни луѓе плус овие што ги продаваат ќе ти кажат дека моторите се издржливи плус не се расипуваат често ко останатите коли може малку им се поскапи ама пример кај голфот ќе смениш три пати нешто кај мерцедес еднаш и пак си во ќар. Без разлика што се постари тие мерцедеси можат да извозат секако над 850,000 км. За џабе не се правени за висока класа на луѓе. А голфот е за средна класа.

Така да пример ќе ти кажам во Старо водно има мерцедес кој има над 1 милион км од 85 год. А веќе 24 год е на такси.

Јас знам Форд Фиеста од 199x година која извози 1.000.000 километри, а при тоа беше очајно одржувана, ни редовни сервиси ни бутур. Само нафта тураа и ја возеа, дури и масло забораваа да и сменат.
 
Иди купи од бугарска,па кажи тука што си направил.Ние купивме цитроенче ц3 пред 4-5 години за цена по колку што идат сега,ама ништо немаше негово,се беше туѓо...склопувано праено,од италија го донел демек од ваму од таму,уште 1000 евра фрливме на него...внатре корнеше на повраќаници,па у тие 1000 евра беа и навлаки нови...така да никад више од таму кола.Или њемачка или од тука,трето не.
Сите искусни трговци со коли, механичари и слично во Бугарија соработуваат на црно со италијанските осигурителни компании и кога италијанец ке удри кола или ке се расипе повеке си зима пари од осигурување и колата ја поклонува на оси. компанија или механичарот. И бугариве одат и ги зимаат за евтини пари колите ги преправаат од повеке една прават и кога го читаш огласов на мобиле бг мислиш ракета ти продава... Не се сите огласи и плацеви од БГ вакви има и чесни луѓе што квалитет даваат ама поголемиот дел се бизнис кримоси. :)
 
Сите искусни трговци со коли, механичари и слично во Бугарија соработуваат на црно со италијанските осигурителни компании и кога италијанец ке удри кола или ке се расипе повеке си зима пари од осигурување и колата ја поклонува на оси. компанија или механичарот. И бугариве одат и ги зимаат за евтини пари колите ги преправаат од повеке една прават и кога го читаш огласов на мобиле бг мислиш ракета ти продава... Не се сите огласи и плацеви од БГ вакви има и чесни луѓе што квалитет даваат ама поголемиот дел се бизнис кримоси. :)
Оние што се одма после граница,гарантирам дека сите се такви...така да никад нема да купам кола од таму,и јас за парите на голф 6кава од таму ќе земев х6ка или 520ка и ќе бев ебачиште,ама после месец-два ќе плукав крв од неа...а вака,оваа е од МК купена,48 илјади извозени,сигурно по погодено неголи нешто со 500+ НЕРЕАЛНИ километри,и склопувана од 3-4 коли...
 
Каков формат треба да бидат песните за да ги чита цд плеерот? Имам едно цд од Тоше Проески си го чита без проблем, но кога ставам режано цд со мои песни вика No Audio CD.(а режано е како Аудио цд)
Колата е Пасат Б6, со мдф двд навигација (цд плеер)
 
Доста чест проблем знае да биде ова, ако ти е оргинал радио (очигледно е). Види кој формат ти се песните на тоа цд што го чита и кој на тоа што не го чита.

Најубаво ти е да си купиш радио што подржува усб и мп3. Мирна глава ќе имаш, нема да се замараш со ЦД и може да ставиш милион песни :)
 
Возам голф 5 2.0 2005год. При забрзување во 4,5,6 брзина од 1800 врт/мин па се до 2500врт/мин ми вибрира целиот мотор,кој пренесува и на воланот , а на шалтабла не ми покажува никаков проблем.
Што би бил проблемот?
П.с. Другото се си работи нормално.
 
Возам голф 5 2.0 2005год. При забрзување во 4,5,6 брзина од 1800 врт/мин па се до 2500врт/мин ми вибрира целиот мотор,кој пренесува и на воланот , а на шалтабла не ми покажува никаков проблем.
Што би бил проблемот?
П.с. Другото се си работи нормално.
Да не ти има попуштено некој држач на моторот?
 
Возам голф 5 2.0 2005год. При забрзување во 4,5,6 брзина од 1800 врт/мин па се до 2500врт/мин ми вибрира целиот мотор,кој пренесува и на воланот , а на шалтабла не ми покажува никаков проблем.
Што би бил проблемот?
П.с. Другото се си работи нормално.
Ти има ли чуден звук ?
 
Незнам , ми имаат подречено
дека е замаецот. Ке го носам на мајстор после празнициве.

Нема ништо, чисто тресење.
Пошто кај мене така се деси на 4-ката. Си иделе моите од бт од свадба и почнало да тресе така попат, само среќа татко ми не вози брзо, околу 70-80 на сат па полека си дошле без проблеми. Другиот ден на мајстор, отиден држачот, штраф цел се откинал, од старост, кородиран. Го средија мислам за илјадарче. Оттогаш редовно си ја носам колата на проверка на подвозјето превентивно, 2-3 пати годишно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom