Windfucker
Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
- Член од
- 30 април 2010
- Мислења
- 8.459
- Поени од реакции
- 15.326
- Возраст
- 122
- Локација
- Wolfpack Reproducing Area
- Веб-сајт
- dangerousminds.net
Осум златни правила на пишување кратки раскази од Курт Вонегут
1. Use the time of a total stranger in such a way that he or she will not feel the time was wasted.
Губење на време беше моја главна активност во периодот Јуни-Сеп, додека останатите се спремаа за релација Ичичи,Бечичи,Грчка,Претор мене ме чекаше мајка ми на 10 Јуни пред училиште и со првиот дупли автобус популарно наречен "Армониката" ме депортираше како еврејски емигрант во едно забаталено село "богу иза леџа" за да го пречекам одењето на штрковите за Пантелемој.
Автобусот застануваше на одредена локација и потоа требаше да се пешачи уште половина час низ ливади и гори за да се дојде до селото кое беше сместено во пазувите на една планин.
2.Give the reader at least one character he or she can root for.
Кога наближав во селото се зачу лавежот на Лиско кој ме чекаше на карпата секој 10 Јун, мојот најдобар пријател и другар во тој период. Со Лиско ние имаме претрпено многу, каменување од лошите деца од горно маала, борба со овчарските кучиња од бачилата. Дедо ми кажуваше дека Лиско еднаш сам ги победил два крвожедни волци и го спасил стадото и дедо ми од пропаст. Како сувенир на таа борба левото уше на Лиско беше потсечено од волчки заб.
3.Every character should want something, even if it is only a glass of water.
Најголема желба покрај Лиско покрај сексот со локалните кучки беше да седи кај дедо ми во скут и за разлика од остнатите кучиња тој сакаше да се капи во вода. Јас уживав да читам книги од Асимов кој ги позајмував од градската библиотека и стрипови со Марти Мистерија. Дедо ми сакаше да пија ракија на сабајле и уживаше јас да му читам книги за македонските јунаци Гоце Делчев, Питу Гули и Јордан Пиперката. Најомилена книга му беше Калеш Анѓа од Стале Попов. Баба ми сакаше само пари.
4. Every sentence must do one of two things — reveal character or advance the action.
Дедо ми ја накрена ракијата едно утро и и зборна тивко на баба ми - Изгледа ништо не бидува од онај, пак по старо почна
Чути да не те слушни малиот- одговори баба ми која ги пребројуваше парите од штедните книшки
5.Start as close to the end as possible.
Сливите на гранките веќе почнаа да паѓаат, тоа беше знак дека Пантелемој се приближува и времето во оваа вукојебина за мене се привршува
6.Be a sadist. Now matter how sweet and innocent your leading characters, make awful things happen to them — in order that the reader may see what they are made of.
Едно утро се рабудив и немаше никој во куќата што за мене беше чудно, ги наврев Тигар патиките и се упатив долу во плевната. Баба ми го држеше Лиско за нозете, додека устата му беше врзана со конопче од јајца да не се брани, додека дедо ми со бричот го скопуваше и му ги вадеше мадињата во едно најлонче.
Јас кога го видов тој призор само свикав Нееееееееееееееееее!!! и истрчав надвор во ливадата. Трчав се додека срцето не почна да ми излегува од градите. Баба ми излезе надвор и ме најде до каменот и се обиде да ми објасни дека Лиско ќе биди добар, и дека тие само му помагаат да не скока по кучките. Со дедо ми не прозборив до неговата смрт.
7.Write to please just one person. If you open a window and make love to the world, so to speak, your story will get pneumonia.
Баба ми сите пари што ги броеше секој ден му ги праќаше на вујко ми кој студираше во Виена 20 години и имаше лагоден живот.
8.Give your readers as much information as possible as soon as possible. To heck with suspense. Readers should have such complete understanding of what is going on, where and why, that they could finish the story themselves, should cockroaches eat the last few pages.
И така уште едно лето се ближеше кон крајот, на 29 Август баба ми ме испрати со две канти сирење, пола јагне и едно прасе за дома во Армониката. Мојота наредна учебна година само што не почна
1. Use the time of a total stranger in such a way that he or she will not feel the time was wasted.
Губење на време беше моја главна активност во периодот Јуни-Сеп, додека останатите се спремаа за релација Ичичи,Бечичи,Грчка,Претор мене ме чекаше мајка ми на 10 Јуни пред училиште и со првиот дупли автобус популарно наречен "Армониката" ме депортираше како еврејски емигрант во едно забаталено село "богу иза леџа" за да го пречекам одењето на штрковите за Пантелемој.
Автобусот застануваше на одредена локација и потоа требаше да се пешачи уште половина час низ ливади и гори за да се дојде до селото кое беше сместено во пазувите на една планин.
2.Give the reader at least one character he or she can root for.
Кога наближав во селото се зачу лавежот на Лиско кој ме чекаше на карпата секој 10 Јун, мојот најдобар пријател и другар во тој период. Со Лиско ние имаме претрпено многу, каменување од лошите деца од горно маала, борба со овчарските кучиња од бачилата. Дедо ми кажуваше дека Лиско еднаш сам ги победил два крвожедни волци и го спасил стадото и дедо ми од пропаст. Како сувенир на таа борба левото уше на Лиско беше потсечено од волчки заб.
3.Every character should want something, even if it is only a glass of water.
Најголема желба покрај Лиско покрај сексот со локалните кучки беше да седи кај дедо ми во скут и за разлика од остнатите кучиња тој сакаше да се капи во вода. Јас уживав да читам книги од Асимов кој ги позајмував од градската библиотека и стрипови со Марти Мистерија. Дедо ми сакаше да пија ракија на сабајле и уживаше јас да му читам книги за македонските јунаци Гоце Делчев, Питу Гули и Јордан Пиперката. Најомилена книга му беше Калеш Анѓа од Стале Попов. Баба ми сакаше само пари.
4. Every sentence must do one of two things — reveal character or advance the action.
Дедо ми ја накрена ракијата едно утро и и зборна тивко на баба ми - Изгледа ништо не бидува од онај, пак по старо почна
Чути да не те слушни малиот- одговори баба ми која ги пребројуваше парите од штедните книшки
5.Start as close to the end as possible.
Сливите на гранките веќе почнаа да паѓаат, тоа беше знак дека Пантелемој се приближува и времето во оваа вукојебина за мене се привршува
6.Be a sadist. Now matter how sweet and innocent your leading characters, make awful things happen to them — in order that the reader may see what they are made of.
Едно утро се рабудив и немаше никој во куќата што за мене беше чудно, ги наврев Тигар патиките и се упатив долу во плевната. Баба ми го држеше Лиско за нозете, додека устата му беше врзана со конопче од јајца да не се брани, додека дедо ми со бричот го скопуваше и му ги вадеше мадињата во едно најлонче.
Јас кога го видов тој призор само свикав Нееееееееееееееееее!!! и истрчав надвор во ливадата. Трчав се додека срцето не почна да ми излегува од градите. Баба ми излезе надвор и ме најде до каменот и се обиде да ми објасни дека Лиско ќе биди добар, и дека тие само му помагаат да не скока по кучките. Со дедо ми не прозборив до неговата смрт.
7.Write to please just one person. If you open a window and make love to the world, so to speak, your story will get pneumonia.
Баба ми сите пари што ги броеше секој ден му ги праќаше на вујко ми кој студираше во Виена 20 години и имаше лагоден живот.
8.Give your readers as much information as possible as soon as possible. To heck with suspense. Readers should have such complete understanding of what is going on, where and why, that they could finish the story themselves, should cockroaches eat the last few pages.
И така уште едно лето се ближеше кон крајот, на 29 Август баба ми ме испрати со две канти сирење, пола јагне и едно прасе за дома во Армониката. Мојота наредна учебна година само што не почна