The Sopranos

Член од
20 јули 2014
Мислења
3.132
Поени од реакции
8.225
Најјако беше што баш тоа најмногу ги погоди. Ќе простеа може иначе .
Го местеше дебелото газот и шеф да стане дур Тони беше комиран. Да останеше Тони фикус, ќе беше јако да го откриеја како acting boss дека е двоцефка...
 
Член од
23 мај 2013
Мислења
2.201
Поени од реакции
5.012
Најјако беше што баш тоа најмногу ги погоди. Ќе простеа може иначе .
Тони беше спремен да му прости и да го прати во Атлантик Сити арно ама Персиецот од Њу Јорк имаше друго мислење.
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.132
Поени од реакции
8.225
Тони, Патси и Боби ќе му простеа. Тони од чисто себични бизнис причини, затоа што Вито најмногу пари внесуваше во фамилијата и врските со синдикатот. Во една епизода, мислам дека Тони искоментира дека откако Вито ја преземал Април екипата, станала најпрофитабилна и најдобро организирана. Подоцна кон крајот кога се таложат проблемите и во приватниот живот и во мафијата, Тони се жалеше на многу загубени пари, врски и влијание поради смртта на Вито.

Практично заради притисокот на помалоумните и ликови што беа liability во текот на целата серија (Кристофер и Поли, а и Фил не беше најсаглам во главата...) го свиткаа Вито...
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.427
Поени од реакции
11.394
ma che cos'è questo "gravy"?

Комендаторе... е тоа е почит. :D

Патувањето беше чисто лицемерие за сите тројца, Поли откри дека родната татковина не е ни малку толку прекрасна каква што му ја опишувале, Тони на крајот мораше да се ценка за да ги продаде украдените автомобили, ма да во пракса беше во добивка бидејќи го доби Фурио како заштитник кој му покажа и докажа на дело дека е подготвен да загине за своите надредени, а Кристофер не направи апсолутно ништо ново - се дрогираше дома во САД, а на истите зависности и пороци го потроши и времето кое го поминаа во Италија.
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.132
Поени од реакции
8.225
Комендаторе... е тоа е почит. :D

Патувањето беше чисто лицемерие за сите тројца, Поли откри дека родната татковина не е ни малку толку прекрасна каква што му ја опишувале,
Според мене овде малку грешка си. Мислам дека епизодата во Италија и конкретно улогата на Поли таму, сакаше да ја сатиризира нивната самоперцепција како Италијани и да докаже поента колку во суштина, и покрај целата национална гордост, ликовите од серијата немаат никаква врска во Италијаните кои живеат во родната земја, туку напротив се типични Американци од Њу Џерси.

Мислам дека немаше никаква очигледна намера ниту подтекст да се критикува Италија, туку искривената перцепција на ликовите за тоа како изгледа Италија.

Слична епизода, која според мене погледнува подлабоко во италијанското општество и поделбaта север наспроти југ - е таа со Денот на Кристофер Колумбо...
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2008
Мислења
10.427
Поени од реакции
11.394
Според мене овде малку грешка си. Мислам дека епизодата во Италија и конкретно улогата на Поли таму, сакаше да ја сатиризира нивната самоперцепција како Италијани и да докаже поента колку во суштина, и покрај целата национална гордост, ликовите од серијата немаат никаква врска во Италијаните кои живеат во родната земја, туку напротив се типични Американци од Њу Џерси.

Мислам дека немаше никаква очигледна намера ниту подтекст да се критикува Италија, туку искривената перцепција на ликовите за тоа како изгледа Италија.

Слична епизода. која според мене погледнува подлабоко во италијанското општество и поделбaта север наспроти југ - е таа со Денот на Кристофер Колумбо...
Па да, тоа е на другата страна на паричката, американците со италијанско потекло имаат своја замисла за тоа каква им била/е` родната татковина, додека Италијанците не би препознале свои сонародници во американците со италијанско потекло.

Со исклучок на потеклото, немаат ништо друго заедничко.
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.132
Поени од реакции
8.225
Па да, тоа е на другата страна на паричката, американците со италијанско потекло имаат своја замисла за тоа каква им била/е` родната татковина, додека Италијанците не би препознале свои сонародници во американците со италијанско потекло.

Со исклучок на потеклото, немаат ништо друго заедничко.
Ти кога напиша дека не е толку прекрасна како што ја замислувал, веројатно прво на ум ти дојдоа сцените кога го покажуваа ѓубрето и отпадот низ улиците на Наполи (злогласно место за ѓубрето по улиците...), па веројатно повеќе ти наликувало како критика. Мислам дека тие сцени повеќе сакаа да покажат дека Италија е модерна, современа држава со познатите проблеми од 21 век, загаденост, бездомништво, криминал, проблеми во сообраќај итн.

Лик како Поли веројатно го замислувал Наполи идилично, со тиркизно море, живописен пејзаж, средновековни опатии и катедрали, едноставни селски луѓе кои уживаат во традиционална храна, а некаде на хоризонтот ѕирка Везув... :D
 
Член од
23 мај 2013
Мислења
2.201
Поени од реакции
5.012
Страницата за 2nd II None на Википедија (дечките позади Up n Da Club)
Their career started in 1987 after the release of "The Red Tape", they signed with Profile Records. They released their first album in 1991, the self-titled 2nd II None on Profile Records. Their second album, Classic 220 on Arista Records, released in 1999. 2nd II None and DJ Quik produced led album production.

However, the most lasting and notable part of 2nd II None's legacy is having their seminal track and most popular single, "Up N' Da Club," be featured in The Sopranos episode "Full Leather Jacket." During the scene featuring the track, Furio Giunta, played by Federico Castelluccio, and associate Gaetano Giarizzo visit would-be gangsters Matt Bevilaqua and Sean Gismonte at their apartment to collect the hapless duo's kickup from a string of safe robberies committed with Christoper Moltisanti.

After collecting a 10 percent cut equaling $7,500 (it's all there), Furio says to Matt "Gimme'a one thousand dollars." Matt replies "one thousand more?" and makes an Italian hand motion. Humiliated, and wearing nothing but tight underwear together, Matt and Sean have no choice but to collapse to Furio's extortion. Furio then purported in Italian that Matt and Sean "suck each other's cocks." After a brief confusion because of the obvious language barrier, Gaetano tells them to have a nice day. Furio and Gaetano depart the domicile, leaving the door widely ajar while Matt and Sean stare out into the hall in latent homoerotic disbelief :pos: .


Some internet Sopranos scholars :icon_lol: believe that without the addition of "Up N' Da Club," the scene would have failed and put the rest of the series's narrative integrity at risk.
Не се нормални луѓево...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom