T-Mobile - Генерална дискусија

Член од
14 февруари 2013
Мислења
584
Поени од реакции
704
Дечки ај ќе ве замолам за помош / сугестија ако некој нешто знае околу ова што ме мачи...

Пред година ипол се префрлив на Mobile Unlimited од Mobile M на Доверба24. Си го задржав бројот ама само ја сменив тарифата божем на подобро.

Не знам што се случи, ама од тогаш па наваму никако не можам да си ја оправам мрежава и интернетот.
Буквално се е катастрофа. Преспор upload & download. На моменти одвај ми отвора страници.
Не знам што се случува, ама понекогаш интернет и ко да немам.
Знае многу често да ме префрла од 4G на 3G исл. Ваков проблем никогаш сум немал со Телеком. Се си течело беспрекорно.

Full стабилна конекција со појака мрежа сега имам само во Центар, иако живеам само на 5мин од Центар.
Мислев дека ми е до телефонот зошто користам S20FE, а тој е 4G. Ајде пробав на IPhone-от ја ставив картицата. Тој ми е 5G , ама залудно. Резултатите се потполно исти.
Извршив и физичка замена на SIM во салон, но повторно се беше залудно.

Милион тикети отворив каде што репортирав проблеми....
Им кажував да проверат базни станици и што ли уште не.
Се е бадијала. Сеуште проблемот не е решен. Година дена се мачам со ова и никако да ми помогнат и да ми го решат проблемот. Ме уверуваат дека не покажува проблем кај нив и дека се е во ред.

Има ли некој што работи во Телеком, или да има некој идеја/сугестија како да го решам или надминам ова?
Плаќам безврска, а животот ми го скратија во оваа година ипол. По толку години, ме "натераа" да ги хејтам.

Во прилог слика од мерењето кај East Gate. Поразителни брзини....

Благодарам.
 

Attachments

Член од
9 јануари 2021
Мислења
996
Поени од реакции
1.023
Дечки ај ќе ве замолам за помош / сугестија ако некој нешто знае околу ова што ме мачи...

Пред година ипол се префрлив на Mobile Unlimited од Mobile M на Доверба24. Си го задржав бројот ама само ја сменив тарифата божем на подобро.

Не знам што се случи, ама од тогаш па наваму никако не можам да си ја оправам мрежава и интернетот.
Буквално се е катастрофа. Преспор upload & download. На моменти одвај ми отвора страници.
Не знам што се случува, ама понекогаш интернет и ко да немам.
Знае многу често да ме префрла од 4G на 3G исл. Ваков проблем никогаш сум немал со Телеком. Се си течело беспрекорно.

Full стабилна конекција со појака мрежа сега имам само во Центар, иако живеам само на 5мин од Центар.
Мислев дека ми е до телефонот зошто користам S20FE, а тој е 4G. Ајде пробав на IPhone-от ја ставив картицата. Тој ми е 5G , ама залудно. Резултатите се потполно исти.
Извршив и физичка замена на SIM во салон, но повторно се беше залудно.

Милион тикети отворив каде што репортирав проблеми....
Им кажував да проверат базни станици и што ли уште не.
Се е бадијала. Сеуште проблемот не е решен. Година дена се мачам со ова и никако да ми помогнат и да ми го решат проблемот. Ме уверуваат дека не покажува проблем кај нив и дека се е во ред.

Има ли некој што работи во Телеком, или да има некој идеја/сугестија како да го решам или надминам ова?
Плаќам безврска, а животот ми го скратија во оваа година ипол. По толку години, ме "натераа" да ги хејтам.

Во прилог слика од мерењето кај East Gate. Поразителни брзини....

Благодарам.
3G мрежата е целосно угасната од Македонски Телеком, а 2G е останата во функција заедно со 4G/5G мрежата. Во врска со твојот проблем треба да им пишеш официјален приговор до операторот дека немаш нормален интернет и дека си ограничен да ги користиш придобивките од нивната најдобра мрежа. Освен приговор до оператор, поднеси официјален приговор и до АЕК за да превземаат нешто во врска со твојот проблем. Во Скопје заради студентите и останатите кои влегуваат во градот се оптеретува базната станица, а тоа се одразува и на постоечките корисници.
Додека па кај А1, покрај проблемите кои што ги имаат со мрежата, сепак направија зголемување на корисничката база за услужување на повеќе корисници и ја зголемија брзината на мобилниот интернет со што на сите корисници му овозможуваат да користат супер брз 4G+ интернет.
Решение за твојот проблем би било да испробаш припејд број од А1 да видиш каков е интернетот, па после да се префрлиш ако сакаш на нивна мрежа.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.637
Поени од реакции
786
Дечки ај ќе ве замолам за помош / сугестија ако некој нешто знае околу ова што ме мачи...

Пред година ипол се префрлив на Mobile Unlimited од Mobile M на Доверба24. Си го задржав бројот ама само ја сменив тарифата божем на подобро.

Не знам што се случи, ама од тогаш па наваму никако не можам да си ја оправам мрежава и интернетот.
Буквално се е катастрофа. Преспор upload & download. На моменти одвај ми отвора страници.
Не знам што се случува, ама понекогаш интернет и ко да немам.
Знае многу често да ме префрла од 4G на 3G исл. Ваков проблем никогаш сум немал со Телеком. Се си течело беспрекорно.

Full стабилна конекција со појака мрежа сега имам само во Центар, иако живеам само на 5мин од Центар.
Мислев дека ми е до телефонот зошто користам S20FE, а тој е 4G. Ајде пробав на IPhone-от ја ставив картицата. Тој ми е 5G , ама залудно. Резултатите се потполно исти.
Извршив и физичка замена на SIM во салон, но повторно се беше залудно.

Милион тикети отворив каде што репортирав проблеми....
Им кажував да проверат базни станици и што ли уште не.
Се е бадијала. Сеуште проблемот не е решен. Година дена се мачам со ова и никако да ми помогнат и да ми го решат проблемот. Ме уверуваат дека не покажува проблем кај нив и дека се е во ред.

Има ли некој што работи во Телеком, или да има некој идеја/сугестија како да го решам или надминам ова?
Плаќам безврска, а животот ми го скратија во оваа година ипол. По толку години, ме "натераа" да ги хејтам.

Во прилог слика од мерењето кај East Gate. Поразителни брзини....

Благодарам.
Последниов месец два и јас го имав овој проблем не само со интернетот туку и со недостапност на мрежата од кога најавија за исклучување на 3г мрежата ова се случува да не ги заречам деновиве се оправија
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
584
Поени од реакции
704
3G мрежата е целосно угасната од Македонски Телеком, а 2G е останата во функција заедно со 4G/5G мрежата. Во врска со твојот проблем треба да им пишеш официјален приговор до операторот дека немаш нормален интернет и дека си ограничен да ги користиш придобивките од нивната најдобра мрежа. Освен приговор до оператор, поднеси официјален приговор и до АЕК за да превземаат нешто во врска со твојот проблем. Во Скопје заради студентите и останатите кои влегуваат во градот се оптеретува базната станица, а тоа се одразува и на постоечките корисници.
Додека па кај А1, покрај проблемите кои што ги имаат со мрежата, сепак направија зголемување на корисничката база за услужување на повеќе корисници и ја зголемија брзината на мобилниот интернет со што на сите корисници му овозможуваат да користат супер брз 4G+ интернет.
Решение за твојот проблем би било да испробаш припејд број од А1 да видиш каков е интернетот, па после да се префрлиш ако сакаш на нивна мрежа.
Така и си мислев. Изгледа ќе морам да одам со приговори до АЕК. Друго решение не гледам. Барем да издејствувам да го откачам договорот поради неиспорачана услуга.
Оваа нивна "грижа" кон корисниците, никако да вроди со плод.
Кога се јавив во CALL центарот на Телеком, нивната агентка ми го кажа следново... "Дечко проверувам во моментов и дава дека е се ок од кај нас. Еве кај мене Инстаграм на мојов телефон го отвора без проблем. Добра е мрежата. Ама сепак јас ќе отворам тикет за пријавена пречка".

Искрено за момент помислив дека ме зафркава.
За среќа брзо се сетив каде живееме и се соземав. Дно дна стана операторов.

Последниов месец два и јас го имав овој проблем не само со интернетот туку и со недостапност на мрежата од кога најавија за исклучување на 3г мрежата ова се случува да не ги заречам деновиве се оправија
Искрено не знам што се случи, ама по промената на тарифниот модел, почнав да се соочувам со страшни проблеми.
Од кога се префрлив на Unlimited, единствено нешто што добив се Unlimited проблеми
 
Член од
24 октомври 2021
Мислења
1.132
Поени од реакции
780
Дечки ај ќе ве замолам за помош / сугестија ако некој нешто знае околу ова што ме мачи...

Пред година ипол се префрлив на Mobile Unlimited од Mobile M на Доверба24. Си го задржав бројот ама само ја сменив тарифата божем на подобро.

Не знам што се случи, ама од тогаш па наваму никако не можам да си ја оправам мрежава и интернетот.
Буквално се е катастрофа. Преспор upload & download. На моменти одвај ми отвора страници.
Не знам што се случува, ама понекогаш интернет и ко да немам.
Знае многу често да ме префрла од 4G на 3G исл. Ваков проблем никогаш сум немал со Телеком. Се си течело беспрекорно.

Full стабилна конекција со појака мрежа сега имам само во Центар, иако живеам само на 5мин од Центар.
Мислев дека ми е до телефонот зошто користам S20FE, а тој е 4G. Ајде пробав на IPhone-от ја ставив картицата. Тој ми е 5G , ама залудно. Резултатите се потполно исти.
Извршив и физичка замена на SIM во салон, но повторно се беше залудно.

Милион тикети отворив каде што репортирав проблеми....
Им кажував да проверат базни станици и што ли уште не.
Се е бадијала. Сеуште проблемот не е решен. Година дена се мачам со ова и никако да ми помогнат и да ми го решат проблемот. Ме уверуваат дека не покажува проблем кај нив и дека се е во ред.

Има ли некој што работи во Телеком, или да има некој идеја/сугестија како да го решам или надминам ова?
Плаќам безврска, а животот ми го скратија во оваа година ипол. По толку години, ме "натераа" да ги хејтам.

Во прилог слика од мерењето кај East Gate. Поразителни брзини....

Благодарам.
dali ti e aktiviran 5G preku moj telekom aplikacijata? bez razlika dali imas ili ne 5G na telefonot, probaj da aktiviras.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.637
Поени од реакции
786
Така и си мислев. Изгледа ќе морам да одам со приговори до АЕК. Друго решение не гледам. Барем да издејствувам да го откачам договорот поради неиспорачана услуга.
Оваа нивна "грижа" кон корисниците, никако да вроди со плод.
Кога се јавив во CALL центарот на Телеком, нивната агентка ми го кажа следново... "Дечко проверувам во моментов и дава дека е се ок од кај нас. Еве кај мене Инстаграм на мојов телефон го отвора без проблем. Добра е мрежата. Ама сепак јас ќе отворам тикет за пријавена пречка".

Искрено за момент помислив дека ме зафркава.
За среќа брзо се сетив каде живееме и се соземав. Дно дна стана операторов.



Искрено не знам што се случи, ама по промената на тарифниот модел, почнав да се соочувам со страшни проблеми.
Од кога се префрлив на Unlimited, единствено нешто што добив се Unlimited проблеми
Мислам дека со промената на тарифниот модел нема врска имаат некој проблем со мрежата најверојатно
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
584
Поени од реакции
704
dali ti e aktiviran 5G preku moj telekom aplikacijata? bez razlika dali imas ili ne 5G na telefonot, probaj da aktiviras.
Да, да. И тоа активирав и повторно залудно.

Мислам дека со промената на тарифниот модел нема врска имаат некој проблем со мрежата најверојатно
Ме чуди што останатите околу мене немаат ваков проблем. Плус година ипол со активни проблеми е предолг период.
 
Член од
12 јуни 2022
Мислења
1.189
Поени од реакции
550
Odi vo salon i objasni im, mozda e do sim kartickata ke ti ja zamenat
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
584
Поени од реакции
704
Odi vo salon i objasni im, mozda e do sim kartickata ke ti ja zamenat
Извршив физичка замена на SIM, но беше безуспешно.
Проблемот е сеуште тука.


ja smenil, ne mu go popravilo problemot. Probaj na avionski rezim 20min. neka se resetira konekcija
И ова решение го испробав брату. Се е по старо. Не помогна.
Интересното е што никој од членовите на моето семејство нема ваков проблем.
Ги ставив нивните картички на мојот телефон и се си работи беспрекорно, но кога мојата ќе ја ставам на нивните телефони, сите го имаат истиот проблем како кај мене.
Многу чудно. Еве и втор пат извршив замена на SIM, но најверојатно ќе морам да одам со приговор.
Што се случува, ни сам не можам да објаснам во моментов :D
 
Член од
24 октомври 2021
Мислења
1.132
Поени од реакции
780
Извршив физичка замена на SIM, но беше безуспешно.
Проблемот е сеуште тука.




И ова решение го испробав брату. Се е по старо. Не помогна.
Интересното е што никој од членовите на моето семејство нема ваков проблем.
Ги ставив нивните картички на мојот телефон и се си работи беспрекорно, но кога мојата ќе ја ставам на нивните телефони, сите го имаат истиот проблем како кај мене.
Многу чудно. Еве и втор пат извршив замена на SIM, но најверојатно ќе морам да одам со приговор.
Што се случува, ни сам не можам да објаснам во моментов :D
a linija da resetiraat, da ne e nesto sistemski utnato koga pravele promena na tarifa?
 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.510
Поени од реакции
2.881
Нешто со provisioning ќе е од кај нив. Но за да се испозамараат ќе мораш да пишеш многу детален приговор со сите пријави промени тестови со докази до нив прво детално и јасно а не 2 реленици имам спор нет сменив сим пак е спор. Па после тоа до АЕК ако не си задоволен од одговорот. Пиши сподели што како ќе иде баш ме интересира.
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
584
Поени од реакции
704
Нешто со provisioning ќе е од кај нив. Но за да се испозамараат ќе мораш да пишеш многу детален приговор со сите пријави промени тестови со докази до нив прво детално и јасно а не 2 реленици имам спор нет сменив сим пак е спор. Па после тоа до АЕК ако не си задоволен од одговорот. Пиши сподели што како ќе иде баш ме интересира.
Тоа и ќе го направам.
Ќе одам со детален приговор. Секако имам доста докази, тестови + скриншотови кои ќе ги приложам. Воедно сметам дека тотално си во право. И јас сметам дека е нешто со provisioning, иако тоа ми го негираа.
Конкретно во оваа ситуација друго објаснување нема.
Доколку нема ефект, ќе морам да се обратам до АЕК и ќе пишам што сум направил.

a linija da resetiraat, da ne e nesto sistemski utnato koga pravele promena na tarifa?
Сега ќе се обидам да издејствувам да изрегулираат се. Секако, во истиот момент кога ќе отворам приговор.
 
Член од
28 април 2009
Мислења
750
Поени од реакции
507
Дали некој знае колку буџет следува за секоја тарифа поединечно?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom