Споредa: Audi A4 vs. Mercedes C-class

  • Креатор на темата Креатор на темата Jack Nolan
  • Време на започнување Време на започнување

Според вас?

  • A4

    Гласови: 39 52,0%
  • C-class

    Гласови: 36 48,0%

  • Вкупно гласачи
    75
јас имам баш таква,што те интересира поточно?
--- надополнето: 2 мај 2013 во 23:13 ---


Викаш маана бош пумпа,а дизните на комонреилот? една нова е околу 500 евра а ги има 4 такви,плус електронската дизна? А клапните на граната ако отиде една внатре кажи па-па на два-три клипа и неколку вентила.
ACTION Имам пишувано за овој модел што им е маана,ако сакаш ке ти пишам пак,маани не се многу ама затоа па позитвни страни имаш повеќе.
Луки,за филтерот на турбото мислам дека си нешто грешка,да не мислиш на оил сепараторот?
--- надополнето: 2 мај 2013 во 23:18 ---


АЈ еве ти пример: Имаш Даеву Калос нов од 2009,со 10000км поминато и имаш Пасат од 99та со 200000 поминато ама домаќински одржаван без никакви проблеми. Двете се иста цена,ти што ќе одбереш?
--- надополнето: 2 мај 2013 во 23:20 ---


Правиш споредба со спортско возило и со мало градско возило,што не го постираш М1?
Па ете кажи нешто повеќе дали се појавуваат чести дефекти со дизните
 
Моментално возам француско возило и сум задоволен досега од перформансите и удобноста за цената. Предходно сменив неколку германски возила и сите ми се некако како трактори (имав голф 3, голф 4, ауди а6, ауди а4, венто, шаран) ниедно од овие нема некоја удобна вожња. Наредно нешто што би земал би било јапонско. Другар мој има хонда civic 2007 1.8 прејака кола оса права е. Се имам возено во акорд и разговарав со сопственикот вика немам сменето ништо откако е купена 2003 godin. :cool:
За амортизација французите (цитроен&пежо) се закон,а за мотор италијанците (ланчија,алфа&фиат)
Ако некогаш им текне да се спојат и во автомобилската индустрија,би го конструорале,склопиле и пуштиле во сериско производство автомобилот на векот.
 
За амортизација французите (цитроен&пежо) се закон,а за мотор италијанците (ланчија,алфа&фиат)
Ако некогаш им текне да се спојат и во автомобилската индустрија,би го конструорале,склопиле и пуштиле во сериско производство автомобилот на векот.
Кај мене е рено али ти кажувам дека сум сменил досега многу возила и има страшна комоција. Ми се случи да одам на подалечно патување со него по 1600км во еден правец и да не осетам по пат дека сум возел. А со голф од минхен до македонија истата километража два дена ко на буре да имам јавано одев, се вкочанив максимум.
 
Па ете кажи нешто повеќе дали се појавуваат чести дефекти со дизните

Дефект обично ако се користи лоша нафта или ако претходникот ставал адитиви за чистење на инјекторите.
Секогаш можеш да најдеш половни за добра цена. Ништо не е прескапо од деловите,само треба правилно да се одржава.
 
За амортизација французите (цитроен&пежо) се закон,а за мотор италијанците (ланчија,алфа&фиат)
Ако некогаш им текне да се спојат и во автомобилската индустрија,би го конструорале,склопиле и пуштиле во сериско производство автомобилот на векот.
Oh man... That's a fail... Ланчија има единствено по саглам мотор... Алфа ромео троши у курац, плус бензинците со 8 свеќици на 4 клипа?! ма немој да ме јебеш... фијат = застава мотор... исти стап се, не само деловите што им одговараат и се останато туку и блокот е толку квалитетен... За квалитетен мотор ја би рекол или германец или јапонец... ништо друго... голфовите (иако не дека не ги сакам скоро и ги мразам) се најјаките машини некогаш, после иде мерцедес... издржливи се, сум гледал кој тестови ги крепат... јапонците па, поготово нисан и хонда... иам хонди гледано душа вадено, моторот си тера нема гајле... Иам мерцедес Е220 1996 дизел, тера копилето упм, нема гајле за ништо живо (поебават некој сензор ама ништо страшно моторот работи многу добро, нема проблем скоро со ништо) во најголемите снегови некаде декември лани, пресека+ стража со еден скинат ланец ги качи без проблем... сеа види...
Цитроен и пежо имаат стварно страшно добра амортизација ама деловите се малце солени (барем беа)
 
Oh man... That's a fail... Ланчија има единствено по саглам мотор... Алфа ромео троши у курац, плус бензинците со 8 свеќици на 4 клипа?! ма немој да ме јебеш... фијат = застава мотор... исти стап се, не само деловите што им одговараат и се останато туку и блокот е толку квалитетен... За квалитетен мотор ја би рекол или германец или јапонец... ништо друго... голфовите (иако не дека не ги сакам скоро и ги мразам) се најјаките машини некогаш, после иде мерцедес... издржливи се, сум гледал кој тестови ги крепат... јапонците па, поготово нисан и хонда... иам хонди гледано душа вадено, моторот си тера нема гајле... Иам мерцедес Е220 1996 дизел, тера копилето упм, нема гајле за ништо живо (поебават некој сензор ама ништо страшно моторот работи многу добро, нема проблем скоро со ништо) во најголемите снегови некаде декември лани, пресека+ стража со еден скинат ланец ги качи без проблем... сеа види...
Цитроен и пежо имаат стварно страшно добра амортизација ама деловите се малце солени (барем беа)
Има веќе копии и веќе поефтини делови за французите, за застава гледам кога ги спореди горе со фиат. Незнам не сум имал стрикно фиат досега, али застава друже е позаебана кола од сите овие тука. Имам една 101 7 години по 5 месеци на лето ја товарав по 1200-1300кг што во неа, што во приколка и гајле немаше, а на реното еден месец почнав да го товарам така и ми се еба запчаникот во менувачот. Така да застава иако сите ги сметаат за ѓубре верувај не се до толку, можеби троши повеќе, нема комоција али за таква работа еве во прилеп за на тутун само застава се вози, или евентуално некој голф 1. Влечат како будали и се ефтини и да се заеби најскапа поправка е 100евра.
 
Има веќе копии и веќе поефтини делови за французите, за застава гледам кога ги спореди горе со фиат. Незнам не сум имал стрикно фиат досега, али застава друже е позаебана кола од сите овие тука. Имам една 101 7 години по 5 месеци на лето ја товарав по 1200-1300кг што во неа, што во приколка и гајле немаше, а на реното еден месец почнав да го товарам така и ми се еба запчаникот во менувачот. Така да застава иако сите ги сметаат за ѓубре верувај не се до толку, можеби троши повеќе, нема комоција али за таква работа еве во прилеп за на тутун само застава се вози, или евентуално некој голф 1. Влечат како будали и се ефтини и да се заеби најскапа поправка е 100евра.
Јас знам тоа, покрај мецото што го иам иам и југо... да не ти кажувам што се му се дешавало, ремонтот го јаде на 350000 душа му е вадена...
Споредбата беше за поновите застави со фијат (не е истиот квалитет, сепак старите се со некој стандард)
 
Oh man... That's a fail... Ланчија има единствено по саглам мотор... Алфа ромео троши у курац, плус бензинците со 8 свеќици на 4 клипа?! ма немој да ме јебеш... фијат = застава мотор... исти стап се, не само деловите што им одговараат и се останато туку и блокот е толку квалитетен... За квалитетен мотор ја би рекол или германец или јапонец... ништо друго... голфовите (иако не дека не ги сакам скоро и ги мразам) се најјаките машини некогаш, после иде мерцедес... издржливи се, сум гледал кој тестови ги крепат... јапонците па, поготово нисан и хонда... иам хонди гледано душа вадено, моторот си тера нема гајле... Иам мерцедес Е220 1996 дизел, тера копилето упм, нема гајле за ништо живо (поебават некој сензор ама ништо страшно моторот работи многу добро, нема проблем скоро со ништо) во најголемите снегови некаде декември лани, пресека+ стража со еден скинат ланец ги качи без проблем... сеа види...
Цитроен и пежо имаат стварно страшно добра амортизација ама деловите се малце солени (барем беа)

Таа Алфа со 8 свечици тенк ќе повлече.Сите мотори што ги носат Алфа Ромео,Ланчија,Фиат,Лада,Застава,се излезени од фабриката во Торино т.е Фиат.Фиатите се коли што скоро сите модели се прогласувани за коли на годината.Уно,Типо,Браво,Пунто,500.Германците прават едно од најдобри мотори,не гледам зошто и Фиатите да не се во таа категорија.Од Германците само Волсваген и Мерцедес.Италијаните први воведуваат дизел мотор,први воведуваат комон реил во Алфа 156.Новите мотори во Вектра,Астра,Зафира се на Фиат.Истиот JTD,само овој е 2.0 DTI.Мислам дека и во Сузуки се ставаат мотори од Фиат,само незнам кои модели,ме влече накј SX4.Голфовите се слагам дека се ЕДНИ од најјаките машини,и Форд не прави лоши мотори.Французите не ги коментирам,секое задоволство,се преплаќа.Една дизна за Рено 1.5 DCI коштала околу 500 евра,а 4 комада се вкупно.Тетин ми вози Ц-4 нова,се имам возено неколку пати,не се сеќава патот.Возам Фиат,и од Италијанец не се двојам до крајот на животот.:)
 
i dvete sum gi imal i seuste gi imam audi e na tatkomi a mercedesot ja go vozam
mercedeseot e 100pati podobar ke te nosi do milion km! dokolku go odrzuvas i pomalku trosi
--- надополнето: 9 мај 2013 во 19:31 ---
i dvete sum gi imal i seuste gi imam audi e na tatkomi a mercedesot ja go vozam
mercedeseot e 100pati podobar ke te nosi do milion km! dokolku go odrzuvas i pomalku trosi
 
i dvete sum gi imal i seuste gi imam audi e na tatkomi a mercedesot ja go vozam
mercedeseot e 100pati podobar ke te nosi do milion km! dokolku go odrzuvas i pomalku trosi
--- надополнето: 9 мај 2013 во 19:31 ---
i dvete sum gi imal i seuste gi imam audi e na tatkomi a mercedesot ja go vozam
mercedeseot e 100pati podobar ke te nosi do milion km! dokolku go odrzuvas i pomalku trosi

Сигурно...
За кои мотори станува збор ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom