- Член од
- 6 јануари 2008
- Мислења
- 1.920
- Поени од реакции
- 740
Еј Матизот ке му е**м матер
Веке трети или четврти пат ми се случува ова(неможам да одредам период зошто кога ке му текне прави така):
Давам контакт чекам да се изгаси тоа CHECK и си ја палам,ке запали и одма гаси.После ку**ц палење акомулаторот празен.Ја палев со кабли до сега и си палеше,малку да поработеше и добра беше,а денес ја запалив со кабли и 2-3 пати гаснеше ,па пак поврзувај
.А да и кога ја палев со кабли мирисаше на онаа киселината од акомулаторот.Е сега тој е за мењање или нешто друго може да заебава ????? :nerv:
Веке трети или четврти пат ми се случува ова(неможам да одредам период зошто кога ке му текне прави така):Давам контакт чекам да се изгаси тоа CHECK и си ја палам,ке запали и одма гаси.После ку**ц палење акомулаторот празен.Ја палев со кабли до сега и си палеше,малку да поработеше и добра беше,а денес ја запалив со кабли и 2-3 пати гаснеше ,па пак поврзувај
.А да и кога ја палев со кабли мирисаше на онаа киселината од акомулаторот.Е сега тој е за мењање или нешто друго може да заебава ????? :nerv:

Доколку има некој којшто се разбира во овие работи, односно имал такво искуство и знае како се средува оваа работа, замолувам да ми каже