Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Со 10 минути полнење ништо не правиш ако акумулаторот е на нула, а штом си ја оставил цела вечер, сигурно е.



Значи со кабли да не пробувам а?
П.с. да не е многу 24 часа? некој ми рече 4-5 саати
 
Ако земаш да го полниш 12часа мора да биде на полнач ама а ти кажуам земи пробај со кабли ја фокусот таке го доенсов на 0 и со кабли го запилив од Лада Нива пробај ништо не те кошта може да запили
 
Ако можам да најдам кабли ќе пробам, мада чисто сумљам. А за тргање акумулаторот има тешко е или едноставно?
 
само клемите извади ги и еден држач највеќе...и пази со полначот,да не го подуеш акумулаторот!
-ако полначот нема потрошувач(сијалица) можеш да го е***...
 
само клемите извади ги и еден држач највеќе...и пази со полначот,да не го подуеш акумулаторот!
-ако полначот нема потрошувач(сијалица) можеш да го е***...

Па печес часа максимум незнам..сите различно викаат.
 
Па печес часа максимум незнам..сите различно викаат.
тоа ти е најсигурна варијанта.После тоа запали ја колата,за брзо време колата ќе го дополни акумулаторот...:smir:
 
Да прашам дали некој знае дали Фабрички идат звучки (оние на врата од кола...Шкода Фелиција 96та)а фабрички нема радио...така да ми нудат радио со звучки ефтино али колата не ми е дома некое време па врска неам со да правам...хелп:toe:
 
Треба да има припрема за радио т.е. антена и 2 звучника. Така барем има моето Поло кое е модел 1993 а Фелиција е технички скоро идентична :smir:
 
Треба да има припрема за радио т.е. антена и 2 звучника. Така барем има моето Поло кое е модел 1993 а Фелиција е технички скоро идентична :smir:
ја мислам дека сите коли одат со припрема за радио...звучници,инсталација,антена...ти само радио да си приклучиш:)
 
На акумулаторов нема капачиња, а ми рекоа некои капачиња да отворам со железна пара..да не е некој нов модел ова без капачиња?

И на почналот има 6V i 12V на кое да подесам? На акумулаторов пишува нешо 12V
 
На акумулаторов нема капачиња, а ми рекоа некои капачиња да отворам со железна пара..да не е некој нов модел ова без капачиња?

И на почналот има 6V i 12V на кое да подесам? На акумулаторов пишува нешо 12V

А да го однесеш акумулаторот кај автоелектричар?

Инаку, треба да подесиш на 12V. Е сега, ако нема капачиња (отвори на ќелиите) можно е да е сув акумулатор, односно без одржавка. Во него мислам нема киселина, и дали можеш да полниш со нормален полнач не знам.

Евентуално капачињата може да се покриени со украсен капак, разгледај добро. Битно е да ги отвориш затоа што Уплаф беше мислам, напомна дека може да се надуе акумулаторот. Додека се полни акумулаторот внатре киселината „врие“.
 
Aбе автоелектричарот вика дека не е толку празен скрос акумулаторот. Колата 36 часа не ја имав видено со укључено светло внатре сијаличка. Кога пробав да ја запалам не реагираше ништо апсолутно ништо. Ни централното работеше ништо. Ни змигавци ништо.

Има шанси да е нешто друго?

Сепак го остаив да се почжлни ќе видиме сеа.
 
ја имав MONBAT сув акумулатор,без ќелии,и се полнеше најнормално на полначот(дома имам полнач)..така да каков и да е акумулаторот,се полни со обичен полнач...
-овие сувиве внатре имаат како пивтија,ако го заклацкаш ќе осетиш како грутка внатре...немаат келии,не се дотура киселина...херметички затворен...милина:)
 
Завршив работа. 2часа 30 минути на полчнач и као нов. Фала на помошта.

BTW Кај може да најдам ваква преграда во Скопје? обична шо ги дели багажот и седиштата.

pregradata.jpg
 
На акумулаторов нема капачиња, а ми рекоа некои капачиња да отворам со железна пара..да не е некој нов модел ова без капачиња?

И на почналот има 6V i 12V на кое да подесам? На акумулаторов пишува нешо 12V
Можно е акумулаторот да е суво полнет, па да нема капачиња ниту киселина. И 12 волти е, незнам каде си нашол полнач што дава 6 волти на излез, тие се правени за возила што имаа електронски систем од 6 волти (Буба од 60-тите).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom