Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Koj toa vika, kaj mene stariot a6 so 90 konja ide kako raketa, 180 na avtopat bez problem, velesko leta vo peta, pa i dva tona tegne pozadi koga treba. a6 1.9tdi od 97-2003 se najdobri koli vo istorijata na avtomobilizmot, nema konkurencija. 110ks imaat i vise od dovolno snaga za taa tezina, a ima i 130ks so poslednite pumpa dizna modeli. Ama skapi se i ne vredat za tie pari.

Во ред ,ако така велиш,но имам пробано едното 90 кс и да шибаш на 150 по автопат и другото 131кс истото на 150 по автопат и не е истото чувство ,ама си знаеш.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.
Тојотата ќе ја утепаш од возење.....ќе заборавиш како изгледа сервис
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.

Ако те служи голфот не го менувај, не знаеш што може да ти се погоди, за една клима не вреди да го продаваш, јас без клима ја возам цело лето иако имам.
 
Ако те служи голфот не го менувај, не знаеш што може да ти се погоди, за една клима не вреди да го продаваш, јас без клима ја возам цело лето иако имам.
И до кога да го возам? 2030-та? Па 20 години е веќе колата. Има едно 10-ина ситници кои се откажани од типот на: амортизери на гепек (не се додржува бе 20кг е најамлце :ROFLMAO:), рачка од касета или како и да се вика тоа пред совозачот, еден фар потемнет оти е стариот оригинален, другиот го сменив пред 3 год., скршена внатрешна рачка на шоферска врата итн...ме сфаќаш што сакам да кажам? И плус тоа црн е и сите гребнатинки се гледаат од 10 метри и постојано е валкан, значи невозможно е да се одржува на едно пристојно чисто ниво колата.
Не ми се вложува да држам се тип-топ на 20-год кола. Едно закрпуваш, друго излегува. Служи да, ама не е работата само да служи за превоз, треба малку и квалитет и функционалност.
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.
Супер е тој мотор, види по огласи што се нуди друго што ти фаќа око како втора трета опција, мада можеби е подобро и поекономично плин ќе троши горе доле 10 литра по 30 ден = 300 ден, помалце замарање со варијабилен замаец, турбини итн ...
 
Дечки, фолии за затемнување на фарови, штопови се продаваат ли негде? До сега неам приметено нешто слично по продавнициве :confused:
 
Дечки, фолии за затемнување на фарови, штопови се продаваат ли негде? До сега неам приметено нешто слично по продавнициве :confused:
И јас барав, ама повеќето рекоа дека биле исти со тие за стаклата. Јас имав исти како на нив, ама имам ксенон и од топлина се топат (побрзо од обичните светла) и се прават жолти фаровите... Само ги исполирав.
 
Супер е тој мотор, види по огласи што се нуди друго што ти фаќа око како втора трета опција, мада можеби е подобро и поекономично плин ќе троши горе доле 10 литра по 30 ден = 300 ден, помалце замарање со варијабилен замаец, турбини итн ...
Абе и тоа го имам размислено, ама и плинот е меч со две острици. Сите ја гледаат заштедата ама не се ретки случаевите каде се појавуваат проблеми со некои гумици, филтри за плинот, па штелување па не знам што...не се сите мотори погодни за на плин. Јас пример и да се решам за плин, во предвид иди кола што веќе има плин и што е со мотор за кој е веќе докажано изминативе години дека добро работи со плин, а јас да местам плин накнадно, не ми изгледа баш исплатливо, со километражата што ја имам 5-6000 км годишно. Кои бензински мотори добро поднесуваат плин и кои се општо потенцијалните најголеми дефеци што може да се случат на бензинец кола (или со плин)? Кај дизел знам дека најскапите дефеци се дизни, турбина, замаец. Како е кај бензинците?
 
So se tice dizelite, mislam deka vo eu se sprema rampa i presa za sve sto e pod euro6. Nasive samo ke prepisat. Pa taka ako neko misli so kolata nadvor od mk da se vozi dobro premislete so ke zimate.[DOUBLEPOST=1521985338][/DOUBLEPOST]
Nissan Qashqai 1.5 dci совети?
Begaj od dci.[DOUBLEPOST=1521985399][/DOUBLEPOST]
Абе и тоа го имам размислено, ама и плинот е меч со две острици. Сите ја гледаат заштедата ама не се ретки случаевите каде се појавуваат проблеми со некои гумици, филтри за плинот, па штелување па не знам што...не се сите мотори погодни за на плин. Јас пример и да се решам за плин, во предвид иди кола што веќе има плин и што е со мотор за кој е веќе докажано изминативе години дека добро работи со плин, а јас да местам плин накнадно, не ми изгледа баш исплатливо, со километражата што ја имам 5-6000 км годишно. Кои бензински мотори добро поднесуваат плин и кои се општо потенцијалните најголеми дефеци што може да се случат на бензинец кола (или со плин)? Кај дизел знам дека најскапите дефеци се дизни, турбина, замаец. Како е кај бензинците?
Najdobro trpat plin klasicni 8 ventilski motori. 1.6 od audi i vw npr. Nema so da se rasipe.
 
So se tice dizelite, mislam deka vo eu se sprema rampa i presa za sve sto e pod euro6. Nasive samo ke prepisat. Pa taka ako neko misli so kolata nadvor od mk da se vozi dobro premislete so ke zimate.[DOUBLEPOST=1521985338][/DOUBLEPOST]
Begaj od dci.[DOUBLEPOST=1521985399][/DOUBLEPOST]
Najdobro trpat plin klasicni 8 ventilski motori. 1.6 od audi i vw npr. Nema so da se rasipe.
Јас во странство не одам со кола. Инаку VW i Audi нема што да ми понудат во мојот буџет, после Голф 4, така да за следна кола, би ги прескокнал.
 
Абе и тоа го имам размислено, ама и плинот е меч со две острици. Сите ја гледаат заштедата ама не се ретки случаевите каде се појавуваат проблеми со некои гумици, филтри за плинот, па штелување па не знам што...не се сите мотори погодни за на плин. Јас пример и да се решам за плин, во предвид иди кола што веќе има плин и што е со мотор за кој е веќе докажано изминативе години дека добро работи со плин, а јас да местам плин накнадно, не ми изгледа баш исплатливо, со километражата што ја имам 5-6000 км годишно. Кои бензински мотори добро поднесуваат плин и кои се општо потенцијалните најголеми дефеци што може да се случат на бензинец кола (или со плин)? Кај дизел знам дека најскапите дефеци се дизни, турбина, замаец. Како е кај бензинците?
Епа и таму има дефеци, од плинот ќе ја рикне прво ламбда сондата, некој друг сензор, понатака бомбина итн
Ама се тоа не е скапо споредено со скапите поголеми сервиси на дизелот
Како и да е и јас возам дизел, досега не сум имал плиноваќа
 
Јас во странство не одам со кола. Инаку VW i Audi нема што да ми понудат во мојот буџет, после Голф 4, така да за следна кола, би ги прескокнал.
Јас следам нон-стоп коли и цени на словенската авто-нет. Доколку имаш буџет од 4000евра на страна, продај голфот за околу 3000 евра подсобери уште некоја иљадарка-две за 6к имаш Пасат 2.0 ТДИ 110/140коња 2008-9 год. лимузина-караван со прв газда.
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.
Шкода Фабиа мислам дека ќе ти брка работа, ете ги низ Прилеп ги возат во Милениум такси, ги отепаа од возење, сум се возел 2 пати во таква и низ муабет со таксистот вика немале пипнато во моторот. Релативно ефтини за одржување, а и ефтини кога ги купуваш, дизел ќе најдеш од 2009-2010та за тие пари, јас за мене меркав една, ама не сум успеал да ја шитнам уште старава кола.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom