Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас следам нон-стоп коли и цени на словенската авто-нет. Доколку имаш буџет од 4000евра на страна, продај голфот за околу 3000 евра подсобери уште некоја иљадарка-две за 6к имаш Пасат 2.0 ТДИ 110/140коња 2008-9 год. лимузина-караван со прв газда.
I odednas ke se razbudis. Germanskite koli od 2005 i ponovi vo slovenija se ista cena i poskapi nego kaj nas. Od prv gazda germanska kola tamu tesko da najdes, se e odamna uvezeno od nadvor i so butani km. Patem 2.0tdi e tezok promasaj pogjubre motor nema od toa, ili 1.9tdi ili 1.6tdi.
 
Begaj od dci.[DOUBLEPOST=1521985399][/DOUBLEPOST]

- Ако може да ме насочиш зошто да бегам од дци, читнав на хрватскиве сајтој дека биле едни од најдобрите мотори на Рено имале некој проблем само со дизните и ништо друго, и посебно овие мотори биле едни од најпродаваните на Нисан-Рено алијансата. Поздрав!
 
Begaj od dci.[DOUBLEPOST=1521985399][/DOUBLEPOST]

- Ако може да ме насочиш зошто да бегам од дци, читнав на хрватскиве сајтој дека биле едни од најдобрите мотори на Рено имале некој проблем само со дизните и ништо друго, и посебно овие мотори биле едни од најпродаваните на Нисан-Рено алијансата. Поздрав!
Еј стварно, ај пошто сите трубите дизните та дизните, коку отприлика чинат нови дизни за поедини мотори? Имам читано дека најмногу Делфи дизните правеле проблеми, додека најдобри се Бош и Сименс.
 
I odednas ke se razbudis. Germanskite koli od 2005 i ponovi vo slovenija se ista cena i poskapi nego kaj nas. Od prv gazda germanska kola tamu tesko da najdes, se e odamna uvezeno od nadvor i so butani km. Patem 2.0tdi e tezok promasaj pogjubre motor nema od toa, ili 1.9tdi ili 1.6tdi.

Eпа добро имаш и 1.9 и 1.6тди bluemotion...но човекот сепак бара за фамилијарни работи така да ако не ете нека бидат и тие коли со 1.9 1.6, за тојота авенсис до 6к2.0 мотор нема избор...но ако сака нека види чисто онака што нуди тој пазар..
 
Знае ли некој?
На Golf 5 при вртење на воланот во лево при крајот од опсегот, се слуша звук на чкрипење.

Инаку и при бавно возење чкрипи некаде кај десното задно тркало (конкретно од кај амортизерот мислам дека иди звукот). Некогаш го има чкрипењето а некогаш го нема.

Можно е да има нешто заглавено -камче или сл.? Во што е проблемот?
 
Искуство и совет од некој од Хонда Акорд дизел 2.2 ицтди од 2005-07 година шо се модели.
Издржливост, каросериски, менувач??
 
I odednas ke se razbudis. Germanskite koli od 2005 i ponovi vo slovenija se ista cena i poskapi nego kaj nas. Od prv gazda germanska kola tamu tesko da najdes, se e odamna uvezeno od nadvor i so butani km. Patem 2.0tdi e tezok promasaj pogjubre motor nema od toa, ili 1.9tdi ili 1.6tdi.

Кој ти кажа дека 2.0 ТДИ е ѓубре? Тој мотор 2.0 ТДи е истиот како 1.9тди 131кс само што е фабрички ,,фризиран” и додаден плус 10 кс значи 141 кс и не е ѓубре добри се тие.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Кој ти кажа дека 2.0 ТДИ е ѓубре? Тој мотор 2.0 ТДи е истиот како 1.9тди 131кс само што е фабрички ,,фризиран” и додаден плус 10 кс значи 141 кс и не е ѓубре добри се тие.


Sent from my iPad using Tapatalk
Еве јас не сум нешто стручен ама 90% од луѓево викаат 2.0 тди крш мрш ова она....што е до толку јас нез....
 
Кој ти кажа дека 2.0 ТДИ е ѓубре? Тој мотор 2.0 ТДи е истиот како 1.9тди 131кс само што е фабрички ,,фризиран” и додаден плус 10 кс значи 141 кс и не е ѓубре добри се тие.


Sent from my iPad using Tapatalk
Си имаат проблем со радилица итн
До 2006 мислам после го изменија
 
Кој ти кажа дека 2.0 ТДИ е ѓубре? Тој мотор 2.0 ТДи е истиот како 1.9тди 131кс само што е фабрички ,,фризиран” и додаден плус 10 кс значи 141 кс и не е ѓубре добри се тие.


Sent from my iPad using Tapatalk
2.0tdi e kompletno nov motor vrska nema so 1.9. Prvite so izlegoa bea katastrofa, pukanje glavi duri i blokovi, masovno zaribuvanje, trosenje na ulje kako staro jugo, pregrevanje, skart dizni itn... Od 2009 nagore gi podopravija ama problemot so potrosuvacka na ulje si ostana ima i drugi maani. Samo budala kupuva 2.0tdi postaro od 2009g.
 
2.0tdi e kompletno nov motor vrska nema so 1.9. Prvite so izlegoa bea katastrofa, pukanje glavi duri i blokovi, masovno zaribuvanje, trosenje na ulje kako staro jugo, pregrevanje, skart dizni itn... Od 2009 nagore gi podopravija ama problemot so potrosuvacka na ulje si ostana ima i drugi maani. Samo budala kupuva 2.0tdi postaro od 2009g.

I sto sakas da kazes deka ako sakam da zemam 2.0tdi samo nad 2009 god za da imam pomalce problemi so tie raboti sto gi nabroja? ...
 
2 прашања:

1. Која кола со бензински мотор, до 4000 еур би ја препорачале за просечно македонско семејство (со 3 член на пат), кое најзначајно му е безбеден и удобен превоз од А до Б со добар баланс помеѓу перформанси, потрошувачка и одржување. Годишна километража околу 5-6000 км.

2. Дали можеби како втора варијанта е добар избор Тојота Корола, пример 2005-6 со дизел 2.0 Д-4Д, читав дека овој модел со овој мотор се исклучително издржливи коли. Луѓе поминале и по 200-250 000 км без никакви посериозни проблеми.

П.С. 5 години се вози голф 4 1.9 тди 90кс од 98-ма и мислам дека се ближи време да се збогуваме со оваа кола, а најмногу поради тоа што ќе ни фали клима во иднина.
На прашањето што најмногу ме интересираше, никој не даде барем еден одговор :D
 
На прашањето што најмногу ме интересираше, никој не даде барем еден одговор :D
Ти дадов предлог за фабиата, за 4000 евра бензинец фабиа од 2009-2010та ќе најдеш, постара и за плин ќе ти останат дури :) магариња прави се од тоа што јас имам слушано, еве нека пише некој од поупатените, ама шкода во моментов има топ возила.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom