Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Побарај по огласиве на реклама5 и пазар3. Сум те претркал значи, јас во саботата го зедов истиот дел од штотуку растурено Ауди :)

Инакy ако ти значи нешто, прашував на едно место има нови на лагер, 10 500 коштаат, скапички се малку.
ѕвонето на 100 броја нема... затоа пишав овде
 
Zdravo Prijateli,dvoumam se megu ovie koli
Opel Astra/Opel Astra G 2002/3 god (3300-3400) euro.
Audi A3 1.9 TDI 5 vrati 2002/3 god ( 3600-3700 ) euro.
Golf 5 1.9 TDI 2004 ( 5400-5600 euro) euro.
Sto e najdobro,najisplatlivo i so poretki defekti pozz.
 
Zdravo Prijateli,dvoumam se megu ovie koli
Opel Astra/Opel Astra G 2002/3 god (3300-3400) euro.
Audi A3 1.9 TDI 5 vrati 2002/3 god ( 3600-3700 ) euro.
Golf 5 1.9 TDI 2004 ( 5400-5600 euro) euro.
Sto e najdobro,najisplatlivo i so poretki defekti pozz.
Во зависност што бараш оваа аудито е многу брзо и елегантно, но како што знам малку им се скапи деловите за одржување. Јас би го одбрал голфот без размислување. Шурата го вози истиот 1,9 TDI неговиот е само 2005 и го има чипувано сега е околу 130-140 кс. Го има вреќе 2-3 години и искрено до сега незнам да му излегол некој дефект, а има скоро 200 000 поминато. Ја имам возено неколку пати, многу комфортна вожња, има многу снага дури и без чип и потрошувачката му е солидна. Ако ги имаш парите земи го и мислам дека нема да се покаеш.
 
Има некој искуство/мислење за Мазда 6 (2002-2007) бензинец?
 
Zdravo Prijateli,dvoumam se megu ovie koli
Opel Astra/Opel Astra G 2002/3 god (3300-3400) euro.
Audi A3 1.9 TDI 5 vrati 2002/3 god ( 3600-3700 ) euro.
Golf 5 1.9 TDI 2004 ( 5400-5600 euro) euro.
Sto e najdobro,najisplatlivo i so poretki defekti pozz.

Jas bi go odbral Audito. Pomeka voznja i se podobro. A i razlikata e dupla u cena. Sega pak se zavisi od tebe i od vozilata vo koja sostojba se.
 
Ej drustvo baram mislenje za polo 2003 1.4tdi.koj ima okolu moknosta na motorot sto i kako.fala
 
koga menuvacot e vo ler i vaka slobodno go mestas levo desno (ona koga proveruvas dali e izbacen od brzina) se slusa kako nesto da svirka, so moze da e makata ?
 
Ако е само тоа, не е страшно, ќе дотураме.
Поозбилно сега.
Купувај после 2005та (фејслифт верзија). Има 6степен менувач, ревизиран мотор (2.0 или 2.3). Не го купувај 1.8. Подобрена е отпорноста кон кородирање и звучната изолација. Внатрешноста добива црн пијано финиш (најлесно да се распознае пре-пост фејслифт, пред фејслифт внатре се сребрени). Доаѓаат релативно богато опремени (речиси сите имаат абс + ебд + контрола на тракција + мултифункционален волан). Моторот е со 147 или 166 кс (јас би вториот) со VVT. Изработката, стандард јапонска, нема тропање, клопање, возијата стегната и прецизна (како на форд).

Единствен “проблем“ кој може да се нарече проблем е честата појава за потрошувачка на масло заради маслените карики. После промена, проблемот е решен. Искрено и јас се мислам за следната кола да ми биде точно Мазда 6.

:)
 
Може ли да дадете некои предлози за количе од 9-10к евра, се работи за постар човек од 82-3 години? Јас го гледав ова Citigo дека моментално човеков вози Шкода Фаворит па прво на нив ми текна.
 
Мазда 5 (Mazda Premacy) 2006 2.0 дизел мотор 190000 поминати,
Цитроен ксара пикасо 2005, бензин/плин 160000 поминати
Опел Мерива 2005, дизел 1.7 168000 поминати.
Која според вас е најдобра да се земе? По цена сите се исти, првите две се од увоз, Меривата е на македонски таблици од прв сопственик.
 
Мазда 5 (Mazda Premacy) 2006 2.0 дизел мотор 190000 поминати,
Цитроен ксара пикасо 2005, бензин/плин 160000 поминати
Опел Мерива 2005, дизел 1.7 168000 поминати.
Која според вас е најдобра да се земе? По цена сите се исти, првите две се од увоз, Меривата е на македонски таблици од прв сопственик.
Jas sum za Mazdata ako e socuvana. Inaku za kilometrazata neka ne te lazat za uvoznite, sem Makedonskata drugite se vrateni na pola kilometraza
 
Мазда 5 (Mazda Premacy) 2006 2.0 дизел мотор 190000 поминати,
Цитроен ксара пикасо 2005, бензин/плин 160000 поминати
Опел Мерива 2005, дизел 1.7 168000 поминати.
Која според вас е најдобра да се земе? По цена сите се исти, првите две се од увоз, Меривата е на македонски таблици од прв сопственик.
Ниедна од овие
 
Вака сега, едно упатство / објаснување ако може ... Ми се скинало цревото од предната лева кочница. Земав ново и фатив да го менувам. Од кај тркалото / шепата се одврте без проблем, ама од другата страна, од кај тоа цевчето метално несакаше никако. Не ти го прскав со WD, не ти го сецкав да попушти и никако несакаше, па така запнувајќи ги средив и цевчето, се увитка целото и се скрши. Абе ниедна беља не иде сама :D Земав го извадив комплет и цевчето и се убив од Сабота навака од барање по одпадиве и едвај најдов исто, кај мене е 12-ка штраф од кај ABS пумпата, а 11-ка од кај тркалото, а ова по одпадиве се 11-ки од двете страни.И денеска земав да го местам и се убаво, ама при штрафење во пумпата, штрафот да ми фати малку накосо и никако да го заштрафам до крај. Јебига викам, нема друго и земав ја извадив целата пумпа надвор и што ке видам сум го оштетил малку навојот :tapp:. Ја однесов кај еден пријател пошто немам такви урезници со ситен навој да го прережаме и го средивме, го наместив се ОК. И сега знам дека треба да се испушти воздух од сите тркала и испуштив. Ама сега ми свети ABS на таблата и истиот не работи и јавува некоја грешка од некој сензор некаде ( пошто нема борд незнам кој сензор е, туку само тоа извичникот на таблата трепка ). Дали дека ја вадев пупмата, а затоа морав нели и да ја одштекам од џекот, сега треба да се стави на компјутер и да се ресетира истата или што е проблемот ? Утре ке ја однесам на дијагностика да видиме кој е сензорот што се буни:D Ако знае некој или има некој идеја нека каже, чисто за да знам што да очекувам. Не верувам дека е расипана пумпата, пошто додека не ја извадив немаше да свети тоа АBS-от.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom