Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако сакаш да оставиш простор за поторно да го вадиш, лепи со силикон, а ако сакаш да биде трајно или со црн силикон за лепење на шофершајбни или со двокомпонентен лепак(А+Б кои се мешаат во ист размер).

Само пази, мене ми се има случено поради силен лепак кој го ставиле предходно, од шофершајбната да ми се ``одломи`` парче од неа, длабоко околу 3-4 мм и долго 1 см. Скоро до најлонот што е во средишниот дел кој ги дели двете стакла(ако е стаклото како тие ламелираните,незнам точно какво е).

Јас го залепив со двокомпонентен прозирен лепак. Ги имаш по продавниците за околу 200 денари, поголемите во шприцеви 300-350 денари
Не бе какво вадење, сакам трајно да го залепам. Неколку месеци више возам така без ретровизор пробај со едно пробај со друго и никако да најдам решение, се навикнав до душа, ама мора да го средам.
Фала ти.
 
Eve neka ne e golf posto imal skap zamaec, neka e i pezo 307 a koj tip na motor ima ili nema dvomasen zamec.
 
Eve neka ne e golf posto imal skap zamaec, neka e i pezo 307 a koj tip na motor ima ili nema dvomasen zamec.
Od od 1998/99 navaka site dizeli imaat dvomasni zamajci a na golf4 i pasat4 moze da se prepravat.
Prepravkata e okolu 250-300 evra ama zatoa sledno menuvanje lamela,korpa i drug lager ke te kosta od 7-12k denari.
Spored mene najisplatliva varijanta e benzin/plin ke pominuvas so 2-3,5 denari po kilometar a i poeftini se za odrzuvanje.[DOUBLEPOST=1462640893][/DOUBLEPOST]
Не сакам да рекламирам, ама морам да ги пофалам Олимпико. Бев кај овој комшијава, се договоривме да ги смени гумите, ги намести од лева страна, предната отиде позади, напред ставив нова, но од десната страна никако не успеа да ги отшрафи. Изгледа беа запекле шрафовите и рачно не можеа да излезат. Ме прати тој да одам во Олимпико кај Александар Палас бидејќи таму мењале гуми и на камиони и имале јаки машини.

Појдов, оставив кола на паркинг, во салон кажав што треба да се направи и платив. Ме понудија кафе и чај и си седнав во чекална. Таму на голем телевизор ги има сите коли каде на кои се работи и додека си пиеш кафе и листаш весник можеш да гледаш што и како прават со колата. Плус и ич не чекав имаат 6-7 места за да се работи одеднаш и многу брзо завршив работа.

Можеби е поскапо вака отколку да се носи кај локални мајстори ама искуството е незаменливо. Овој комшијата почна да се нервира, да пцуе по тој што ги затегнал и да ми се обраќа дрско ко јас да сум крив, а ваму ко господин за пола саат завршив работа.
Odamna e napreaveno toa vo olimpiko
 
Eve neka ne e golf posto imal skap zamaec, neka e i pezo 307 a koj tip na motor ima ili nema dvomasen zamec.
Досега во мојата фамилија има поминато четири француски коли и ќе ти кажам лесни се за одржување ( достапни делови и не многу скапи ). Маана им е тоа што заден трап после 350-400к треба да се смени и скап е малку. Конкретно за пежото браници, спојлери се многу скапи, 207 на татко ми му закачи предниот браник на тротоар, се скрши целиот и 300 евра го кошташе нов. Лично не сум лубител на 300 серијата на пежо ти препорачувам 206, 207 освен ако не сакаш голем ѓепек
 
Molam za pomos koj avto polo 1.4 tdi,ili corsa 1.3 cdti ili punto sakam eftina registracija do 9000 den.a kola od 3500 eura.fala odnapred.
 
Molam za pomos koj avto polo 1.4 tdi,ili corsa 1.3 cdti ili punto sakam eftina registracija do 9000 den.a kola od 3500 eura.fala odnapred.
Корса економична е, тој мотор е на фиат групација 1.3
полото е со 3 клипа моторчето
 
Molam za pomos koj avto polo 1.4 tdi,ili corsa 1.3 cdti ili punto sakam eftina registracija do 9000 den.a kola od 3500 eura.fala odnapred.
Од набројаните коли би ти го препорачал пунтото.
Иста класа се ама е најкомотно и поефтино е за купување и одржување.
Пунто редизајн ако го најдеш мултиџет од возење маста има да му ја извадиш.
 
Имам peugeot 206 имам фабричко радио и сакам да го сменам. Го бендисав оваа http://setec.mk/Tv-Audio-Video/HI-FI-Audi-Video-products-for-car-use/JVC-KD-R862BTEY60256
Е сега имам две прашања:
1. Дали е лесна инсталацијата ( вадам, поврзи кабли, ставам и работи ) или ќе треба мајстор/електричар ?
2. Дали ќе ми работат командите на волан ?
 
Имам peugeot 206 имам фабричко радио и сакам да го сменам. Го бендисав оваа http://setec.mk/Tv-Audio-Video/HI-FI-Audi-Video-products-for-car-use/JVC-KD-R862BTEY60256
Е сега имам две прашања:
1. Дали е лесна инсталацијата ( вадам, поврзи кабли, ставам и работи ) или ќе треба мајстор/електричар ?
2. Дали ќе ми работат командите на волан ?

Ти нема да знаеш ни да го извадиш фабричкото..Не чепкај,поарно кај автоелектричар.
 
Ти нема да знаеш ни да го извадиш фабричкото..Не чепкај,поарно кај автоелектричар.
Лесно се вади фавричкото радио на пежо колите. Има два клуча ги ставаш и злегува радиото, но незнам потоа како иде дали е само исклучи, приклучи или има и некој други математики.
 
Лесно се вади фавричкото радио на пежо колите. Има два клуча ги ставаш и злегува радиото, но незнам потоа како иде дали е само исклучи, приклучи или има и некој други математики.
Затоа поарно кај автоелектричар пошо тука се е поврзано и контактот преку алансерот или алтернаторот (како беше) и контролна табла и од воланот.
 
Какво мислење имате за Опел Сигнум 2004та 1.9, прилично сочувана, дизел се разбира и дали цена околу 2500 евра е многу, малку или таман за истата? :)
 
Какво мислење имате за Опел Сигнум 2004та 1.9, прилично сочувана, дизел се разбира и дали цена околу 2500 евра е многу, малку или таман за истата? :)
Премалку е цената, ако е на наши таблици тогаш е сомнително ефтина ... инаку моторот е од фиат групација, без разлика дали е со 120 или 150 коњи и двата се одлични мотори
сигнумот е инаку хечбек вектра, малку е неуспели модел ама е ист со вектрата така да не му ја мисли
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom