Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
@Black Hok @Pane-G
Пробав прееска со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Ќе го однесам на електричар да види. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?

Јас користам Black Horse 6-та година по ред,нема маки..Би ти препорачал или Топла,или Варта..
 
Kolkavi se otprilika mesecni trosoci za bmw 320 dizel.. Na kolku vreme se menja ulje, slusam ovie koli piat ulje ko voda.. Prosecno na servis na kolku vreme se nosi i prosecna cena na servisot?
Dali ima razlika vo servisot za coupe i sedan modeli, i zafatninata na motorot? Primer 318D i 320D
 
@Black Hok @Pane-G
Пробав прееска со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Ќе го однесам на електричар да види. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?
Јас возам Ауди А4 тди 1,9 акумулаторот уште го имам од кога го купив колата и си тера уште,инаку фабрички акумулатор е со магнезиумски затворен тип и според тоа читам на лице место трае скоро 8 год. Инаку да си земеш Монбат магнезиумски тоа ќе тера 10г го има во Макпетрол. А ако не сакш магнезиумски тогаш може и класичен Монбат најдобри се според мене.
 
@Black Hok @Pane-G
Пробав прееска со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Ќе го однесам на електричар да види. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?
Zemi si od tie pogolemite od 95-97ah. Sirinata e ista samo povisoki se taman gi faka. Em poubavo da pali em potrajni se tie so pogolem kapacitet.
 
Да не имаш лед сијалички ставено?

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
Не не со оригиналните сијалички ми прави проблем..дури ни не доаѓа напон до нив[DOUBLEPOST=1461834394][/DOUBLEPOST]
Да не имаш лед сијалички ставено?

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
Не не со оригиналните сијалички ми прави проблем..дури ни не доаѓа напон до нив
 
Имам една дилема... малку е глупава може за некој ме интересира лично мене....

На прво палење сабајле иливо текот на денот, не е битно кога точно, ја палам и ја оставам некои 5-6 мин да си поработи во место... е сега низ муабети некои викаат дека треба најмалку 15тина минути да работи во место а додека пак сосема други ми викаат доволно е 1-2 и со тек на возење ќе си се загрее до работната температура...

Па ме интересира што е точно што не... како е најправилно да се прави?
 
Имам една дилема... малку е глупава може за некој ме интересира лично мене....

На прво палење сабајле иливо текот на денот, не е битно кога точно, ја палам и ја оставам некои 5-6 мин да си поработи во место... е сега низ муабети некои викаат дека треба најмалку 15тина минути да работи во место а додека пак сосема други ми викаат доволно е 1-2 и со тек на возење ќе си се загрее до работната температура...

Па ме интересира што е точно што не... како е најправилно да се прави?
нај правилно е колата да поработи додека почне да крева температура односно да си постугнува нејзина работна температура.... е сега дали ке биде то 2 минути или 10 минути тоа зависи од тебе... секоја кола не крева за исто време работна температура.... а и ова шо го праиш ти скоро никој и да не го прави кај нас.... сите палат колите и одма возат...
 
Ова важи ако возиш 101 или пезетка, или пак лада да проработи малце да не изгаси иначе на поновиве коли нема гајле.
 
баш пред некој ден читав на оваа македонската страна високи октани или како и да се викаше во кое се вели дека доволно е колата да поработи 30 секунди пред да почнеш да ја возаш.
 
баш пред некој ден читав на оваа македонската страна високи октани или како и да се викаше во кое се вели дека доволно е колата да поработи 30 секунди пред да почнеш да ја возаш.

Potpolno tocno.. 30-40 sekundi se sosema dovolni.
 
Potpolno tocno.. 30-40 sekundi se sosema dovolni.
во пракса му треба одредено време на моторот да се „разбуди“ односно да постигне минимална работна температура....

Ова важи ако возиш 101 или пезетка, или пак лада да проработи малце да не изгаси иначе на поновиве коли нема гајле.
е баш на овие шо ги наброја има МЕХАНИЧКИ САУХ па ако ти функционира тој нема да ти изгаси колата.....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom